PDA

Bekijk Volledige Versie : Is de MO-politiek van Bush een succes te noemen?



Julien
05-03-05, 20:53
Ik ben geen grote fan van Bush. Maar als ik nuchter kijk naar enkele ontwikkelingen van de laatste jaren in het Midden-Oosten, dan zijn er toch een paar belangrijke dingen gebeurd in positieve zin.

*Ghaddafi is 100% omgeslagen. Hij wordt niet meer gezin als een potentiël gevaar voor de wereld.
*Sadam Hoessein die enkele landen in de regio bedreigde en een genocide op z'n geweten had, is er niet meer. Zijn regime is ook verdwenen.
*De Taliban is weg uit Afghanistan, en daarmee ook een regime dat de mensenrechten hard schond en terrorisme ondersteunde.
*Voorzichtige democratie in Afghanistan
*Beginnende democratie in Irak. Succesvolle verkiezingen met 60% opkomst.
*Verkiezingen in Palestina. Een nieuw reeks vredesonderhandelingen tussen israel en Palestina is aan de gang.
*Libanon eist meer vrijheden. Bevolking komt op voor z'n rechten en eist dat de Syrische macht uit het land verdwijnt. Te vergelijken met Georgië of de OekraIne.
*Moubarak van Egypte laat voor het eerst andere kandidaten toe om op te stemmen. dus ook in egypte lijkt er meer democratie te komen.
*De macht van de Arabische Liga (door veel mensen in het MO bekritiseerd) is verzwakt

Misschien ben ik nog wat vergeten? Ik vraag me dus af of Bush hier verantwoordelijk voor is en/ of we ook niet moeten erkennen dat zijn buitenlandse politiek niet alleen maar kommer en kwel is..?

http://groups.colgate.edu/aarislam/PresidentBushDCMosque.jpg

Zwarte Kat
05-03-05, 20:57
Geplaatst door Julien
Ik ben geen grote fan van Bush. Maar als ik nuchter kijk naar enkele ontwikkelingen van de laatste jaren in het Midden-Oosten, dan zijn er toch een paar belangrijke dingen gebeurd in positieve zin.

*Ghaddafi is 100% omgeslagen. Hij wordt niet meer gezin als een potentiël gevaar voor de wereld.
*Sadam Hoessein die enkele landen in de regio bedreigde en een genocide op z'n geweten had, is er niet meer. Zijn regime is ook verdwenen.
*De Taliban is weg uit Afghanistan, en daarmee ook een regime dat de mensenrechten hard schond en terrorisme ondersteunde.
*Voorzichtige democratie in Afghanistan
*Beginnende democratie in Irak. Succesvolle verkiezingen met 60% opkomst.
*Verkiezingen in Palestina. Een nieuw reeks vredesonderhandelingen tussen israel en Palestina is aan de gang.
*Libanon eist meer vrijheden. Bevolking komt op voor z'n rechten en eist dat de Syrische macht uit het land verdwijnt. Te vergelijken met Georgië of de OekraIne.
*Moubarak van Egypte laat voor het eerst andere kandidaten toe om op te stemmen. dus ook in egypte lijkt er meer democratie te komen.
*De macht van de Arabische Liga (door veel mensen in het MO bekritiseerd) is verzwakt

Misschien ben ik nog wat vergeten? Ik vraag me dus af of Bush hier verantwoordelijk voor is en/ of we ook niet moeten erkennen dat zijn buitenlandse politiek niet alleen maar kommer en kwel is..?

:hihi: Dit is hilarisch

Julien
05-03-05, 21:01
Geplaatst door Zwarte Kat
:hihi: Dit is hilarisch

Leg uit. Dit is anders wel een gedachte die leeft bij heel veel mensen die eerst erg tegen-Bush waren.

Zwarte Kat
05-03-05, 21:22
Geplaatst door Julien
Leg uit. Dit is anders wel een gedachte die leeft bij heel veel mensen die eerst erg tegen-Bush waren.

Ga toch weg man!
Dit is helemaal niet de gedachte die bij veel mensen leeft.......
De aversie tegen Bush is nog net zo hevig als dat het vanaf het begin was.
Die vent is een wandelende farce majeur....

In Afghanistan is de Taliban weliswaar naar de achtergrond maar ze zijn nog altijd alive & kicking. Voorts zitten er nu allerlei enge drugsbaronnen en warlords die zo'n beetje net zo erg zijn als de Taliban.
Irak zit met een bodycount van boven de 100000 en een land compleet in chaos waarbij het fundament verpatst is aan Amerikaanse bedrijven.
Israhel/Palestina zijn NIET bezig met vrede.
Schone schijn.
Ik heb jou of andere nog nooit eerder horen zeiken over Syrie dat in Libanon loopt te wroeten. Pas sinds die moordaanslag brult iedereen ineens over de Syrische bezetting.
En Amerika heeft systematisch jaar in jaar uit de goed lopende economie van Libya om zeep zitten te draaien door hun onterecht te boycotten.

Max Stirner
05-03-05, 21:34
Geplaatst door Julien
Ik ben geen grote fan van Bush. Maar als ik nuchter kijk naar enkele ontwikkelingen van de laatste jaren in het Midden-Oosten, dan zijn er toch een paar belangrijke dingen gebeurd in positieve zin.

*Ghaddafi is 100% omgeslagen. Hij wordt niet meer gezin als een potentiël gevaar voor de wereld.
*Sadam Hoessein die enkele landen in de regio bedreigde en een genocide op z'n geweten had, is er niet meer. Zijn regime is ook verdwenen.
*De Taliban is weg uit Afghanistan, en daarmee ook een regime dat de mensenrechten hard schond en terrorisme ondersteunde.
*Voorzichtige democratie in Afghanistan
*Beginnende democratie in Irak. Succesvolle verkiezingen met 60% opkomst.
*Verkiezingen in Palestina. Een nieuw reeks vredesonderhandelingen tussen israel en Palestina is aan de gang.
*Libanon eist meer vrijheden. Bevolking komt op voor z'n rechten en eist dat de Syrische macht uit het land verdwijnt. Te vergelijken met Georgië of de OekraIne.
*Moubarak van Egypte laat voor het eerst andere kandidaten toe om op te stemmen. dus ook in egypte lijkt er meer democratie te komen.
*De macht van de Arabische Liga (door veel mensen in het MO bekritiseerd) is verzwakt

Misschien ben ik nog wat vergeten? Ik vraag me dus af of Bush hier verantwoordelijk voor is en/ of we ook niet moeten erkennen dat zijn buitenlandse politiek niet alleen maar kommer en kwel is..?

http://groups.colgate.edu/aarislam/PresidentBushDCMosque.jpg



Ik betrap mezelf de laatste tijd op dezelfde gedachten.........er stond ook een interessant artikel over in het Parool van vandaag - waarin Chirac trouwens met de grond gelijk wordt gemaakt........ :D

Misschien werkt de Wolfowitsch-doctrine beter dan we durven toegeven. De tijd zal het leren........

Julien
05-03-05, 21:57
Geplaatst door Zwarte Kat
Ga toch weg man!
Dit is helemaal niet de gedachte die bij veel mensen leeft.......
De aversie tegen Bush is nog net zo hevig als dat het vanaf het begin was.
Die vent is een wandelende farce majeur....
Dan moet je maar eens commentaren lezen in kranten/ tijdschriften. Le Monde is niet erg pro-Bush, maar zij hadden bijv. ook een positieve column over Bush's laatste successen in het MO.


