PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom doen Wij niets voor Javier Guzman?



vgeld
22-02-05, 21:07
Javier Guzman werd afgerost (er werden geen Marokkanen genoemde, dus het zullen wel de hollands-tokkies zijn) en vervolgens in de cel gestopt, door de laagste opgeleid beroepsgroep/ambtenaren (=politie) uitgelachen en geen mens/Marokkaan die er wat van zegt. Die kut politieagenten gaan nooit naar het theater en kijken alleen naar bagger programma’s op SBS6 en dus heeft het kut-politie-volk Javier voor een een Naffer aangezien. Toen het achterlijke politievolk er achterkwam dat het om Javier de cabaretier ging, werd een verhaal in elkaar gedraaide om onderuit te komen.
Ik ben woest ! jullie ook?
Je kunt je ongenoegen hier uiten: http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/frameset/

barfly
22-02-05, 21:13
Ik zag meneer "zielige" Guzman bij Netwerk en het viel mij in ieder geval op dat de beste man geen schrammetje had. Nou ben ik ook wel eens in mekaar geschopt (door kaaskoppen ja) en daarna had ik een paar weken lang een kop als een pompoen en was ik na een maand nog beslist paars tot zwart gekleurt. En gut wat zat ie d'r comfortabel bij in z'n stoel te zaniken over de vreselijke toestanden in Nederland :maf2:

vgeld
22-02-05, 21:24
Geplaatst door barfly
Ik zag meneer "zielige" Guzman bij Netwerk en het viel mij in ieder geval op dat de beste man geen schrammetje had. Nou ben ik ook wel eens in mekaar geschopt (door kaaskoppen ja) en daarna had ik een paar weken lang een kop als een pompoen en was ik na een maand nog beslist paars tot zwart gekleurt. En gut wat zat ie d'r comfortabel bij in z'n stoel te zaniken over de vreselijke toestanden in Nederland :maf2:
Je maakt mij BOOS. Javier werd door je landgenoten afgerost en niemand neemt het voor hem op. Javier ontkent zijn afkomst niet en verkondigt dat hij allochtoon is.
Als e. o.a. cabaret-nichtje met Marokkanen had gevochten dan waren de Marokkanen uit hun bed gelicht om 5 uur in de ochtend, compleet met het fascistisch NOVA, honden en mannen in bivakmutsen.
By the way: Ik vind het erg voor je dat je in elkaar werd geschopt.

vlegeltje
22-02-05, 21:30
Het zelfreinigend vermogen van de politie is de laatste weken anders schrikbarend toegenomen. Zometeen blijven er alleen nog maar eerlijke brave dienders over: :D



Politiemedewerker verdacht van verduistering


De politie Gooi en Vechtstreek heeft maandag twee mannen, onder wie een politiemedewerker, aangehouden op verdenking van verduistering en heling van een C2000-portofoon. De 51-jarige medewerker van de politie is met onmiddellijke ingang buiten functie gesteld, meldt het korps dinsdag. De politiemedewerker zou de portofoon hebben doorgespeeld aan de tweede verdachte, een 48-jarige man uit Woerden. Tegen beiden lopen strafrechtelijke onderzoeken.

De politie zegt dat 'vaststaat' dat de tweede verdachte gedurende 'een aantal' weken in het najaar van 2004 de portofoon heeft gebruikt ten behoeve van mediaberichtgeving. Het C2000 netwerk is ontwikkeld om de hulpverlening optimaal te laten verlopen. Het verduisteren van C2000-apparatuur kan de hulpverlening 'ernstig' verstoren en de privacy van slachtoffers schenden, meldt de politie.

De 48-jarige man wordt verdacht van heling, oplichting, overtreding van de wet Wapens en Munitie en omkoping. De aanklachten tegen de politiemedewerker zijn oplichting, het verduisteren van goederen 'in dienstbetrekking' en het 'meerdere malen' lekken van politie-informatie.

De afgelopen weken zijn meerdere politieagenten buiten functie gesteld. Op 10 februari meldde de regiopolitie Amsterdam-Amstelland dat twee medewerkers buiten functie zijn gesteld. Een agent had op zijn website een 'cursus tasjesdief aanrijden' aangeboden. Een surveillant van het korps wordt ervan verdacht in zijn vrije tijd verdovende middelen, 'vermoedelijk harddrugs', te hebben gekocht.

Een surveillant van de politie Utrecht werd deze maand op verdenking van winkeldiefstal aangehouden en geschorst. Vorige week woensdag werd een hoofdagent in opleiding van Amsterdam-Amstelland geschorst, omdat ze een foto op internet geplaatst zou hebben die het korps 'ernstig in diskrediet' heeft gebracht.


Copyright, Novum

GiovanniHN
22-02-05, 22:25
Guzman's verhaal staat haaks op dat van ooggetuigen. Zo werd er gezegd dat die jongens hem uitdaagden en hij daarop in ging met bijdehandte opmerkingen. Terwijl hij zelf zegt dat hij eventjes netjes naar ze toe ging en daarna opeens werd neergeslagen.

Hij zou flink dronken zijn en zich hevig verzet hebben tegen de politie. Maar hij zegt zelf dat hij pas kwaad werd toen zijn broertje in de boeien werd geslagen.

Ik weet niet wie ik moet geloven en ik ben denk niet de enige die het niet zeker weet. Maar zelf hecht ik meer waarde aan ooggetuigen, dan aan (een dronken) Guzman.

barfly
22-02-05, 22:44
Geplaatst door vgeld
Je maakt mij BOOS. Sorrie joh, dat was niet de bedoeling :)
Javier werd door je landgenoten afgerost en niemand neemt het voor hem op. Naar voor 'm.
Javier ontkent zijn afkomst niet en verkondigt dat hij allochtoon is. Excuus allochtoon :haha:

Als e. o.a. cabaret-nichtje met Marokkanen had gevochten dan waren de Marokkanen uit hun bed gelicht om 5 uur in de ochtend, compleet met het fascistisch NOVA, honden en mannen in bivakmutsen. Ja dat is waar en eigenlijk oneerlijk.

By the way: Ik vind het erg voor je dat je in elkaar werd geschopt.

Maak je geen zorgen ik had 't verdient. :)

vgeld
22-02-05, 23:07
Geplaatst door barfly


Maak je geen zorgen ik had 't verdient. :)
Het is een "d" en geen "t" :maroc:

barfly
22-02-05, 23:22
Geplaatst door vgeld
Het is een "d" en geen "t" :maroc:

Touché, jij bent slim zeg! :p

Simon
23-02-05, 00:12
Vgeld ik snap niet dat je nu direct gaat schelden op de politie terwijl je er helemaal niet bij was. Wellicht heeft Guzman zich wel misdragen. Ik weet in ieder geval dat het niet de eerste keer is dat hij met zijn dronken kop tegen deuren aan het bonken is geweest. Heb ik n.l. uit wat emailtjes vernomen die naar RTL Boulevard waren gestuurd. Enfin, ik heb er dus geen oordeel over.

Snake0ne
23-02-05, 08:44
Ik heb ooit hard gelachen om Guzman, dat was tijdens een voorstelling van hem waar ik naartoe geweest ben.

Ik heb me kapot zitten irriteren aan Guzman, dat was toen ik hem zag op tv gisteravond.

Wat een miet zeg, geen zichtbaar letsel, een paar kneuzingen en een hersenschudding.

Toch knap van 'm dat ie dan nog achter de wouten aan heeft kunnen rennen om ze verrot te schelden toen ze zijn broertje arresteerden. Nog knapper van 'm dat ie zich dat allemaal zo goed herinnert met een hersenschudding.

Ik zelf heb in de 27 jaar dat ik op deze aardbol rondloop al heel wat klappen gevangen en uitgedeeld, een mes op mijn strot en een revolver tegen mijn kop gehad.

Om maar niet te spreken over de kneuzingen die ik meerdere malen heb opgelopen omdat de politie niet begrijpt dat je als je op je buik ligt met je handen onder je lijf en een wout op je rug onmogelijk je handen op je rug kan doen. Met als gevolg dat de oompjes agent dan boos worden omdat je niet meewerkt aan je arrestatie. Dit wordt dan weer afgestraft met enkele knietjes in je rug, boeien die zo strak aangetrokken worden dat je pink er niet meer doorheen zou passen en een wurggreep als toetje om te zorgen dat je onderweg ook nog ff rustig bent.

De enige conclusie die ik kan trekken is dat Guzman geen levenservaring heeft en eigenlijk maar een watje is wat niet het recht heeft zijn oordeel te vellen over de maatschappij.

Ik vind het dan ook goed dat Guzman besloten heeft om zijn voorstellingen maar af te lassen en zich niet meer in kroegen te begeven.

P.S. Ik ben een brave burger.... :rolleyes:

Goodnight
23-02-05, 08:51
Geplaatst door Snake0ne


P.S. Ik ben een brave burger.... :rolleyes: uhhuu :rolleyes:

Waar prik je vandaan?
De Bijlmerbajes? :D



P.s vgeld, ik snap dat je het voor Guzman wil opnemen.
Zelf vind ik hem echt lachen,maar toen ik dit artikel las was ik niet verbaasd of geschokt ofzo.

