PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel gaat 120 illegale nederzettingen legitimeren



Spoetnik
27-02-05, 08:43
Israeli Paper: 120 Outposts in Judea and Samaria to be Authorized
12:00 Feb 25, '05 / 16 Adar 5765

(IsraelNN.com) Yediot Aharonot reported this morning that 120 outposts will be authorized by the Israeli government following the withdrawal from Gaza and the northern Shomron.

The report also said that additional housing would be constructed in communities in Judea and Samaria, including Maaleh Adumim, Givat Ze'ev, Kiryat Sefer, Adam and Etz Efraim.

The extreme-left Peace Now organization condemned the decision, saying building in Judea and Samaria, even along the Green Line, would violate the Road Map.
http://www.israelnn.com/news.php3?id=77483

Don Vito
27-02-05, 13:37
Is een nederzetting en legitiem doelwit vor een aanslag?

taouanza
28-02-05, 11:53
Nee alleen tasjes.

Bofko
28-02-05, 11:57
Geplaatst door taouanza
Nee alleen tasjes.

En gebitten. En toetsen.

Don Vito
28-02-05, 11:57
Geplaatst door taouanza
Nee alleen tasjes.

komt op het zelfde neer, het is kamikaze.

GroteWolf
28-02-05, 12:02
Israel is de bron van al het kwaad.

taouanza
28-02-05, 12:03
Geplaatst door Don Vito
komt op het zelfde neer, het is kamikaze.

Nee hoor tasjes is veel erger dan land, huizen en familie en kinderen.

GroteWolf
28-02-05, 12:05
Nee hoor tasjes is veel erger dan land, huizen en familie en kinderen.

Wel als het jouw tasje is en jij er je heup door breekt en je voorgoed invalide bent en je nooit meer gelukkig kunt voelen in de buurt waar je geboren bent. Dan zijn die Palestijnen wel een heel makkelijk excuus en je hebt er niks aan want die tasjesdief was vast geen Palestijn.

Of wil jij alle moslims over één kam scheren? Lijkt er wel op. Ik persoonlijk zie het hele verband niet.

taouanza
28-02-05, 12:09
Geplaatst door GroteWolf
Wel als het jouw tasje is en jij er je heup door breekt en je voorgoed invalide bent en je nooit meer gelukkig kunt voelen in de buurt waar je geboren bent. Dan zijn die Palestijnen wel een heel makkelijk excuus en je hebt er niks aan want die tasjesdief was een marokkaan en geen Palestijn.

Of wil jij alle moslims over één kam scheren? Lijkt er wel op.

Ik vind het vreemd dat Nederland landjepik van Israel steunt en het hier goedkeurt dat een Marokkaan om een tas wordt vermoordt.
Dat hele normen en waardengedoe valt dan in het water.

taouanza
28-02-05, 12:09
Geplaatst door GroteWolf
Israel is de bron van al het kwaad.

Hoeveel topics ga je daarover openen?

GroteWolf
28-02-05, 12:17
Ik vind het vreemd dat Nederland landjepik van Israel steunt en het hier goedkeurt dat een Marokkaan om een tas wordt vermoordt.
Dat hele normen en waardengedoe valt dan in het water.


Er gebeurt wel meer op de wereld waar de gemiddelde Nederlander (of Marokkaan) niet van wakker ligt. Voor je deur, in jouw stad, daar gaat het om. Dat beïnvloedt jouw leven direct.

