PDA

Bekijk Volledige Versie : Jodenhaat op basisscholen in Amsterdam



TonH
17-03-05, 19:18
Telegraaf, do 17 mrt 2005, 14:11

Amsterdam scant radicalisme op basisscholen

AMSTERDAM - Burgemeester Cohen van Amsterdam laat een kort onderzoek verrichten om te kijken of scholieren op basisscholen radicaliseren. De aanleiding is de jodenhaat op basisschool Het Mozaïek in de Amsterdamse wijk De Pijp, waar enkele leerlingen de van de moord op Theo van Gogh verdachte Mohammed B. vereren en de holocaust goedkeuren.


"We steken de thermometer in een paar scholen om te kijken of daar ook dat soort gevoelens spelen", aldus de woordvoerster van Cohen donderdag. "We weten niet of dit een incident is of dat het breder speelt." Behalve in De Pijp neemt de gemeente ook een paar scholen in andere Amsterdamse stadsdelen onder de loep.

Voor het Anne Frank Huis is dit de eerste keer dat zij signalen ontvangt over radicalisering op basisscholen, liet een woordvoerster weten. Dergelijke signalen zijn wel al waargenomen op scholen in het voortgezet onderwijs. De gemeente Amsterdam en het Anne Frank Huis hebben al allerlei lesprogramma's ontwikkeld om deze leerlingen te onderwijzen over antisemitisme.

delirious
17-03-05, 20:09
Een weekje Aschwitz met die knapen, zou ik zeggen.

taouanza
17-03-05, 20:13
Geplaatst door delirious
Een weekje Aschwitz met die knapen, zou ik zeggen.

Waarom geen weekje Gaza? Kunnen ze het live meemaken.

delirious
17-03-05, 20:18
Geplaatst door taouanza
Waarom geen weekje Gaza? Kunnen ze het live meemaken.

Ook, Absoluut!!! :duim:

rikkie
17-03-05, 21:15
basisschool?????????

de ouders moeten aangepakt worden!!!!!!!!!

freya
17-03-05, 21:37
Gaat het sexisme van die koters van een jaar of 8 nu ook aangepakt worden?

Op die leeftijd willen jongens niet eens met meisjes spelen :jammer:

magden_david
18-03-05, 13:45
Geplaatst door taouanza
Waarom geen weekje Gaza? Kunnen ze het live meemaken.
wellicht kan de emeritus hoogleraar van de spinazieacademie dr. mr. taouanze, haar stelling verduidelijken voor ons slecht ingelicht publiek?

magden_david
18-03-05, 13:48
.

Zwarte Kat
18-03-05, 14:50
Geplaatst door Don Vito
De ouders moeten die kinderen idd leren wat het verschil is tussen het Jodendom en nazionisme

Ben bang dat die kids eerder het verschil tussen die 2 kennen dan hun ouders.....

Zwarte Kat
18-03-05, 14:54
Geplaatst door TonH

De gemeente Amsterdam en het Anne Frank Huis hebben

Hoe zit het eigenlijk met het verhaal rondom die woonboten die in loop der tijd allemaal verdwenen zijn bij het Anne Frankhuis?
Kan me herineren dat het Anne Frankhuis de woonboten, tegen de zin vd bewoners, weg wilde hebben die voor de deur van het musuem aaangemeerd lagen en inderdaad zijn er geen woonboten meer te bekennen.........weird
(ff offtopic)

Eke
18-03-05, 16:10
Geplaatst door Zwarte Kat
Hoe zit het eigenlijk met het verhaal rondom die woonboten die in loop der tijd allemaal verdwenen zijn bij het Anne Frankhuis?
(ff offtopic)

Zwarte Kat, het is logisch dat je het AnneFrankmuseum associeert met Joden in de eerste instantie, maar daar kun je geen Joodse mensen voor op aankijken.

Dat gaat hooguit-als het zo is dat ze de schuldige zijn-over het beleid van het museum en de gemeente. Die moeten daar op aangesproken worden.

En nu de basisschoolleerlingen...Iemand zei dit al hiervoor. Dit pikken ze op van mensen die slordig zijn met het leggen van gedachtenlinken.
Dus : voorlichting/discussie . Niet alleen met de kinderen, maar ook proberen de ouderen (broers,zussen,ouders)te bereiken.

Voor de duidelijkheid :Dit is ook gewenst op scholen waar ander racisme naar buiten piept ! Of maakt Lonsdale geen kleine maatjes ??

Bofko
18-03-05, 16:14
Geplaatst door Zwarte Kat
Hoe zit het eigenlijk met het verhaal rondom die woonboten die in loop der tijd allemaal verdwenen zijn bij het Anne Frankhuis?
Kan me herineren dat het Anne Frankhuis de woonboten, tegen de zin vd bewoners, weg wilde hebben die voor de deur van het musuem aaangemeerd lagen en inderdaad zijn er geen woonboten meer te bekennen.........weird
(ff offtopic)

Israel heeft zijn nederzettingenpolitiek en Amsterdam heeft zijn woonbotenpolitiek :fpimp:

Zwarte Kat
18-03-05, 16:47
Geplaatst door Bofko
Israel heeft zijn nederzettingenpolitiek en Amsterdam heeft zijn woonbotenpolitiek :fpimp:

Ironisch dat die woonbotenpolitiek zich in de Jordaan afspeelt :lekpuh:

Zwarte Kat
18-03-05, 17:06
Geplaatst door Bofko
De zionistische tentakels reiken ver. :wijs:

ssssttttt niet zo hard. Ze luisteren stiekum mee

mark61
18-03-05, 17:08
Geplaatst door Zwarte Kat
Ironisch dat die woonbotenpolitiek zich in de Jordaan afspeelt :lekpuh:

Is dat dan Westbank of Transjordanië waar die schuiten lagen?

Zwarte Kat
18-03-05, 17:11
Geplaatst door mark61
Is dat dan Westbank of Transjordanië waar die schuiten lagen?

Westelijke Jordaan

mark61
18-03-05, 17:13
Geplaatst door Zwarte Kat
Westelijke Jordaan

Dank u. Dus hier worden parallel autochtone bewoners weggejaagd?

Zwarte Kat
18-03-05, 17:19
Geplaatst door mark61
Dank u. Dus hier worden parallel autochtone bewoners weggejaagd?


Ja denk t wel.....

TonH
19-03-05, 00:59
Eigenlijk hoop ik wel dat het toch wel iets meer gehypt gaat worden, want het is al zo lang rustig :slapen:

Helpt het wanneer ik zeg dat het Stadsblad vermelde dat 8-jarige knulletjes met foto's van Bin Laden in de broek liepen?

Politieke vragen zou ook helpen het een beetje spannender te maken. :duim:

avalon
19-03-05, 03:48
Hun leven wordt gedomineerd door de islam, de islam, en wel duizend keer de islam. In al het wereldkwaad zien ze het werk van ,,vuile zionisten''. De Palestijnse kwestie en de islamitische martelaars liggen hen na aan het hart.

magden_david
19-03-05, 13:19
feit blijft: sinds het einde van de tweede wereldoorlog heeft europa langzaam aan afscheid genomen van zijn antisemitisme. Sinds kort is het in heel west europa weer "on the rise" en altijd uit dezelfde hoek. rara wie zouden dat zijn. En denk je nou echt dat het om palestina gaat? Ik weet zeker dat 3/4 niet eens weet hoe ze dat moeten spellen laat staan waar het op de kaart te vinden is.
En zelfs al zou het om palestina gaan, ik mag een nederlandse moslim toch ook niet verantwoordelijk voor wat bin laden doet? waarom mogen die kutjochies dan wel nederlandse joden verantwoordelijk houden voor wat een of andere fucked up kolonist doet?
en denk je echt dat ze dat wat kan schelen? of is het gewoon lekker pesten is van een groep die toch al niet verdacht wordt van snel terug meppen. Volgensd mij is het zo dat deze jongeren van huis uit en de geliefde sateliet schotel de nodige propaganda mee krijgen en, ten tweede, op deze wijze hun nieuwe identiteit vorm geven. Immers
'wij" tegen "zij" is daar het middel bij uitstek voor. En wie de "zij" zijn dat horen ze wel van al manar en andere bronnen.
Daarbij, tuig, van welke afkomst dan ook, moet je nooit van teveel intelligente drijfveren verdenken. Bij mij op de middelbare school (blank als de ziekte) waren er ook lui die een hekel hadden aan zwarten en turken. die waren niet eens ergens te bekkennen, maar ja het geeft wel een lekker "wij" gevoel.

