PDA

Bekijk Volledige Versie : Verzoek om Artikelen/Brieven



wytze
24-02-05, 10:56
Voor de week tegen racisme en intolerantie zijn we bezig met het maken van een actiekrant. Voor deze krant zijn we nog dringend op zoek naar artikelen en ingezonden brieven over het thema Multiculturalisme

Positieve berichten maar ook kritische artikelen. Uw eigen beleving van de multiculturele samenleving; uw analyse van wat er moet veranderen etc. etc.

De deadline voor aanlevering is 3 maart.

Alle stukken kunnen gestuurd worden naar [email protected]

(ook foto's zijn welkom)

Bij voorbaat dank

Snake0ne
25-02-05, 12:07
Hoi het is een mooi initiatief, ik zag net op nu.nl alweer een nieuwsbericht of 10 waarin verwezen wordt naar afkomst of geloofsovertuiging.

Wat is het doel van de aktiekrant eigenlijk?

Is het niet eerder tijd voor aktie's die in de krant komen?

Kunnen we niet gewoon met een paar goedwillenden samen laten zien dat een multiculturele samenleving WEL werkt en dat het nog gezellig kan zijn ook?

wytze
25-02-05, 14:14
Doel van de aktiekrant is ondersteuning voor de aktieweek. Als het lukt wordt het een bonte verzameling van serieuze en minder serieuze artikelen, analyses, persoonlijke brieven, interviews etc.

Of hte lukt om aktie's in de krant te krijgen weet ik niet, want de tijdslimiet is erg kort.

we willen graag met HEEL VEEL goedwillenden op 28 maart laten zien dat een multiculturele samenleving wel kan en heel leuk kan zijn.


Kan/wil jij ook een stuk voor de krant schrijven?

Snake0ne
26-02-05, 23:40
Ik wil van alles doen om mee te helpen. Indien het een zinvol doel betreft zou ik je graag van dienst willen zijn.