PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders heeft gelijk



vgeld
14-03-05, 19:19
Ik heb het manifest van Wilders gelezen en dacht Tja: en dat noemt zichzelf Xenofoob en anti moslims, Anti Turkije & anti- Antiliaan.
Wilders, ga toch een echte Xenofoben program schrijven want met wat je nu naar buiten hebt uitgebracht, jaag je de zwarten, de kleurlingen en de moslims niet weg. Ik pleit voor nog harder standpunten.

Aandachtspunten voor het gereviseerde manifest:
Na uw aantreden moeten wij:

Delen van Duitsland (Bremerhaven, Emden, Bremen, Hannover, Dusseldorf) & België (Vlaanderen) annexeren . De annexatie zal leiden tot een machtiger en rijker koninkrijk.

Een preventieve aanval uitvoeren op Turkije voordat dit achterlijke Islamitisch land het voor het zeggen krijgt in EU

echnaton
14-03-05, 19:22
Geplaatst door vgeld
Ik heb het manifest van Wilders gelezen en dacht Tja: en dat noemt zichzelf Xenofoob en anti moslims, Anti Turkije & anti- Antiliaan.
Wilders, ga toch een echte Xenofoben program schrijven want met wat je nu naar buiten hebt uitgebracht, jaag je de zwarten, de kleurlingen en de moslims niet weg. Ik pleit voor nog harder standpunten.

Aandachtspunten voor het gereviseerde manifest:
Na uw aantreden moeten wij:

Delen van Duitsland (Bremerhaven, Emden, Bremen, Hannover, Dusseldorf) & België (Vlaanderen) annexeren . De annexatie zal leiden tot een machtiger en rijker koninkrijk.

Een preventieve aanval uitvoeren op Turkije voordat dit achterlijke Islamitisch land het voor het zeggen krijgt in EU

En we moeten ook nieuwe kolonieën hebben. Er zijn nog genoeg landen waar de beschaving gebracht moet worden.

~Panthera~
14-03-05, 19:22
Waterstofperoxide is niet goed. :moe:
Echt niet.

tr_imparator
14-03-05, 19:38
Geplaatst door vgeld
Een preventieve aanval uitvoeren op Turkije voordat dit achterlijke Islamitisch land het voor het zeggen krijgt in EU


To imagine the unimaginable is the highest use of the imagination. :hihi:

echnaton
14-03-05, 19:44
Geplaatst door tr_imparator
To imagine the unimaginable is the highest use of the imagination. :hihi:

Het is wel vaker gebeurd, hoor.

tr_imparator
14-03-05, 19:57
Geplaatst door echnaton
Het is wel vaker gebeurd, hoor.


o ja leer mij is een beetje geschiedenis?

vgeld
14-03-05, 20:03
Geplaatst door tr_imparator
To imagine the unimaginable is the highest use of the imagination. :hihi:

Psst ! maak je geen zorgen ! we gaan de koerden bombarderen. Die gasten zijn nergens goed voor!

Tomas
14-03-05, 20:12
Geplaatst door vgeld
Psst ! maak je geen zorgen ! we gaan de koerden bombarderen. Die gasten zijn nergens goed voor!

Welke? De onze of die van hun die nog niet hier zitten?

tr_imparator
14-03-05, 20:19
Geplaatst door vgeld
Psst ! maak je geen zorgen ! we gaan de koerden bombarderen. Die gasten zijn nergens goed voor!


enige wat jij kan is jezelf bombarderen met bananen ofzo?

:lol:

vgeld
14-03-05, 20:20
Geplaatst door Tomas
Welke? De onze of die van hun die nog niet hier zitten?

Twee vliegen in een klap !

tr_imparator
14-03-05, 20:27
gaat goed met je!! :boer:

echnaton
14-03-05, 20:36
Geplaatst door tr_imparator
o ja leer mij is een beetje geschiedenis?

Zoekwoord: Eerste Wereldoorlog.

tr_imparator
14-03-05, 20:49
Geplaatst door echnaton
Zoekwoord: Eerste Wereldoorlog.


