PDA

Bekijk Volledige Versie : Handoperatie voor zieke Hans Kazān



IbnRushd
22-02-05, 11:16
Handoperatie voor Hans Kazān
Uitgegeven op 22 februari 2005 om 11:37 uur

Hans Kazān wordt dinsdag in het Haagse Bronovo Ziekenhuis geopereerd aan zijn linkerhand. Dat laat de Tros dinsdag weten. De bekende goochelaar lijdt aan de ziekte van Dupuytren. Als gevolg van deze aandoening kunnen de vingers 'krom groeien'. De oorzaak is 'niet duidelijk', meldt de officiële website van de illusionist.


Door de ingreep kunnen de klachten worden verholpen, maar de aandoening verdwijnt niet. De website van de goochelaar spreekt van 'een regelrechte ramp als hij zijn handen niet meer zou kunnen gebruiken'. De in Spanje woonachtige Kazān blijft positief. "Het is erg vervelend en het baart me ook zeker zorgen. Maar ik ben in goede handen in het Haagse Bronovo Ziekenhuis", zegt hij op zijn site.

Collega Hans Klok wenste Kazān dinsdagochtend 'veel sterkte' in het ochtendradioprogramma van Giel Beelen op 3FM. Naast zijn theatertour en televisieshows is Kazān bezig met het bouwen van een eigen magisch theater in Spanje. Het is de bedoeling dat Magic Unlimited, dat bestaat uit Mara en zijn beide zonen Oscar en Renzo, daar dagelijks shows gaat verzorgen.


www.nieuws.nl

.... Zoals Allah het wil :tik:

Bofko
22-02-05, 11:49
Kazan zou nu de stap kunnen maken om wereldberoemd te worden. Door te goochelen zonder zijn handen te gebruiken.

Simon
22-02-05, 12:02
Volgens mij is hij al met pensioen en wordt hij de manager van dat theater waarin zijn kinderen gaan optreden.

IRAAM
22-02-05, 17:41
Iedereen in dit land is ziek, vooral op dit forum.