PDA

Bekijk Volledige Versie : opzoek naar een man

A.selaam
12-03-05, 14:37
selaam,

ik ben opzoek naar een serieuze man die ruimdenkend is, en in de islaam geloofd om mee te trouwen insha-allah. ik ben een vrouw die 2 kleine kids heefd. dus het moet wel iemand zijn die dit geen probleem vind, verder geloof ik in de islaam en probeer ik volgens de regels van dit geloof te leven ik bid en vast en laat alles wat allah verboden heefd links liggen ik draag geen hoofddoek maar ik hou me verder aan alle regels van de islaam en daarom wil ik graag trouwen.

Ik wil graag seriueze reacties insha-allah

Joesoef
13-03-05, 15:22
Laat eens wat meer van jezelf zien, laat zien wie je bent en geef ook aan wat je wilt. Dit is er een van 12 in een dozijn.

Joesoef
13-03-05, 15:24
Ik heb zelf ook een partner gevonden (met kids) op een soort gelijke manier maar daar heb ik wel wat voor moeten doen, en zij ook trouwens.

A.selaam
13-03-05, 16:59
Ik zou er nog bij kunnen zetten dat ik ontzettend lief en attend ben, en een goede moeder ben, en zeer liefdevol mens, die de pech heeft gehad om met de verkeerde man een verbintenis aan tegaan die gelukkig verbroken is nu. en verder ben ik prettig in de omgang en kan ik heel goed met mensen omgaan, ben 1.64 en weeg 53 kilo en ben nog een jonge vrouw die de juiste man veel te bieden heeft zoals liefde, aandacht, genegenheid, lol en steun in goede en minder goede tijden.

ik ben ook zeer tevreden met mijn leven op dit moment ik hoef niet al morgen iemand te hebben ik neem mijn tijd want dat heb ik wel geleerd dus ik ben niet wanhopig opzoek ik kan heel goed alleen zijn en het bevalt me ook goed maar stel je voor dat ik mijn leven met iemand kan delen dat zou mijn leven nog leuker maken toch denk ik.

En bedankt voor je advies ik heb het opgevolgd zoals je ziet, en ik ben blij te weten dat jij iemand op deze manier hebt gevonden ik wens jullie heel erg veel geluk samen insha-allah

grt

A.selaam
13-03-05, 17:12
oh ja de man die ik zoek moet niet roken, leuk met kids zijn en van ze houden ook al zijn ze niet van hem, en ambietieus zijn, werk hebben, een leuke en goed uitziende verzorgde man, verder moet hij lief zijn begripvol, iemand waar je goed mee kan praten geen gesloten type
dat was het wel denk ik.En nu afwachten of deze man wel bestaat

grt

Joesoef
13-03-05, 18:10
:duim:

Succes!

Sweet One
13-04-05, 04:50
helloo A.salaam hoe is het met je ik ben een persoon die ook gescheiden is en ik heb 1 dochterke ik ben ook opzoek naar een dame die gescheiden is want de andere kunnen mij niet verstaan omdat ze geen huwelijk megemaakt hebben als jij ook kennismaking wilt met mij dan is het [email protected] ik hoop da je reageert op mijne msn of mail me en ik ben 28 jaar en de naam is Ali alee beslama thallah