PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoofd van lijk uitgekookt na moord



sadeeQ
09-03-05, 11:44
-03-2005

Hoofd van lijk uitgekookt na moord
Van een onzer verslaggevers

Een 28-jarige Haarlemmer die in 1997 werd vermoord, blijkt na zijn dood in stukjes te zijn gehakt, waarna zijn hoofd werd gekookt in een snelkookpan.

Alleen de schedel bleef over, zodat het slachtoffer niet meer kon worden herkend. Dat werd gisteren in de rechtbank in Haarlem bekendgemaakt.

De lichaamsdelen en de schedel van de man werden in 1997 al gevonden langs de A15 bij Deil. Jarenlang bleef onduidelijk van wie de stukken lichaam waren en wie achter de moord zat. De man was door zijn familie nooit als vermist opgegeven.

Justitie verdenkt nu zijn broer, de 49-jarige M.Y., van de moord. Hij zou zijn broer zes jaar geleden met een hamer hebben doodgeslagen. Een toen 18-jarige vriendin T.N. uit Spaarndam hielp hem daarbij; zij zou onder meer het hoofd hebben uitgekookt. Beiden moesten gisteren voorkomen.

De vrouw zei voor de rechter dat ze door Y. werd gedwongen om mee te werken aan de lugubere moord. De man zou haar met een pistool en een mes hebben bedreigd.

Ze vertelde opgelucht te zijn dat ze nu eindelijk kan praten over de moord. Maar ze is ook bang voor repressailles van Y. ,,Iemand die het hoofd van zijn broer laat uitkoken, deinst er zeker niet voor terug om wraak te nemen op mijn familie'', aldus de inmiddels 25-jarige vrouw, die was bevriend met de echtgenote van Y.

Haar advocaat spreekt van psychische overmacht. De vrouw zou zo onder druk hebben gestaan, dat ze niets anders kon doen dan de opdrachten van Y. uitvoeren.

De man wordt ook verdacht van de moord op zijn echtgenote. Jarenlang had niemand in de gaten dat zowel de broer als de echtgenote van de man was verdwenen, maar vorig jaar sloot het net rond de man zich toch

barfly
09-03-05, 11:56
Kop soep! Weer es wat anders dan kippesoep...

Bofko
09-03-05, 11:58
Niet echt uitgekookt dus.

sadeeQ
09-03-05, 11:58
Geplaatst door barfly
Kop soep! Weer es wat anders dan kippesoep...

:lekpuh: is wel een speciale famillie soepje :haha:

Tomas
09-03-05, 12:00
Geplaatst door sadeeQ
de 49-jarige M.Y., van de moord.

Dankzij die Y (Ying, Yang?), de reputatie van chinezen en mijn fantasie eet ik nooit meer hetzelfde haaienvinnensoep.

Bofko
09-03-05, 12:01
Geplaatst door sadeeQ
:lekpuh: is wel een speciale famillie soepje :haha:

Ze hadden hem moeten laten bereiden door Lee Towers.

Wat is de bovenkant en wat is de onderkant ? :hihi:

sadeeQ
09-03-05, 12:03
Geplaatst door Tomas
Dankzij die Y (Ying, Yang?), de reputatie van chinezen en mijn fantasie eet ik nooit meer hetzelfde haaienvinnensoep.

kan ook een vitnamees zijn , loempias voorlopig ook maar laten staan

sadeeQ
10-03-05, 18:58
Geplaatst door Tomas
Dankzij die Y (Ying, Yang?), de reputatie van chinezen en mijn fantasie eet ik nooit meer hetzelfde haaienvinnensoep.

:argwaan: :argwaan: :zegniets:

---------------------------------------------------------------------------

10-03-2005

Slachtoffer moord ook gevild
Door Peter Groenendijk

De moordzaak-Ali Y., wiens schedel na zijn dood in een snelkookpan werd uitgekookt, is nog gruwelijker dan al werd aangenomen.



Het lichaam van de 28-jarige Haarlemmer is na de moord volledig gevild en in stukken gehakt. De lichaamsdelen werden verspreid door het land gedumpt.

De van huid en vlees ontdane lichaamsdelen werden in 1997 gevonden, maar de politie had jarenlang geen idee van wie de ledematen waren. Dat werd pas eind vorig jaar duidelijk. Justitie verdenkt de broer van het slachtoffer, de 49-jarige Mehmet Y., van de moord.

Een 25-jarige vriendin van de familie heeft onlangs bekend aan de moord te hebben meegewerkt. Volgens haar verklaring werd ook Meral, de vrouw van Mehmet, daartoe gedwongen. Deze vrouw is sinds 2002 vermist. Ze zou haar echtgenoot diverse malen hebben verteld dat zij de moord op Mehmets broer bij de politie wilde melden. ,,Mijn cliënt denkt dat dat de vrouw fataal is geworden'', zegt E. Vroegh, advocaat van de mogelijk medeplichtige vriendin. ,,Ze gaat ervan uit dat Mehmet ook zijn vrouw heeft gedood.'' De 25-jarige vriendin deed onlangs haar verhaal bij de politie. Mehmet zou haar jarenlang hebben bedreigd.

De moord op Ali Y. was goed gepland, blijkt uit de verklaringen van de vrouw. Zij en de echtgenote van Mehmet moesten de man wijsmaken dat ze zijn rug zouden ontharen. Terwijl hij met ontharingsmiddel werd ingesmeerd door de vrouwen, zou Mehmet de kamer zijn binnengeslopen en met een hamer het hoofd van zijn broer hebben ingeslagen. Daarna bewerkte hij het lichaam samen met de vrouwen zo, dat de lichaamsdelen nooit zouden worden herkend.


------------------------------------------------------------------------------

~Panthera~
10-03-05, 19:01
:schok: SOEPIE ??????


:kotsen:

Dutchguy
10-03-05, 19:04
Geplaatst door sadeeQ
:lekpuh: is wel een speciale famillie soepje :haha:

Kop a soup :p

mark61
10-03-05, 19:28
Geplaatst door Dutchguy
Kop a soup :p

Türksoep!

barfly
10-03-05, 19:47
Ik vreet die soep pas als ik zeker weet dat ie eerst onthaart is! :mad:

sadeeQ
10-03-05, 19:51
Geplaatst door barfly
Ik vreet die soep pas als ik zeker weet dat ie eerst onthaart is! :mad:


Is super onthaard deze , zelfs geen velltje meer
. jammie jammie




Het lichaam van de 28-jarige Haarlemmer is na de moord volledig gevild en in stukken gehakt. De lichaamsdelen werden verspreid door het land gedumpt.