PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouwen moeten vaker Buikdansen



SalmayaSale
24-02-05, 14:14
Vrouwen moeten vaker Buikdansen
GRONINGEN - "Om carrière te maken, zouden Nederlandse vrouwen hun vrouwelijkheid meer moeten gebruiken. Ze zouden meer moeten buikdansen. Vrouwen hebben namelijk het contact met hun vrouwelijke kracht verloren. Dat stelt K. Darmoni van de Rijksuniversiteit Groningen.


Ja hoor. De Arabische vrouwen dansen zich al eeuwen te pletter.
Die hebben ook zeker carriere gemaakt.
Achter het aanrecht en achter de man……….achterlijk.


http://www.shira.net/mouse-a.gif http://www.shira.net/camelzillsa2.gif

Goodnight
24-02-05, 14:19
Geplaatst door SalmayaSale
Vrouwen moeten vaker Buikdansen
GRONINGEN - "Om carrière te maken, zouden Nederlandse vrouwen hun vrouwelijkheid meer moeten gebruiken. Ze zouden meer moeten buikdansen. Vrouwen hebben namelijk het contact met hun vrouwelijke kracht verloren. Dat stelt K. Darmoni van de Rijksuniversiteit Groningen.


Ja hoor. De Arabische vrouwen dansen zich al eeuwen te pletter.
Die hebben ook zeker carriere gemaakt.
Achter het aanrecht en achter de man……….achterlijk.


http://www.shira.net/mouse-a.gif http://www.shira.net/camelzillsa2.gif

:hihi:

Ik las net het bericht in de Spits.....sommige mensen hebben werkelijk niets anders te verzinnen :rolleyes:

SalmayaSale
24-02-05, 14:20
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

Ik las net het bericht in de Spits.....sommige mensen hebben werkelijk niets anders te verzinnen :rolleyes:


Goede pr voor de buikdansscholen :tik:
Heb je les nodig? :lachu:

Goodnight
24-02-05, 14:22
Geplaatst door SalmayaSale
Goede pr voor de buikdansscholen :tik:
Heb je les nodig? :lachu: Ik kan als de beste met mijn heupen wiegen en het buikvet laten shaken :hihi:

SalmayaSale
24-02-05, 14:29
Geplaatst door Goodnight
Ik kan als de beste met mijn heupen wiegen en het buikvet laten shaken :hihi:



Dat dacht ik ook.
Die scholen hebben ook niks aan ons :wat?!:
Voor ons is een florissante carrière verzekerd :gniffel:

Wide-O
24-02-05, 15:03
Geplaatst door Goodnight
Ik kan als de beste met mijn heupen wiegen en het buikvet laten shaken :hihi:

Bij mij lukt dat tweede beter dan het eerste... ben ik nu halverwege ? :hihi:

Joepie
24-02-05, 15:17
ja lekker is dat carriere maken met je vrouwelijkheid ipv. je echte kwaliteiten (lees: capaciteiten t.a.v. je functie)

Maar hoe dan ook Buikdanse is een mooie dans die mijn vriendin dan ook al lang met plezier uitoefent, maar of dat de rede is dat ze is aangenomen betwijfel ik :)

BlackWidow
24-02-05, 16:03
Vrouwen moeten vaker Buikdansen
GRONINGEN - "Om carrière te maken, zouden Nederlandse vrouwen hun vrouwelijkheid meer moeten gebruiken. Ze zouden meer moeten buikdansen. Vrouwen hebben namelijk het contact met hun vrouwelijke kracht verloren. Dat stelt K. Darmoni van de Rijksuniversiteit Groningen.

Buikdansen wordt geassocieerd met 'vrouwelijkheid'. Dat stuk is zeker door een man geschreven?

Hawa
24-02-05, 16:29
waar hebben ze het over...Mijn vriendin gaat in Amsterdam lekker eten Turks..En ja hoor een echte buikdanseres..Die nodigt je dan uit om mee te doen..Het werd een groot spektakellVrouwen! Komt wel goed..En wat dacht je van de afrikaanse dans..Vrouwen kunnen best verlegen zijn.En dan zeggen dat ze niet kunnen dansen..Achja....Maar mannen kunnen ook goedbuikdansen hoor....Sommigen dan! Succes iedereen..op het werk moeten we toch ook tegenwoordig ponjes vet laten verdwijnen en sporten..Oke doe dan maar de buikdans en een lekker gglaasje munthee na afloop...Bevordert de integratie zowel van nederlanders en de rest van de nederlanders..

