PDA

Bekijk Volledige Versie : Laatste natuur ook naar de kloten.



~Panthera~
16-03-05, 20:46
Senate backs Alaska oil drilling

The US Senate has given its de facto approval to a plan to open up a remote wildlife refuge in the northern state of Alaska to oil drilling.
Senators voted 51-49 against an amendment which would have struck the measure from the federal budget.

The plan has long been a key part of President Bush's energy plan, as a means to reduce US reliance on imports.

Democrats and some Republicans have opposed the plan, arguing that the wilderness should be left untouched.

The 19 million acre (7.7 million hectare) Alaska Arctic National Wildlife Refuge, known as America's Serengeti, is home to caribou, migratory birds and other wildlife.

It has been specifically protected by Congress from development.

Previous votes to remove the ban on drilling have failed, but the Senate's Republican majority increased after last year's elections.

Democrats had tried to block the plan with a filibuster, but majority leaders put the provision into a budget document immune to these tactics.

Opponents of the plan were then forced to seek an amendment stripping the mention of drilling from the budget, but fell short of the required 51 votes in the 100-seat chamber.


En bedankt he, Bush. :fuckit2:

Juliette
16-03-05, 21:16
Geplaatst door ~Panthera~

En bedankt he, Bush. :fuckit2:

Het zat eraan te komen natuurlijk. :aanwal:
In goeie communistische traditie. "Erst das fressen und dan die moral" (of zoiets)

TonH
16-03-05, 21:20
Geplaatst door Juliette
Het zat eraan te komen natuurlijk. :aanwal:
In goeie communistische traditie. "Erst das fressen und dan die moral" (of zoiets)

Een negentje min... :D "Erst kommt das Fressen und dann die Moral"

Of zoals de PvdA hier in Amsterdam nog altijd zo graag mag zeggen: "In gelul kun je niet wonen." (Jan Schaeffer) en gooiden de halve stad plat... :moe:

Juliette
16-03-05, 22:23
Geplaatst door TonH
Of zoals de PvdA hier in Amsterdam nog altijd zo graag mag zeggen: "In gelul kun je niet wonen." (Jan Schaeffer) en gooiden de halve stad plat... :moe:

Klinkt als Brussel na architect Poelaert, het vooruitgangsdenken en de EU. Hoeveel waardevolle, mooie gebouwen (jugendstill, Horta etc..) ze hier tegen de grond hebben gegooid voor lelijke blokkendozen en megalomane projecten.

Kunegonde
16-03-05, 22:35
Geplaatst door ~Panthera~
Laatste natuur ook naar de kloten



Wat kan jou die natuur eigenlijk schelen? Jij zit toch alleen maar de hele dag binnen te grumpen achter je PC-tje.

Juliette
16-03-05, 22:41
Geplaatst door Kunegonde
Wat kan jou die natuur eigenlijk schelen? Jij zit toch alleen maar de hele dag binnen te grumpen achter je PC-tje.

Shoot the messenger?

Kunegonde
16-03-05, 22:51
Geplaatst door Juliette
Shoot the messenger?

Welnee, bij Toutatis!
Maar dat gechagrijn over Bush terwijl je met dit weer toch weer de hele dag op die energie-slurpende PC zit. Lekker makkelijk, haha.

Het was zomer vandaag! :lole:
Naar buiten met die handel - nadat ik Panthera's uitkering verdiend had natuurlijk. Zodat zij binnen nog meer energie kan blijven verbruiken en ik naar buiten kan om de buitenlucht op te zoeken in de polder, en daarna lekker op terrassen te hangen :)

~Panthera~
16-03-05, 22:56
Geplaatst door Kunegonde
Welnee, bij Toutatis!
Maar dat gechagrijn over Bush terwijl je met dit weer toch weer de hele dag op die energie-slurpende PC zit. Lekker makkelijk, haha.

Het was zomer vandaag! :lole:
Naar buiten met die handel - nadat ik Panthera's uitkering verdiend had natuurlijk. Zodat zij binnen nog meer energie kan blijven verbruiken en ik naar buiten kan om de buitenlucht op te zoeken in de polder, en daarna lekker op terrassen te hangen :)


Neem nog een neut van mij ! http://www.cosgan.de/images/smilie/nahrung/a035.gif
:haha:

Juliette
16-03-05, 22:56
Geplaatst door Kunegonde
Maar dat gechagrijn over Bush terwijl je met dit weer toch weer de hele dag op die energie-slurpende PC zit. Lekker makkelijk, haha.

