PDA

Bekijk Volledige Versie : ziek ziek ziek



kultoom
02-03-05, 16:30
Man verdacht van ontucht met pasgeboren kind
02 maart 2005, 15:48:23

ROTTERDAM (ANP) - Een 46-jarige man uit Krimpen aan den IJssel wordt ervan verdacht zijn dochter vanaf haar geboorte te hebben misbruikt. Het kind werd op 8 november 1995 geboren.

De seksuele handelingen die de Krimpenaar met haar verrichtte, zouden op 11 november van dat jaar zijn begonnen, zo blijkt uit de dagvaarding voor de rechtszaak die 14 maart in Rotterdam begint.

De man zou het kind negen jaar lang, tot december 2004, seksueel hebben misbruikt. Hij zou geregeld zijn geslachtsdeel in haar mond of vagina hebben gestoken, haar genitaliën hebben gelikt of zijn vingers in haar vagina hebben gestoken. Ook kwam kwam hij klaar op het lichaam van zijn dochter.

Wat hij heeft gedaan met het kind, kwam naar voren tijdens verklaringen die de Krimpenaar na zijn aanhouding in december 2004 aflegde. ,,Elke incestzaak is vreselijk, maar dat het vanaf een zo'n jonge leeftijd gebeurt, dat hebben we niet vaak meegemaakt'', aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie woensdag.

De verdachte, R.F., zou niet alleen met zijn eigen kind, maar eerder ook met drie minderjarige nichtjes ontucht hebben gepleegd. Dat gebeurde tussen julie 1988 en eind december 1991. Een van de kinderen was aan zijn zorg toevertrouwd.


Subhana Allah,als ik toch een half uurtje met die man had.

Don Vito
02-03-05, 16:34
Daarom moet de doodstraf weer ngevoerd worden.

kultoom
02-03-05, 16:39
Geplaatst door Don Vito
Daarom moet de doodstraf weer ngevoerd worden.

En ik zou die graag zelf in praktijk willen brengen.Dat die man een rotte ziekte mag krijgen.

~Panthera~
02-03-05, 16:56
:kotsen: 1 tik, weg pik. http://www.cosgan.de/images/midi/boese/a085.gif

S@deeQ
03-03-05, 11:40
Geplaatst door kultoom
Man verdacht van ontucht met pasgeboren kind
02 maart 2005, 15:48:23

ROTTERDAM (ANP) - Een 46-jarige man uit Krimpen aan den IJssel wordt ervan verdacht zijn dochter vanaf haar geboorte te hebben misbruikt. Het kind werd op 8 november 1995 geboren.

De seksuele handelingen die de Krimpenaar met haar verrichtte, zouden op 11 november van dat jaar zijn begonnen, zo blijkt uit de dagvaarding voor de rechtszaak die 14 maart in Rotterdam begint.

De man zou het kind negen jaar lang, tot december 2004, seksueel hebben misbruikt. Hij zou geregeld zijn geslachtsdeel in haar mond of vagina hebben gestoken, haar genitaliën hebben gelikt of zijn vingers in haar vagina hebben gestoken. Ook kwam kwam hij klaar op het lichaam van zijn dochter.

Wat hij heeft gedaan met het kind, kwam naar voren tijdens verklaringen die de Krimpenaar na zijn aanhouding in december 2004 aflegde. ,,Elke incestzaak is vreselijk, maar dat het vanaf een zo'n jonge leeftijd gebeurt, dat hebben we niet vaak meegemaakt'', aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie woensdag.

De verdachte, R.F., zou niet alleen met zijn eigen kind, maar eerder ook met drie minderjarige nichtjes ontucht hebben gepleegd. Dat gebeurde tussen julie 1988 en eind december 1991. Een van de kinderen was aan zijn zorg toevertrouwd.


Subhana Allah,als ik toch een half uurtje met die man had.


:jumping: Hoort schijnbaar bij de nederlandse cultuur :fucyc:

kultoom
03-03-05, 20:08
Ik denk niet dat je kan zeggen dat het met cultuur te maken heeft.Het gebeurd in alle landen op deze wereld.Alleen wordt het hier in nederland makkelijker bekend gemaakt.In islamitische landen wordt het vaker onder tafel geschoven.Daarentegen is het echt een schokkend geval,waar geen enkel excuus voor is.Vaak worden zulke mensen na een onderzoek in het pieter baan centrum niet toerekeningsvatbaar verklaard.Paar maanden cel of wat werkstraf staat zo'n beest dan te wachten.Soms wordt er zelfs een schadevergoeding toegekend aan de ouders,alsof ze daar nog wat aan hebben....

contradictio
03-03-05, 20:14
Geplaatst door S@deeQ
:jumping: Hoort schijnbaar bij de nederlandse cultuur :fucyc:

ach schijnhijl... alsof dit in Marokko nooit is gebeurd...

afkappen dat deel wat de zondige handelingen heeft begaan... Hand ivm het vergrijp en zijn geval zodat ie em nooit meer kan gebruiken... De doodstraf is een te zware oordeel (gezien oog om ogg tand om tand vergelding met het gelijke etc...).

kultoom
03-03-05, 20:21
Ding afkappen wil voor zulke mensen soms niet genoeg zijn.Zoals die ene man die al jaaaaaaaaaaaaaaaren opgesloten zit.En ook nooit meer vrij mag komen.Vaak komt het voor dat ze na een straf weer vrij en zonder controle op straat komen te staan.

Voor deze man is geen straf te erg.Daar kan Allah swt het beste over oordelen.

tr_imparator
03-03-05, 20:42
laatst nog in 't nieuws: man een 13-jarige meisje meerdere malen verkracht. straf: 10 jaar + dwangverpleging ofzo.


10 JAAR ?!!!!!!!!!!!!!! WTF zo makkelijk komt ie er vanaf... :boogie:


anyway in de turkse cultuur zou die man niet lang leven, je weet toch eerwraak..,

straf: 10? jaar, als ie de gevangenis 'overleeft', een kogel door z'n kop, als ie het niet overleeft is dat mooi meegenomen. :maf2: :maf2: :maf2:

contradictio
03-03-05, 20:45
Geplaatst door kultoom
Ding afkappen wil voor zulke mensen soms niet genoeg zijn.Zoals die ene man die al jaaaaaaaaaaaaaaaren opgesloten zit.En ook nooit meer vrij mag komen.Vaak komt het voor dat ze na een straf weer vrij en zonder controle op straat komen te staan.

Voor deze man is geen straf te erg.Daar kan Allah swt het beste over oordelen.

dat is het hem nou juist.. als ze zijn ding eraf hadden gekapt had ie het niet meer KUNNEN doen!!

kultoom
03-03-05, 20:49
Denk je dat zulke mannen dan geen andere dingen zouden verzinnen om an hun trekken te komen.De gedachtengang van zulke psychisch gestoorde mensen gaat ons petje te boven...

S@deeQ
03-03-05, 22:52
Geplaatst door contradictio
ach schijnhijl... alsof dit in Marokko nooit is gebeurd...

afkappen dat deel wat de zondige handelingen heeft begaan... Hand ivm het vergrijp en zijn geval zodat ie em nooit meer kan gebruiken... De doodstraf is een te zware oordeel (gezien oog om ogg tand om tand vergelding met het gelijke etc...).


bahh gestoorde vrouwen.
van onze heiligdommen moeten jullie afblijven :student:

kultoom
04-03-05, 11:28
Geplaatst door tr_imparator
laatst nog in 't nieuws: man een 13-jarige meisje meerdere malen verkracht. straf: 10 jaar + dwangverpleging ofzo.


