PDA

Bekijk Volledige Versie : Vandalen gooien steen door voorruit tankauto



nl-x
07-03-05, 08:43
Vandalen gooien steen door voorruit tankauto

Uitgegeven: 7 maart 2005 07:19
Laatst gewijzigd: 7 maart 2005 07:19

AMSTERDAM - Drie jongens hebben zondagavond op de snelweg A10 in Amsterdam een steen gegooid naar een tankauto met 40.000 liter benzine. De steen ging dwars door de voorruit heen, aldus een woordvoerder van de politie. De chauffeur werd niet geraakt en wist de tankauto langs de kant van de weg te zetten.

Volgens de politie had er een levensgevaarlijke situatie kunnen ontstaan als de steen de chauffeur wel had geraakt en hij de volle tankauto niet meer kon besturen. "We zijn aan een ramp ontsnapt", aldus de woordvoerder.


De vandalen gooiden de steen vanaf een viaduct bij het Bos en Lommerplein in Amsterdam-West, een gebied met veel woningen, flats en kantoren dicht langs de snelweg. De drie vandalen zijn nog spoorloos.

Viaduct Bos en Lommer :/ ... Daar rijd ik dagelijk minimaal 2x langs.

Ik hoop echt dat ze ze vinden en opknopen aan de hoogste boom. :auw:

Simon
07-03-05, 09:13
Ik reed er gisteren ook langs :confused: Het lijkt wel een rage op het ogenblik om hiermee in de krant te komen. En dan natuurlijk stoer doen dat men bijna een tankauto heeft opgeblazen. Een mooie 'sjaria straf' zou zijn ze op de fiets onder dat viaduct door te jagen terwijl 10 mensen van boven stenen naar ze gooien. Dan leren ze het wel af.

nl-x
07-03-05, 10:36
Geplaatst door Simon
Ik reed er gisteren ook langs :confused: Het lijkt wel een rage op het ogenblik om hiermee in de krant te komen. En dan natuurlijk stoer doen dat men bijna een tankauto heeft opgeblazen. Een mooie 'sjaria straf' zou zijn ze op de fiets onder dat viaduct door te jagen terwijl 10 mensen van boven stenen naar ze gooien. Dan leren ze het wel af.
Het is dan ook de schuld van de media, tuurlijk :D

GroteWolf
07-03-05, 11:09
Het is een hetze.