PDA

Bekijk Volledige Versie : ‘Ronselende imams en loverboys: wegwezen!’



The_Reporter
02-03-05, 16:59
gewist

Don Vito
02-03-05, 17:12
Geplaatst door The_Reporter
Hij vindt dat ook de Enschedese moslimgemeenschap beter kan opletten op extremen.



Daar is de AIVD toch voor ?


Geplaatst door The_Reporter

De islamitische gemeenschap moet haar verantwoordelijkheid nemen’, vindt Uçar. ‘Wat mij betreft is de volgende stap om deze problemen bespreekbaar te maken in die groep.

Verantwoordelijkheid? Wat de fok heb ik te maken met een Loverboy dat ik verantwoordeing voor zijn daden moet nemen?


Geplaatst door The_Reporter

Dit soort mensen, imams en loverboys, zorgen ervoor dat de gemeenschap het slachtoffer wordt.

Hetis onze eigen schuld dat we gediscrimineerd worden, leuke maniervan goed praten.



Geplaatst door The_Reporter

Misschien is het des te beter dat iemand uit de eigen gelederen nu eens zegt waar het op staat.’
TCT, 01/03/2005

Aspiraties voor een blauwe zetel waarschijnlijk.

Don Vito
02-03-05, 17:51
Geplaatst door The_Reporter
De AIVD heeft al zijn handen vol aan jullie smores. We komen nota bene man tekort in de Randstad!


Iedere persoon die Arabisch spreekt of begrijpt heeft ermee te maken. Doe maar niet alsof je een zere neus hebt.


Zijn we tenminste ergens over eens!!


?

:hihi:

Ik doelde op die Turk natuurlijk....

rafiq
02-03-05, 18:03
‘Maar natuurlijk ben ik wel thuis in die kringen. Misschien is het des te beter dat iemand uit de eigen gelederen nu eens zegt waar het op staat.’

Dat deze heerschap zich druk maakt over de toon binnen de gelederen van de VVD om mee te beginnen.

Waarschijnlijk is hij "thuis in die kringen" als hij stemmen nodig heeft van de Turken om zich verkiesbaar te stellen. Doelbereikt dan zien we hem een hele tijd niet.

Tamam abi?


Dit soort mensen, imams en loverboys, zorgen ervoor dat de gemeenschap het slachtoffer wordt.

Types als Ucar gooien het wel op eenvoudig populisme met 480 woorden waarbij ik op het eind denk; waar gaat dit gelul in hemelsnaam over?

Laat de heer Ucar eens hele zinnen maken.

Tesekur abi.

rafiq
02-03-05, 18:23
Ronselende imams niet beter dan ordinaire loverboys

Dit is de orginele tekst.

De VVD is helder en daadkrachtig in haar boodschap: loverboys moeten veel harder worden aangepakt en radicale imams moeten het land uit. Duidelijke taal. De vergelijking tussen loverboys en ronselende imams kan gerust worden gemaakt. Loverboys gebruiken kwetsbare jonge meisjes voor hun eigen doelen, ronselende imams doen ditzelfde zogenaamd in naam van de schepper met kwetsbare jonge jongens om ze vervolgens op een zelf-destructieve wijze in te zetten in een oorlog waar vriend noch vijand bekend zijn. Daarbij wordt de religie ingezet als instrument zodat het hele terroristische verhaal voor veel (jonge) mensen gelegitimeerd wordt. Een kwalijke zaak om zo misbruik te maken van iemands gebrek aan kennis en positie, en een klap in het gezicht van al die gelovige islamieten in ons land die niets te maken willen hebben met terrorisme. Ik ben dan ook verheugd dat Minister Verdonk ook deze groep 'loverboys' hard aanpakt. Als we willen dat meisjes niet worden misbruikt, en de islamitische gemeenschap geen slachtoffer wordt van dit soort opportunisten dan dienen dit soort uitwassen aangepakt te worden. Een pluim voor Verdonk!