PDA

Bekijk Volledige Versie : Zo, kennen we ze weer?



Afrux
25-02-05, 11:31
De grens tussen Syrië en Libanon kent een drukke eenrichtingsverkeer deze dagen. Duizenden Syrische arbeiders ontvluchten Libanon om te ontsnappen aan de haat, het geweld, vernederingen en zelfs het bestelen van hun eigendom....

Een syrier verklaart: Ik heb vierdagen mijn huis niet verlaten en kon nauwlijks ontsnappen. Uiteindelijk heb ik alles achtergelaten, mijn werk, mijn bezittingen, etc... Zodra men erachter komt dat je Syrier bent, word je in elkaar geslagen en bestolen...

Bron:http://www.alarabiya.net

Afrux
25-02-05, 11:42
Op deze poagina is een discussie met name tussen Libanezen en Syriers over dit artikel. De reacties zijn zowel in het ARabisch als Engels. Neem een kijkje om een indruk te krijgen over de haat en zovoort...

http://www.alarabiya.net/Article.aspx?v=10671


DE droom van de grote syie en grote arabia valt eens weer in deugen. Waar blijft de ael?

Don Vito
25-02-05, 11:46
devide and conquer........ Het eeuwenoude recept voor kolonialistische succes.

Harriri vermoorden, speculaties opwekken met Syrie als dader en je hebt een uitvals basis en motief om weer een land binnen te vallen.

Afrux
25-02-05, 11:47
|24/02/2005 ã¡ 18:21 (ÇáÓÚæÏíÉ)¡ 15:21 (ÌÑíäíÊÔ)

The Lebanese people showed their hatred towards Syrians, that hatred existed even before the civil war, a Lebanese person cannot love the Syrian because the thinks that he’s better than him, in fact the Lebanese thinks that his better than any other Arab nationality, maybe because they have the super star and star academy, or because they really believed that they are Phoenicians . the mission of every Syrian now is to stop going there, Syria has everything in it, no need to go to Lebanon, unless you want to see a semi naked girl walking on the seaside showing what civilization Lebanon is producing, or a man hitting a Syrian working to show how good he was raised in his home, that if he had one before. A Country which is doomed by God, just wait guys the Lebanese show will start very soon