PDA

Bekijk Volledige Versie : Harde Kern?



Rabi'ah.
26-02-05, 10:44
Waarom hebben zoveel mensen ineens een status met "harde kern"?

Is dat een grap van Beheer die ik gemist heb, of een grap van de prikkers zelf? :vreemd:

Wide-O
26-02-05, 10:49
Ik denk dat ze gewoon de "standaard" benamingen (na x posts status a, na y posts status b) veranderd hebben ?

Rabi'ah.
26-02-05, 11:00
Geplaatst door Wide-O
Ik denk dat ze gewoon de "standaard" benamingen (na x posts status a, na y posts status b) veranderd hebben ?

Ah dat zou inderdaad heel goed kunnen.:denk:

Bofko
26-02-05, 12:50
Geplaatst door Wide-O
Ik denk dat ze gewoon de "standaard" benamingen (na x posts status a, na y posts status b) veranderd hebben ?

Nee , dat is het niet. De status wordt ´met de hand´ gewijzigd en is niet geautomatiseerd.Het lijkt op een ´wij´versus ´zij´ situatie. De ´zij´ krijgen een etiketje. Waarschijnlijk is dit een onderzoekje naar het ´Marokkaan- of islam-kritisch´ -gehalte van dit forum.

RinC
26-02-05, 12:57
Geplaatst door Bofko
Nee , dat is het niet. De status wordt ´met de hand´ gewijzigd en is niet geautomatiseerd.Het lijkt op een ´wij´versus ´zij´ situatie. De ´zij´ krijgen een etiketje. Waarschijnlijk is dit een onderzoekje naar het ´Marokkaan- of islam-kritisch´ -gehalte van dit forum.


:hihi:

En die wij is dan weer ingedeeld in: Imazighen, Pan-arabisten, hangjongeren, radicalen, splijtstof etc...

En zij is dan weer ingedeeld in: Zionisten, Tokkies, Christenfundamentalisten, Belgen, VVD-ers, Ron Haleber en gewone Nederlanders :p


Ps. Wie is trouwens wij en wie is zij? :zegniets:

sjaen
26-02-05, 13:02
Geplaatst door Wide-O
Ik denk dat ze gewoon de "standaard" benamingen (na x posts status a, na y posts status b) veranderd hebben ?

Dat denk ik ook.
Je kunt dit toch zelf wijzigen dacht ik zo.

Bofko
26-02-05, 13:03
Geplaatst door RinC
:hihi:

En die wij is dan weer ingedeeld in: Imazighen, Pan-arabisten, hangjongeren, radicalen, splijtstof etc...

En zij is dan weer ingedeeld in: Zionisten, Tokkies, Christenfundamentalisten, Belgen, VVD-ers, Ron Haleber en gewone Nederlanders :p


Ps. Wie is trouwens wij en wie is zij? :zegniets:

Da´s nou het mooie. Dat mag degene uitleggen die deze etiketjes uitdeelt. Zolang dat niet uitgelegd wordt blijven mensen gissen natuurlijk. As I did.

Rabi'ah.
27-02-05, 09:24
Geplaatst door RinC


En zij is dan weer ingedeeld in: Zionisten, Tokkies, Christenfundamentalisten, Belgen, VVD-ers, Ron Haleber en gewone Nederlanders :p
: [/SIZE]

:haha:

Joesoef
27-02-05, 11:06
:moe:


Wat te denken van slappe hap?

Juliette
27-02-05, 11:45
Geplaatst door Bofko
Nee , dat is het niet. De status wordt ´met de hand´ gewijzigd en is niet geautomatiseerd.Het lijkt op een ´wij´versus ´zij´ situatie. De ´zij´ krijgen een etiketje. Waarschijnlijk is dit een onderzoekje naar het ´Marokkaan- of islam-kritisch´ -gehalte van dit forum.

Nee. Klopt niet. Ik had mijn 'ondertekstje' nooit met de hand gewijzigd toen ik ook plots met een 'De Harde Kern' opgezadeld zat. Toch iets van beheer denk ik. Senior Member zag ik nog zitten De Harde Kern niet zo.

marlies255
27-02-05, 21:29
ja, ik ben ook ineens "harde kern", geen idee of dat een compliment is overigens. Kan er ook weer niet van wakker liggen.

Simon
27-02-05, 22:04
Ben ook lid gemaakt van de harde kern door een broeder in het geloof. Heb gelijk een slot op mijn voordeur erbij gezet voor als ze mij op komen pakken.

tr_imparator
27-02-05, 22:26
ik ben gebleven bij me eigen typsel: homunculus


ZzzZzz, harde kern SUX big TIME.. :handbang:

Julien
27-02-05, 22:58
Geplaatst door RinC
:hihi:

En die wij is dan weer ingedeeld in: Imazighen, Pan-arabisten, hangjongeren, radicalen, splijtstof etc...

En zij is dan weer ingedeeld in: Zionisten, Tokkies, Christenfundamentalisten, Belgen, VVD-ers, Ron Haleber en gewone Nederlanders :p


Ps. Wie is trouwens wij en wie is zij? :zegniets:

Ron Haleber en gewone Nederlanders :hihi: heel subtiel RinC :p

Bofko
27-02-05, 23:13
Geplaatst door Simon
Ben ook lid gemaakt van de harde kern door een broeder in het geloof. Heb gelijk een slot op mijn voordeur erbij gezet voor als ze mij op komen pakken.

Uit angst voor een virtuele razzia heb ik er ook maar een ander etiketje overheen geplakt.

Dutchguy
28-02-05, 00:18
Och, ik laat het maar zo. :p