PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik snap het niet........

Dairuda
03-03-05, 07:46
Ik ben 27 en nog steeds alleen en niet getrouwd. Als ik naar mezelf kijk dan kan ik er tevreden zijn als het gaat om hoe ik met respect en eerlijkheid naar een ander toe gedraag. Ik heb en leef mijn leven zo puur mogelijk. . Ik ben niet kieskeurig. Ik ben ook niet veel eisend. Ik kies op de een of de andere manier toch altijd de verkeerde, en daarom ben ik toch nog steeds alleen.... :vreemd: :vreemd:

:droef: Dames en heren geef me advies en zeg of adviseer me waar en naar wie en hoe ik moet zoeken of moet ik juist niet zoeken? maar iedereen zoekt toch wel stiekem ook een klein beetje, met een serieuze bedoeling of niet, ook al roept hij/zij keihard ik zoek niet misschien om niet als ''wanhopige'' gezien te worden. toch?? :eek:

Groetjes van eentje die het niet meer begrijpt. :droef:

motcho
03-03-05, 08:13
ewa ik snap het wel maar je moet
gewoon naar je zelf kijken en niet wat andere mensen van je vinden
maar het is wel moeilijk nog 27 jarige dame en nog wel een marokkaan
en niet getrouwd

dus wees gewoon je zelf

ewa thalla

Zomaariemand001
03-03-05, 20:42
Geplaatst door Dairuda
Ik ben 27 en nog steeds alleen en niet getrouwd. Als ik naar mezelf kijk dan kan ik er tevreden zijn als het gaat om hoe ik met respect en eerlijkheid naar een ander toe gedraag. Ik heb en leef mijn leven zo puur mogelijk. . Ik ben niet kieskeurig. Ik ben ook niet veel eisend. Ik kies op de een of de andere manier toch altijd de verkeerde, en daarom ben ik toch nog steeds alleen.... :vreemd: :vreemd:

:droef: Dames en heren geef me advies en zeg of adviseer me waar en naar wie en hoe ik moet zoeken of moet ik juist niet zoeken? maar iedereen zoekt toch wel stiekem ook een klein beetje, met een serieuze bedoeling of niet, ook al roept hij/zij keihard ik zoek niet misschien om niet als ''wanhopige'' gezien te worden. toch?? :eek:

meid blijf er hoop in houden een kennis van mij was pas op der 32ste getrouwd en ze is nu super gelukkig maar daarvoor heeft ze wel zeker 3 huwelijken geweigerd zij was wel erg kieskeurig

het is gewoon wat jou mektab is...
ik heb nu wel makkelijk praten omdat ik zelf nog maar 18 ben..

maar ik begrijp zeker je fustratie
heb geduld en blijven hopen
inscallah komt het goed

groetjes
zomaar iemand

el ayoubi
04-03-05, 00:17
Hoi Dairouda,

Ik begrijp je helemaal!

Ik kamp met dezelfde vragen en ik zou ook wel eens willen weten er meer mensen die er zo over denken.

Maar vertel...wat doe jij zoal in het dagelijks leven?

Groetjes :zwaai:

el Ayoubi (mannelijk)

samouray
10-03-05, 00:05
inderdaad diaruda blijf hoop in allah hebben en geef het niet op hoe dan ook er zijn juist meer meiden met de zelfde problemen niemand begrijpt ons

ik zal je een site geven misschien is het wat voor je
************ je kan je inschrijven en reageren.

ik wens je veel success!!

casanova1976
16-03-05, 15:29
het leven is niet simpel en de zoektocht naar de juiste partner voor het leven al helemaal niet. sommige mensen hebben geluk en vinden al op jonge leeftijd de juiste persoon. Persoonlijkheden moeten bij elkaar passen en dan moeten man en vrouw ook nog eens tevreden zijn in de relatie met elkaar. Ik ben 28, heb ook nog steeds de vrouw van mijn dromen niet gevonden. Misschien bestaat die ook niet. Ik heb goed kontakt met vrouwen, maar nog nooit heb ik gedacht: met deze persoon zou ik mijn leven willen delen (of in ieder geval een groot deel daarvan). Op zoek is iedereen altijd wel een beetje ja. Daarom ook dat ik hier terecht ben gekomen. Maar ik ben niet hopeloos en ik kan ook niet zeggen dat ik het niet meer begrijp. Ik heb plezier in het leven en als je tegen de juiste aanloopt (of je nu moeite doet of niet), dan is dat mooi. Als het niet zo is.. Tja.. Je bent alleen op deze wereld gekomen en je gaat er ook alleen weer van af. Geniet van de dingen die je doet in het leven en er zullen genoeg mannen zijn die dat plezier, dat jij in het leven hebt, opmerken. En dan kan zomaar de prins op het witte paard ertussen zitten.. Niet piekeren, maar genieten en zorgen dat jouw leven de moeite waard is (voor jezelf, maar ook voor je toekomstige partner).
Good luck...

JamaL_JamaL
25-03-05, 04:19
Geplaatst door Dairuda

aaah wat ben jij toch een schatje kom hier een knuffel kan je krijgn ;)

miskien
06-04-05, 17:19
salaam,

hehehehehehe
leuk,maar ben je Allah vergeten?