PDA

Bekijk Volledige Versie : Andries Knevel



Don Vito
13-03-05, 13:46
Van Agt en Knevel samen in Palestina om
elkaar overtuigen van hun standpunten. Van Agt(pro Palestina) nam Knevel (Pro nazionisten) mee naar de Gaza strook, de grootste openlucht gevangenis van de wereld. Hij toonde hem de erbarmelijke omstandigheden van de Palestijnen en de nederzettingen. Tevens een confrontatie met en vrouw en man die vier kinderen en een kleinkind verloren hadden door de nazionistische bezetter. Jongetjes in een leeftijd varierend van 11 tot 17 die aan het werk op het land, werden aangezien voor terroristen en in koele bloeden vermoord. De Moeder vertelde het verhaal; dat ze nooit meervlees kan zien, omdat ze haar eigen kinderen bij elkaar moest rapen.

En wat het mooie was, daarna was het Knevel zijn beurt om van Agt te over tuign van zijn standpunten. Wat was het? "ik neem u nu mee om u aan te tonen dat U(van Agt) de afgelopen 6 jaar er totaal naast zat met u kritiek op Israel"

Weet je waar hij mee aankwam zetten?
Een vrouw die een dochter had verloren bij en aanslag op bus 20. EEN dochter. Voor Andries is een dode Jood erger dan de Dood van 5 Palestijnse kinderen.
Dat is zo in heel Europa. In Europa hebben ze namelijk een hele apparte tel systeem opgedrongen gekregen van de nazionsitische Calimero identiet: Elke dode Jood in Palestina moet je + 6 miljoen doen, want de wereld moet niet vergeten!!!!!!!!!

mark61
13-03-05, 14:16
Knevel was weer s zum Kotzen, maar dat wisten we al.

Joesoef
13-03-05, 14:36
Een buskaartje voor Knevel graag.

Don Vito
13-03-05, 15:06
Geplaatst door Carolus
Zie het onthutsende nuanceverschil....
Het woord 'Jood' en vooral 'dode Jood' (let op de hoofdletter) komt er met kennelijk genoegen uit.

:cheefbek: jij bent erook zo een van + 6 miljoen niet?

Mill
13-03-05, 15:11
Geplaatst door Don Vito
Dat is zo in heel Europa. In Europa hebben ze namelijk een hele apparte tel systeem

Altijd al gedacht dat Van Agt geen Europeaan was, met die rare zachte G van 'm.

Eke
13-03-05, 16:18
Het is natuurlijk onacceptabel om het verlies dat ouders hebben geleden op een weegschaaltje te leggen. Kom nou : IEDERE oorlog is afschuwelijk en wreed..
En elk verlies is hartbrekend.

Wel kan ik Dries van Agt en Andries Knebvel vergelijken.
Zo'n man als Van Agt, die hier premier is geweest en die jaren in het buitenland is geweest en mild is geworden door wat hij allemaal voor ellende heeft gezien,voor en achter de schermen, is dus vele malen beter om in te schatten hoe de wereld draait, dan ons vrolijk lachende en knikkende priem-oogje van Nederland 1.

Don Vito
13-03-05, 16:50
Dhr van Agt heeft ook meerverstand van politiek neem ik aan dan dhr Knevel.

Julien
14-03-05, 15:32
Ik heb het programma ook gezien en ik ergerde me echt mateloos aan die Knevel. Hij verwachtte wel van Van Agt dat 'ie zijn standpunten zou veranderen, maar zelf bleeft 'ie maar hameren op zijn Zionistische naïeve geloof. Typische Evangelist die de ass van de zionisten likt. bah!!
Ik vond het voorbeeld waarmee Van Agt kwam, die arme vrouw die 5 kinderen verloren had, veel ingrijpender dan het voorbeeld van Knevel, die een rijke israeli liet zien in een groot huis die een dochter had verloren. Maar volgens types als Knevel is leed van de joden per definitie erger dan leed van moslims.. :kotsen2:


Geplaatst door Don Vito
Dat is zo in heel Europa. In Europa hebben ze namelijk een hele apparte tel systeem opgedrongen gekregen van de nazionsitische Calimero identiet: Elke dode Jood in Palestina moet je + 6 miljoen doen, want de wereld moet niet vergeten!!!!!!!!!

ehhhh.. NIET GENERALISEREN AUB! Ik en vele andere Europeanen hebben niks met types als Knevel en Nafthaniël te maken!!