In Afghanistan is de Taliban weliswaar naar de achtergrond maar ze zijn nog altijd alive & kicking. Voorts zitten er nu allerlei enge drugsbaronnen en warlords die zo'n beetje net zo erg zijn als de Taliban.
Irak zit met een bodycount van boven de 100000 en een land compleet in chaos waarbij het fundament verpatst is aan Amerikaanse bedrijven.
Israhel/Palestina zijn NIET bezig met vrede.
Schone schijn.
Ik heb jou of andere nog nooit eerder horen zeiken over Syrie dat in Libanon loopt te wroeten. Pas sinds die moordaanslag brult iedereen ineens over de Syrische bezetting.
En Amerika heeft systematisch jaar in jaar uit de goed lopende economie van Libya om zeep zitten te draaien door hun onterecht te boycotten.
kijk nu begin jij weer over al die negatieve dingen waar Bush óók voor gezorgd heeft. ik woiu gewoon een discussie voeren over de positieve veranderingen in het MO. Al die negatieve zaken die jij er weer bij haalt, daar zijn wel 78756 andere topics over.
En je kan niet ontkennen dat de zaken die ik net noemde wel degelijk gebeurd zijn en positief zijn. Je moet ook erg blind zijn als je niet inziet dat ook de relatie tussen Israel en Palestina behoorlijk beter is geworden in de laatste weken.

Zwarte Kat
05-03-05, 22:12
Geplaatst door Julien


kijk nu begin jij weer over al die negatieve dingen waar Bush óók voor gezorgd heeft. ik woiu gewoon een discussie voeren over de positieve veranderingen in het MO. Al die negatieve zaken die jij er weer bij haalt, daar zijn wel 78756 andere topics over.
En je kan niet ontkennen dat de zaken die ik net noemde wel degelijk gebeurd zijn en positief zijn. Je moet ook erg blind zijn als je niet inziet dat ook de relatie tussen Israel en Palestina behoorlijk beter is geworden in de laatste weken.

:haha:
Je vraagt notabene aan mij om uitleg. Geef ik vervolgens antwoord en dan kom jij aanzetten dat het ozo negatief is. Ja vind je het gek......
Tis ook negatief.
Ik kan niet ontkennen nee dat Israhel en Palestina voetje voor voetje toenadering zoeken maar ik ben inmiddels zwaar sceptisch geworden en geloof er niet meer in. Heb dit spel te vaak gespeeld zien worden.
Hopelijk heb ik ongelijk maar kheb een donkerbruin vermoeden dat vrede tussen beiden staten ver weg is. Tot die tijd erken ik geen greintje eer toe aan Bush voor zijn rol in deze kwestie.

En nu ga ik Ali kijken op de tv.........

Don Vito
06-03-05, 10:50
Geplaatst door Julien
Ik ben geen grote fan van Bush. Maar als ik nuchter kijk naar enkele ontwikkelingen van de laatste jaren in het Midden-Oosten, dan zijn er toch een paar belangrijke dingen gebeurd in positieve zin.

*Ghaddafi is 100% omgeslagen. Hij wordt niet meer gezin als een potentiël gevaar voor de wereld.

It dosnt mather if your a bad or god guy, ass long if you are on our side. Dat is een eeuwe oude VS politieke motto. De Amerikanen bestempelen iederen die tegen hen is als een gevaar voor de wereld. Saddam was er ook een met zijn zogenaamde WMD. Iran nu ook met de zogenaamde nuclaiare programma.


Geplaatst door Julien


Dat was niet het motief voor de oorlog, als zij hem graag weg wilden hebben en het beste voor hadden met het Irakeze volk, dan hadden zij hem wel na de eerste golf oorlog verwijderd.


Geplaatst door Julien
[B]
*De Taliban is weg uit Afghanistan, en daarmee ook een regime dat de mensenrechten hard schond en terrorisme ondersteunde.

Als ze zulke moraal ridders zijn: Waarom nodigde Bush dan een delgatie Talibanezen uit voor een bezoekje aan Washington? Wat ook grappig was, was de aanleg van een aardige leidinkje na de val van de Taliban


Geplaatst door Julien

*Voorzichtige democratie in Afghanistan
*Beginnende democratie in Irak. Succesvolle verkiezingen met 60% opkomst.

Geluk bij een ongeluk.


Geplaatst door Julien

*Verkiezingen in Palestina. Een nieuw reeks vredesonderhandelingen tussen israel en Palestina is aan de gang.

Van wat voor aard? Zullen de Palestijnen alsnog krijgen waar zij recht op hebben? Denk het niet. En dat is ook niet de bedoeling. De uiteindelijke bedoeling is de deportatie van de Palestijnen naar Syrie en/of Irak. Die hele schijnvertoning met Abbas......



Geplaatst door Julien

*Libanon eist meer vrijheden. Bevolking komt op voor z'n rechten en eist dat de Syrische macht uit het land verdwijnt. Te vergelijken met Georgië of de OekraIne.


Door het voeden van anti syrische sentimenten (de dood van Harriri) is Libanon een perfecte uitvalsbasis voor een oorlog tegen Syrie.



Geplaatst door Julien

*Moubarak van Egypte laat voor het eerst andere kandidaten toe om op te stemmen. dus ook in egypte lijkt er meer democratie te komen.

Zou het wat uitmaken? Waarschijnlijk komt toch zijn zoon weer in het zadel


Geplaatst door Julien

*De macht van de Arabische Liga (door veel mensen in het MO bekritiseerd) is verzwakt

De macht van de Amerikanen is gegroeid, is daar nooit kritiek op geweest?


Geplaatst door Julien

Misschien ben ik nog wat vergeten? Ik vraag me dus af of Bush hier verantwoordelijk voor is en/ of we ook niet moeten erkennen dat zijn buitenlandse politiek niet alleen maar kommer en kwel is..?

Alles wta je hebt opgenoemd zijn de excuses die de wereld worden voor geschoteld om de aandacht van de wereld af te leiden van de Hidden Agenda: Irakees en Iranees Olie.
Door de "succesvolle" verkiezingen in Irak bv is iederen vergeten om aan Bush waar de WMD zijn waarvan hij heilig overtuigd was van de aanwezigheid er van.

Tja wat je bent vergeten?": Bv dat Irakees grondgebied onbruikbaaris geworden door amerikaans verarmd uranium dat is afgeschoten in beide golf oorlogen. Kindjes die geboren worden die nog en eens op mensen lijken. Maar daar hoor je niemand over, Who Cares?

Ph. Impudicus
06-03-05, 20:09
Alles wta je hebt opgenoemd zijn de excuses die de wereld worden voor geschoteld om de aandacht van de wereld af te leiden van de Hidden Agenda: Irakees en Iranees Olie.


olie is belangrijk maar niet zo belangrijk, er is nog genoeg uit andere regio's te halen, daarvoor zijn er niet zoveel amerikanen die oorlog ingegaan om te sterven.


En wat betreft die uraniumvervuiling die is vanwege de afstraling uitstekend op te sporen en op te ruimen.

Coolassprov MC
07-03-05, 08:23
Om te begrijpen wat er in de Arabische en Islamitische wereld gebeurd, moet je begrijpen wat de verhoudingen zijn in de wereld. Op dit moment zijn het de Amerikanen die een Rijk te onderhouden hebben; met ruim 500 legerbases verspreid over ruim 200 landen.

Toen ze zeiden dat ze snel weer uit Irak zouden verdwijnen moest ik lachen omdat zelfs 60 jaar na WO-II ze nog grote bases in Duitsland en andere Europese landen hebben; zelfs nucleaire kernkoppen, andere wapens en radar- en satelliet detectiesystemen.

De VS heeft een lange geschiedenis van militaire interventies die ze overgenomen hebben van Frankrijk en Engeland; die hebben een nog langere empirische geschiedenis; voornamelijk in het Midden Oosten en de rest van de islamitische wereld.

Alleen Engeland heeft er iets van overgehouden; schoothond van de Big Brother ; Luitenant Waakhond. De VS heeft ook de modellen van controle over de streek geërfd van de Britten.
Die zijn simpelweg zo opgebouwd, gebaseerd op twee niveau’s van rebellerend geweld;

1. De olieproducerende en grondstofbezittende landen in het Noorden van Afrika en het Midden-Oosten moeten geregeerd worden door pseudo-regeringen; een façade die zwak genoeg is om te luisteren naar de VS/UK, maar niet te zwak; want de inwoners van die landen begrijpen niet dat het Amerikaanse/Britse/Westerse grondstoffen zijn die toevalligerwijs in hun grond zitten.

Daarom moet de façade hard kunnen optreden en aan de macht kunnen blijven tegen ‘radicaal nationalisme’ dat een stukje van de taart wil (voor de inwoners van dat land); dit model wordt 'dankbaar' toegepast in Zuidoost Azië, Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en vele andere gebieden;

2. Verder is in de regio een periferieënbeleid geïnstalleerd van locale politiemachten die, prefereerbaar, non-Arabieren moeten zijn; omdat zij beter zouden zijn in het doden van Arabieren (?).

Denk hierbij aan Iran (tijdens de sjah), Turkije, Pakistan en Israël; hun doel is om orde in de tent te houden ter plaatse.

3. Als alle bovenstaande niet werkt zijn er altijd nog de Amerikaanse en Britse spieren die kunnen ingrijpen.

Met legerbases van Guam tot de Azuren; zelfs in de Indische Oceaan; waar de Britten zo behulpzaam waren om de bevolking weg te drijven om plaats te maken voor de militaire spieren.

Don Vito
07-03-05, 09:19
Geplaatst door Ph. Impudicus

En wat betreft die uraniumvervuiling die is vanwege de afstraling uitstekend op te sporen en op te ruimen.

En als je klaarbent metopruimen, kan je dan al die duizenden mensen die gestrorven zijn aan kanker terug toveren? Of die mensen die mismaakt zijn weer tot normaal boetseren?

Coolassprov MC
07-03-05, 09:28
Geplaatst door Ph. Impudicus
En wat betreft die uraniumvervuiling die is vanwege de afstraling uitstekend op te sporen en op te ruimen.

Yep!, en gelukkig blijft die 'afstraling' nog zo een 1.000.000.000 jaar hangen, he?

Hebben we ook zat tijd om ze op te ruimen?

Oh! er is geen oorlog zo erg of er blijft wel een soldaatje over!

Ja, en landmijnen zijn vanwege het metaal waarvan ze gemaakt zijn, prima op te sporen door metaaldetectoren, he?

De plastieke landmijnen komen later wel; die zijn immers van plastiek.

Maar dat gaat natuurlijk allemaal pas gebeuren nadat Irak helemaal is opgebouwd he?

Maar wat was dat ookal weer in Irak dat opgebouwd moest worden?

Ik bedoel met Amerikaans en Europees state-of-the-art-precisie-oorlogsmachinerie zij alleen millitaire en terroristische doelen geraakt?

Ph. Impudicus
09-03-05, 15:48
Geplaatst door Coolassprov MC
Yep!, en gelukkig blijft die 'afstraling' nog zo een 1.000.000.000 jaar hangen, he?

Hebben we ook zat tijd om ze op te ruimen?

Oh! er is geen oorlog zo erg of er blijft wel een soldaatje over!

Ja, en landmijnen zijn vanwege het metaal waarvan ze gemaakt zijn, prima op te sporen door metaaldetectoren, he?

De plastieke landmijnen komen later wel; die zijn immers van plastiek.

Maar dat gaat natuurlijk allemaal pas gebeuren nadat Irak helemaal is opgebouwd he?

Maar wat was dat ookal weer in Irak dat opgebouwd moest worden?

