PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistisch-extremisme



assassijn
10-03-05, 23:15
Groepen als Hamas, PLO en Hezbollah hebben het recht om middels aanslagen de Palestijnen hun land weer terug te geven.
Laten we niet vergeten hoe de israelisch Palestina tot hun grond hebben gemaakt.
Zionistisch-extremistiche terroristengroeperingen als bijvoorbeeld Haganah, Stern en Irgun, pleegden met alle plezier aanslagen op burgers en Britse soldaten om beslag te kunnen leggen op Palestina.
Een staat die rust op de fundamenten van religieus terreur zal geen vrede kennen.
Ook het o'zo vrije westen keurt religieus terrorisme goed, ze zullen deze op religieus-terreur gebouwde staat ten alle tijde steunen.

Siah
11-03-05, 00:19
Geplaatst door assassijn
Groepen als Hamas, PLO en Hezbollah hebben het recht om middels aanslagen de Palestijnen hun land weer terug te geven.

het gaat mij hier te snel. :D
niet dat ze daar geen recht op hebben, maar omdat dat in huidige situatie eerder een averechte effect heeft.*
voornamelijk in een tijd waarin de 'politieagenten' (de machtigen ) van de aardebol
een op dubbele standaard gebaseerd beleid hanteren.

afhankelijk van de toestand moet men soms zelfs stil blijven staan.
voornamelijk omdat de palestijnen daar
met een uitzonderlijk agressieve bezetter te maken hebben die ook door veel landen gesteund wordt.



*en ik realiseer me trouwens ook dat ik hier vanuit mijn luie stoel zit te schrijven.

assassijn
12-03-05, 15:11
Het is jammer dat juist dat gedeeltje van de geschiedenis nooit wordt belicht.
Men maakt altijd een sprongetje en begint spontaan bij Arafat als de starter van terreur, terwijl de eerste terroristen aldaar die aanslagen pleegden op burgers toch echt van zionistische zijde kwamen.

echnaton
12-03-05, 15:15
Geplaatst door assassijn
Het is jammer dat juist dat gedeeltje van de geschiedenis nooit wordt belicht.
Men maakt altijd een sprongetje en begint spontaan bij Arafat als de starter van terreur, terwijl de eerste terroristen aldaar die aanslagen pleegden op burgers toch echt van zionistische zijde kwamen.

Nee, de Arabieren in Palestina begonnen met het afslachten van de Joden.

Oramus
12-03-05, 15:16
Geplaatst door assassijn
Groepen als Hamas, PLO en Hezbollah hebben het recht om middels aanslagen de Palestijnen hun land weer terug te geven.
Idem dito voor de Libanezen die middels geweld de Syriers hun land uit willen jagen en de inwoners van de Westelijke Sahara die een paar flinke aanslagen plegen op Marokkanen om hun land terug te krijgen.