Één ding vraag ik me dan wel af, wat jouw visie betreft. Besef je dat je Israël veel erger vindt omdat je daar blijkbaar mee opgevoed bent? Dus dat Darfur even erg is of erger, en Sulawesi, en de Indianen in Mexico en nog talloze plekken op aarde waar soms hele volkeren uitgemoord worden. Dat niet-Moslims dat ook vinden.
Dus dat het alleen komt omdat Israeli Joden zijn en Palestijnen m eerendeels Moslim Arabieren dat het jou en andere Moslims iets kan schelen? Want de volkerenmoord in Birma en de genocide in Tibet, dat maakt jou niks uit.
Oftewel, jouw afkomst/geloof maakt dat je betrokken bent en een kant kiest. Ik denk dat jij het anders ziet maar laat ik het zo stellen: begrijp je dat het voor mij en velen duidelijk is dat je gewoon partij kiest en helemaal geen onafhankelijk oordeel hebt? En dat ik dat dus even hypocriet vindt als jij dat tasjesgedoe.

taouanza
28-02-05, 12:23
Geplaatst door GroteWolf
Er gebeurt wel meer op de wereld waar de gemiddelde Nederlander (of Marokkaan) niet van wakker ligt. Voor je deur, in jouw stad, daar gaat het om. Dat beïnvloedt jouw leven direct.

Één ding vraag ik me dan wel af, wat jouw visie betreft. Besef je dat je Israël veel erger vindt omdat je daar blijkbaar mee opgevoed bent? Dus dat Darfur even erg is of erger, en Sulawesi, en de Indianen in Mexico en nog talloze plekken op aarde waar soms hele volkeren uitgemoord worden. Dat niet-Moslims dat ook vinden.
Dus dat het alleen komt omdat Israeli Joden zijn en Palestijnen m eerendeels Moslim Arabieren dat het jou en andere Moslims iets kan schelen? Want de volkerenmoord in Birma en de genocide in Tibet, dat maakt jou niks uit.
Oftewel, jouw afkomst/geloof maakt dat je betrokken bent en een kant kiest. Ik denk dat jij het anders ziet maar laat ik het zo stellen: begrijp je dat het voor mij en velen duidelijk is dat je gewoon partij kiest en helemaal geen onafhankelijk oordeel hebt? En dat ik dat dus even hypocriet vindt als jij dat tasjesgedoe.

Waarom projecteer je jouw schijnheiligheid op mij?

GroteWolf
28-02-05, 12:24
Waarom projecteer je jouw schijnheiligheid op mij?

Als dit het niveau wordt, laat dan maar.

taouanza
28-02-05, 12:26
Geplaatst door GroteWolf
Laat dan maar.

Antwoord graag.:slaap:

GroteWolf
28-02-05, 12:28
Ik wacht op een antwoord op een hele simpele vraag:

Waarom alleen Israel continue er uit tillen en al die andere plekken op de wereld waar hetzelfde of erger gebeurt nooit noemen? Is dat dan niet hypocriet?

taouanza
28-02-05, 12:29
Geplaatst door GroteWolf
Ik wacht op een antwoord op een hele simpele vraag:

Waarom alleen Israel continue er uit tillen en al die andere plekken op de wereld waar hetzelfde of erger gebeurt nooit noemen? Is dat dan niet hypocriet?

Ik kon me niet vinden in jouw relaas. Het zijn jouw gedachtes niet de mijne. Dus vraag ik me af waarom ik me zou verantwoorden voor jouw gedachtenkronkels.

GroteWolf
28-02-05, 12:35
Dus vraag ik me af waarom ik me zou verantwoorden voor jouw gedachtenkronkels.


Het heeft ook geen zin. Israel is nu eenmaal de bron van het kwaad. De grote duivel. Dus dan doen gedachtes er helemaal niet meer toe.

(En Nederlanders helpen Israeli's omdat ze meedoen aan het Zionistische complot tegen de Moslims)

taouanza
28-02-05, 12:38
Geplaatst door GroteWolf
Het heeft ook geen zin. Israel is nu eenmaal de bron van het kwaad. De grote duivel. Dus dan doen gedachtes er helemaal niet meer toe.

(En Nederlanders helpen Israeli's omdat ze meedoen aan het Zionistische complot tegen de Moslims)

Dat zijn jouw woorden.

GroteWolf
28-02-05, 12:41
Dat zijn jouw woorden.

Miljoenen gingen me voor.