PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali: flinterdunne reden



tr_imparator
16-03-05, 00:29
Hirsi Ali: Besluit Kerkrade merkwaardig
Uitgegeven op 15 maart 2005 om 23:26 uur, bijgewerkt om 23:30

(Novum) - Het is merkwaardig dat de burgemeester van Kerkrade VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft verboden woensdag aanwezig te zijn bij de opening van de Nationale Boomfeestdag. Dat heeft de politica dinsdagavond gezegd in het tv-programma Barend en Van Dorp. "Het is een teleurstelling voor mijzelf. Hierin zie ik iemand die voor geweld buigt."


Hirsi Ali zou woensdag de plaats innemen van minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk. Zij is verhinderd en heeft Hirsi Ali gevraagd aanwezig te zijn bij het planten van een boom. Volgens de politica heeft de burgemeester haar gevraagd niet te komen, omdat hij de veiligheid van Hirsi Ali niet kan garanderen.

Het liberale Kamerlid noemt de afzegging 'een flinterdunne reden'. "Ik vind het merkwaardig, omdat de mensen die mij beveiligen mijn komst aan het voorbereiden waren."

Si_Y
16-03-05, 07:51
Geplaatst door tr_imparator
Hirsi Ali: Besluit Kerkrade merkwaardig
Uitgegeven op 15 maart 2005 om 23:26 uur, bijgewerkt om 23:30

(Novum) - Het is merkwaardig dat de burgemeester van Kerkrade VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft verboden woensdag aanwezig te zijn bij de opening van de Nationale Boomfeestdag. Dat heeft de politica dinsdagavond gezegd in het tv-programma Barend en Van Dorp. "Het is een teleurstelling voor mijzelf. Hierin zie ik iemand die voor geweld buigt."


Hirsi Ali zou woensdag de plaats innemen van minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk. Zij is verhinderd en heeft Hirsi Ali gevraagd aanwezig te zijn bij het planten van een boom. Volgens de politica heeft de burgemeester haar gevraagd niet te komen, omdat hij de veiligheid van Hirsi Ali niet kan garanderen.

Het liberale Kamerlid noemt de afzegging 'een flinterdunne reden'. "Ik vind het merkwaardig, omdat de mensen die mij beveiligen mijn komst aan het voorbereiden waren."

Een hele stomme vraag waarschijnlijk, maar wat heeft een nationale boomdag te maken met een minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie :verward:


En die AHA moet niet zeuren, als de burgemeester dat vind, dan moet ze er maar naar luisteren. En als zij er perse bij wil zijn, dan kan ze gewoon als burger langs gaan :moe:

Eke
16-03-05, 09:14
Wat heeft Hirsi Ali met een boomplantdag te maken ?????En Rita Verdonk ? (sluit me aan bij Si Y)
Is ze betrokken bij ons milieu .Anders is het toch ook alleen maar BLABLA.... Dus misschien heeft de burgemeester dat ook wel bedacht.Het kost hem alleen maar geld en irritaties :haha:

Max Stirner
16-03-05, 12:56
Geplaatst door Si_Y
Een hele stomme vraag waarschijnlijk, maar wat heeft een nationale boomdag te maken met een minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie :verward:


En die AHA moet niet zeuren, als de burgemeester dat vind, dan moet ze er maar naar luisteren. En als zij er perse bij wil zijn, dan kan ze gewoon als burger langs gaan :moe:


Die burgemeester is gewoon een lafaard die zijn verantwoordelijkheid niet durft te nemen.

Hij wijkt voor de dreiging van geweld - en zal stiekem wel van mening zijn dat AHA alles over zichzelf heeft geroepen, net als Donner. NSB`ers zijn het.

Eke
16-03-05, 13:10
Geplaatst door Max Stirner

Hij wijkt voor de dreiging van geweld - en zal stiekem wel van mening zijn dat AHA alles over zichzelf heeft geroepen, net als Donner. NSB`ers zijn het.

Ben je nou serieus ?

Max Stirner
16-03-05, 13:30
Geplaatst door Eke
Ben je nou serieus ?


Ja.

De overheid heeft de plicht de veiligheid van zijn burgers te garanderen. Deze sufferd is te arrogant om te doen alsof hij het uberhaupt wil proberen. Een lafaard die wijkt voor (de dreiging van) terreur dus.

Eke
16-03-05, 13:35
Geplaatst door Max Stirner
Ja.

De overheid heeft de plicht de veiligheid van zijn burgers te garanderen. Deze sufferd is te arrogant om te doen alsof hij het uberhaupt wil proberen. Een lafaard die wijkt voor (de dreiging van) terreur dus.

Het gaat om een BOOMPLANTDAG.Dat is met kinderen,he.

Waarom moet je dan die sfeer verpesten door extra bewaking terwijl ik nog NOOIT heb gelezen/gehoord dat AHA zich politiek bekommert om de natuur.

Max Stirner
16-03-05, 13:50
Geplaatst door Eke
Het gaat om een BOOMPLANTDAG.Dat is met kinderen,he.

Waarom moet je dan die sfeer verpesten door extra bewaking terwijl ik nog NOOIT heb gelezen/gehoord dat AHA zich politiek bekommert om de natuur.


Al was het de Dag van de Zwartgestipte Breedbekkikker.

Het gaat om het principe dat burgers (en zeker gekozen politici) zich in de openbare ruimte moeten kunnen begeven.

Nu geef je als overheid een signaal af dat het de moeite loont om te dreigen met geweld.

Eke
16-03-05, 14:09
Geplaatst door Max Stirner
Al was het de Dag van de Zwartgestipte Breedbekkikker.

Het gaat om het principe dat burgers (en zeker gekozen politici) zich in de openbare ruimte moeten kunnen begeven.

Nu geef je als overheid een signaal af dat het de moeite loont om te dreigen met geweld.

Om mee te beginnen. Absoluut onacceptabel om met geweld te dreigen en agressief zaken op te lossen..

Maar Max !!!Zie je nou de kinderen over het hoofd ? Het is een dag waar KINDEREN boompjes planten.

Hij verbiedt haar het niet, hij vraagt alleen of ze niet wil komen .Dat had ze m.i. uit zichzelf kunnen zeggen..ze weet toch dat ze beveiligd wordt en dat ze naar een feest met kinderen gaat.OP VERZOEK van Rita Verdonk trouwens. Is zij de gastheer van de Boomplantdag..'k Dacht het niet.

Umarvlie
16-03-05, 14:12
Geplaatst door Max Stirner
Al was het de Dag van de Zwartgestipte Breedbekkikker.

Het gaat om het principe dat burgers (en zeker gekozen politici) zich in de openbare ruimte moeten kunnen begeven.

Nu geef je als overheid een signaal af dat het de moeite loont om te dreigen met geweld.