Het was zomer vandaag! :lole:
Naar buiten met die handel - nadat ik Panthera's uitkering verdiend had natuurlijk. Zodat zij binnen nog meer energie kan blijven verbruiken en ik naar buiten kan om de buitenlucht op te zoeken in de polder, en daarna lekker op terrassen te hangen :)

Buitenlucht die er ongetwijfeld pakken beter op gaat worden als je Bush en consorten hun gang laat gaan :wtf:

Kunegonde
16-03-05, 23:04
Geplaatst door Juliette
Buitenlucht die er ongetwijfeld pakken beter op gaat worden als je Bush en consorten hun gang laat gaan :wtf:

Leg dat nu 's praktisch uit, en dan op mondiaal niveau svp.

Wie per land doet nu exact wat om de natuur in stand te houden. :rolleyes:

Als jij het makkelijk vindt om effe op Bush te gillen, be my guest. Maar sorry als ik je niet echt serieus neem dan.
En al zeker niet als je de hele dag achter de PC zit te miauwen dat mensen niet goed met het milieu omgaan. Hihi. Buitenlucht wordt er ook niet beter op als jullie er vanachter je PC-tje erop zitten te pruttelen.

Fuck, dit is te makkelijk.

Juliette
16-03-05, 23:25
Geplaatst door Kunegonde
Leg dat nu 's praktisch uit, en dan op mondiaal niveau svp.

Wie per land doet nu exact wat om de natuur in stand te houden. :rolleyes:

Als jij het makkelijk vindt om effe op Bush te gillen, be my guest. Maar sorry als ik je niet echt serieus neem dan.
En al zeker niet als je de hele dag achter de PC zit te miauwen dat mensen niet goed met het milieu omgaan. Hihi. Buitenlucht wordt er ook niet beter op als jullie er vanachter je PC-tje erop zitten te pruttelen.

Fuck, dit is te makkelijk.

Jij weet niks over mijn engagement naar dat soort zaken toe dus hou je klep en doe iedereen een plezier.

Kunegonde
16-03-05, 23:29
Geplaatst door Juliette
Jij weet niks over mijn engagement naar dat soort zaken toe dus hou je klep en doe iedereen een plezier.

Ik doe inderdaad niet alle forummers hier een plezier door mijn klep tegen ze open te trekken.
Wel goed om te weten dat je eigenlijk goed bezig bent :)

The_Reporter
16-03-05, 23:30
Typ in bij Google: Miserable Failure en dan drukken op "Ik doe een gok".

Kunegonde
16-03-05, 23:32
Geplaatst door The_Reporter
Typ in bij Google: Miserable Failure en dan drukken op "Ik doe een gok".

Alle hits komen uit bij The Reporter. En nu?

sadeeQ
16-03-05, 23:48
Geplaatst door Kunegonde
Alle hits komen uit bij The Reporter. En nu?

pijpen ?

The_Reporter
16-03-05, 23:48
Geplaatst door Kunegonde
Alle hits komen uit bij The Reporter. En nu?
So when you have come to know all of that (i.e. what has preceded), and when you have come to know that the path to Allaah will inevitably have enemies lying in wait upon it, people who have eloquence, knowledge and arguments, then it is obligatory upon you that you learn that from the deen of Allaah what will in turn become a weapon for you, by which you will fight against those devils (Shayaateen), those whose Imaam (leader) and spokesman said to your Lord – the Mighty and Majestic: “Surely I will sit in wait against them (human beings) on Your Straight Path. Then I will come to them from before them and behind them, from their right and from their left, and You will not find most of them as thankful ones (i.e. they will not be dutiful to You).” (Al-A'raf 7:16-17).

However, when you turn to Allaah and pay close attention to His [decisive] arguments and his clarifications, then do not fear and nor despair, “Ever feeble indeed is the plot of Shaitân (Satan).” (An-Nisa 4:76). And the common person from amongst the Muwahhideen will overcome a thousand from the Ulamaa (scholars) amongst the Mushriks, just as the Most High has said, “And that Our soldiers, they verily would be the victors.” (As-Saffat 37:173) . So the Soldiers of Allaah, they are the victorious by way of evidence and the tongue, just as they are victorious by the sword and the spear.

Juliette
16-03-05, 23:51
Geplaatst door Kunegonde
Alle hits komen uit bij The Reporter. En nu? :hihi:

The_Reporter
17-03-05, 00:02
Geplaatst door Juliette
:hihi:
:hihi:

Juliette
17-03-05, 00:04
Geplaatst door The_Reporter
:hihi:
:hihi:

~Panthera~
17-03-05, 00:05
Geplaatst door Juliette
:hihi:

:hihi: 2x

The_Reporter
17-03-05, 00:08
:haha:

~Panthera~
17-03-05, 00:11
Geplaatst door The_Reporter
:haha:

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a143.gif

Juliette
17-03-05, 00:38
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a143.gif

Nu ga je er echt over hoor :hihi: