PDA

Bekijk Volledige Versie : Meerderheid bevolking deelt analyse Wilders



The_Reporter
15-03-05, 09:50
gewist

David
15-03-05, 10:06
Geplaatst door The_Reporter
Marokko? Waar ligt dat?


In het noord-westen van Afrika.

David
15-03-05, 10:21
Geplaatst door The_Reporter
Hmmm, dat ligt wel ver van SA en omstreken vandaan. Afvallige provincie? :knipoog:


Ach, afstand is zo betrekkelijk! :blowen:

IbnRushd
15-03-05, 11:17
Zo blijkt het weer dat Nederland vol met halfgaren zit. De meeste hebben waarschijnlijk dezelfde IQ als Wilders.

mark61
15-03-05, 13:38
Als dat zo'n de Hondonderzoek via zijn website is zou ik het maar met een korreltje zout nemen. 700 mensen als representatieve steekproef?

Rourchid
15-03-05, 17:57
gewist

Joesoef
15-03-05, 18:09
Geplaatst door Eduardo
Ze zijn verboden, dacht ik.

Weet je wat ik denk?

rja2
15-03-05, 19:09
Geplaatst door The_Reporter
Ergens hoop ik dat ie premier wordt :hihi: [/B]
Premier wordt hij niet volgens niet.

Maar de partij van Wilders kan wel de grootste partij in Nederland worden , als hij vermoord wordt.

tr_imparator
15-03-05, 22:31
Geplaatst door rja2
Premier wordt hij niet volgens niet.

Maar de partij van Wilders kan wel de grootste partij in Nederland worden , als hij vermoord wordt.


het wordt dan net zoiets als LPF, 1 zetel nu? bovendien is wilders veel slechter in het voeren van politiek dan mister fortuyn(toen). Wanneer hij desondanks premier wordt, zal er in praktijk niet zo veel veranderen....met praten kom je niet ver, dat kan ik ook, zoals je ziet.

maar goed, ik verheug me op 'zijn' komst!

Joesoef
15-03-05, 22:47
Wanneer komt Volkert vrij?

IbnRushd
16-03-05, 08:58
Geplaatst door Eduardo
Je tegenstander onderschatten, dat is pas dom. Vraag het de Taliban eens.

Amerikanen zijn niet in geslaagd om Afghanistan tot een democratisch staat te vormen. Sterker, het is hen eerder gelukt om dat land tot de grootste drugsstaat te creeren.
Maar ja, wat moet je met Senior Bush die een tijd lang met enkele drugsbazen een hechte band heeft gebouwd.

168
16-03-05, 09:50
Geplaatst door IbnRushd
Amerikanen zijn niet in geslaagd om Afghanistan tot een democratisch staat te vormen. Sterker, het is hen eerder gelukt om dat land tot de grootste drugsstaat te creeren.
Maar ja, wat moet je met Senior Bush die een tijd lang met enkele drugsbazen een hechte band heeft gebouwd.

Senior Bush heeft contact met drugs bazen?
Hoe kom je aan die onzin? Bron??