Ik bedoel met Amerikaans en Europees state-of-the-art-precisie-oorlogsmachinerie zij alleen millitaire en terroristische doelen geraakt?

natuurlijk zijn er ook wel onschuldige mensen omgekomen, maar daar is het hen niet om te doen, wel de terroristen, want gewoon wat burgermensen (merendeel moslims) kidnappen en afslachten is nou niet bepaald een hoogstaande Islamitische strijdmethode dunkt me ?

of toch ?



In een oorlog om een groot land als Irak zijn nog nooit zo weinig slachtoffers gevallen, nog geen 0,1% van de hoeveelheid tussen Iran en Irak of in de tweede wereldoorlog bij de (terug)verovering van bv Frankrijk.


Precisiewapens, waaronder veel intelligence, zullen massavernietigingswapens op den duur obsoleet maken.

en we moeten ze vooral niet weigeren te gebruiken zolang het nog kan.

Zwarte Kat
09-03-05, 16:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Yep!, en gelukkig blijft die 'afstraling' nog zo een 1.000.000.000 jaar hangen, he?



Welja 1000000000 jaar.........
Je zit er slechts zo'n 6 nullen naast.
Een miereneuker die daarover valt.......

Coolassprov MC
10-03-05, 17:35
Geplaatst door Ph. Impudicus
natuurlijk zijn er ook wel onschuldige mensen omgekomen, maar daar is het hen niet om te doen, wel de terroristen,(...)

Het is en blijft een illegale oorlog en bezetting; precies datgene waar de nazi’s tijdens de Neurenberg processen voor zijn verhangen; met illegaal landen binnenvallen en bezetten.

Wat jij ‘terrorisme’ noemt is niets anders dan de privatisering van wat landen ‘oorlog’ noemen.

En laat dat nu precies hetgeen zijn wat jij en die zogenaamde terroristen gemeen hebben; het voor lief nemen dat onschuldige burgers sterven bij het bereiken van hun doel; de middelen-heiligen-het-doel-doctrine.


Geplaatst door Ph. Impudicus
want gewoon wat burgermensen (merendeel moslims) kidnappen en afslachten is nou niet bepaald een hoogstaande Islamitische strijdmethode dunkt me ?

of toch ?

Wat was er eerst; de kidnappings en onthoofdingen of de zogenaamde bevrijding?


Geplaatst door Ph. Impudicus
In een oorlog om een groot land als Irak zijn nog nooit zo weinig slachtoffers gevallen, nog geen 0,1% van de hoeveelheid tussen Iran en Irak of in de tweede wereldoorlog bij de (terug)verovering van bv Frankrijk.


Geplaatst door Coolassprov MC
Oh! er is geen oorlog zo erg of er blijft wel een soldaatje over!

1. We weten niet, en zullen nooit te weten komen om hoeveel doden, kankerpatiënten en zwaar gewonden het gaat;
2. Het was een invasie; geen oorlog.


Geplaatst door Ph. Impudicus
Precisiewapens, waaronder veel intelligence, zullen massavernietigingswapens op den duur obsoleet maken.

en we moeten ze vooral niet weigeren te gebruiken zolang het nog kan.

Intelligente wapens worden ontwikkeld en gebruikt door domme mensen.

Leg eens uit:


Geplaatst door Coolassprov MC
Maar wat was dat ookal weer in Irak dat opgebouwd moest worden?

Ik bedoel met Amerikaans en Europees state-of-the-art-precisie-oorlogsmachinerie zijn alleen militaire en terroristische doelen geraakt?

Coolassprov MC
10-03-05, 17:44
Geplaatst door Zwarte Kat
Welja 1000000000 jaar.........
Je zit er slechts zo'n 6 nullen naast.
Een miereneuker die daarover valt.......

De laatste keer dat ik keek had een miljard 9 nullen.

Verarmd uranium heeft een radioactieve halveringstijd van 4.500.000.000 jaar. (Dat is dus 4 en een half miljard )

Bar
10-03-05, 18:21
Geplaatst door Coolassprov MC
De laatste keer dat ik keek had een miljard 9 nullen.