:fuckit: moet ik zelf zoeken? zo kom je er makkelijk van af! maar goed, ik kon niks vinden.

echnaton
14-03-05, 21:28
Geplaatst door tr_imparator
:fuckit: moet ik zelf zoeken? zo kom je er makkelijk van af! maar goed, ik kon niks vinden.

Verbaast me niet echt...

Snake0ne
14-03-05, 21:29
Pfff ben je nu nog steeds niet gebanned :vreemd:

vgeld
14-03-05, 21:31
Geplaatst door Snake0ne
Pfff ben je nu nog steeds niet gebanned :vreemd:

Ik mis nog steeds 1_ban_punt

Tomas
14-03-05, 21:33
Geplaatst door vgeld
Ik mis nog steeds 1_ban_punt

Zoek dan een echt ban-gevoelige groep. Koerden horen daat dus niet toe. Die hebben gewoon vette pech.

Turkish_boy
14-03-05, 21:44
Begin een beetje ziek te worden van al dat Turken zijn schuldige houding hier op deze forum, elke keer als er Turken zich mengen in een discussie komt er wel iemand met Koerden of Armeniers aanzetten,
Ik zeg allemaal Bullshit...
en nu ontopic verder posten...

vgeld
14-03-05, 21:50
Geplaatst door Turkish_boy
Begin een beetje ziek te worden van al dat Turken zijn schuldige houding hier op deze forum, elke keer als er Turken zich mengen in een discussie komt er wel iemand met Koerden of Armeniers aanzetten,
Ik zeg allemaal Bullshit...
en nu ontopic verder posten...

Ik sta aan je zijde Turkish_boy !
Koerden en Berbers begrijpen maar een ding ! (roeien met een uit ergens voor het woord) en dat weet jij ook.

mark61
15-03-05, 01:25
Geplaatst door Turkish_boy
Begin een beetje ziek te worden van al dat Turken zijn schuldige houding hier op deze forum, elke keer als er Turken zich mengen in een discussie komt er wel iemand met Koerden of Armeniers aanzetten,
Ik zeg allemaal Bullshit...
en nu ontopic verder posten...

Dan heb je de periodieke Arabier-Berber-clashes nog niet gezien. Daar ben jij heilig bij. Trouwens, als er zich Hollanders mengen in een discussie krijgen we de hele wereld op ons bordje gesmeten. Wat klaag jij nou, verwend tiep? :hihi:

Novell_magrebie
15-03-05, 09:47
mensen sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind dit sirieus een trieste

discussie en de reacties alhelemaal

maar wat betreft wilders hij zal hard ten onder gaan

nard
15-03-05, 10:05
Geplaatst door Novell_magrebie

maar wat betreft wilders hij zal hard ten onder gaan :auw:

O ja?

De wens is de moeder van de gedachte, waarschijnlijk.
De gemiddelde Nederlander kan zich bijzonder goed vinden in de punten die Wilders maakt in zijn onafhankelijkheidsverklaring.
Nog twee jaar te gaan tot verkiezingen, verdere uitbouw en nuancering, opbouw van netwerk en organisatie.

Ik weet niet wat jou doet denken dat hij hard ten onder zal gaan.....

tr_imparator
15-03-05, 11:41
Geplaatst door nard

De gemiddelde Nederlander kan zich bijzonder goed vinden in de punten die Wilders maakt in zijn onafhankelijkheidsverklaring.


dat betwijfel ik.

Joepie
15-03-05, 14:01
beter iets roepen dan niets is jouwn motto?

taziaatjuh
15-03-05, 14:08
Geplaatst door vgeld
Ik heb het manifest van Wilders gelezen en dacht Tja: en dat noemt zichzelf Xenofoob en anti moslims, Anti Turkije & anti- Antiliaan.
Wilders, ga toch een echte Xenofoben program schrijven want met wat je nu naar buiten hebt uitgebracht, jaag je de zwarten, de kleurlingen en de moslims niet weg. Ik pleit voor nog harder standpunten.

