PDA

Bekijk Volledige Versie : Robben fit voor return tegen Barcelona



Don Vito
01-03-05, 12:15
Robben fit voor return tegen Barcelona
2005-03-01, 01:04
Door: Martin van Oostveen

Chelsea kan in de return van het Champions League duel met FC Barcelona wellicht weer beschikken over Arjen Robben. Robben is mogelijk op tijd fit om zijn comeback te maken na een vervelende blessure.

In de wedstrijden waar Arjen Robben meedeed voor Chelsea was de ploeg van Jose Mourinho stukken effectiever dan de wedstrijden waarin de Nederlander niet meedeed.

Voor de The Blues staat volgende week een zeer lastige klus te wachten in de Champions League. Chelsea moet een 2-1 achterstand wegpoetsen om zich te scharen bij de laatste acht.
------------------------------------------------------


Wordt het nu eindelijk dan een wedstrijd ?

RinC
01-03-05, 14:24
Wat een arrogante klootzak is die Mourinho. Hoop dat ie op zn bek gaat volgende week tegen Barca, met of zonder Robbe!


Viva Barca! :duits:

Don Vito
01-03-05, 14:35
Zo een grote bek die man, maar toen die in Camp Nou kwam speelde ze als een paar slettebakken.

Hij heeft kritiek op Rijkaard omdathij weet dat Rijkaard zn team het beste en mooiste voetbal van de wereld speelt. Dat kan hij niet hebben metdie arrogantie.

RinC
01-03-05, 14:48
Geplaatst door Don Vito
Zo een grote bek die man, maar toen die in Camp Nou kwam speelde ze als een paar slettebakken.

Hij heeft kritiek op Rijkaard omdathij weet dat Rijkaard zn team het beste en mooiste voetbal van de wereld speelt. Dat kan hij niet hebben metdie arrogantie.


Heb je die wedstrijd gezien Chelsea tegen Liverpool? Zag je zn actie na de 1-1 :hihi:

Kreeg meteen een rode kaart en mocht de wedstrijd verder kijken in de kleedkamer en terecht :D

Don Vito
01-03-05, 14:52
Ik hoop dat ie het verkloot met t kampioenschap....... Ik haat Man U ook ben voor Arsenal, maar beter Man U dan die Chelsea.....

RinC
01-03-05, 15:13
Geplaatst door Don Vito
Ik hoop dat ie het verkloot met t kampioenschap....... Ik haat Man U ook ben voor Arsenal, maar beter Man U dan die Chelsea.....

Zoals Johan Derksen al zei, met dit elftal zou zelfs Robert Maaskant winnen. Die Mourinho moet niet de illusie wekken dat het allemaal aan hem ligt.

Robin van Persie heeft het zwaar verpest afgelopen weekend. Kreeg 2 keer geel en moest het veld ruimen...Wenger was parra op hem :hihi:

Don Vito
01-03-05, 15:41
Geplaatst door RinC

Robin van Persie heeft het zwaar verpest afgelopen weekend. Kreeg 2 keer geel en moest het veld ruimen...Wenger was parra op hem :hihi:

Dom van em, maar ja Dennis als mentor he?!

Maar hij komt er we, zijn eerste jaar pas Arsenal...

Hier in NL waren ze alleen bezig met die sukkel van en vd vaart..... Persie overtreft em zeker....