PDA

Bekijk Volledige Versie : Check nu op Al Jazeera LIVE



Vreemde_Vogel
08-03-05, 13:16
Massabetoging van Libanezen TEGEN de terugtrekking van Syrische veiligheidstroepen uit Libanon.

Waarom zien we dat nu niet hier op RTL? :jammer:

Spoetnik
08-03-05, 13:18
Vanavond in het journaal krijg je het volgende te zien.

Een pro-Syrie demonstratie, met enge mannen liefst met wapens die lopen te schreeuwen.

Daarna een anti-Syrie demonstratie met lekkere wijven die met elkaar dansen.

Wedden?

Julien
08-03-05, 13:27
Geplaatst door Vreemde_Vogel
Massabetoging van Libanezen TEGEN de terugtrekking van Syrische veiligheidstroepen uit Libanon.

Waarom zien we dat nu niet hier op RTL? :jammer:

niet zeuren. ik zag dit al veel eerder op TV, en wel op CNN

en wedden dat het RTL nieuws hier mee zal beginnen om 19.30?

GroteWolf
08-03-05, 13:29
Waarom zien we dat nu niet hier op RTL

Hedenochtend. En Syrie is (soms stiekum) bondgenoot van de USA, voor het geval je dat nog niet door had. Die geheime diensten werken samen tegen Al Qaida en Salafisten ed.

assassijn
08-03-05, 14:01
Geplaatst door Vreemde_Vogel
Massabetoging van Libanezen TEGEN de terugtrekking van Syrische veiligheidstroepen uit Libanon.

Waarom zien we dat nu niet hier op RTL? :jammer:

Ik zag het wel op het Nederlandse nieuws, alleen betoogden volgens hen Hezbollah.
Damn, Hezbollah is groter dan ik dacht.

NIS
08-03-05, 14:39
Autochtonen, kunnen tegenwoordig ook via digitaal Aljazeera kijken.. :D

Spoetnik
08-03-05, 15:18
Het domme van dit hele democratie geblaat, in Libanon is er een systeem waardoor de etnische groeperingen in het parlement allemaal een gelijk aantal zetels krijgen toebedeeld, ergo de Shi'iten, de Christenen, de Druze, ze hebben allemaal evenveel zetels in het parlement. Als er in Libanon een echte democratie is, zoals in de meeste Westerse landen, dan zou dat betekenen dat Hezbollah veruit de grootste partij van het land wordt (de meeste van de 40% Shi'iten in het land steunen Hezbollah). Is dat nou echt wat een "democratische" Bush echt wil? Hezbollah aan de macht in Libanon :confused:

GroteWolf
08-03-05, 15:25
dan zou dat betekenen dat Hezbollah veruit de grootste partij van het land wordt (de meeste van de 40% Shi'iten in het land steunen Hezbollah). Is dat nou echt wat een "democratische" Bush

De meeste van 40% is een minderheid.

Spoetnik
08-03-05, 15:33
Geplaatst door GroteWolf
De meeste van 40% is een minderheid.

De grootste minderheid in Libanon. De grootste partij in een democratie vormt over het algemeen de regering.

Overigens de demografische bewegingen in Libanon zijn gunstig voor de Shi'iten. Het stomme is, als Frankrijk nou niet een flink stuk grond van Syrie had vastgeplakt aan Libanon, dan hadden er nooit Shi'iten gewoond in Libanon. Maja.. dat soort fouten vergeten de koloniale heersers nog wel eens.

GroteWolf
08-03-05, 15:40
Ik generaliseer maar: Van Shiieten heb ik nog nooit last gehad.

Spoetnik
08-03-05, 15:49
Geplaatst door GroteWolf
Ik generaliseer maar: Van Shiieten heb ik nog nooit last gehad.

Ik ook niet eigenlijk..

echnaton
08-03-05, 15:53
Geplaatst door Spoetnik
Vanavond in het journaal krijg je het volgende te zien.

Een pro-Syrie demonstratie, met enge mannen liefst met wapens die lopen te schreeuwen.

Daarna een anti-Syrie demonstratie met lekkere wijven die met elkaar dansen.

Wedden?

Je hebt de weddenschap verloren. Ik heb het journaal om 4 uur al gezien. Indrukwekkende beelden van een massademonstratie.

Zwarte Kat
09-03-05, 13:31
Geplaatst door Spoetnik
Vanavond in het journaal krijg je het volgende te zien.

Een pro-Syrie demonstratie, met enge mannen liefst met wapens die lopen te schreeuwen.

Daarna een anti-Syrie demonstratie met lekkere wijven die met elkaar dansen.

Wedden?

:wijs: Zoals altijd zit je er naast met je voorspellingen maar dit keer heb je het zelfs 180 graden verkeerd voorspelt.........

Het was notabene uitgebreid op Nova te zien met daarin beelden van moderne lekkere wijven die TEGEN de terugtrekking waren van Syrie.

Ph. Impudicus
09-03-05, 14:00
Geplaatst door Spoetnik
Vanavond in het journaal krijg je het volgende te zien.

Een pro-Syrie demonstratie, met enge mannen liefst met wapens die lopen te schreeuwen.

Daarna een anti-Syrie demonstratie met lekkere wijven die met elkaar dansen.

Wedden?

wat kies jij !!

RinC
09-03-05, 14:13
Geplaatst door Ph. Impudicus
wat kies jij !!


Stinkzwam

Ph. Impudicus
09-03-05, 14:14
Geplaatst door RinC
Stinkzwam we zouden hier niet discrimineren !

Japio
09-03-05, 14:16
Geplaatst door Spoetnik
Het domme van dit hele democratie geblaat, in Libanon is er een systeem waardoor de etnische groeperingen in het parlement allemaal een gelijk aantal zetels krijgen toebedeeld, ergo de Shi'iten, de Christenen, de Druze, ze hebben allemaal evenveel zetels in het parlement. Als er in Libanon een echte democratie is, zoals in de meeste Westerse landen, dan zou dat betekenen dat Hezbollah veruit de grootste partij van het land wordt (de meeste van de 40% Shi'iten in het land steunen Hezbollah). Is dat nou echt wat een "democratische" Bush echt wil? Hezbollah aan de macht in Libanon :confused:

Wat weet jij dat allemaal goed joh, wat een licht ben jij. Sta versteld.

RinC
09-03-05, 14:17
Geplaatst door Ph. Impudicus
we zouden hier niet discrimineren !

:hihi: