PDA

Bekijk Volledige Versie : RSS feed van 'Het nieuws van de dag"



NIS
01-03-05, 21:54
Hallo dames en heren,

Graag wil ik hierbij een oproep doen aan beheer van Maroc.nl.

Willen jullie kijken wat de mogelijkheden zijn om een rss feed (xml) voor "Het nieuws van de dag" te maken. Op die manier kunnen we ook met andere aplicaties deze categorie blijven volgen. Een feed met het geposte nieuws en een feed met de reakties.

Mensen, die hier ook behoefte aan hebben, vraag ik vriendelijk om hun nick hieronder te plaatsen.

Voor mensen, die niet begrijpen waar ik het over heb, zie: http://www.xml.com/pub/a/2002/12/18/dive-into-xml.html

Ik begin alvast!:D

NIS
01-03-05, 21:55
NIS

S@deeQ
01-03-05, 22:05
:fpuh:Ik ben voor een algehele verbod op die klote forums

NIS
01-03-05, 22:26
Geplaatst door S@deeQ
:fpuh:Ik ben voor een algehele verbod op die klote forums

Jij weer he..

Dutchguy
01-03-05, 23:19
Ik snap hier echt geen biet van. :confused: :p

Wide-O
02-03-05, 05:56
<?xml version="1.0" ?>
- <Maroc_NL_Newsfeed version="1.0">
- <webcontent>
- <privacy>
- <sites>
- <site name="maroc.nl">
<mobilecode scripts="allow" mime="allow" embeddedObects="allow" mimeTypes="" JavaScript="allow" />
<cookies session="allow" persistent="allow" persistentExpire="XDays" persistentExpireDays="4294967295" thirdPartySession="allow" thirdPartyPersistent="allow" thirdPartyPersistentExpire="XDays" thirdPartyPersistentExpireDays="4294967295" outgoing="allow" />
<content=Jij. Nee jij. Shutup. Strafpunteuh!. />
</site>
</sites>
</privacy>
</webcontent>
</Maroc_NL_Newsfeed>

Zoiets ? :denk:

Lijkt me wel een leuk idee. :duim:

Snake0ne
02-03-05, 07:03
Ik heb ff op die RSS site gekeken, maaruh...


In the meantime, a third, non-commercial group split off and designed a new format based on what they perceived as the original guiding principles of RSS 0.90 (before it got simplified into 0.91). This format, which is based on RDF, is called RSS 1.0. But UserLand was not involved in designing this new format, and, as an advocate of simplifying 0.90, it was not happy when RSS 1.0 was announced. Instead of accepting RSS 1.0, UserLand continued to evolve the 0.9x branch, through versions 0.92, 0.93, 0.94, and finally 2.0.

What a mess.

So which one do I use?
That's 7 -- count 'em, 7! -- different formats, all called "RSS". As a coder of RSS-aware programs, you'll need to be liberal enough to handle all the variations.

ik heb geen zin om steeds allerlei patches te downloaden, zodat het daarna nog steeds niet werkt, dus ik stem voor het gemak maar ff tegen :rotpc: