PDA

Bekijk Volledige Versie : Spaanse geestelijken vaardigen fawa tegen Usama Bin Laden uit



Spoetnik
11-03-05, 13:18
Spanish Muslims issue bin Laden fatwa:

[World News]: MADRID, March 10 : The Spanish Islamic Commission announced a fatwa against Osama bin Laden a day before the anniversary of the Madrid train bombings.

The Times of London reports that the commission's pronouncement encourages imams to condemn terrorism at Friday prayers.The commission also issued a document thanking the Spanish people and government for refraining from "disproportionate" anti-Muslim measures in the wake of the bombing.

The Islamic Commission is an umbrella group of Muslim organizations.

The rush-hour explosions on trains approaching Madrid's Central Station killed 192 people and injured thousands on March 11, 2004.Islamic groups who claimed ties to bin Laden's al Qaeda, took responsibility for the attack.

Spanish authorities are holding 22 suspects and another seven blew themselves up to avoid arrest, killing a police officer as well.

- -- Copyright 2005 by United Press International.
http://www.newkerala.com/news-daily/news/features.php?action=fullnews&id=83796

Jammer dat er in Nederland geen echte Islamistische geestelijken zijn die een dergelijk fatwa kunnen/mogen uitvaardigen.

GroteWolf
11-03-05, 13:24
Nou, daar kunnen we in Nederland lang op wachten. Dat is weer wat anders dan dat halfslachtige gedoe.

David
11-03-05, 13:25
Geplaatst door Spoetnik
Jammer dat er in Nederland geen echte Islamistische geestelijken zijn die een dergelijk fatwa kunnen/mogen uitvaardigen.



Zal ik het even doen? :tover:

sienia
11-03-05, 13:50
Geplaatst door David
Zal ik het even doen? :tover:

We vragen de moslims in Assen. :hihi:

David
11-03-05, 13:56
Geplaatst door sienia
We vragen de moslims in Assen. :hihi:


Een fatwa uit Assen! Dat klinkt wel heel gruwelijk!

sienia
11-03-05, 14:05
Geplaatst door David
Een fatwa uit Assen! Dat klinkt wel heel gruwelijk!

Is er iets mis met Assen? :ego:

Ze hadden om een uitspraak gevraagd van een geestelijke, ik dacht Syrie, had het RTL nieuws gehaald.