10 JAAR ?!!!!!!!!!!!!!! WTF zo makkelijk komt ie er vanaf... :boogie:


anyway in de turkse cultuur zou die man niet lang leven, je weet toch eerwraak..,

straf: 10? jaar, als ie de gevangenis 'overleeft', een kogel door z'n kop, als ie het niet overleeft is dat mooi meegenomen. :maf2: :maf2: :maf2:


Denk je dat in nederland 10 jaar ook echt 10 jaar is? Over een tijdje loopt hij weer rond wegens goed gedrag.

assassijn
04-03-05, 12:56
Deze gasten verdienen het niet om dezelfde lucht in te ademen als andere mensen.
We moeten wat dit soort mensen betreft gewoon weer terug naar de middeleeuwen.
Vastzetten op het dorpsplein, en drie maal daags anaal laten nemen door iemand met aids.

contradictio
04-03-05, 13:00
Geplaatst door S@deeQ
bahh gestoorde vrouwen.
van onze heiligdommen moeten jullie afblijven :student:


welke ONZE heiligdommen?... 'k ben toevallig ook Marokkaan en heb genoeg verhalen gehoord en dingen gezien toen ik noch in marokko woonde...
misschien ben je geen schijnheil maar ben je gewoon nooit met die dingen in aanrakingen gekomen of heb je nooit in Marokko gewoond...


ohh wacht effe het dringt nu pas door je aanbidt je geval... het is een heiligdom voor jou.... dat domme ding is heilig.. tjah,, daar heb ik niets meer tegen in te brengen als je daar zo over denkt...

Zeepaardje
04-03-05, 16:37
Geplaatst door tr_imparator
anyway in de turkse cultuur zou die man niet lang leven, je weet toch eerwraak..,

Ben nou toch nieuwsgierig geworden......WIE zou die eerwraak dan uitvoeren? HET WAS HAAR EIGEN VADER!!!!

Trouwens erg simpel hoor, om de eerwraak er aan de haren bij te slepen. En dan ook nog op een manier alsof eerwraak iets GOEDS is????
:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

kultoom
04-03-05, 16:39
Ik vraag me dan wel af waar de moeder eigenlijk is.En de vader zal toch een consultatie bureau bezocht hebben? Als hij zulke dingen met haar deed,moet daar toch iets zichtbaar van zijn geweest? Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.

Max Stirner
04-03-05, 16:52
Geplaatst door Zeepaardje
Ben nou toch nieuwsgierig geworden......WIE zou die eerwraak dan uitvoeren? HET WAS HAAR EIGEN VADER!!!!



:D


Turkish Imperator kent zijn eigen cultuur niet eens meer, hij heeft er net zo weinig verstand van als de eerste de beste kaaskop.....:jammer:

Ik constateer dan ook dat het de goede kant op gaat met de assimilatie......... :handbang:

S@deeQ
04-03-05, 18:31
Geplaatst door contradictio
... het is een heiligdom voor jou.... dat domme ding is heilig.. tjah,, daar heb ik niets meer tegen in te brengen als je daar zo over denkt...


:auw: dat domme ding is slimmer dan je denkt :argwaan:
die kan zien, voelen en desnoods praten :ergleuk:


en ga me nou niet vertellen over marokko , toen ik daar achter de geitjes zat ,had jij nog waarschijnlijk een luier om :verrassin

S@deeQ
04-03-05, 18:50
Geplaatst door kultoom
Ik vraag me dan wel af waar de moeder eigenlijk is.En de vader zal toch een consultatie bureau bezocht hebben? Als hij zulke dingen met haar deed,moet daar toch iets zichtbaar van zijn geweest? Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.


.-03-2005

Meisje verblijft bij moeder

Ondanks signalen ging misbruik door
Door Dénis van Vliet

Drie maanden voordat Roel F. uit Krimpen aan den IJssel werd gearresteerd wegens jarenlange incest met zijn dochtertje, heeft de basisschool waar zij op zit bij een vertrouwensarts alarm geslagen over de situatie bij het meisje thuis.



In de tussentijd ging de man onverminderd door met het misbruiken van het 9-jarige kind.

Directeur Tromp van de gereformeerde school Het MozaÏek in Krimpen zegt dat hij in september 2004 aan de bel trok nadat bij de leerlinge 'bepaalde signalen' waren opgevangen. Verder wil hij niets over de zaak zeggen.

De Onderwijsinspectie, die bij dit soort zaken ook op de hoogte wordt gesteld, kon gisteravond niet zeggen of en zo ja, wanneer ze door de school werd ingelicht. F. werd pas in december 2004 gearresteerd.