Zoals Simon al min of meer zei: Hij heeft een bepaalde reputatie in zijn prive leven.En dat is dat hij behoorlijk opgefokt kan zijn.

Ik verwees al eerder naar een intervieuw wat Yvonne Jspers met hem had gehad.Tijdens dat intervieuw kreeg hij ruzie met mensen van een naastgelegen tafeltje in het cafe.Ze moesten verkassen voor het uit de hand liep......dat zegt toch al veel vind ik.

observer
23-02-05, 09:25
Cabaretier Javier Guzman is afgelopen dagen meer onder vuur komen te liggen. Naast zijn arrestatie wegens openbare dronkenschap, belediging en mishandeling van politie-agenten, zijn er nu ook berichten dat de grappenmaker in zijn vrije tijd allerminst grappig in de weer is in huiselijke kring.

RTL Boulevard meldde deze week dat er bij Javier Guzman sprake is van 'een gewelddadig verleden'. Zo zou hij meerdere keren zijn voormalige vrouwelijke partner hebben geslagen. Die beaamde dat desgevraagd tegenover Boulevard, maar deed er vervolgens op dringend advies van haar advocaat het zwijgen toe. Wel zou de vrouw een zaak tegen Guzman hebben aangespannen omdat de cabaretier weigert alimentatie te betalen. Ook zou de cabaretier consequent ontkend hebben vader te zijn van een kind, dat volgens RTL Boulevard door zijn voormalige partner tegen de dronkemansuitbarstingen van Guzman aan de deur werd beschermd.

Albert Verlinde: ,,Beau van Erven Dorens, die samen met Javier Guzman rollen heeft ingesproken voor de film Garfield, heeft hem uitgebreid gesproken. In dat gesprek gaf hij inderdaad toe dat er sprake was van conflicten thuis, waaraan de politie te pas moest komen. Maar dat lag voornamelijk aan haar.'' Volgens Verlinde heeft RTL Boulevard ook telefoonnumers van anderen die de onenigheid tussen Guzman en zijn ex beamen.

Guzman, kind van een Spaanse vader en Nederlandse moeder, deed er, tot gistermiddag, het zwijgen toe. In het programma Netwerk zei de cabaretier gisteravond dat hij en zijn broer Emilio eerst binnen en vervolgens buiten de nachtbar San Francisco op de Amsterdamse Zeedijk inelkaar werden geslagen door vijf man die het op de grappenmaker hadden gemunt. Toen de politie ter plekke kwam ontstond een handgemeen toen agenten Emilio wilden arresteren. Hierop reageerde Javier 'zeer heftig geëmotioneerd'. Die reactie werd volgens de cabaretier voor dronkenschap gehouden. Na enige uren op het politiebureau te hebben doorgebracht zijn de broers zelfstandig naar het ziekenhuis gegaan, waar onder meer een hersenschudding bij Javier en kneuzingen bij diens broer werden geconstateerd.

Vanavond zal Guzman - die bij enkele cabaret-collega's bekend staat als een agressieve persoonlijkheid die, kennelijk onder invloed van drank, buiten het podium mensen diep kan beledigen of zelfs te lijf kan gaan - in RTL Boulevard een weerwoord geven. Op 28 februari zal de cabaretier zijn voorstellingen hervatten. zijn bijnaam is dan ook regilio

kortom deze man verdient geen steun en als wat hier staat waar is dan is een goed pak slaag mischien een goede les in je inleven in je slachtoffer

Snake0ne
23-02-05, 09:38
Geplaatst door Goodnight
uhhuu :rolleyes:

Waar prik je vandaan?
De Bijlmerbajes? :D




LOL, ik betaal nog steeds zelf mijn onderdak, ik zit dus niet in de bak en heb daar ook nooit langer dan 4 uur ingezeten...

Dat ik een brave burger ben wil niet zeggen dat alle anderen brave burgers zijn... :stomp:

En als ik nu niet oppas krijg ik een quote over dat ik zelf heel wat afgemept heb, maar mijn motto was ooit dat mensen die andermans leven doelbewust verpesten, zonder daar enige aanleiding voor te hebben best eens mochten ervaren hoe het is om zelf 'slachtoffer' te zijn.

Ik moet zeggen dat ik daar achteraf geen spijt van heb, maar nu ik wat ouder ben zie ik in dat je de wereld het beste verbetert door bij jezelf te beginnen en aangezien het woord SATYAGRAHA me de laatste tijd wel aanspreekt lijkt het me niet handig om nog geweld te gebruiken. :engel:

SIG
23-02-05, 09:46
Nou sorry, maar wat ik heb begrepen was Guzman rijkelijk beneveld toen hij klappen kreeg en was hij zeer bijdehand, ook naar de politie. Nou is dat bijdehande gedrag geen excuus om klappen te krijgen, maar in dit geval denk ik dat hij terecht een nachtje op het bureau heeft gezeten.

Als ik gezopen heb, terecht kom in een vechtpartij en daarna een potje bijdehand loop te doen, zit ik ook een nachtje vast, dus waarom zou hij dat niet moeten?

vgeld, erg makkelijk om dus maar weer de politie af te zeiken als je alle feiten niet kent.

Goodnight
23-02-05, 09:59
Geplaatst door Snake0ne

En als ik nu niet oppas krijg ik een quote over dat ik zelf heel wat afgemept heb :zegniets:


aangezien het woord SATYAGRAHA me de laatste tijd wel aanspreekt lijkt het me niet handig om nog geweld te gebruiken. :engel: komt dat woord uit het boedishme? en wat betekent het?

Snake0ne
23-02-05, 10:14
Geplaatst door Goodnight
:zegniets:

komt dat woord uit het boedishme? en wat betekent het?

het is een beetje moeilijk om uit te leggen in korte bewoordingen, hier staat een link met een (lange) omschrijving; http://www.mkgandhi.org/FAQ/q17.htm

Zelf vertaal ik het nu maar even als; geweldloos verzet tegen onrecht dat voortkomt uit (voor)oordelen die niet op feiten berusten.

Goodnight
23-02-05, 10:27
Geplaatst door Snake0ne
het is een beetje moeilijk om uit te leggen in korte bewoordingen, hier staat een link met een (lange) omschrijving; http://www.mkgandhi.org/FAQ/q17.htm

Zelf vertaal ik het nu maar even als; geweldloos verzet tegen onrecht dat voortkomt uit (voor)oordelen die niet op feiten berusten. Ik hou het maar ff op jouw vertaling :hihi:

heb je nu al je jointje op?

Snake0ne
23-02-05, 10:47
Geplaatst door Goodnight
Ik hou het maar ff op jouw vertaling :hihi:

heb je nu al je jointje op?

interessante topics lees jij :hihi:

Heb net gehaald, ben nu aant draaien...

vgeld
23-02-05, 18:52
Geplaatst door Simon
Vgeld ik snap niet dat je nu direct gaat schelden op de politie terwijl je er helemaal niet bij was. Wellicht heeft Guzman zich wel misdragen. Ik weet in ieder geval dat het niet de eerste keer is dat hij met zijn dronken kop tegen deuren aan het bonken is geweest. Heb ik n.l. uit wat emailtjes vernomen die naar RTL Boulevard waren gestuurd. Enfin, ik heb er dus geen oordeel over.

Waarom willen jullie niet begrijpen dat alles wat met VARA wordt geassocieerd (en dat is Guzman) moet worden "aangepakt " door hufterige rechtstuig, gesteunde door de politie en het fascistische NOVA.

Spoetnik
23-02-05, 19:01
Domme Spanjolen ook altijd :moe:

La Nobele
23-02-05, 19:14
Sorry hoor, maar die Guzman is echt een ouwehoer en draaikont.

Zoals Beau/RTL terecht opmerkte: hij had 't zelf ook eens meegemaakt. En wat hij deed, was gewoon toegeven dat ie gezopen had, zich had laten stangen, belachelijk had gereageerd door te gaan vechten, dat dat onwijs stom was en ie niet had moeten doen. En dat meende ie. Met als gevolg dat er geen haan meer naar kraaide - iedereen maakt fouten.

Maar Guzman loopt tegenstrijdige verklaringen af te geven en te stoethaspelen en weet van niks en is zielig slachtoffer: doei.

Julien
23-02-05, 20:55
Geplaatst door Snake0ne
interessante topics lees jij :hihi:

Heb net gehaald, ben nu aant draaien...

aight pass me die jonko dannn :roker: :hihi:

barfly
23-02-05, 21:01
Geplaatst door Julien
aight pass me die jonko dannn :roker: :hihi:

Ik ben erg benieuwd hoe groot die blow is als die jongen die blow draait om 10:47 en jij vraagt om een hijs om 20:55, mijn interesse is iig gewekt :p