Aandachtspunten voor het gereviseerde manifest:
Na uw aantreden moeten wij:

Delen van Duitsland (Bremerhaven, Emden, Bremen, Hannover, Dusseldorf) & België (Vlaanderen) annexeren . De annexatie zal leiden tot een machtiger en rijker koninkrijk.

Een preventieve aanval uitvoeren op Turkije voordat dit achterlijke Islamitisch land het voor het zeggen krijgt in EU

sjonejone...... www.zoekeenleven.nl de beste site waar ik je naar kan door verwijzen

mark61
15-03-05, 14:28
Geplaatst door taziaatjuh
sjonejone...... www.zoekeenleven.nl de beste site waar ik je naar kan door verwijzen

Tsja, vgeld heeft momenteel wat moeite met de zingeving. Haven't we all....

~Panthera~
15-03-05, 14:30
Trapt er na Voortuin nog iemand in Wilders ?? :schok:


Niet al te letterlijk nemen, graag. :hihi:

taziaatjuh
17-03-05, 12:31
Geplaatst door mark61
Tsja, vgeld heeft momenteel wat moeite met de zingeving. Haven't we all.... wat bedoel je hiermee?

vgeld
17-03-05, 19:12
Geplaatst door taziaatjuh
wat bedoel je hiermee?

Laat 'm, hij kent de Twaza niet !

taziaatjuh
18-03-05, 15:01
hahahahha twaza zijn moeilijk weet je :fplet:

duende
18-03-05, 15:29
Geplaatst door nard
O ja?

De wens is de moeder van de gedachte, waarschijnlijk.
De gemiddelde Nederlander kan zich bijzonder goed vinden in de punten die Wilders maakt in zijn onafhankelijkheidsverklaring.
Nog twee jaar te gaan tot verkiezingen, verdere uitbouw en nuancering, opbouw van netwerk en organisatie.

Ik weet niet wat jou doet denken dat hij hard ten onder zal gaan.....
Kan iemand me ff vertellen waar die gemiddelde nederlander woont.
Of misschien weet iemand zijn e-mail adres..Kan ik hem een mailtje sturen.
Ben n.l. schijt ziek dat ik altijd met hem verward word.
Hij woont vast naast de gemiddelde turk en gemiddelde marrokaan.

taziaatjuh
21-03-05, 18:55
Geplaatst door duende
Kan iemand me ff vertellen waar die gemiddelde nederlander woont.
Of misschien weet iemand zijn e-mail adres..Kan ik hem een mailtje sturen.
Ben n.l. schijt ziek dat ik altijd met hem verward word.
Hij woont vast naast de gemiddelde turk en gemiddelde marrokaan. zou je dat kunnen verduidelijken want ik vrees dat ik jouw gedachtengang niet kan volgen :wtf:

duende
22-03-05, 08:41
Geplaatst door taziaatjuh
zou je dat kunnen verduidelijken want ik vrees dat ik jouw gedachtengang niet kan volgen :wtf:
Nou dat is heel simpel....
De term gemiddelde Nederlander, wat is dat de gemiddelde Nederlander.
Dat is een onzin term, net zo onzinnig als de gemiddelde Turk of gemiddelde Chinees. Er bestaat niet zoiets als een gemiddeld mens.
Dus als iemand dit soort termen gaat bezigen vraag ik dus waar deze gemiddelde persoon woont. Dit om de betreffende prikker af te zeiken eerlijk gezegd.

taziaatjuh
22-03-05, 14:27
aha nou begrijp ik het. maar ik kan begrijpen waarom men dat zegt: ze bedoelen daarmee de regel die in het algemeen wordt gebruikt. bijvoorbeeld van de 10 mensen kopen er 8 mensen hun eten uit een supermarkt. Dus de gemiddelde persoon koopt zijn voedsel uit een supermarkt en de 2 anderen zijn dan de uitzondering begrijp je? het is een onzinnig voorbeeld maar het verduidelijkt wel iets. verder begrijp ik best waaron je dat zegt wat men neemt vaak zijn toevlucht tot antwoorden als "gemiddlede persoon"zonder dat te onderbouwen dan heb jij dus gelijk. :wijs:

tr_imparator
22-03-05, 19:34
Geplaatst door Eduardo
Je mag alles betwijfelen wat je wil maar de cijfers spreken je tegen.


u leeft in een illusie.

de gemiddelde Nederlander die zal niet op Wilders stemmen. Mijn twijfel is dus terecht.

duende
23-03-05, 19:05
Geplaatst door taziaatjuh
aha nou begrijp ik het. maar ik kan begrijpen waarom men dat zegt: ze bedoelen daarmee de regel die in het algemeen wordt gebruikt. bijvoorbeeld van de 10 mensen kopen er 8 mensen hun eten uit een supermarkt. Dus de gemiddelde persoon koopt zijn voedsel uit een supermarkt en de 2 anderen zijn dan de uitzondering begrijp je? het is een onzinnig voorbeeld maar het verduidelijkt wel iets.
Het verduidelijkt voor mij slechts de kortzichtigheid van de betreffende prikker. :D

taziaatjuh
24-03-05, 13:04
huh?? ook nu weer kan ik je niet volgen :watte?:

duende
25-03-05, 15:42
Geplaatst door taziaatjuh
huh?? ook nu weer kan ik je niet volgen :watte?:
Als je meningen wil beoordelen moet je niet aankomen met gemiddelden.
Maar al te snel wordt een individu beoordeeld op iets dat gedaan is door andere individuen. Omdat ze in het zelfde land geboren zijn worden ze er allemaal op afgerekend. Neem als voorbeeld ff Duitsland.
De gemiddelde Duitser was een Nazi. Heel vervelend voor die plus minus 1 miljoen Duitsers die in nazi concentratie kampen zijn omgekomen, omdat ze het NIET eens waren met de nazi's.
Een heleboel Israelies doen nare dingen tegen Palestijnen, maar niet iedere Israelie doet dat. Of de gemiddelde moslim is een terrorist.
Dat bedoel ik met kortzichtigheid, als je met gemiddelde komt gooi je alles en iedreen op een grote hoop en dat vind ik kortzichtig. En kortzichtigheid werkt vooroordelen en discriminatie in de hand.
Ik wens zelf ook niet vergeleken te worden met de tokkies die op wilders stemmen. :student:

nard
26-03-05, 01:13
Geplaatst door duende
Als je meningen wil beoordelen moet je niet aankomen met gemiddelden.
........ in de hand.
Ik wens zelf ook niet vergeleken te worden met de tokkies die op wilders stemmen. :student:


O, maar ik bedoel jou ook helemaal niet .....

Voor mensen die niet na willen denken wil ik het wel anders formuleren: nieuws, peilingen en onderzoek toont aan dat heel veel Nederlanders zich kunnen vinden in de standpunten van Wilders.

Maar ook dit zal je waarschijnlijk niet begrijpen. Maar dat neemt niemand je kwalijk, natuurlijk.

tr_imparator
26-03-05, 01:24
Geplaatst door nard
O, maar ik bedoel jou ook helemaal niet .....

Voor mensen die niet na willen denken wil ik het wel anders formuleren: nieuws, peilingen en onderzoek toont aan dat heel veel Nederlanders zich kunnen vinden in de standpunten van Wilders.

Maar ook dit zal je waarschijnlijk niet begrijpen. Maar dat neemt niemand je kwalijk, natuurlijk.

nieuws, peilingen en zelfs ONDERZOEK?

ik denk dat jij je eerst moet verdiepen in statistiek voordat je zulke nonsens roept..welles gehoord van confounders?

nard
26-03-05, 02:04
Geplaatst door tr_imparator
nieuws, peilingen en zelfs ONDERZOEK?

ik denk dat jij je eerst moet verdiepen in statistiek voordat je zulke nonsens roept..welles gehoord van confounders?

Je mag ook gewoon "verstorende variabele" zeggen. ;) Klinkt misschien wat oninteressant, maar is wat duidelijker.

Maar het is wel het meest effectieve antwoord wat ik in tijden heb gehoord. Zelfs voor jouw bestaan zijn nog verstorende variabelen aan te voeren.
Ik bedoel: dom antwoord. Uiteraard zijn hier verstorende variabelen in het spel. Probeer eens volledig valide onderzoek naar "de ontwikkeling van een publieke opinie ten aanzien van een verkiezingsprogram" uit te voeren; dus zonder storingen......

tr_imparator
26-03-05, 11:50
Geplaatst door nard
Je mag ook gewoon "verstorende variabele" zeggen. ;) Klinkt misschien wat oninteressant, maar is wat duidelijker.

Maar het is wel het meest effectieve antwoord wat ik in tijden heb gehoord. Zelfs voor jouw bestaan zijn nog verstorende variabelen aan te voeren.
Ik bedoel: dom antwoord. Uiteraard zijn hier verstorende variabelen in het spel. Probeer eens volledig valide onderzoek naar "de ontwikkeling van een publieke opinie ten aanzien van een verkiezingsprogram" uit te voeren; dus zonder storingen......


je kan best een valide onderzoek doen, daarvoor is het belangrijk dat je de juiste vragen stelt, en in de juiste context. Een volledig valide onderzoek bestaat niet, maar wel een onderzoek met bijvoorbeeld een significantie van 5%.

nog een kleine min puntje van je reactie: een 'persoonlijke' aanval is zwak. Men gebruikt een dergelijk aanval om de ander minder geloofwaardig te doen voorkomen.

vooral bij die peiling was er sprake van vertekening en dat weet je zelf ook.

taziaatjuh
27-03-05, 00:09
Geplaatst door duende
Als je meningen wil beoordelen moet je niet aankomen met gemiddelden.
Maar al te snel wordt een individu beoordeeld op iets dat gedaan is door andere individuen. Omdat ze in het zelfde land geboren zijn worden ze er allemaal op afgerekend. Neem als voorbeeld ff Duitsland.
De gemiddelde Duitser was een Nazi. Heel vervelend voor die plus minus 1 miljoen Duitsers die in nazi concentratie kampen zijn omgekomen, omdat ze het NIET eens waren met de nazi's.
Een heleboel Israelies doen nare dingen tegen Palestijnen, maar niet iedere Israelie doet dat. Of de gemiddelde moslim is een terrorist.
Dat bedoel ik met kortzichtigheid, als je met gemiddelde komt gooi je alles en iedreen op een grote hoop en dat vind ik kortzichtig. En kortzichtigheid werkt vooroordelen en discriminatie in de hand.
Ik wens zelf ook niet vergeleken te worden met de tokkies die op wilders stemmen. :student: aha ik heb het begrepen hoor! :D

liela
27-03-05, 01:02
:fuckit2: dit mag wilders van mij hebben

tr_imparator
27-03-05, 01:03
Geplaatst door liela
:fuckit2: dit mag wilders van mij hebben

die zit op zn plaats :hihi:

taziaatjuh
27-03-05, 11:49
Geplaatst door liela
:fuckit2: dit mag wilders van mij hebben tja niet dat je hiermee wat opschiet................

liela
28-03-05, 18:06
nee inderdaad ik schiet er helemaal niks mee op....maar wie schiet er wel wat op met die geklets hiero...voor mijn gevoel moest ik het kwijt en voor nu is het voldoende voor mijn gevoel :handbang: .

taziaatjuh
31-03-05, 13:52
Geplaatst door liela
nee inderdaad ik schiet er helemaal niks mee op....maar wie schiet er wel wat op met die geklets hiero...voor mijn gevoel moest ik het kwijt en voor nu is het voldoende voor mijn gevoel :handbang: . misschien dat sommige mensen hier een beetje van dat geklets iets willen opsteken. bijvoorbeeld hoe andersdenkenden over ons (moslims ) denken???