PDA

Bekijk Volledige Versie : Positief versus negatief



SalmayaSale
15-03-05, 14:47
Vanmorgen was erg zonnig en ik had een gelukkig gevoel.
Zo gelukkig dat ik van plan was om een topic te openen over alleen positieve nieuws om de negatieve even te vergeten. :nijn:

Twee uur later werd ik door een auto aangereden. Ziekenhuis in , kmocht naar huis, het viel mee, gekneusd voet en 2 gebroken tenen..

Is dat niet even balen? Weg positieve instelling.
Was het toeval, voorbestemd of heb ik het lot te getart. :boos:

Zou je denken maar niks krijgt me eronder, ben weer bij mijn positieven, ondanks de pijn. :kusgrijs:

Nu heb ik alle gelegenheid en tijd om deze stom verhaal hier te plaatsen en ik hoop meer van die stomme leuke positieve verhalen te horen.

Dus kom op met jullie verhalen :D

wytze
15-03-05, 14:54
jeetje. sorry voor je. lijkt me pijnlijk.

ik was vanochtend ook erg blij met de zon en EINDELIJK uit de kou.

maar met is verder niks gebeurd, ben met de fiets op stap geweest om wat flyers in de stad te verspreiden voor de Actieweek en naar het Westerpark geweest want daar komt de slotmanifestatie op 28 maart, vanaf 15.00 uur.

en nu zit ik weer te babbelen op het topic de Grote Ontwerper over toeval en machines (het wordt steeds erger).

Veel beterschap!!

mark61
15-03-05, 14:59
Tjee, wat een ellende. Au! Ga dan maar rustig vanachter glas van de zon genieten. Is warmer ook!

Eke
15-03-05, 15:10
Geplaatst door SalmayaSale
Ziekenhuis in , kmocht naar huis, het viel mee, gekneusd voet en 2 gebroken tenen..

Is dat niet even balen? Weg positieve instelling.
Was het toeval, voorbestemd of heb ik het lot te getart. :boos:

Zou je denken maar niks krijgt me eronder, ben weer bij mijn positieven, ondanks de pijn. :kusgrijs:

:D

Gelukkig dat je niet in het ziekenhuis hoefde te blijven, SalmayaSale ! Dat is een geluk bij een ongeluk..zijn je tenen nu in het gips ?
Sterkte met de pijn...

Ik werd vanmorgen ook met goeie zin wakker..Ben naar een dorp in de buurt gefietst om een blatend schaapje en een hippend/wippend kuikentje voor de paasontbijttafel te kopen. Er moet maar wat leven in de brouwerij komen !

'k Zal ook wat positiever moeten denken, want als ik mensen tegemoet fiets herken/zie ik geen gezichten meer, maar vlekken,ieeeeeeeekh !!!!het zal wel weer over gaan ZO,dat's wat jij bedoelt : POSItieve instelling :loog:

SalmayaSale
15-03-05, 15:26
Geplaatst door wytze
jeetje. sorry voor je. lijkt me pijnlijk.

ik was vanochtend ook erg blij met de zon en EINDELIJK uit de kou.

maar met is verder niks gebeurd, ben met de fiets op stap geweest om wat flyers in de stad te verspreiden voor de Actieweek en naar het Westerpark geweest want daar komt de slotmanifestatie op 28 maart, vanaf 15.00 uur.

en nu zit ik weer te babbelen op het topic de Grote Ontwerper over toeval en machines (het wordt steeds erger).

Veel beterschap!!




Dank je wel.
De leuke verhalen kunnen ook uit het verleden komen hoor.

SalmayaSale
15-03-05, 15:28
Geplaatst door mark61
Tjee, wat een ellende. Au! Ga dan maar rustig vanachter glas van de zon genieten. Is warmer ook!




Ja oei oei.
Maar het viel allemaal mee. Merci

SalmayaSale
15-03-05, 15:29
Geplaatst door Eke
Gelukkig dat je niet in het ziekenhuis hoefde te blijven, SalmayaSale ! Dat is een geluk bij een ongeluk..zijn je tenen nu in het gips ?
Sterkte met de pijn...

Ik werd vanmorgen ook met goeie zin wakker..Ben naar een dorp in de buurt gefietst om een blatend schaapje en een hippend/wippend kuikentje voor de paasontbijttafel te kopen. Er moet maar wat leven in de brouwerij komen !

'k Zal ook wat positiever moeten denken, want als ik mensen tegemoet fiets herken/zie ik geen gezichten meer, maar vlekken,ieeeeeeeekh !!!!het zal wel weer over gaan ZO,dat's wat jij bedoelt : POSItieve instelling :loog:




Juist, de lente is zo veelbelovend :wohaa:

wytze
15-03-05, 15:33
quote:
"De leuke verhalen kunnen ook uit het verleden komen hoor."



da's bij mij wel nodig :p
nou het flyeren is best heel leuk. heel veel goeie reacties.
en het voorbereiden van de demonstratie/manifestatie is ook heel leuk.

taouanza
15-03-05, 15:34
Geplaatst door SalmayaSale
Juist, de lente is zo veelbelovend :wohaa:

Wat is een mostaslima?

SalmayaSale
15-03-05, 15:50
Geplaatst door taouanza
Wat is een mostaslima?





Het komt van istislaam : zich overgeven, zich bij neerlegen.....
het opgeven

taouanza
15-03-05, 15:54
Geplaatst door SalmayaSale
Het komt van istislaam : zich overgeven, zich bij neerlegen.....
het opgeven

Oke

wytze
16-03-05, 16:30
alsof de duvel er mee speelt. vanochtend krijgt een goede vriendin van mij een verkeersongeluk.
voet op meerdere plaatsen gebroken. vanavond wordt ze geopereerd.

SalmayaSale
17-03-05, 10:32
Geplaatst door wytze
alsof de duvel er mee speelt. vanochtend krijgt een goede vriendin van mij een verkeersongeluk.
voet op meerdere plaatsen gebroken. vanavond wordt ze geopereerd.


Wat erg zeg. Sterkte ermee.

mark61
17-03-05, 10:48
Geplaatst door SalmayaSale
Wat erg zeg. Sterkte ermee.

Gaat het weer een beetje, Madame S.?

SalmayaSale
17-03-05, 20:01
Geplaatst door mark61
Gaat het weer een beetje, Madame S.?




:gsm: :ego:

freya
17-03-05, 20:39
Geplaatst door SalmayaSale
:gsm: :ego:

:hihi:


mannen zijn en blijven mannen :moe:

SalmayaSale
17-03-05, 21:52
Geplaatst door freya
:hihi:


mannen zijn en blijven mannen :moe:




Yep, ben nog steeds blij dat ik vrouw ben :wink: