PDA

Bekijk Volledige Versie : Verlies mobieltje = verlies vrienden



Simon
23-02-05, 19:49
Dit is wel een tragi-komisch bericht:

Bellers bang voor verlies vrienden bij diefstal mobieltje

Uitgegeven: 23 februari 2005 14:27
Laatst gewijzigd: 23 februari 2005 14:34

AMSTERDAM - Een op de drie mobiele bellers is bang dat het verlies van hun telefoon ook verlies van vrienden inhoudt. Veel bellers hebben adresgegevens van vrienden enkel en alleen in de mobiele telefoon opgeslagen. Dat schrijft de Telegraaf op haar site. Het onderzoek is uitgevoerd door het Britse bedrijf Intervoice.

Meer dan vijftig procent van alle mobiele bellers raakte de afgelopen drie jaar zijn of haar mobieltje een keer kwijt door diefstal of verlies. Zo'n 54 procent heeft de contactgegevens van vrienden alleen in hun mobiele telefoon staan.


Negentien procent maakt zich zorgen over de tijd die het duurt om alle adresgegevens weer te verzamelen. En op de drie ondervraagde vrouwen geeft zelfs aan dat ze er vanuit gaan dat verlies of diefstal van hun mobieltje inhoudt dat het contact met sommige mensen geheel verloren zal gaan.

bron: nu.nl

Orakel
23-02-05, 20:09
Adressen heb ik over het algemeen nog wel in me hoof zitten, maar telefoonnummers inderdaad allang niet meer.

:nerveus:
Als ik me mobiel ooit kwijtraak, heb ik overigens nog steeds geen probleem want ik weet waar m'n beide vrienden wonen.

barfly
23-02-05, 20:30
Als ik mijn mobiel kwijt raak dan ben ik al mijn collega's kwijt en ben ik niet meer bereikbaar :lole:

Dat zou vakantie moeten zijn ofzo....