Verarmd uranium heeft een radioactieve halveringstijd van 4.500.000.000 jaar. (Dat is dus 4 en een half miljard )

En bij zo'n extreem lange halveringstijd is de straling per tijdseenheid zo minimaal, dat het bijna niet te meten is.

Het zijn de radioactieve isotopen met een halveringstijd van een paar dagen die gevaarlijk (kunnen) zijn.

GeenKritiek
10-03-05, 18:39
In de toekomst zal George W. Bush worden gezien als het beste wat de Arabische en Islamitische wereld ooit is overkomen, net als dat vandaag Ronald Reagan door een grote meerderheid van de oost-europeanen word gezien als het beste wat hun is overkomen. Wat is de overeenkomst van tussen Reagan en Bush? Dat ook Reagan niet gewaardeerd werd door de miezerige linkse europese pers, en dat destijds ook allerlij zogenaamde "vredelievende" mensen Reagan als het grote kwaad zagen. Nu jaren later, nu hij dood is, word de man eindelijk gewaardeerd om wat hij in oost europa heeft bereikt, en ook bush zal pas worden gewaardeerd als het rookgordijn van leugens en haat is opgetrokken.

Als je nu eens de fiets pakt en voorwaarts fietst tot je in tjechie of roemenie bent, en je verteld de mensen daar dat Ronald Reagan een huigelaar en slecht mens was, krijg je geheid ruzie. Zo zal het over 20 jaar het zelfde zijn in Irak en Afghanistan, zo niet het hele midden oosten.

De ratten van dit Forum en in dit land zullen ongetwijfeld door gaan met het aangrijpen van elk incident (behalve terroristische aanslagen door "vrijheidsstrijders" uiteraard) om meer haat tegen Amerika als ook de Joden te spuien. Men veranderd een fascistische en haatvolle geest niet in een dag, of met een verkiezing. Maar ondanks het gehuil en het verwende geweeklaag van domme Europeanen en niet Europeanen zijn de stemmen van het bevrijde iraakse volk alsook de stemmen van de bevrijde afghanen velen malen luider.

De Amerika haters zijn meer dan alleen Amerika haters. Zij zijn ook jodenhaters, fascisten (zij hebben onder meer een gruwelijke hekel aan shiieten en koerden, die wel met de amerikanen samenwerken en dus als "collaborateurs" gezien worden), maar zij zijn meer dan dat. Zij zijn bijvoorbeeld ook vrouwenhaters, want zij weigeren te zien dat vrouwen nu rechten hebben in afghanistan, dat vrouwen nu mogen stemmen en meisjes weer mogen studeren. Ook zien zij niet dat er in de huidige tijdelijke als ook in de toekomstige regering in Irak vrouwen vertegenwoordigd zijn. Iets wat ook een unicum is, want onder Saddam waren er geen vrouwen in de regering (het is ook dieptriest om te zien dat de "ratten" het irak van Saddam bestempelen als "seculier").

Het grappige is wel dat met het aanhoudende success van Amerika, de haat en de totale domheid van de ratten steeds duidelijker te zien word door veel mensen die nog niet op de rand van de afgrond van complottheorieen en fascisme zitten. En naarmate het success aanhoud, zullen de ratten weldegelijk een ander lied moeten gaan zingen.

GeenKritiek
10-03-05, 18:39
... (dubbelpost)

Zwarte Kat
10-03-05, 21:07
Geplaatst door Coolassprov MC
De laatste keer dat ik keek had een miljard 9 nullen.

Verarmd uranium heeft een radioactieve halveringstijd van 4.500.000.000 jaar. (Dat is dus 4 en een half miljard )

Kwas in de war met verrijkt uranium.
Verarmd uranium heeft idd een heel lange halfwaarde tijd.
Maar verarmd uranium is zo goed als onschadelijk voor de mens.