PDA

Bekijk Volledige Versie : `Voor meiden die hulp nodig hebben: Vangnet



LaYDIma
25-02-05, 14:40
Vangnet



Een luisterend oor,

Vangnet is een huiskamer voor meiden en jonge vrouwen.

Vangnet is opgezet om aandacht te geven aan de vragen en problemen van deze groep.

Je kunt hier je verhaal kwijt, onder het genot van thee en koekjes.

De vangnet-teamleden hebben een portie levenservaring en zijn hier om

jullie te steunen met wat ze kunnen.

Zij hebben de plicht om jouw verhaal privé te houden.

Twijfel niet als je ergens mee zit en zoek steun in vangnet.

Je bent van harte welkom!!!

Vangnet is dagelijks geopend vanaf 16.00 uur behalve zaterdags

Adres: Willem Leevendstraat 7
Amsterdam West/ Bos en Lommer (naast lidl)
Bereikbaar met tram 12 en 15 vrouweningang Moskee Badr
Voor meer info bel:06-17576881
Www.vangnetbadr.nl
Vangnet is een organisatie van jonge meiden die met Islaam bezig zijn. Ze staan echt voor je klaar en helpen met alles. Ik zelf spreek namelijk uit ervaring met deze meiden als ik niet naar deze moskee was gegaan dan zou ik zeker weten nog steeds met dingen bezig zijn die niet zouden mogen gebeuren. en allahoua3lam wat er zou gebeuren. Ik raad jullie echt aan om een keertje te komen kijken naar Vangnet en/of naar de lezingen die daar ook worden gehouden. De lezingen zijn op iedere zondag van 13.00 tot ongeveer 16.00 uur. Het is mashallah heel erg mooi om te zien echt waar. Ik zou zeggen kom een keertje langs. Voor meer info kan je bellen of op dit onderwerp reageren...

Salaam wa alaikom wa rahmatoellahi wa barakatoe

Een zuster

wytze
25-02-05, 17:19
Zijn de lezingen alleen toegankelijk voor meiden en jonge vrouwen of is iedereen daar welkom?

LaYDIma
26-02-05, 16:52
Geplaatst door wytze
Zijn de lezingen alleen toegankelijk voor meiden en jonge vrouwen of is iedereen daar welkom?

Deze lezingen zijn inderdaad voor jonge meiden en vrouwen maar ik vraag wel ff na wanneer de jongens het hebben op vangnetbadr.nl staat er dat de jongens op zaterdag om 19.00 uur tot 21.00 uur hebben maar ik vraag het morgen wel even na en dan hoor je het wel weer ;)