Ik denk dat als die burgervader het bezoekje had laten doorgaan er geen kindertjes waren gekomen om de bomen te planten. Ik zou mijn kinderen daar ook niet naast een potentieel doelwit van terorristen laten staan.

EL-Imraan
16-03-05, 14:15
Geplaatst door tr_imparator
"Het is een teleurstelling voor mijzelf. Hierin zie ik iemand die voor geweld buigt."


Maar mevrouw AHA heeft hem wel geknepen na de moord op van gogh om te vluchten uit nederland.....is niet bang is voor geweld, waarom dan vluchten?
Dom wijf

David
16-03-05, 14:24
Geplaatst door EL-Imraan

Dom wijf


Nee, jij trekt volle zalen. Sukkel.

SIG
16-03-05, 14:43
Überhaupt belachelijk dat personen beveiligd moeten worden, omdat de dreiging bestaat dat ze worden omgelegd door religieuze frusti's. De dreiging door religieuzen an sich is absurd.

Umarvlie
16-03-05, 14:53
Geplaatst door David
Nee, jij trekt volle zalen. Sukkel.

errmmm is de juiste term dan niet rukker ipv sukkel? :stout:

Goodnight
16-03-05, 15:00
De burgemeester heeft geweigerd omdat er veel kinderen naar die planting komen.En de papa's en mama's vonden het niet zo'n fijn idee dat er een persoon bij was omringd door beveiligingsmensen en ook nog doelwit kan zijn.


Dus AHA moet haar snaveltje dichtdoen en beseffen wat en hoe.

SIG
16-03-05, 15:04
Geplaatst door Goodnight
De burgemeester heeft geweigerd omdat er veel kinderen naar die planting komen.En de papa's en mama's vonden het niet zo'n fijn idee dat er een persoon bij was omringd door beveiligingsmensen en ook nog doelwit kan zijn.


Dus AHA moet haar snaveltje dichtdoen en beseffen wat en hoe.

Ik hoop dat ze altijd haar iets te grote bek open blijft trekken. Als ze over de schreef gaat wordt ze gecorrigeerd door de rechtstaat en niet door een stel baarden die spontaan een zaadlozing krijgen als ze een minaret zien.

Goodnight
16-03-05, 15:07
Geplaatst door SIG
Ik hoop dat ze altijd haar iets te grote bek open blijft trekken. Als ze over de schreef gaat wordt ze gecorrigeerd door de rechtstaat en niet door een stel baarden die spontaan een zaadlozing krijgen als ze een minaret zien. van mij mag ze.Maar dat ze zichzelf af en toe belachelijk maakt vind ik wel komisch.Zoals nu dus.
Alleen denkend aan haar eigen ego....vergetend wat haar aanwezigheid + beveiliging voor indruk zou maken op kinderen.

sienia
16-03-05, 15:19
Geplaatst door tr_imparator

Hirsi Ali zou woensdag de plaats innemen van minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie Rita Verdonk. Zij is verhinderd en heeft Hirsi Ali gevraagd aanwezig te zijn bij het planten van een boom. Volgens de politica heeft de burgemeester haar gevraagd niet te komen, omdat hij de veiligheid van Hirsi Ali niet kan garanderen.



Ze geven niet eens de voorkeur aan haar maar aan Rita!
Wie zei nou dat ze een groot ego heeft?

kaaskop
16-03-05, 15:25
Geplaatst door Goodnight
van mij mag ze.Maar dat ze zichzelf af en toe belachelijk maakt vind ik wel komisch.Zoals nu dus.
Alleen denkend aan haar eigen ego....vergetend wat haar aanwezigheid + beveiliging voor indruk zou maken op kinderen.

Nee Goodnight je moet het niet omdraaien. Als AHA in een normaal land had geleefd had ze al die beveiliging in haar gevolg niet eens nodig gehad en had rustig met kleine kindertjes kunnen boompje planten. Daar heeft het ego van AHA natuurlijk geen moer mee te maken en ga me niet vertellen dat jij het wel prettig vindt in je vrijheid belemmerd te worden vanwege je mening en het hele circus wat daarop is losgebarsten.

Max Stirner
16-03-05, 15:33
Geplaatst door Umarvlie
Ik denk dat als die burgervader het bezoekje had laten doorgaan er geen kindertjes waren gekomen om de bomen te planten. Ik zou mijn kinderen daar ook niet naast een potentieel doelwit van terorristen laten staan.


OK, dat is een goed punt. Deze specifieke gelegenheid is wel heel ongelukkig.

Het gaat mij echter om het principe. Sommigen zouden het liefst zien dat AHA als een soort Anne Frank verborgen wordt gehouden voor de buitenwereld.

Dat is nu net wat je dus niet moet doen. Er zou juist alles aan gedaan moeten worden om te laten zien dat we het hier niet pikken dat gefrustreerde debielen ons de wet proberen voor te schrijven.

sienia
16-03-05, 15:36
Geplaatst door Max Stirner

Er zou juist alles aan gedaan moeten worden om te laten zien dat we het hier niet pikken dat gefrustreerde debielen ons de wet proberen voor te schrijven.

En in die beschrijving herkent de gemiddelde moslim Ayaan helemaal niet. :vreemd:

Goodnight
16-03-05, 15:39
Geplaatst door kaaskop
Nee Goodnight je moet het niet omdraaien. Als AHA in een normaal land had geleefd had ze al die beveiliging in haar gevolg niet eens nodig gehad en had rustig met kleine kindertjes kunnen boompje planten. Daar heeft het ego van AHA natuurlijk geen moer mee te maken en ga me niet vertellen dat jij het wel prettig vindt in je vrijheid belemmerd te worden vanwege je mening en het hele circus wat daarop is losgebarsten. ik draai niets om.

Situatie is nu: AHA wordt bedreigd of voelt zich bedreigd wat dan ook.Zij wil perse aanwezig zijn bij een boomplantdag wat verder niets met haar werk te maken heeft.
Dat wordt geweigerd omdat men ervan uit gaat dat dit geen positief effect heeft op de kids en de ouders wilden dat niet.

Dit heeft 0,0 met haar werkzaamheden te maken.Maar ze grijpt het als gewoonlijk weer aan om aan te tonen hoe vreselijk ze beknot wordt in haar vrijheid.

Als ik belemmerd zou worden in mijn vrijheid zou ik daar voor vechten.Maar ik zou zeker anderen niet kwalijk nemen als ze door mij geen gevaar willen lopen.Sterker nog: ik zou anderen dat niet eens aan willen doen.

amadeus
16-03-05, 15:42
Geplaatst door Goodnight
Situatie is nu: AHA wordt bedreigd of voelt zich bedreigd wat dan ook.Zij wil perse aanwezig zijn bij een boomplantdag wat verder niets met haar werk te maken heeft.
Bepaal jij voor Ayaan waar haar werkzaamheden uit bestaan? Tweede Kamerleden zijn zo vaak aanwezig bij dit soort evenementen uit hoofde van hun functie.

Goodnight
16-03-05, 15:44
Geplaatst door amadeus
Bepaal jij voor Ayaan waar haar werkzaamheden uit bestaan? Tweede Kamerleden zijn zo vaak aanwezig bij dit soort evenementen uit hoofde van hun functie. dat bepaal ik niet,maar ik heb er wel een mening over.Problemen daarmee stalker?

amadeus
16-03-05, 15:45
Geplaatst door Goodnight
dat bepaal ik niet,maar ik heb er wel een mening over.Problemen daarmee stalker?
Presenteer je mening dan voortaan niet alsof het een feit is.

Max Stirner
16-03-05, 15:45
Geplaatst door sienia
En in die beschrijving herkent de gemiddelde moslim Ayaan helemaal niet. :vreemd:


Nou en?

Goodnight
16-03-05, 15:48
Geplaatst door amadeus
Presenteer je mening dan voortaan niet alsof het een feit is. dat kan en mag ik.maar je hebt daar problemen me blijkt.Dat is nou jammer zeg....want ik blijf er bij dat het 0,0 met haar werkzaamheden te maken heeft.

ga jij nu maar lekker door met je AHA verering en je Islam bashing.

amadeus
16-03-05, 15:51
Geplaatst door Goodnight
ga jij nu maar lekker door met je AHA verering en je Islam bashing.
Als ik Ayaan vereer wanneer ik vind dat zij veilig over straat moet kunnen, noem jij dat maar lekker zo.

Ga jij dan maar lekker door met haar te bashen.

sienia
16-03-05, 15:51
Geplaatst door Max Stirner
Nou en?

Precies.

rachid21
16-03-05, 15:58
Laat haar maar gaan, wat een domme burgemeester. Ze kan altijd geadviseerd worden door mensen die over haar beveiliging gaat en niet de burgemeester.

Max Stirner
16-03-05, 16:06
Geplaatst door sienia
Precies.


Ik vind de mening van gefrustreerde debielen meestal interessanter dan die van gemiddelde mensen.

Als ze hun slagersmessen maar thuislaten....... :student:

kaaskop
16-03-05, 16:28
Geplaatst door Goodnight
ik draai niets om.

Jawel. Je erkent het intimiderende karakter van beveiligingspersoneel op kinderen wel maar gaat volledig voorbij aan de reden van de aanwezigheid van die beveiliging. Laten we gaan voor een simpele oplossing: De mening van AHA wordt nu eens wel door de gehele Moslimgemeenschap geaccepteerd (en dat is weer iets anders dan het er mee eens zijn) AHA heeft vervolgens van bedreigingen en ofgefokte klootjes niks meer te duchten en kan in het vervolg zonder grimmig kijkende kleerkasten de straat op.



Situatie is nu: AHA wordt bedreigd of voelt zich bedreigd wat dan ook.

Dit vind ik al weer zo kenmerkend. Over die bedreiging van AHA hoef je echt niet het geringste beetje twijfel te uiten, het is gewoon een realiteit. Come on, nu al weer Theo van Gogh per ongeluk expres vergeten?




Zij wil perse aanwezig zijn bij een boomplantdag wat verder niets met haar werk te maken heeft.

Ook weer zo'n gelul. Publieke figuren worden uitgenodigd voor dit soort acties ongeacht de inhoud van hun vakgebied en dan kwam AHA nog als vervanger van Verdonk.



Dat wordt geweigerd omdat men ervan uit gaat dat dit geen positief effect heeft op de kids en de ouders wilden dat niet.

Dit heeft 0,0 met haar werkzaamheden te maken.Maar ze grijpt het als gewoonlijk weer aan om aan te tonen hoe vreselijk ze beknot wordt in haar vrijheid.

Euh hallo, als iemand je tegenhoud ergens te komen is dat dan geen beknotting van je vrijheid?



Als ik belemmerd zou worden in mijn vrijheid zou ik daar voor vechten.

Nou dat doet AHA door in het openbaar de gang van zaken te hekelen en dan ga jij weer lopen smalen over hoe belachelijk ze zichzelf wel niet maakt. Lekker consequent he.



Maar ik zou zeker anderen niet kwalijk nemen als ze door mij geen gevaar willen lopen.Sterker nog: ik zou anderen dat niet eens aan willen doen.

Nou ga daar dan eens smalend over doen. Over AHA heb je genoeg te bitchen maar ik heb je nog geen één keer kritiek horen uiten over het drek dat deze beveligingsbehoefte heeft veroorzaakt en indirect dus ook deze situatie. Oogklepjes af.

rachid21
16-03-05, 16:47
Geplaatst door kaaskop
Jawel. Je erkent het intimiderende karakter van beveiligingspersoneel op kinderen wel maar gaat volledig voorbij aan de reden van de aanwezigheid van die beveiliging. Laten we gaan voor een simpele oplossing: De mening van AHA wordt nu eens wel door de gehele Moslimgemeenschap geaccepteerd (en dat is weer iets anders dan het er mee eens zijn) AHA heeft vervolgens van bedreigingen en ofgefokte klootjes niks meer te duchten en kan in het vervolg zonder grimmig kijkende kleerkasten de straat op.



Dit vind ik al weer zo kenmerkend. Over die bedreiging van AHA hoef je echt niet het geringste beetje twijfel te uiten, het is gewoon een realiteit. Come on, nu al weer Theo van Gogh per ongeluk expres vergeten?




Ook weer zo'n gelul. Publieke figuren worden uitgenodigd voor dit soort acties ongeacht de inhoud van hun vakgebied en dan kwam AHA nog als vervanger van Verdonk.



Euh hallo, als iemand je tegenhoud ergens te komen is dat dan geen beknotting van je vrijheid?



Nou dat doet AHA door in het openbaar de gang van zaken te hekelen en dan ga jij weer lopen smalen over hoe belachelijk ze zichzelf wel niet maakt. Lekker consequent he.



Nou ga daar dan eens smalend over doen. Over AHA heb je genoeg te bitchen maar ik heb je nog geen één keer kritiek horen uiten over het drek dat deze beveligingsbehoefte heeft veroorzaakt en indirect dus ook deze situatie. Oogklepjes af.

Weer zo'n debiel :rolleyes:

Vraag het allemaal aan de burgemeester die haar niet heeft uitgenodigd in plaats van te gaan bitchen hier op het forum.

tr_imparator
16-03-05, 16:58
het is heel simpel: aha is niet uitgenodigd. punt. Als je ergens niet voor uitgenodigd bent kan je er over zeiken of niet, dat is je eigen persoonlijkheid. Ik ga er geen hele verhaal achter zoeken, zoals velen dat doen hier. Dat het zoveel aandacht krijgt van de media, is al een verhaal apart.

kaaskop
16-03-05, 17:03
Geplaatst door rachid21
Weer zo'n debiel :rolleyes:

Ja jij zoekt het in de inhoudelijke argumenten he... :moe:



Vraag het allemaal aan de burgemeester die haar niet heeft uitgenodigd in plaats van te gaan bitchen hier op het forum.