SalmayaSale
24-02-05, 17:48
Geplaatst door Wide-O
Bij mij lukt dat tweede beter dan het eerste... ben ik nu halverwege ? :hihi:



Hopeloos halverwege :jumping:

SalmayaSale
24-02-05, 17:50
Geplaatst door BlackWidow
Buikdansen wordt geassocieerd met 'vrouwelijkheid'. Dat stuk is zeker door een man geschreven?



Ja, een man die een :jammer: buikdansschool heeft geopend

Wide-O
24-02-05, 17:51
Geplaatst door SalmayaSale
Hopeloos halverwege :jumping:

Sjit !

Heh toe nou ;)

~Panthera~
24-02-05, 18:18
Dames, ik denk dat wij vrouwen maar een school moeten openen, waar mannen iets anders leren "shaken". :stout:

tanout
24-02-05, 18:23
buikdansen is inderdaad erg leuk, ik heb een zus dat die buikdanst ik geniet van als ik haar zien dansen. mohamed

Julien
24-02-05, 18:28
veel hollandse vrouwen van boven de 30 lijken idd net mannen. bah!

ik hoor het heel vaak in Frankrijk: "je hebt geluk dat je in Nederland wonnt met die mooie blonde meisjes, maar als ze zwanger zijn geweest dan kun je ze beter dumpen" :D

~Panthera~
24-02-05, 18:30
Geplaatst door Julien
veel hollandse vrouwen van boven de 30 lijken idd net mannen. bah!

ik hoor het heel vaak in Frankrijk: "je hebt geluk dat je in Nederland wonnt met die mooie blonde meisjes, maar als ze zwanger zijn geweest dan kun je ze beter dumpen" :D

Ja, Jules, stop je kop nu maar weer IN het slakkenhuis. :hihi:

Julien
24-02-05, 18:38
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, Jules, stop je kop nu maar weer IN het slakkenhuis. :hihi:

hahahah in wie d'r slakkenhuis? :p :schrik:

~Panthera~
24-02-05, 18:41
Geplaatst door Julien
hahahah in wie d'r slakkenhuis? :p :schrik:

Zie thread Deportaties. :haha:
Scum. ;)

marlies255
24-02-05, 19:40
dit stond een paar weken geleden ook al in de Opzij. Strekking van het verhaal was dat Nederlandse carrierevrouwen zich "te mannelijk" opstellen en dat ze daarmee hun doel voorbij streven omdat ze nou eenmaal geen mannen zijn. Het advies was om je vrouwelijker op te stellen, omdat je daarmee dus meer bereikt. Als voorbeeld werden italiaanse en franse carrierevrouwen aangehaald die veel vrouwelijker gekleed gingen en zich vrouwelijker gedroegen. Het buikdanksen zou helpen om je meer vrouw te voelen. Tsja..............
Ik vond het wel een grappig artikeltje maar heb me nog niet opgegeven voor een cursus. :hihi:

Rabi'ah.
24-02-05, 19:58
Nou ik dans zelf ook en ik vind het heel leuk, maar wat het verband is met carreiere maken is mij een raadsel. :confused:

Ik vraag me af wat Freya hiervan vindt. :hihi:

marlies255
24-02-05, 20:09
Geplaatst door Rabi'ah.
Nou ik dans zelf ook en ik vind het heel leuk, maar wat het verband is met carreiere maken is mij een raadsel. :confused:

Ik vraag me af wat Freya hiervan vindt. :hihi:

ik weet het ook niet precies. Maar er is natuurlijk niets mis mee om je vrouwelijkheid of je vrouwelijke charme te gebruiken (dat is wat anders dan uit te buiten). Mannen gebruiken immers ook hun mannelijke charme in het zaken doen?? Dat was althans de strekking van het artikel in de Opzij.

Ik werk in een mannenwereld en ik merk aan opdrachtgevers dat ze het leuk vinden om zaken te doen met een vrouw, ze ontmoeten al mannen genoeg. En ik hoef echt niet met een kort rokje op hun bureau te gaan zitten hoor. Met een welgemeende brede glimlach naast je kennis van zaken bereik je ook veel.

Met die cursus buikdansen heb ik misschien nog meer succes, ik zal het eens aan mijn baas voorstellen. :hihi: