PDA

Bekijk Volledige Versie : Heeft u PremTime gezien?



vgeld
15-03-05, 21:19
Kort:
Marok. kinderen van 6 en 7 jaar worden in Venraay mishandeld door Lonsdalers. Te gek voor woorden !. Alle Mokro's uit de randstad CENSUUR: OPROEPEN TOT GEWELD WORDEN HIER NIET OP PRIJS GESTELD!!!

rja2
15-03-05, 21:28
Geplaatst door vgeld
Kort:
Marok. kinderen van 6 en 7 jaar worden in Venraay mishandeld door Lonsdalers. Te gek voor woorden !. CENSUUR: OPROEPEN TOT GEWELD WORDEN HIER NIET OP PRIJS GESTELD!!!
Dat zal een mooi zooitje worden, dan krijgt waarschijnlijk een paar inwoners van Venraay een paar klappen, die niks met de zaak te maken heeft.

Een stelletje Marokkanen die rellende door de stad heen trekken, zal voor nog meer onrust zorgen.

Joesoef
15-03-05, 22:48
Heb je met een studenten-ov-kaart ook recht op de wifi-spots van de NS?

GTV
16-03-05, 07:27
Enkele reis?

:)

Si_Y
16-03-05, 07:31
Geplaatst door vgeld
Kort:
Marok. kinderen van 6 en 7 jaar worden in Venraay mishandeld door Lonsdalers. Te gek voor woorden !. CENSUUR: OPROEPEN TOT GEWELD WORDEN HIER NIET OP PRIJS GESTELD!!!

Het is op zich wel stoer om kinderen van 6 en 7 in elkaar te slaan :verward:

Alleen al om op het idee te komen, kleine kinderen (om hun afkomst) te mishandelen, is al te ziek voor woorden.

Eke
16-03-05, 11:19
Geplaatst door Si_Y


Alleen al om op het idee te komen, kleine kinderen (om hun afkomst) te mishandelen, is al te ziek voor woorden.



Premtime niet gezien, lees dit nu. HARD,hee!!!

Maarre, om er even bij stil te staan : MIShandelen blijft mishandelen, bij iedereen, jong of oud.

Oog om oog, tand om tand... :aftel: ..zo blijf je bezig en kom je niet tot verbeteringen.

vgeld
16-03-05, 18:31
Geplaatst door vgeld
CENSUUR: OPROEPEN TOT GEWELD WORDEN HIER NIET OP PRIJS GESTELD!!!

Fuck you asshole! kinderen van 8 jaar worden mishandeld en jij zegt dat ik tot geweld oproep.
Wat voor nut heeft deze debielen site overigens?
Daag ik ga naar Fleischbaum

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003731.html#comments

mark61
16-03-05, 18:47
Geplaatst door vgeld
Fuck you asshole! kinderen van 8 jaar worden mishandeld en jij zegt dat ik tot geweld oproep.

Al met al toch geen derde strafpunt verdiend. Das balen. Wat nu? Goede raad is duur.

vgeld
16-03-05, 19:04
Geplaatst door mark61
Al met al toch geen derde strafpunt verdiend. Das balen. Wat nu? Goede raad is duur.
Ik word moe van die Berbers. Zij interpreteren de regels naar hun eigen dunken.
Een meisje van 8 wordt mishandeld en ik vraag: wat doen we hieraan, waarom zijn we stil, waarom ..etc en ik krijg een afbrander van meneer beheer. Gekker moet het niet worden !

Si_Y
16-03-05, 19:11
Geplaatst door vgeld
Ik word moe van die Berbers. Zij interpreteren de regels naar hun eigen dunken.
Een meisje van 8 wordt mishandeld en ik vraag: wat doen we hieraan, waarom zijn we stil, waarom ..etc en ik krijg een afbrander van meneer beheer. Gekker moet het niet worden !

Wees blij dat je geen strafpunt hebt gekregen

vgeld
16-03-05, 19:13
Geplaatst door Si_Y
Wees blij dat je geen strafpunt hebt gekregen

Ik heb al twee, wat maakt een derde punt uit?

Si_Y
16-03-05, 19:14
Geplaatst door vgeld
Ik heb al twee, wat maakt een derde punt uit?

Ik ken de regels niet, maar een derde zal wel gevolgen hebben lijkt me.

delirious
16-03-05, 19:32
Geplaatst door vgeld
Kort:
Marok. kinderen van 6 en 7 jaar worden in Venraay mishandeld door Lonsdalers. Te gek voor woorden !. Alle Mokro's uit de randstad CENSUUR: OPROEPEN TOT GEWELD WORDEN HIER NIET OP PRIJS GESTELD!!!

Diep triest en laf.
Nu ben ik niet zo'n geweldadig persoon. Maar als het meisje in kwestie familie van mij zou zijn.

Ajajaj...:boos:
Dit kaalkopje zou toch van de aardbodem (ala Jimmy Hoffa ) moeten verdwijnen om aan mijn Toorn te ontsnappen.

8 jaar, de laffe haas. :boos:

vgeld
16-03-05, 19:39
Geplaatst door delirious
Diep triest en laf.
Nu ben ik niet zo'n geweldadig persoon. Maar als het meisje in kwestie familie van mij zou zijn.

Ajajaj...:boos:
Dit kaalkopje zou toch van de aardbodem (ala Jimmy Hoffa ) moeten verdwijnen om aan mijn Toorn te ontsnappen.

8 jaar, de laffe haas. :boos:

Delirious : Van wat je hier hebt geschreven krijg je ... Censuur ..blalalala van die laffe beheerders. Kan je dat voorstellen.
Ik wil eigenlijk niets te maken met de laffards. Kom dan met een ban als jullie denken dat een ban terechte is.

delirious
16-03-05, 19:43
Geplaatst door vgeld
Delirious : Van wat je hier hebt geschreven krijg je ... Censuur ..blalalala van die laffe beheerders. Kan je dat voorstellen.
Ik wil eigenlijk niets te maken met de laffards. Kom dan met een ban als jullie denken dat een ban terechte is.

Denk het niet Vgeld, ik heb geen scheldwoord aangeraakt!!
En BTW waar maak je je zo druk om?

Ph. Impudicus
16-03-05, 19:48
Tijd voor een Venraayse Intifadahvlaai !!!