PDA

Bekijk Volledige Versie : jongeman van 27

mr_cocos
09-03-05, 22:49
dag dames
Langs deze weg wil ik graag in contact komen met een serieuze lieve moslima leeftijd tot 23 jaar..
Ik ben 27 jaar oud 1.84m lang met een sportieve uiterlijk heb donker kort haar.en ik kom uit amsterdam.
Meer over mezelf vertel ik graag prive via de mail en eventueel mijn foto via msn is ook mogelijk..
Ben jij degene die ik zoek ! een leuke arabisch sprekend meisje dan moet je nu reageren !!

En voor alle overige reacties zoals waarom dit waarom dat bespaar jezelf die moeite..

Graag alleen serieuze reactie want mijn doel is uiteindelijk trouwen en het maakt me niet uit op welk manier ik mijn toekomstige vrouw zal zoeken. :koppel:

beslama

karela
11-03-05, 10:40
Slm
Wat is je e-mailadres

eliseelise
22-03-05, 18:34
Hoi mag het ook een riffia zijn?

MASOUDA
29-03-05, 09:52
heey, hoe weet jij dat hij geen is ??

eliseelise
29-03-05, 10:18
Of hij geen wat is,kan je duidelijker zijn.Thanks

MASOUDA
29-03-05, 10:31
Riffi ???

eliseelise
29-03-05, 10:34
ok dan ja wie weet is hij dat wel

AARDIG
29-03-05, 23:31
Ik hoor van heel veel Marokkaanse meisjes, dat Marokkaanse mannen hun vertellen dat ze willen trouwen, maar gaan dan opeens fysiek worden en als je nee zegt beginnen ze opeens raar te doen? Hebben jullie dat weleens meegemaakt dames? Ik wil zijn mooie liefdesverzoek niet in de wind gooien hoor, maar die verhalen lijken heel erg op bovenstaande!

Arifi1
30-03-05, 19:01
Geplaatst door AARDIG
Ik hoor van heel veel Marokkaanse meisjes, dat Marokkaanse mannen hun vertellen dat ze willen trouwen, maar gaan dan opeens fysiek worden en als je nee zegt beginnen ze opeens raar te doen? Hebben jullie dat weleens meegemaakt dames? Ik wil zijn mooie liefdesverzoek niet in de wind gooien hoor, maar die verhalen lijken heel erg op bovenstaande!
Marokkaanse mannen zijn inderdaad slecht. Die Marokkanse vrouwen meoeten Saoediers kiezen. Die zijn goed in het vernederen van hun vrouwen.

AARDIG
30-03-05, 19:13
Salamoe Alaikom Wa Rahmatoe Allahi Wa Barakatoeh!!

Mijn excuses voor mijn voorgaande bericht! Mijn bedoeling was niemand te kwetsen, slechts een fenomeen aan te kaarten wat ik in mijn omgeving tegen ben gekomen! Ik ben zelf ook Marokkaans en voelde mij daarom vrij om te generaliseren aangezien wij dit thuis ook doen en onder andere Marokkaanse broeders/zusters ook doen. Maar Gair Insja Allah, mijn excuses nogmaals, moge God mij en jullie vergefen en sorry voor het vervuilen van deze topic!

Wa Alaikom Assalaam Wa Rahmatoe ALlahi Wa Barakatoeh!

Arifi1
30-03-05, 19:16
Geplaatst door AARDIG
Salamoe Alaikom Wa Rahmatoe Allahi Wa Barakatoeh!!

Mijn excuses voor mijn voorgaande bericht! Mijn bedoeling was niemand te kwetsen, slechts een fenomeen aan te kaarten wat ik in mijn omgeving tegen ben gekomen! Ik ben zelf ook Marokkaans en voelde mij daarom vrij om te generaliseren aangezien wij dit thuis ook doen en onder andere Marokkaanse broeders/zusters ook doen. Maar Gair Insja Allah, mijn excuses nogmaals, moge God mij en jullie vergefen en sorry voor het vervuilen van deze topic!

Wa Alaikom Assalaam Wa Rahmatoe ALlahi Wa Barakatoeh!

OOk mijn excuses voor mijn reacties. :)

eliseelise
31-03-05, 18:48
Als de Marokkaanse jongens fysiek beginnen te worden,terwijl ze weten dat jij dat zelf niet wil zijn ze bij mij aan de verkeerde adres.Een beetje raar doen,ze zullen zich eerder een beetje raar voelen als ik ze een stomp verkoop daar weet je wel!!!!

sarah1981
04-04-05, 11:36
hoi, leuk berichtje.. wil wel meer weten hoor het wel groetjes... :maf: