PDA

Bekijk Volledige Versie : Help me: ik zoek een Marokkaanse meisje in Utrecht.

Arifi1
04-03-05, 17:12
Het gebeurt niet vaak dat je jou doom meisje tegen komt. Vandaag (4 maart 2005) heb in het centraal station van Utrecht 2 meisjes tegen gekomen. Ik vind ze beide mooi, maar ik wou ze apart spreken, maar dat kon helaas niet.
Het ene meisje nam de taxi de tweede ging met de trap naar beneden en nam de bus. Ze zat naast een Marokkaanse jongen (een familielid misschien). Ik krijg helaas geen kans om een van hen te spreken.
Ik doe hier een oproep.
Als je een van de meisjes bent, neem a.u.b. contact met me op en ik je wil graag leren kennen.
Als je die jongen bent in de bushalte naast een van die meisjes, verteld haar a.u.b. dat ik opzoek ben naar haar. (Hieronder vindt je mijn email).

Mensen in Utrecht kunnen mij ook helpen. Als je dit verhaal aan je vrienden en vriendinnen vertelt, zal deze boodschap misschien haar bereiken.

Tenslotte, verzoek ik de beheerder van deze site om te zorgen dat deze topic 2 weken lang in de eerste pagina blijft en in de eerste 2 rijen.

Bedankt allemaal.

Mijn email adres is:

[email protected]

zozo
21-03-05, 12:02
dat schiet niet op hoor, 2 meiden uit utrecht?

Je vraagt om ons hulp, maar je kan beter eerst handleiding lezen van opsporing verzocht.

we kunnen je niet helpen als je 2 meiden zegt, beschrijf ze hoe ze eruit zien. Want in utrecht lopen meestal 2 meiden naast elkaar. hihi :maf3:

Arifi2
21-03-05, 13:25
Hallo Administrator,
Bedankt dat je het topic op de eerste pagina liet staan.
Ik ben Arifi1, maar ik kon niet inloggen met met mijn oude wachtwoord.
Wanneer ik mijn wachtwoord vraag krijg ik de volgende bericht
[b]
"
problem solved [admin]

zozo
22-03-05, 07:18
nou succes ermee, ik hoop dat je sabar of ikram zult vinden!
Ze zullen heus reageren op je reactie.

JamaL_JamaL
25-03-05, 04:14
die zocht ik man
shit :)

AARDIG
25-03-05, 23:56
Wat als je haar vind? ZINA????

Arifi1
30-03-05, 18:10
Geplaatst door AARDIG
Wat als je haar vind? ZINA????
je bent niet degene die ik zoek, dus kop dicht. :laser:

Arifi1
30-03-05, 18:48
Geplaatst door Arifi1
je bent niet degene die ik zoek, dus kop dicht. :laser:

Wil me dit bericht en het bericht hierboven verwijderen ?
Zelfs je eigen een bericht wijzigen is hier moeilijk.

Je mag ook de hele topic verwijderen.
Thanx.