Als je je er dan mee wilt bemoeien kom dan met relevante opmerkingen. Ik val Goodnight aan op haar kortzichtige "beveiligings" redenatie, over de juistheid van de beslissing van de burgemeester heb ik me verder niet uitgelaten.

mark61
16-03-05, 18:12
Ik vind het droevig om in een land te leven dat tot voor kort bekend stond als het vrijste land ter wereld, maar waar je nu kan worden vermoord om wat je zegt. Al die bedreigingen en dat geweld zijn ziekelijk.

Wat AHA op een boomplantdag te zoeken heeft weet ik niet, maar dat doet er ook geen ruk toe.

Ziek ziek Nederland.

tr_imparator
16-03-05, 18:20
Geplaatst door mark61
Ik vind het droevig om in een land te leven dat tot voor kort bekend stond als het vrijste land ter wereld, maar waar je nu kan worden vermoord om wat je zegt. Al die bedreigingen en dat geweld zijn ziekelijk.

Wat AHA op een boomplantdag te zoeken heeft weet ik niet, maar dat doet er ook geen ruk toe.

Ziek ziek Nederland.

aan welk ziekte dacht je dan? differentiaal diagnose?

rachid21
16-03-05, 18:23
Geplaatst door kaaskop
Ja jij zoekt het in de inhoudelijke argumenten he... :moe:



Als je je er dan mee wilt bemoeien kom dan met relevante opmerkingen. Ik val Goodnight aan op haar kortzichtige "beveiligings" redenatie, over de juistheid van de beslissing van de burgemeester heb ik me verder niet uitgelaten.


Nog zo'n debiele reactie weer. Reageer eerst op het bericht van de burgemeester als je zo graag wilt mee bemoeien. Daar gaat tenslotte de topic over. Niet afdwalen.

mark61, dat was wat je noemt een schijntolerantie. Allemaal dankzij Pimmetje.

mark61
16-03-05, 18:24
Geplaatst door tr_imparator
aan welk ziekte dacht je dan? differentiaal diagnose?

Ongeremde onbeschaafdheid. Ontremde geweldslust.

mark61
16-03-05, 18:26
Geplaatst door rachid21
mark61, dat was wat je noemt een schijntolerantie. Allemaal dankzij Pimmetje.

Nah ik moest eigenlijk denken aan nog wat jaren verder terug. Tolerantie zou ik het niet willen noemen, vrijheid wel. Dat zijn twee heel verschillende dingen.

rachid21
16-03-05, 18:27
Geplaatst door mark61
Nah ik moest eigenlijk denken aan nog wat jaren verder terug. Tolerantie zou ik het niet willen noemen, vrijheid wel. Dat zijn twee heel verschillende dingen.


Leg es uit, ow wijze mark :wijs:

Max Stirner
16-03-05, 18:31
Geplaatst door tr_imparator
het is heel simpel: aha is niet uitgenodigd. punt. Als je ergens niet voor uitgenodigd bent kan je er over zeiken of niet, dat is je eigen persoonlijkheid. Ik ga er geen hele verhaal achter zoeken, zoals velen dat doen hier. Dat het zoveel aandacht krijgt van de media, is al een verhaal apart.


Het verhaal achter die niet-uitnodiging is nog simpeler.

We worden geregeerd door mietjes die het blijkbaar normaal vinden dat mensen monddood worden gemaakt door een handvol geweldadige idioten.

mark61
16-03-05, 18:31
Geplaatst door rachid21
Leg es uit, ow wijze mark :wijs:

Nederland is never nooit tolerant geweest; dat is een opgepoetste mythe. Nederland is vooral tolerant als er zo gauw niemand is om te tolereren.

Evengoed was je wel vrij te doen en laten waar je zin in had.

Wijs, dat was vroeger.

mark61
16-03-05, 18:32
Geplaatst door Max Stirner
Het verhaal achter die niet-uitnodiging is nog simpeler.

We worden geregeerd door mietjes die het blijkbaar normaal vinden dat mensen monddood worden gemaakt door een handvol geweldadige idioten.

Yep. En dan zijn het de bloedjes van kinderen waaraan gedacht moet worden. Kan zo'n moordenaar die het Heil in gedachten heeft daar niet even aan denken?

kaaskop
16-03-05, 18:37
Geplaatst door rachid21
Nog zo'n debiele reactie weer. Reageer eerst op het bericht van de burgemeester als je zo graag wilt mee bemoeien. Daar gaat tenslotte de topic over. Niet afdwalen.



:haha: De dag dat jij gaat bepalen waar ik al dan niet op reageer moet nog geboren worden jochie. Het feit dat jij het voor de tweede keer niet klaarspeelt om inhoudelijk op mijn eerdere berichten in te gaan maakt jou de debiel van ons tweeën IMHO.

tr_imparator
16-03-05, 18:37
Geplaatst door Max Stirner
Het verhaal achter die niet-uitnodiging is nog simpeler.

We worden geregeerd door mietjes die het blijkbaar normaal vinden dat mensen monddood worden gemaakt door een handvol geweldadige idioten.


je kan ook verder kijken, achter die geweldadige idioten? hoezo zijn deze mensen zo geworden? een juiste antwoord op deze vraag, sluit meteen alles uit.

mark61
16-03-05, 18:41
Geplaatst door tr_imparator
je kan ook verder kijken, achter die geweldadige idioten? hoezo zijn deze mensen zo geworden? een juiste antwoord op deze vraag, sluit meteen alles uit.

Wat sluit dat uit? Verantwoordelijkheid?

Kijken hoe mensen zo geworden zijn is heel interessant, maar kan geen enkele rechtvaardiging voor wat dan ook zijn.

Max Stirner
16-03-05, 18:44
Geplaatst door mark61
Yep. En dan zijn het de bloedjes van kinderen waaraan gedacht moet worden. Kan zo'n moordenaar die het Heil in gedachten heeft daar niet even aan denken?


Die burgervader wil gewoon de kans niet lopen dat er iets ernstigs met AHA gebeurt en hij daarover lastige vragen moet beantwoorden.

Misschien zou ie dan zelfs wel moeten aftreden. Weg luizenbaantje waar hij decennialang hielen voor heeft gelikt.

Kerkrade, is dat trouwens niet de speeltuin van die PvdA-apparatsjik Thijs Woltgens? Zou een hoop verklaren.

Max Stirner
16-03-05, 18:45
Geplaatst door tr_imparator
je kan ook verder kijken, achter die geweldadige idioten?


Dat zou je kunnen doen ja. Succes ermee.

mark61
16-03-05, 18:49
Geplaatst door Max Stirner
Die burgervader wil gewoon de kans niet lopen dat er iets ernstigs met AHA gebeurt en hij daarover lastige vragen moet beantwoorden.
[/SIZE]

Iets met junkies tgv mijnsluitingen toch? Al zijn die mijnen al een generatie dicht. Of dat typisch wat met de PvdA te maken heeft betwijfel ik.

~Panthera~
16-03-05, 18:50
Jeeeeeez, we doen net alsof Maroc.nl DE wereld is, en alsof de HELE Islamitische wereld het EENS is met een stel mafketels ?????
Christ hey......grow up ! :zweep:

Max Stirner
16-03-05, 18:50
Geplaatst door mark61
Of dat typisch wat met de PvdA te maken heeft betwijfel ik.

Met Limburg?

mark61
16-03-05, 18:52
Geplaatst door Max Stirner
Met Limburg?

Zelfs dat waag ik te betwijfelen. Ik zou het graag beamen, maar das ws. niet eerlijk. :hihi:

kaaskop
16-03-05, 18:53
Geplaatst door tr_imparator
je kan ook verder kijken, achter die geweldadige idioten? hoezo zijn deze mensen zo geworden? een juiste antwoord op deze vraag, sluit meteen alles uit.

Aaaaah zo! Dus als we weten wat die sukkels beweegt is er wel een soort rechtvaardiging te vinden voor de bedreigingen die ze uiten en de moorden die ze plegen. Vroeger geen rood fietsje gehad, een keertje niet naar binnen gemogen bij de plaatselijke disco, geestelijk geleden vanwege de beledigingen van je religie op TV (die je natuurlijk ook op een ander kanaal kan zetten maar ja het is een hetze he).

Tsja en dan op een bepaald moment knapt er iets in je....



Is dat het zo'n beetje imperator?

taouanza
16-03-05, 18:55
Geplaatst door kaaskop
Aaaaah zo! Dus als we weten wat die sukkels beweegt is er wel een soort rechtvaardiging te vinden voor de bedreigingen die ze uiten en de moorden die ze plegen. Vroeger geen rood fietsje gehad, een keertje niet naar binnen gemogen bij de plaatselijke disco, geestelijk geleden vanwege de beledigingen van je religie op TV (die je natuurlijk ook op een ander kanaal kan zetten maar ja het is een hetze he).

Tsja en dan op een bepaald moment knapt er iets in je....



Is dat het zo'n beetje imperator?

Heeft Ayaan nooit een rood fietsje gehad?

taouanza
16-03-05, 18:56
Geplaatst door ~Panthera~
Jeeeeeez, we doen net alsof Maroc.nl DE wereld is, en alsof de HELE Islamitische wereld het EENS is met een stel mafketels ?????
Christ hey......grow up ! :zweep:

Dat maakt het toch zo simpel als iedereen braaf in zijn hokje past?

Max Stirner
16-03-05, 18:58
Geplaatst door mark61
Zelfs dat waag ik te betwijfelen. Ik zou het graag beamen, maar das ws. niet eerlijk. :hihi:


Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik moet niet zo simpel en ongenuanceerd denken :)

Tzal wel een combinatie van factoren zijn......PvdA, Limburg, RK-normen en waarden..........

mark61
16-03-05, 18:59
Geplaatst door Max Stirner
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik moet niet zo simpel en ongenuanceerd denken :)

Tzal wel een combinatie van factoren zijn......PvdA, Limburg, RK-normen en waarden..........

Zeg, in Hoeland 2005 durft niemand nergens voor verantwoordelijkheid te nemen. In case you hadn't noticed.

~Panthera~
16-03-05, 19:00
Geplaatst door taouanza
Dat maakt het toch zo simpel als iedereen braaf in zijn hokje past?

Waarom denk je, dat ik een TERINGHEKEL aan hokjes heb ??? :duivels:

mark61
16-03-05, 19:01
Geplaatst door ~Panthera~
Waarom denk je, dat ik een TERINGHEKEL aan hokjes heb ??? :duivels:

Je stoot altijd je ellebogen, or worse?

tr_imparator
16-03-05, 19:02
Geplaatst door mark61
Wat sluit dat uit? Verantwoordelijkheid?

Kijken hoe mensen zo geworden zijn is heel interessant, maar kan geen enkele rechtvaardiging voor wat dan ook zijn.

Het sluit 'misvormende meningen' uit.
Verder is het belangrijk om deze vraag te stellen voor jezelf, om problemen voor te komen(an intelligent person solves problems, a genius prevent them)

nee, tuurlijk is het geen rechtvaardiging voor een misdaad. Maar daar gaat het mij ook niet om, ik vraag me altijd af wanneer iemand iets slechts doet, waarom hij/zij dit doet? heb ik misschien iets verkeerds gezegd of gedaan?

Kendi başındaki deveyi görmeyen, başkasının başındaki çöpü görür. Bij wijze van spreken.

~Panthera~
16-03-05, 19:04
Geplaatst door mark61
Je stoot altijd je ellebogen, or worse?

worse. :hihi:

kaaskop
16-03-05, 19:10
Geplaatst door taouanza
Heeft Ayaan nooit een rood fietsje gehad?

Heeft Ayaan al een moord op haar geweten of tenminste een paar doodsbedreigingen geuit? Van pijn aan je lange tenen ga je niet dood hoor.

mark61
16-03-05, 19:10
Geplaatst door tr_imparator
nee, tuurlijk is het geen rechtvaardiging voor een misdaad. Maar daar gaat het mij ook niet om, ik vraag me altijd af wanneer iemand iets slechts doet, waarom hij/zij dit doet? heb ik misschien iets verkeerds gezegd of gedaan?

Kendi başındaki deveyi görmeyen, başkasının başındaki çöpü görür. Bij wijze van spreken.

Nee hoor, dat vraag ik me ook altijd af. Maar de verantwoordelijkheid blijft bij de dader.

Bedankt voor het atasöz, die kende ik nog niet. Iets met splinters en balken en potten en zwarte ketels, dus?

Ik geloof eigenlijk niet dat je makkelijk kan voorspellen, en voorkomen, wie zijn ideeën in bloedige daden omzet.

tr_imparator
16-03-05, 19:12
Geplaatst door kaaskop
Aaaaah zo! Dus als we weten wat die sukkels beweegt is er wel een soort rechtvaardiging te vinden voor de bedreigingen die ze uiten en de moorden die ze plegen. Vroeger geen rood fietsje gehad, een keertje niet naar binnen gemogen bij de plaatselijke disco, geestelijk geleden vanwege de beledigingen van je religie op TV (die je natuurlijk ook op een ander kanaal kan zetten maar ja het is een hetze he).

Tsja en dan op een bepaald moment knapt er iets in je....



