PDA

Bekijk Volledige Versie : Atheisten zijn het zat: Nu richten we onze eigen kerk op.



GroteWolf
24-02-05, 11:37
Atheisten in Oregon in de USA zijn het zat. Overal worden maar kerken, moskeeën en synagoges gebouwd, zelfs gebedshuizen voor de hare Krishna's, Zonnekinderen en dansende Derwishen maar voor hen was er tot voor kort niets.
Een aantal vermogende atheïsten hebben daarom diep in de buidel getast voor een passend Atheistisch Huis van Niemand.
"In deze enorme Dome woont absoluut niemand. Het is elke vorm van God of Afgod verboden hier binnen te komen" zo verwoordde Scott Fishbaum, woordvoerder van het Atheïstisch Genootschap in USA het doel van het bouwwerk. Christenen of Moslims mogen alleen naar binnen in een isolatiegewaad om te voorkomen dat ze iets van goddelijkheid naar binnen brengen. "Wij willen helemaal puur blijven" volgens de heer Fishbaum.
De zes huizenblokken omvattende dome met een hoogte van 300 meter zal dit najaar verrijzen. Vergunningen en bouwtekeningen liggen klaar.

David
24-02-05, 11:39
Only in America!

Wide-O
24-02-05, 11:43
:lole:



de heer Fishbaum


SatZion complot ! :gsm:

De vraag is wat ze in die ruimte gaan doen natuurlijk ?

Marsipulami
24-02-05, 11:45
Geplaatst door GroteWolf



:hihi:

Mark
24-02-05, 11:59
Kijk ik keur dit soort gedrag natuurlijk niet goed, maar als je mensen maar keer op keer blijft provoceren met je religieuze uitingen dan zijn er altijd wel een paar die zullen doorslaan.

Rabi'ah.
24-02-05, 12:42
Geplaatst door Mark
Kijk ik keur dit soort gedrag natuurlijk niet goed, maar als je mensen maar keer op keer blijft provoceren met je religieuze uitingen dan zijn er altijd wel een paar die zullen doorslaan.

:moe:

David
24-02-05, 12:43
Geplaatst door Rabi'ah.
:moe:


:blowen:

Iglo
24-02-05, 12:43
HA! Eindelijk geven de atheisten het toe. Ze zijn een geloof, net zoals het Christendom en de Islam. Ik bedoel: waarom maak je anders een kerk

David
24-02-05, 12:44
Geplaatst door Iglo
HA! Eindelijk geven de atheisten het toe. Ze zijn een geloof, net zoals het Christendom en de Islam. Ik bedoel: waarom maak je anders een kerk


Jou maken ze ook niks wijs, hè!

De Nobele
24-02-05, 12:59
Het barst van de atheistische kerken. Op elke straathoek. En ze heten Club Odeon, Roxy, De Pilsvogel, Concertgebouw, Muziektheater, Stadsschouwburg etc., en het is er altijd hartstikke leuk. :fpetaf:

Mill
24-02-05, 13:01
Geplaatst door De Nobele
Het barst van de atheistische kerken. Op elke straathoek. En ze heten Club Odeon, Roxy, De Pilsvogel :fpetaf:

Ballentent, afgebrand, ballentent. :fplet:

De Nobele
24-02-05, 13:03
Geplaatst door Mill
Ballentent, afgebrand, ballentent. :fplet:

Tsja, ik wilde Club Zion maar even niet noemen, Pietje Precies. :)
Johnny Woo dan, en Club 11.

Zeepaardje
24-02-05, 13:34
Ik moet zeggen: ik kan de humor er wel van inzien, nu de diverse gelovigen nog.......

Flip
24-02-05, 13:50
Geplaatst door Zeepaardje
Ik moet zeggen: ik kan de humor er wel van inzien, nu de diverse gelovigen nog.......

Wacht, ik help ze even door als mutatie een luidsprekercomlex voor te stellen dat op 300 meter hoogte elke dag van de week 1 varierende godsdienst op hoogst humoristische wijze op de hak neemt.

observer
24-02-05, 13:56
mijn favoriete godsdienst komt uit de hitchhikers guide, een cultuur die gelooft dat het alles begon met een niesbui van god

en in doodsangst leeft omdat ze bang zijn dat gods zakdoek eraankomt

Iglo
24-02-05, 14:01
Nu vraag ik me af: moeten agnosten ook een "isolatiegewaad" dragen? Aan de ene kant brengen ze zeker geen goddelijkheid naar binnen, maar aan de andere kant brengen ze wel twijfel binnen. En daar is binnen een geloof geen ruimte voor. ;)