PDA

Bekijk Volledige Versie : Eten met Wilders voor 2000 euro



Bofko
01-03-05, 10:25
DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Wilders gaat politieke diners organiseren waaraan belangstellenden kunnen meedoen voor 2000 euro per persoon. Wilders heeft het geld nodig voor de oprichting van zijn eigen politieke partij.
Sinds zijn breuk met de VVD, vorig jaar september, is Wilders bezig met het opzetten van een eigen politieke beweging en zamelt hij daarvoor extra geld in.
Eind januari haalde Wilders tijdens een avond in Rotterdam al eens 80.000 euro op aan fondsen. De komende periode spreekt hij tijdens diners met particulieren in onder meer Zeeland en zijn thuisbasis Venlo.

www.nu.nl

Simon
01-03-05, 10:28
Nou daar zullen wel weer veel bouwbedrijven op af komen ...

Joesoef
01-03-05, 10:37
Ik vind 2000,- te weinig. Pas als ik €5000,- krijg wil ik wel bij die eikel aanschuiven.

IbnRushd
01-03-05, 11:00
:p , Die wilders, wat een gék.

assassijn
01-03-05, 11:05
Dan betaal je 2000 eurie, zie je het paradepaardje van haarknippend Limburg, en verdwijnt je eetlust als sneeuw voor de zon.

Zou je eigenlijk nog wel mogen komen als je je opgeeft onder de naam Abdelhamid ben Kitali el Hamasi?

Bofko
01-03-05, 11:09
Geplaatst door assassijn
Zou je eigenlijk nog wel mogen komen als je je opgeeft onder de naam Abdelhamid ben Kitali el Hamasi?

Ik denk dat er na een zorgvuldige screening en fouillering een rode loper voor je wordt uitgelegd.

assassijn
01-03-05, 11:25
Geplaatst door Bofko
Ik denk dat er na een zorgvuldige screening en fouillering een rode loper voor je wordt uitgelegd.

Zou je denken?
Zou hij dan ook met de handen willen eten i.p.v. al die scherpe obkjecten zoals messen en vorken op de tafel.Geen glas maar plastic bekers om uit te drinken.

sienia
01-03-05, 11:43
Geplaatst door assassijn
Zou je denken?
Zou hij dan ook met de handen willen eten i.p.v. al die scherpe obkjecten zoals messen en vorken op de tafel.Geen glas maar plastic bekers om uit te drinken.

Laten we zn principes testen. Geef je op.
die 2000 euro, is daar subsidie voor te vangen in het kader van een integratietraject? :argwaan:

Julien
01-03-05, 11:46
:nerveus: dan zijn er toch zeker wel voorproevers ingehuurd? :)

~Panthera~
01-03-05, 11:49
Geplaatst door Julien
:nerveus: dan zijn er toch zeker wel voorproevers ingehuurd? :)

Voorproevers ??? nee, eigen verantwoordelijkheid. :duivels:

Julien
01-03-05, 11:56
Geplaatst door ~Panthera~
Voorproevers ??? nee, eigen verantwoordelijkheid. :duivels:

hmm ok dan. zou er ook een gif bestaan waarmee je iemand kaal kan maken? ben benieuwd hoe Wilders er uit ziet als Pim Fortuyn look-a-like :hihi:

sienia
01-03-05, 11:59
Geplaatst door Julien
hmm ok dan. zou er ook een gif bestaan waarmee je iemand kaal kan maken? ben benieuwd hoe Wilders er uit ziet als Pim Fortuyn look-a-like :hihi:

Dan mist ie nog het charisma.

Ik weet niet, Don King? Wat hete pepers door zn eten.

Bofko
01-03-05, 12:00
Geplaatst door Julien
ben benieuwd hoe Wilders er uit ziet als Pim Fortuyn look-a-like :hihi:
Als Pim Fortuyn ? :loens:

assassijn
01-03-05, 12:01
Geplaatst door sienia
Laten we zn principes testen. Geef je op.
die 2000 euro, is daar subsidie voor te vangen in het kader van een integratietraject? :argwaan:

Als ik dat bedrag weer terugkrijg wil ik mijzelf best opofferen voor de moslim-gemeenschap.
Ik wil het dan wel ruim op tijd weten.Dan scheer ik mij namelijk een paar weken niet.Ik zal mijzelf dan hullen in een jelaba, zal een hoofddoek om mijn hoofd binden, en schlegt nidderlandsch pratte.

sienia
01-03-05, 12:06
Geplaatst door assassijn
Als ik dat bedrag weer terugkrijg wil ik mijzelf best opofferen voor de moslim-gemeenschap.
Ik wil het dan wel ruim op tijd weten.Dan scheer ik mij namelijk een paar weken niet.Ik zal mijzelf dan hullen in een jelaba, zal een hoofddoek om mijn hoofd binden, en schlegt nidderlandsch pratte.