Is dat het zo'n beetje imperator?

rechtvaardiging, nee, je begrijpt me verkeerd. iemand blaast niet zomaar zichzelf op, er moet iets aan de hand zijn..als die reden achterhaald kan worden, en als daar aan gewerkt wordt, dan zijn meteen alle problemen opgelost. is die beveiliging ook niet meer nodig, noch die misvormende meningen hier. Je moet iets aanpakken bij de wortels, diep! en niet oppervlakkig problemen 'oplossen'.

tr_imparator
16-03-05, 19:19
Geplaatst door mark61
Nee hoor, dat vraag ik me ook altijd af. Maar de verantwoordelijkheid blijft bij de dader.

Bedankt voor het atasöz, die kende ik nog niet. Iets met splinters en balken en potten en zwarte ketels, dus?

Ik geloof eigenlijk niet dat je makkelijk kan voorspellen, en voorkomen, wie zijn ideeën in bloedige daden omzet.

als er 1 dag in de krant stond, waarom mensen zo zijn geworden, zou dat heel wat emoties bedaren. Om de aorta ligt ook een laagje bindweefsel om de druk te dempen, toch is het de spierlaag die het meeste druk opvangt, of niet?

kaaskop
16-03-05, 19:50
Geplaatst door tr_imparator
rechtvaardiging, nee, je begrijpt me verkeerd. iemand blaast niet zomaar zichzelf op, er moet iets aan de hand zijn..

Ach er zijn zat sukkels die zo van hun verknipte ideeën overtuigd zijn dat ze de arrogantie menen te mogen hebben iemands leven te verkwanselen om een puntje te maken. Het argument wat zo'n loser gebruikt als reden voor zijn daden is vrijwel altijd quatsch.




als die reden achterhaald kan worden, en als daar aan gewerkt wordt, dan zijn meteen alle problemen opgelost.

Met andere woorden als we Mohammed B. er bij halen, dan kan Hirsi Ali weer rustig slapen als zij stopt met het 'beledigen'van de Islam. Yeah right. A. is het merendeel van de constatering van Hirsi Ali wellicht pijnlijk voor de Moslims die het betreft maar zeker geen poging onbeargumenteerd de religie af te zeiken, oftewel het waarheidsgehalte van die geconstateerde beledigingen is al hoogst twijfelachtig. B. Ik geloof absoluut niet dat Hirsi Ali ineens weer de gerespecteerde vrouw wordt bij het groepje gnomen dat het op haar heeft gemunt op het moment dat ze een stil en teruggetrokken leven gaat leiden en C. Nooit en te nimmer mag iemand het zwijgen worden opgelegd onder druk van geweld en intimidatie. Als iemand in zijn uitingen te ver gaat hebben we daarvoor de rechter.

Ik ben dus heel benieuwd naar wat het gaat uithalen om de achterliggende reden te vinden. Een idioot is het omdat ie zich idioot gedraagt, als zo iemand wel voor rede vatbaar was geweest had ie zich niet meer als een idioot gedragen.
Wat natuurlijk wel meespeelt is dat zo'n figuur als Mohammed B onherroepelijk een bepaalde status geniet bij diegenen die meehuilen met de wolven in het bos.



is die beveiliging ook niet meer nodig, noch die misvormende meningen hier. Je moet iets aanpakken bij de wortels, diep! en niet oppervlakkig problemen 'oplossen'.

En als de consequentie daarvan nou eens is dat alle moordlustige relifanaten het land uit moeten of onder permanente bewaking moeten worden gesteld?

tr_imparator
16-03-05, 23:28
Geplaatst door kaaskop
Ach er zijn zat sukkels die zo van hun verknipte ideeën overtuigd zijn dat ze de arrogantie menen te mogen hebben iemands leven te verkwanselen om een puntje te maken. Het argument wat zo'n loser gebruikt als reden voor zijn daden is vrijwel altijd quatsch.

Met andere woorden als we Mohammed B. er bij halen, dan kan Hirsi Ali weer rustig slapen als zij stopt met het 'beledigen'van de Islam. Yeah right. A. is het merendeel van de constatering van Hirsi Ali wellicht pijnlijk voor de Moslims die het betreft maar zeker geen poging onbeargumenteerd de religie af te zeiken, oftewel het waarheidsgehalte van die geconstateerde beledigingen is al hoogst twijfelachtig. B. Ik geloof absoluut niet dat Hirsi Ali ineens weer de gerespecteerde vrouw wordt bij het groepje gnomen dat het op haar heeft gemunt op het moment dat ze een stil en teruggetrokken leven gaat leiden en C. Nooit en te nimmer mag iemand het zwijgen worden opgelegd onder druk van geweld en intimidatie. Als iemand in zijn uitingen te ver gaat hebben we daarvoor de rechter.

Ik ben dus heel benieuwd naar wat het gaat uithalen om de achterliggende reden te vinden. Een idioot is het omdat ie zich idioot gedraagt, als zo iemand wel voor rede vatbaar was geweest had ie zich niet meer als een idioot gedragen.
Wat natuurlijk wel meespeelt is dat zo'n figuur als Mohammed B onherroepelijk een bepaalde status geniet bij diegenen die meehuilen met de wolven in het bos.

En als de consequentie daarvan nou eens is dat alle moordlustige relifanaten het land uit moeten of onder permanente bewaking moeten worden gesteld?

ik ben geen deskundige om het een en ander te bepalen wat er gedaan moest worden inzake M.B en AHA, maar ik geloof erin dat veel problemen preventief kunnen worden opgelost. Zowel in de psychiatrie als in de ziekteleer worden zo heel veel problemen opgelost, natuurlijk zijn er dan ook nog gevallen die niet preventief kunnen worden opgelost, dat wordt dan overgelaten aan de intellectuelen die dat moeten oplossen.

als er nou bijvoorbeeld naast de democratie een aristocratie is(van professoren) en die voortdurend onderhandelt met de democratie en de democratie met de populatie, hebben we een veel beter systeem(zoals nietzsche die beschrijft). De huidige universiteitsinstanties hebben een vreemde attitude: only interested in troubles at high rates?Het is maar een idee, maar zo voorkom je wel heel veel manie. Hirsi ALi is nou niet eenmaal een dekundige in de Islam, noch van pschologie, criminologie, etc? hoe komt het dan dat ze zoveel aandacht krijgt? Ik zou graag willen dat een groep slimme mensen zich hiermee bezighouden ipv aha zelf.

De situatie die jij hierboven schets is niet correct. Je gaat uit van je eigen (vooroordelen) en mening en je neemt dingen aan die ik niet kan delen. Nogmaals ik ben geen deskundige om de zaak van Mohammed B en AHA te beoordelen, wat ik me wel afvraag is hoe het kan zijn dat een jongen die in nederland is geboren en opgegroeid, zo een verre stap kan zetten? weet jij het? misschien kunnen wat dat dan voorkomen voor de volgende perso(o)n(en), want de potentie is er wel.

