PDA

Bekijk Volledige Versie : Interview met de [HUIDIGE] mufti van SA



BiL@L
26-02-05, 12:04
gewist

GroteWolf
04-03-05, 14:25
En moge Allah de tronen van de kuffarregime van Fahd vernietigen insjallah.

Een tijdje Taliban-hel in Saoedie Arabie zou bij veel moslims de ogen openen. Goed idee dus.

Dutchguy
04-03-05, 14:51
Geplaatst door istiqama
Taliban waren niet perfect maar men kan niet zeggen dat ze de kans kregen om een staat op te bouwen.

In 4 jaar een verwoeste land terug brengen tot een stabiele , rechtvaardige islamitische land zonder onrecht is onwerkelijk.

Ze werden geboycot door de hele wereld . Toch hebben ze vele successen geboekt die democratieen nog nooit hebben bewerkstelligt zo hebben ze de opiumteelt dramatich teruggedraait (de VN getuigen hier zelfs van ) , ook hebben ze de Shariah in grote mate geimplementeert, daarbij hebben ze het belangrijkste in korte periode bewerkstelligt en dat was veiligheid, hier had de afghaanse volk het meest aan.
Hun vroomheid wordt ook bewezen door de rechtvaardigheid waarmee ze zelfs hun gevangenen behandelden tot Yvonne Ridlly moslim werd.


Dit zijn zaken die binnen 4 jaren zijn bewerkstelligt...4 jaren na decennialang oorlogvoering en een totale verwoeste land.

helaas boycotte de wereld hen deze jaren en kregen ze geen enkele steun.

Moge Allah ze belonen hiervoor.

Helaas controleren de taliban nu maar 9 districten en grote regio's in het Zuiden, maar er bestaat geen twijfel dat ze het land weer onder controle zullen krijgen insjallah.

De taghutbewind van SA daarentegen is hypocriet , tiranniek is een grote gokwereld, men praktiseert de sjariah alleen op de armen en niet op de rijke families die stelen en bedriegen.

In SA gaat men bondgenootschappen aan met de VS ( de globale terrorist) om andere moslimbevolkingen te vermoorden en te boycotten.


SA is verworden tot een springplank voor de westerse troepen die de islamitische wereld willen domineren met regimes die hen vriendelijk gezind zijn ( zoals Aal Saud )..

Vraag eens aan de vrouwen van Afghanistan wat ze van de Taliban vonden. :kwaad:

GroteWolf
04-03-05, 15:02
Helaas controleren de taliban nu maar 9 districten en grote regio's in het Zuiden, maar er bestaat geen twijfel dat ze het land weer onder controle zullen krijgen insjallah.


Ik heb er grote twijfels over maar ik zou zeggen: Doe jij lekker je eigen ding in je eigen Islamitische land.

Als het maar niet mijn land is.

Bar
04-03-05, 15:06
Geplaatst door Dutchguy
Vraag eens aan de vrouwen van Afghanistan wat ze van de Taliban vonden. :kwaad:

Vrouwen doen er niet toe!

Weet je toch wel.....

David
04-03-05, 15:50
Geplaatst door istiqama
Ik zeg ook niet alles werd perfect:


Maar wat is beter verkracht worden op elke straathoek of thuiswerken en alleen naar buitengaan met een mannelijke begeleider?

Let wel: Voor de Talibanbewind er was , waren er enorme hoge aantallen verkrachtingen.

De talibanbewind was eigenlijk mede tot stand gekomen doordat een man hulp kwam vragen bij Mullah Umar omdat een krijgsheer zijn kind had meegenomen.

Mullah Umar verzamelde een aantal mannen en bevrijde het meisje ..


De oplossing om verkrachtingen tegen te gaan: vrouwen opsluiten. Hmmm.

Umarvlie
04-03-05, 16:07
Geplaatst door David
De oplossing om verkrachtingen tegen te gaan: vrouwen opsluiten. Hmmm.

En ik maar denken dat het in het kader van gedoog beleid eerder zou uitdraaien op legaliseren van verkrchtingen ... wat ben ik toch simple he :melig2:

Max Stirner
04-03-05, 16:52
Geplaatst door istiqama
de vrouwen mochten naar buiten maar met een mahram.


Aan de riem bedoel je?

Prima, die schepsels moeten een beetje tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Anders lokken ze alleen maar verkrachtingen uit enzo.......