Niet echt een Verela...

Laat je scheerattributen voorlopig maar liggen, ik zorg er wel voor dat dit bedrag door de overheid gesubsidieerd wordt.

assassijn
01-03-05, 12:17
Geplaatst door sienia
Niet echt een Verela...

Laat je scheerattributen voorlopig maar liggen, ik zorg er wel voor dat dit bedrag door de overheid gesubsidieerd wordt.

Zorg dan ook gelijk voor een amateurkok met 0,0 ervaring die de japanse kogelvis voor Wilders klaarmaakt.

sienia
01-03-05, 12:21
Geplaatst door assassijn
Zorg dan ook gelijk voor een amateurkok met 0,0 ervaring die de japanse kogelvis voor Wilders klaarmaakt.

Ik kijk wel even welk restaurant onlangs een ster verloren heeft.

~Panthera~
01-03-05, 12:26
Geplaatst door Julien
hmm ok dan. zou er ook een gif bestaan waarmee je iemand kaal kan maken? ben benieuwd hoe Wilders er uit ziet als Pim Fortuyn look-a-like :hihi:

Curare :hihi:

sjaen
01-03-05, 12:35
Heeft niemand 'Kopspijkers' gezien?!

Na deze aflevering houdt hij wed ik geen zetel meer over, behalve z'n eigen nog!

duende
01-03-05, 12:43
Even er vanuit gaand dat je 2000 euro krijgt als je met die engerd aan tafel gaat.
Denk je dat je nog een hap door je strot geduwd krijgt als je met die penetrante man gaat dineren?

assassijn
01-03-05, 12:51
Geplaatst door sienia
Ik kijk wel even welk restaurant onlangs een ster verloren heeft.

Vertel de kok dan wel dat de eierstokken en de lever van de kogelvis een delicatesse zijn die je zeker moet laten zitten.

sienia
01-03-05, 12:55
Geplaatst door assassijn
Vertel de kok dan wel dat de eierstokken en de lever van de kogelvis een delicatesse zijn die je zeker moet laten zitten.

Zo'n vis kost nogal wat...Wilders kennende zal het wel een stamppot buffet worden....
Maar je zou als teken van gastvrijheid zo'n visje mee kunnen nemen....vermomd als lekkerbekje.

assassijn
01-03-05, 13:49
Geplaatst door sienia
Zo'n vis kost nogal wat...Wilders kennende zal het wel een stamppot buffet worden....
Maar je zou als teken van gastvrijheid zo'n visje mee kunnen nemen....vermomd als lekkerbekje.

Bij nader inzien trek ik mij toch maar terug.
Voor dat geld kan ik namelijk 2 keer eten met Bil.
http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/07_juli/14/binnenland/0714_Clinton_in_Amsterdam_0615.xml

Dutchguy
01-03-05, 14:40
Geplaatst door assassijn


Zou je eigenlijk nog wel mogen komen als je je opgeeft onder de naam Abdelhamid ben Kitali el Hamasi?

Ik zou zeggen probeer het. :D

Kan me niet voorstellen dat er ook maar iets zinnigs uit die man komt dus het eten moet wel verdomde goed zijn voor dat geld.

Dutchguy
01-03-05, 14:40
Geplaatst door sienia
Zo'n vis kost nogal wat...Wilders kennende zal het wel een stamppot buffet worden....


Kroketje uit de muur bij de Febo. :p

assassijn
01-03-05, 14:59
Geplaatst door Dutchguy
Ik zou zeggen probeer het. :D

Kan me niet voorstellen dat er ook maar iets zinnigs uit die man komt dus het eten moet wel verdomde goed zijn voor dat geld.

Iemand met een raad-eens-welke-roadkill-ik-op-m'n-hoofd-heb kapsel kan nooit goed zijn voor je eetlust.

~Panthera~
01-03-05, 15:00
Geplaatst door assassijn
Iemand met een raad-eens-welke-roadkill-ik-op-m'n-hoofd-heb kapsel kan nooit goed zijn voor je eetlust.

:lol: :fplet: :hihi:

Dutchguy
01-03-05, 15:08
Geplaatst door assassijn
Iemand met een raad-eens-welke-roadkill-ik-op-m'n-hoofd-heb kapsel kan nooit goed zijn voor je eetlust.

LOL... :p