Goodnight
17-03-05, 07:22
Geplaatst door amadeus
Als ik Ayaan vereer wanneer ik vind dat zij veilig over straat moet kunnen, noem jij dat maar lekker zo.

Ga jij dan maar lekker door met haar te bashen. ik bash helemaal niemand...dat is nou net het verschil tussen jou en mij.
Ik vind dat ze niets te zoeken heeft op een boomplant dag voor kinderen.En ik vind dat de ouders het recht hebben om dit te weigeren.Dat jij voorbijgaat aan hun angst zegt genoeg over jou.

Goodnight
17-03-05, 07:32
Geplaatst door kaaskop
Jawel. Je erkent het intimiderende karakter van beveiligingspersoneel op kinderen wel maar gaat volledig voorbij aan de reden van de aanwezigheid van die beveiliging. Laten we gaan voor een simpele oplossing: De mening van AHA wordt nu eens wel door de gehele Moslimgemeenschap geaccepteerd (en dat is weer iets anders dan het er mee eens zijn) AHA heeft vervolgens van bedreigingen en ofgefokte klootjes niks meer te duchten en kan in het vervolg zonder grimmig kijkende kleerkasten de straat op. de reden van haat beveilliging is al meerder malen aan de orde geweest.Daar ga ik niet weer over discussieren.Wil je dat dan open je daar gewoon een topic over.Op dit moment reageer ik alleen op deze gebeurtenis en de reden waarom zij geweigerd wordt.Dat noemde Verdonk slachtofferrol...alleen doelde zij toen op de moslims.Dus de situatie van AHA is momenteel zo,maar daar mogen kinderen niet onder gaan lijden.Zo simpel is dat.Waarom zou de mening van AHA geaccepteerd moeten worden?En ik kan alleen voor mezelf praten.Ik accepteer die niet en nu?Wordt ik nu gedwongen die hoe dan ook te accepteren?




Dit vind ik al weer zo kenmerkend. Over die bedreiging van AHA hoef je echt niet het geringste beetje twijfel te uiten, het is gewoon een realiteit. Come on, nu al weer Theo van Gogh per ongeluk expres vergeten? de dood van Gogh hoeft niet te betekenen dat we de rest van ons leven daar op blijven wijzen en een soort van angst wereld gaan cree-eren.Dat kan jij kenmerkend vinden maar ik vind het weer kenmerkend dat jij mijn mening op de grote hoop gooit en dat de naam: de Moslimgemeeenschap geeft.Ik ben een individu en ik mag en kan me een mening vormen zonder dat mijn hele geloofsgemeenschap erbij wordt betrokken.






Euh hallo, als iemand je tegenhoud ergens te komen is dat dan geen beknotting van je vrijheid? als mijn aanwezigheid gevaar opbrengt voor de mensen aldaar dan kan ik daar mee leven.


Nou dat doet AHA door in het openbaar de gang van zaken te hekelen en dan ga jij weer lopen smalen over hoe belachelijk ze zichzelf wel niet maakt. Lekker consequent he. ja vind ik wel...want men doet nu alsof zij de enige is die beveiligd wordt.Mag ik je erop wijzen dat er nog een aantal andere politici rondlopen met bewaking.De enige die je hoort janken is Wilders en AHA.




Nou ga daar dan eens smalend over doen. Over AHA heb je genoeg te bitchen maar ik heb je nog geen één keer kritiek horen uiten over het drek dat deze beveligingsbehoefte heeft veroorzaakt en indirect dus ook deze situatie. Oogklepjes af. Aha...dus mijn mening is nu bitchen.Nou mijnheer dan mag je me een upper bitch vinden.Maar dit is mijn mening en u can take it or leave it.Dus doe jij maar je oogklepjes af en leer er mee leven dat niet iedereen JOUW mening hoeft te delen.

kaaskop
17-03-05, 18:41
Geplaatst door tr_imparator
ik ben geen deskundige om het een en ander te bepalen wat er gedaan moest worden inzake M.B en AHA, maar ik geloof erin dat veel problemen preventief kunnen worden opgelost. Zowel in de psychiatrie als in de ziekteleer worden zo heel veel problemen opgelost, natuurlijk zijn er dan ook nog gevallen die niet preventief kunnen worden opgelost, dat wordt dan overgelaten aan de intellectuelen die dat moeten oplossen.

Ja okay prima. Soms verkeert onze maatschappij in de gelukkige omstandigheid dat de omgeveving van de geflipte op tijd het probleem signaleert en adequate stappen onderneemt. Bij Mo B. heb ik voornamelijk ongeloff gehoord in de reacties, men had het echt niet zien aankomen etc, over het groepje direct om Mohammed heen kan ik nog veel korter zijn, die zijn m.i net zo knettergek. Evengoed zat Vokert van der G., om eens een ander arrogantje te noemen, tussen de intellectuelen in en dat heeft dus ook niet mogen baten. Helaas imperator, loonies zitten overal en je bent er doorgaans te laat bij.



als er nou bijvoorbeeld naast de democratie een aristocratie is(van professoren) en die voortdurend onderhandelt met de democratie en de democratie met de populatie, hebben we een veel beter systeem(zoals nietzsche die beschrijft).

Zo'n beetje iedere politieke partij van formaat heeft een wetenschappelijke denktank en de contacten tussen wetenschap en politiek zijn legio, heel wat hoogleraren hebben een post in adviserende comissies. Maar een universitair persoon heeft waarschijnlijk nauwelijks benul van de dagelijkse behoeften van een bijstandsmoeder. Nee geef mij maar een systeem waarbij in beginsel iedereen aan bod komt.




De huidige universiteitsinstanties hebben een vreemde attitude: only interested in troubles at high rates?Het is maar een idee, maar zo voorkom je wel heel veel manie. Hirsi ALi is nou niet eenmaal een dekundige in de Islam, noch van pschologie, criminologie, etc? hoe komt het dan dat ze zoveel aandacht krijgt? Ik zou graag willen dat een groep slimme mensen zich hiermee bezighouden ipv aha zelf.

Het blijft me verbazen hoeveel moeite Moslims hebben met een goedgebekte vrijgevochten vrouw die op haar vakgebied niet buigt bij het eerste zuchtje tegenwind. Jij ook weer. Waarom o waarom mag AHA haar mening niet uiten en zo de aandacht op bepaalde laakbare zaken vestigen? waarom zou alleen een hardcore deskundige op een beperkt gebied iets mogen vinden? Juist een politica moet her en der bij verschillende kennisgebieden winkelen omdat de aanpak van een bepaald probleem vaak de grenzen van een bepaald kennisgebied overschrijdt. Neem nou Balki, weet volgens mij van een PC net genoeg om hem aan en uit te zetten maar moet toch een ICT platform aansturen.



De situatie die jij hierboven schets is niet correct. Je gaat uit van je eigen (vooroordelen) en mening en je neemt dingen aan die ik niet kan delen.

Ach ja die toer. Zet dan liever neer wat er in mijn redenering niet deugt.




Nogmaals ik ben geen deskundige om de zaak van Mohammed B en AHA te beoordelen, wat ik me wel afvraag is hoe het kan zijn dat een jongen die in nederland is geboren en opgegroeid, zo een verre stap kan zetten? weet jij het? misschien kunnen wat dat dan voorkomen voor de volgende perso(o)n(en), want de potentie is er wel.

Kijk ik ben ook geen deskundige maar die brief heb ik wel gelezen en dat kan gewoon niet uit een gezonde geest ontsproten zijn. Bovenal lossen weldenkende mensen hun conflicten mondeling op, desnoods bij de rechter. Zo leer het normaal gesproken als je in Nederland opgroeit.

kaaskop
17-03-05, 20:01
Geplaatst door Goodnight
de reden van haat beveilliging is al meerder malen aan de orde geweest.Daar ga ik niet weer over discussieren.Wil je dat dan open je daar gewoon een topic over.Op dit moment reageer ik alleen op deze gebeurtenis en de reden waarom zij geweigerd wordt.Dat noemde Verdonk slachtofferrol...alleen doelde zij toen op de moslims.Dus de situatie van AHA is momenteel zo,maar daar mogen kinderen niet onder gaan lijden.Zo simpel is dat.Waarom zou de mening van AHA geaccepteerd moeten worden?En ik kan alleen voor mezelf praten.Ik accepteer die niet en nu?Wordt ik nu gedwongen die hoe dan ook te accepteren?

Je mag denken wat je wil, maar je blijft dezelfde redeneerfout volgen:
Wel het nare karakter van beveiliging op kinderen erkennen, maar het feit dat AHA die beveiliging nodig heeft en op die grond protesteert tegen de weigering is dus slachtoffertje spelen. Oftewel dat AHA nu geweigerd wordt heeft ze aan zichzelf te danken. Dat is dus niet juist. De beveiliging eromheen zou eigenlijk helemaal niet nodig zijn, maar ja blijkbaar slaan bij sommigen door AHA toch de stoppen door.
Verder moet je natuurlijk iedere mening accepteren zelfs al is ie feitelijk onjuist. Wijs diegene verbaal op de veronderstelde fouten in die mening en leg jezelf erbij neer als iemand in zijn standpunt volhard. Pas als iemand anderen schade berokkent moet je grondigere maategelen treffen: De rechtsgang. Vroeger zo'n vanzelfsprekend principe maar ja...




de dood van Gogh hoeft niet te betekenen dat we de rest van ons leven daar op blijven wijzen en een soort van angst wereld gaan cree-eren.

Okay fair enough maar je moet ook je kop niet in het zand steken voor de ontwikkeling die het radicalisme op dit moment doormaakt en dan helpen alleen maar rechte ruggen bij het dragen van die last.


Dat kan jij kenmerkend vinden maar ik vind het weer kenmerkend dat jij mijn mening op de grote hoop gooit en dat de naam: de Moslimgemeeenschap geeft. Ik ben een individu en ik mag en kan me een mening vormen zonder dat mijn hele geloofsgemeenschap erbij wordt betrokken.

Tsja je betrekt die opmerking over de Moslimgemeenschap maar voor eigen rekening op jezelf, blijkbaar heb je een reden je toch aangesproken te voelen, individu of niet. In ieder geval spreek ik je puur persoonlijk aan op je laconieke omgang met het beveiligingsvraagstuk van AHA, dus het is me een raadsel waarom jij begint te gooien met een Moslimgemeenschap. Laten we de discussie zuiver houden zeg.





als mijn aanwezigheid gevaar opbrengt voor de mensen aldaar dan kan ik daar mee leven.

Dat je nou blind blijft voor het belachelijke van de redenering. Met zoveel beveiligingspersoneel om je heen is het grootste risico dat je loopt dat er een onhandige homp spieren in pak op je tenen gaat staan. Ik zou van zo'n slap lulverhaal alleen al pislink worden, AHA is toch geen debiel ofzo? Maar dan nog, een overheidsbekleder die aangeeft dat zijn werkgever blijkbaar zijn personeel niet afdoende kan beveiligen gaat zich zorgen maken over de opgeroepen sfeer en het potentiele risico van de aanwezigheid van blijkbaar een wandelende schietschijf. Oftewel dat AHA een gezondheidsrisico loopt is lullig voor haar maar we laten haar verder barsten want stel je voor dat onze kindertjes nou ineens in de weg staan als AHA overhoop geknalt moet worden. Ach laten we de leprozen toch vooral uit de stad houden...


ja vind ik wel...want men doet nu alsof zij de enige is die beveiligd wordt.Mag ik je erop wijzen dat er nog een aantal andere politici rondlopen met bewaking.De enige die je hoort janken is Wilders en AHA.

Je weet niet waarover je praat. Blijkbaar nog nooit echte doodsangst gevoeld. Maar goed hoe wil jij dan vechten voor je vrijheid zonder je mondje te roeren en met de wetenschap dat voor bepaalde personen je dood een levenstaak is?




Aha...dus mijn mening is nu bitchen.Nou mijnheer dan mag je me een upper bitch vinden.

Ik vind niet zo veel van je, ik constateer alleen dat AHA hoe dan ook geen goed in jouw ogen kan doen en dat je uitgaat van een door AHA zelf gekozen slachtofferrol. Dat blijft hoe dan ook een kortzichtig en onjuist standpunt. Dat mag ik dan weer vinden.


Maar dit is mijn mening en u can take it or leave it.Dus doe jij maar je oogklepjes af en leer er mee leven dat niet iedereen JOUW mening hoeft te delen.

Het zal me wordt wezen of je mijn mening deelt, maar leg me mijn oogklepjes maar eens uit anders blijft het een loze opmerking.
Wees jij in ieder geval maar blij dat je je mening hier gewoon kan uiten met als grootste risico dat je verbaal geklopt wordt. Voorlopig papagaai jij, individu als je toch bent, je mede maroc.nl-ers na met de zoveelste drogreden waarom AHA maar vooral haar mond moet houden.

Verder blijft die burgermeester een slappe löl. waarschijnlijk teruggefloten door zijn christelijke achterban die zo'n ras-atheïst met het bijbehorende circus natuurlijk niet pruimt. Kan me ook voorstellen dat hij als lompe provinciale boer naast Hirsi Ali niet zo mediageniek overkomt.

Merkwaardig ook overigens dat er twee ambtenaren afgelopen week in Kerkrade zijn gearresteerd wegens verdenkingen in de sfeer van omkoping, NL is klein, zo klein.