Volgens enkele ouders is hij vanaf de zomer al geweerd van alle activiteiten op school. Ook daarop wil Het Mozaïek niet reageren. ,,Iedereen is geschokt.''

Het meisje verblijft bij haar moeder. Volgens de advocaat van de zwaargelovige F. zegt zij nooit te hebben geweten dat haar man hun dochter vanaf haar geboorte tot pal voor zijn arrestatie misbruikte.

F. heeft de incest bekend. De zaak kwam volgens een woordvoerster van justitie aan het rollen dankzij een anonieme tip. De advocaat van F., J. Spigt, bestrijdt dat en zegt dat zijn cliënt uit eigen beweging met zijn bekentenis naar de politie is gestapt.

Sailliant detail is dat justitie noch Spigt de signalen van de school aanleiding noemen voor de start van het politieonderzoek.

Volgens Spigt heeft zijn cliënt berouw en werkt hij graag mee aan een psychologisch onderzoek door het Pieter Baan Centrum (PBC). De rechtbank in Rotterdam zal op 14 maart, als F. voor het eerst moet voorkomen, bijna zeker instemmen met deze wens van justitie en de verdediging.

F. wordt er ook van verdacht tussen 1988 en 1991 drie nichtjes te hebben misbruikt.

Zij zijn nu rond de 30 jaar en hebben nooit eerder gewag gemaakt van het misbruik door hun oom.

.

contradictio
04-03-05, 18:51
Geplaatst door S@deeQ
:auw: dat domme ding is slimmer dan je denkt :argwaan:
die kan zien, voelen en desnoods praten :ergleuk:


en ga me nou niet vertellen over marokko , toen ik daar achter de geitjes zat ,had jij nog waarschijnlijk een luier om :verrassin

praat je nu ook weer daarmee.. gezien het onzin gehalte dat je uitkraamt... :ergleuk:

voor je gemoedsrust als je onder de 26 bent, ben ik ouder!

contradictio
04-03-05, 18:53
Geplaatst door S@deeQ

een moeder die niet door heeft dat haar man hun kind misbruikt....
volgens mij heb je dan oogkleppen opgehad voor alle mogelijke signalen...

S@deeQ
04-03-05, 18:57
Geplaatst door contradictio
praat je nu ook weer daarmee.. gezien het onzin gehalte dat je uitkraamt... :ergleuk:

:D :D ik zie dat je weinig van mannen begrijpt :zwaai:





voor je gemoedsrust als je onder de 26 bent, ben ik ouder!

:engel: zie je wel, toen ik in arif achter de geitjes rende had je nog een luier om dus :schok:

S@deeQ
04-03-05, 19:00
Geplaatst door contradictio
een moeder die niet door heeft dat haar man hun kind misbruikt....
volgens mij heb je dan oogkleppen opgehad voor alle mogelijke signalen...

Soms willen de mensen de waarheid niet onder ogen zien, omdat die waarheid aan het onmogelijke grenst . komt vaker voor dan je denkt.

contradictio
04-03-05, 19:06
Geplaatst door S@deeQ
Soms willen de mensen de waarheid niet onder ogen zien, omdat die waarheid aan het onmogelijke grenst . komt vaker voor dan je denkt.

je hebt gelijk... net zoals er mensen zijn die liever de "'hammam" de schuld geven van een zwangerschap bij een tiener dan dat ze uitzoeken wie de viezerik is geweest. omdat het wel eens een familielid zou kunnen zijn geweest.. :aanwal:

kultoom
04-03-05, 19:27
Zoals in de tekst staat had de man dus gewoon echt sex met haar.Het is bijna te gek om uit te spreken...Dat de moeder er niks van af weet is bulls shit.Als een man zoiets doet bij zo'n klein meisje zou ze het zeker merken.Ze zou verwond moeten zijn.Dus dat ze niks weet is onzin...

S@deeQ
04-03-05, 19:36
Geplaatst door contradictio
net zoals er mensen zijn die liever de "'hammam" de schuld geven van een zwangerschap bij een tiener dan dat ze uitzoeken wie de viezerik is geweest. omdat het wel eens een familielid zou kunnen zijn geweest.. :aanwal:

Sperma celltjes kunnen goed zwemmen :maf2: