PDA

Bekijk Volledige Versie : Hitler's nageslacht



Simon
08-03-05, 14:19
Weet iemand of Hitler ooit kinderen heeft gekregen?

Bar
08-03-05, 14:33
Ik verdenk Woutertje Bos. Die bastaard is mij te demagogisch :o

GroteWolf
08-03-05, 14:40
Volgens mij niet maar zijn gedachtegoed kent vele kinderen.

Een groep Ubermenschen die een duizendjarig Rijk willen stichten en die van alles de schuld aan de Joden geven omdat het in een boek staat, ik ken wel van die mensen. Het zal ze net zo vergaan als hun geestesvader.

sadeeQ
08-03-05, 14:44
:gniffel: Als Barbaar en Grotehond geen nageslacht zijn van hitler , dan vreet ik mijn ballen op .

Euhhh
08-03-05, 14:52
Geplaatst door Simon
Weet iemand of Hitler ooit kinderen heeft gekregen?

Hitler zelf heeft/had geen kinderen volgens de historicie, maar zijn echte naam is/was Schicklgruber en niet Hitler.
Volgens mij hebben alle overgebleven familieleden hun naam veranderd na WO2.

Simon
08-03-05, 14:52
Ik hoorde het verhaal over een joodse jongen die een relatie heeft met de kleinzoon van Hitler. Echt een plot voor een film of een toneelstuk. Maar toen dacht ik later ... Hitler een kleinzoon? Volgens mij had hij helemaal geen kinderen. Laat staan kleinkinderen.

assassijn
08-03-05, 14:58
Geplaatst door Simon
Weet iemand of Hitler ooit kinderen heeft gekregen?

Ik weet wel dat de nazi's hier toendertijd flink wat Hollandse vrouwtjes hebben geklokt.
Het zal me niets verbazen als ze nu Nafthaniel of Everts van achteren heten.

Simon
08-03-05, 15:00
Geplaatst door assassijn
Ik weet wel dat de nazi's hier toendertijd flink wat Hollandse vrouwtjes hebben geklokt.
Het zal me niets verbazen als ze nu Nafthaniel of Everts van achteren heten.

Dat is een heel ander onderwerp. Er wonen in Limburg ook heel wat nakomelingen van het leger van Napoleon.

Bar
08-03-05, 15:02
Geplaatst door sadeeQ
:gniffel: Als Barbaar en Grotehond geen nageslacht zijn van hitler , dan vreet ik mijn ballen op .

Jij hebt helemaal geen ballen, alleen maar een grote bek.... :love2:

sadeeQ
08-03-05, 15:04
Geplaatst door Bar
Jij hebt helemaal geen ballen, alleen maar een grote bek.... :love2:

dat kun je alleen weten als je al een keertje mijn ballen hebt staan aflikken :denk:

GroteWolf
08-03-05, 15:08
Als Barbaar en Grotehond geen nageslacht zijn van hitler , dan vreet ik mijn ballen op .


Hier is de ketchup. :chef:

Prlwytzkofski
08-03-05, 15:18
Geplaatst door Simon
Weet iemand of Hitler ooit kinderen heeft gekregen?

Hitler was impotent. Heb ik van Upton Sinclair; literair een grijze muis en een nijvere rechercheur. Ik ben geneigd om hem te geloven.

sadeeQ
08-03-05, 15:21
Geplaatst door Prlwytzkofski
Hitler was impotent. Heb ik van Upton Sinclair; literair een grijze muis en een nijvere rechercheur. Ik ben geneigd om hem te geloven.

:alien: Hij had een bloedhekel aan besneden lullen , jaloersheid ???

echnaton
08-03-05, 15:44
Geplaatst door Simon
Weet iemand of Hitler ooit kinderen heeft gekregen?

Hij had geen kinderen.

Maar er is wel fictie die daarover gaat: Siegfried van Harry Mulisch en The Boys from Brasil (film)

assassijn
08-03-05, 16:18
Geplaatst door Simon
Dat is een heel ander onderwerp. Er wonen in Limburg ook heel wat nakomelingen van het leger van Napoleon.

Hij had hier in ieder geval heel veel groupies.

wie ik ben ????
08-03-05, 19:18
De vader van Adolf Hitler, Alois, werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder. Vijf jaar later huwde Maria Anna met de molenaarsknecht Johann Georg Heidler
Alois Schicklgruber veranderde zijn naam later (op 23 november 1876) in het op Heidler gelijkende Hitler
Hitler had geen kinderen met Eva braun.
Adolf Hitler had drie broers, een halfbroer, twee zusters en een halfzuster
De drie broers en een van de zussen overleden op jonge leeftijd.
Hitlers zuster Paula Hitler (1896-1960) leidde een teruggetrokken bestaan en overleed in Berchtesgaden.
Hitlers halfzuster Angela Hitler (1883-1949) was gehuwd met Leo Raubal en had voor zover bekend een zoon en twee dochters
Hitlers halfbroer, Alois Hitler jr., werd caféhouder in Berlijn. Hij werd omschreven als een "gezellige mollige kroegbaas, die in niets op zijn beroemde halfbroer geleek". Datum van overlijden niet bekend

marlies255
08-03-05, 19:34
Geplaatst door wie ik ben ????
De vader van Adolf Hitler, Alois, werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder. Vijf jaar later huwde Maria Anna met de molenaarsknecht Johann Georg Heidler
Alois Schicklgruber veranderde zijn naam later (op 23 november 1876) in het op Heidler gelijkende Hitler
Hitler had geen kinderen met Eva braun.
Adolf Hitler had drie broers, een halfbroer, twee zusters en een halfzuster
De drie broers en een van de zussen overleden op jonge leeftijd.
Hitlers zuster Paula Hitler (1896-1960) leidde een teruggetrokken bestaan en overleed in Berchtesgaden.
Hitlers halfzuster Angela Hitler (1883-1949) was gehuwd met Leo Raubal en had voor zover bekend een zoon en twee dochters
Hitlers halfbroer, Alois Hitler jr., werd caféhouder in Berlijn. Hij werd omschreven als een "gezellige mollige kroegbaas, die in niets op zijn beroemde halfbroer geleek". Datum van overlijden niet bekend


goh, het lijkt wel net een echte familie

taouanza
08-03-05, 19:37
Geplaatst door GroteWolf
Volgens mij niet maar zijn gedachtegoed kent vele kinderen.

Een groep Ubermenschen die een duizendjarig Rijk willen stichten en die van alles de schuld aan de Joden geven omdat het in een boek staat, ik ken wel van die mensen. Het zal ze net zo vergaan als hun geestesvader.

Over wie heb je het?

nard
08-03-05, 21:11
Geplaatst door echnaton
Hij had geen kinderen.

Maar er is wel fictie die daarover gaat: Siegfried van Harry Mulisch en The Boys from Brasil (film)

Inderdaad :)

Volgens Harry Mulisch had Hitler een zoon genaamd Siegfried. Maar de peetouders werden door de fuehrer gedwongen zijn kind om te brengen in de bergen nabij zijn buitenhuis in zuid-duitsland te begraven.

Intrigerend boek.

Simon
09-03-05, 07:45
Geplaatst door wie ik ben ????
De vader van Adolf Hitler, Alois, werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder. Vijf jaar later huwde Maria Anna met de molenaarsknecht Johann Georg Heidler
Alois Schicklgruber veranderde zijn naam later (op 23 november 1876) in het op Heidler gelijkende Hitler
Hitler had geen kinderen met Eva braun.
Adolf Hitler had drie broers, een halfbroer, twee zusters en een halfzuster
De drie broers en een van de zussen overleden op jonge leeftijd.
Hitlers zuster Paula Hitler (1896-1960) leidde een teruggetrokken bestaan en overleed in Berchtesgaden.
Hitlers halfzuster Angela Hitler (1883-1949) was gehuwd met Leo Raubal en had voor zover bekend een zoon en twee dochters
Hitlers halfbroer, Alois Hitler jr., werd caféhouder in Berlijn. Hij werd omschreven als een "gezellige mollige kroegbaas, die in niets op zijn beroemde halfbroer geleek". Datum van overlijden niet bekend

Ja dit komt mij ook bekend voor. Ik heb begrepen dat dat die vader van Hitler is voortgekomen uit een niet-officiële verbintenis tussen een rijke joodse meneer en die Maria Anna. Die Joodse meneer heeft verder niet naar haar omgekeken en die voorgeschiedenis van Hitler's Oma wordt ook wel genoemd als aanleiding voor Hitler's haat tegen joden.

Timoesh
09-03-05, 08:54
Geplaatst door Simon
Weet iemand of Hitler ooit kinderen heeft gekregen?

Hoeveel "onbekende" dochters heeft Bernhard achtergelaten? :hihi:


Neeuh, Hilter was onbevruchtbaar :argwaan:

Ph. Impudicus
09-03-05, 12:27
Geplaatst door assassijn
Ik weet wel dat de nazi's hier toendertijd flink wat Hollandse vrouwtjes hebben geklokt.
Het zal me niets verbazen als ze nu Nafthaniel of Everts van achteren heten. je doet je naam eer aan, hasjjochie

net als die van de mijne jouw sarcastisch enige twijfelachtige eer aandoet.


Wanneer hij zijn naam Schicklgruber niet had hoeven te veranderen, was hij nooit dictator geworden, die Heidler.

What's in the name

gaat dus maar gedeeltelijk op.

Simon
09-03-05, 12:45
Geplaatst door Ph. Impudicus
Wanneer hij zijn naam Schicklgruber niet had hoeven te veranderen, was hij nooit dictator geworden, die Heidler.


Als die joodse rijke meneer wat aardiger tegen zijn oma was geweest en zijn verantwoordelijkheid voor haar zwangerschap had genomen dan had Adolf Hitler waarschijnlijk Adolf Cohen als naam gehad.

Ph. Impudicus
09-03-05, 13:02
Geplaatst door Simon
Als die joodse rijke meneer wat aardiger tegen zijn oma was geweest en zijn verantwoordelijkheid voor haar zwangerschap had genomen dan had Adolf Hitler waarschijnlijk Adolf Cohen als naam gehad.
zo zie je maar de joden hebben het vanwege die ene joodse man allemaal aanzichzelf te danken ?

wil je dat oude liedje weer gaan zingen.


dat bepaalde dommige moslims dat zeggen ok,

maar Simon ?

nee, nooit gedacht.


heb je het daarom zo lang zonder strafpunten uitgehouden in deze virtuele wereld dat leugen heet.

Simon
09-03-05, 13:14
Geplaatst door Ph. Impudicus
zo zie je maar de joden hebben het vanwege die ene joodse man allemaal aanzichzelf te danken ?


Doe niet zo idioot. Dat heb ik niet geschreven en zal ik ook nooit schrijven. Echter wat ik schreef is wel op historisch feiten gebaseerd. Ik noemde Cohen echter maar als generiek joodse naam.

Lees ook het volgende:

There are some people who seriously doubt that Johann Georg Hiedler was the father of Alois. Thyssen and Koehler, for example, claim that Chancellor Dolfuss (the Chancellor of Austria) had ordered the Austrian police to conduct a thorough investigation into the Hitler family. As a result of this investigation a secret document was prepared that proved Maria Anna Shicklgruber was living in Vienna at the time she conceived.

At that time she was employed as a servant in the home of Baron Rothschild. As soon as the family discovered her pregnancy she was sent back to her home in Spital where Alois was bom.5

In a postscript in Langer's book, Robert G.L. Waite adds this comment:

"But even when Langer is mistaken and his guesses prove incorrect, he is often on the right track.

Consider his hint that Hitler's grandfather might have been a Jew. There is no reason to believe the unlikely story told by Langer's informant that Hitler's grandmother Maria Anna Schickelgruber, a peasant woman in her forties from the Waldvietral of rural Austria, had had an intimate liason with a Baron Rothschild in Vienna.

But Hitler had worried that he might be blackmailed over a Jewish grandfather and ordered his private lawyer, Hans Frank, to investigate his paternal lineage.

Frank did so and told the Fuehrer that his grandmother had become pregnant while working as a domestic servant in a Jewish household in Graz.

The facts of this matter are in dispute—and a very lengthy dispute it has been. The point of overriding psychological and historical importance is not whether it is true that Hitler had a Jewish grandfather, but whether he believed that it might be true.

He did so believe and the fact shaped both his personality and his public policy.

Ph. Impudicus
09-03-05, 13:20
Geplaatst door Simon
Doe niet zo idioot. Dat heb ik niet geschreven en zal ik ook nooit schrijven.

Ik schrok al !