PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor Marokkaanse vrouwen

A.selaam
14-03-05, 19:27
Selaam,

Ik ben opzoek naar marokkaanse vrouwen die gescheiden zijn en met kids in de omgeving van Rotterdam wonen, voor vriendschap en om leuke uitstapjes te maken samen met de kids, ik vraag speciaal om marokkaanse vrouwen omdat ik er geen 1 ken en ook helemaal geen marokkaanse vriendinnen heb, dit kan mischien raar overkomen maar toch is het zo, en zou ook graag willen weten hoe zij het ervaren om als alleenstaande moeder door het leven te gaan.

Grt

lonely24
10-04-05, 19:36
hoi, ik ben ook een gescheiden vrouw met 2 kids
woon in den haag dus dat is denk ik iets te ver voor uitstapjes met de kids maar we kunnen via msn met elkaar praten, als je dat zou willen.

A.selaam
13-04-05, 18:42
Ja dat is ook goed.

[email protected]

fatiha1971
10-05-13, 18:45
Selaam,

Ik ben opzoek naar marokkaanse vrouwen die gescheiden zijn en met kids in de omgeving van Rotterdam wonen, voor vriendschap en om leuke uitstapjes te maken samen met de kids, ik vraag speciaal om marokkaanse vrouwen omdat ik er geen 1 ken en ook helemaal geen marokkaanse vriendinnen heb, dit kan mischien raar overkomen maar toch is het zo, en zou ook graag willen weten hoe zij het ervaren om als alleenstaande moeder door het leven te gaan.

Grt

hallo
ik ben ook een gescheiden vrouw met twee kinderen.
ik woon in rotterdam
lijk mijn hel leuk om jou leer ken

vele groetjes

amina008
10-05-13, 19:52
Salaam,

Ik ben n gescheiden vrouw met 3 kids en zou het leuk vinden.

fatiha1971
10-05-13, 23:18
Salaam,

Ik ben n gescheiden vrouw met 3 kids en zou het leuk vinden.

hallo
lijk mijn hele leuk samen koffie drink.
dat is mijn mail:[email protected]