Don Vito
19-03-05, 13:49
Ik begrijp niet waarom er geen kranten koppen verschijnen overde toenemnde moslim haat, dat daargeb VN conferenties over worden gehouden en dat Balkenende zich daraoveruitspreekt. Hetis altijd werehet anti semitisme wat tiert en als men rept overde Islaam haat dan heeft ie een laag incasseringsvermogen en moet ie geen slachtoffertje gaan spelen.

Mill
19-03-05, 13:55
Geplaatst door Zwarte Kat
Westelijke Jordaan

Anne Frank-huis ligt toch in de oostelijke Jordaan? Westelijke Jordaan wordt gemarkeerd door de Marnixstraat.

Henoch
19-03-05, 14:41
Geplaatst door taouanza
Waarom geen weekje Gaza? Kunnen ze het live meemaken. Dan zullen de Palestijnen na 40 jaar nu toch wel uitgeroeid moeten zijn zou je denken, met zo'n voorbeeld dat de Joden immers zelf hebben meegemaakt,
zijn ze dan zo dom dat ze die Duitsers niet na kunnen doen ?

meestal zijn het best wel knappe koppen, de Schmauzies ?

Bart.NL
19-03-05, 16:42
Geplaatst door taouanza
Waarom geen weekje Gaza? Kunnen ze het live meemaken.

Hoe erg het ook in Gaza is, de massamoord op 6 miljoen joden is van een totaal andere orde, en dus niet te vergelijken.

TonH
20-03-05, 00:37
Geplaatst door Mill
Anne Frank-huis ligt toch in de oostelijke Jordaan? Westelijke Jordaan wordt gemarkeerd door de Marnixstraat.

Het AF-huis ligt onder de Wester en ligt daarmee in het hart "Van die mooie, die fijne Jordaan."

En verder ziet niemand er dus een been in dat halve kleuters BL of Mo B.-fan zijn ipv Superman of Spongebob... :D

Timoesh
20-03-05, 00:54
Geplaatst door taouanza
Waarom geen weekje Gaza? Kunnen ze het live meemaken.


http://www.my-smileys.de/smileys2/idee.gif
Uitwisseling van gezinnen!

TonH
20-03-05, 01:01
Geplaatst door Lalla_fatoes
http://www.my-smileys.de/smileys2/idee.gif
Uitwisseling van gezinnen!

Ik zie weer kansen voor een SBS6-programma :roker:

Timoesh
20-03-05, 01:05
Geplaatst door TonH
Ik zie weer kansen voor een SBS6-programma :roker:


En een sterke toename van kijkgedrag naar het programma!

Bent u de eerste die zich wil aanmelden om deel te nemen aan het programma?

TonH
20-03-05, 01:07
Geplaatst door Lalla_fatoes
En een sterke toename van kijkgedrag naar het programma!

Bent u de eerste die zich wil aanmelden om deel te nemen aan het programma?

Definieer "gezin"?

Verder weinig trek in zonnig Gaza aan zee... :maf:

Timoesh
20-03-05, 01:13
Geplaatst door TonH
Definieer "gezin"?

Verder weinig trek in zonnig Gaza aan zee... :maf:

Oh...uhm...vrijgezellen..alleenstaande...getrouwde stellen zonder kinderen mogen ook deelnemen..op 1 voorwaarde...als ze een "snotneusje" van 8 a 9 jaar mee nemen..of er wordt 1 voor ze uitgekozen.


Ik raad u aan om in de lente naar het prachtige Gaza te gaan :hihi:

TonH
20-03-05, 01:18
Geplaatst door Lalla_fatoes
Oh...uhm...vrijgezellen..alleenstaande...getrouwde stellen zonder kinderen mogen ook deelnemen..op 1 voorwaarde...als ze een "snotneusje" van 8 a 9 jaar mee nemen..of er wordt 1 voor ze uitgekozen.


Ik raad u aan om in de lente naar het prachtige Gaza te gaan :hihi:

:moe: Fijn, kies er maar een uit. U hoeft het niet in te pakken...


Gaza aan Zee met Nederlandse ex-haven... Voor het beetje thuis voelen in den vreemde.

Timoesh
20-03-05, 01:21
Geplaatst door TonH
:moe: Fijn, kies er maar een uit. U hoeft het niet in te pakken...


Gaza aan Zee met Nederlandse ex-haven... Voor het beetje thuis voelen in den vreemde.



U doet mee?! :hihi:


En vergeet woensdags niet...gehakt dag...:p

P.s. dit gaat nergens over

~Panthera~
20-03-05, 01:24
Geplaatst door Lalla_fatoes

P.s. dit gaat nergens over

Goddank. :hihi:

TonH
20-03-05, 01:25
Geplaatst door ~Panthera~
Goddank. :hihi:

Die zeker... :haha:

Timoesh
20-03-05, 01:29
Geplaatst door ~Panthera~
Goddank. :hihi:

:haha:


't is 1 uur en 22 minuten..zondag nacht...verwacht niet veel..'k werk altijd na 00.00uur op reserve :hihi:

~Panthera~
20-03-05, 01:30
Geplaatst door Lalla_fatoes
:haha:


't is 1 uur en 22 minuten..zondag nacht...verwacht niet veel..'k werk altijd na 00.00uur op reserve :hihi:


:hihi: Wie niet ???? :maf2:

TonH
20-03-05, 01:32
Geplaatst door Lalla_fatoes
:haha:


't is 1 uur en 22 minuten..zondag nacht...verwacht niet veel..'k werk altijd na 00.00uur op reserve :hihi:

You've just joint the club... :moeilijk:

Timoesh
20-03-05, 01:34
Geplaatst door ~Panthera~
:hihi: Wie niet ???? :maf2:


Zijn nog een aantal mensen die "einstein" proberen uit te hangen..op dit tijdstip :moe:



wat doe jij zo vroeg op deze fora? :hihi:

~Panthera~
20-03-05, 01:34
Geplaatst door TonH
You've just joint the club... :moeilijk:

Hoeveel was de contributie ook al weer ?? :stout:

Timoesh
20-03-05, 01:35
Geplaatst door ~Panthera~
Hoeveel was de contributie ook al weer ?? :stout:

Meer dan 5000 reacties = gratis lid :ego:

~Panthera~
20-03-05, 01:36
Geplaatst door Lalla_fatoes
Meer dan 5000 reacties = gratis lid :ego:

shit. :moe:

:hihi:

TonH
20-03-05, 01:36
Geplaatst door ~Panthera~
Hoeveel was de contributie ook al weer ?? :stout:

Wanneer je daarna moet vragen kun je het je niet veroorloven :ego:

~Panthera~
20-03-05, 01:38
Geplaatst door TonH
Wanneer je daarna moet vragen kun je het je niet veroorloven :ego:


http://www.cosgan.de/images/midi/boese/g025.gif whoopy time. :hihi:

TonH
20-03-05, 01:41
Geplaatst door ~Panthera~
http://www.cosgan.de/images/midi/boese/g025.gif whoopy time. :hihi:

I know what I like, and I like what I know;
Getting better in your wardrobe, stepping one beyond your show.

:stout:

~Panthera~
20-03-05, 01:42
Geplaatst door TonH
I know what I like, and I like what I know;
Getting better in your wardrobe, stepping one beyond your show.

:stout:


:wohaa: :wohaa: :D

Timoesh
20-03-05, 01:44
http://www.my-smileys.de/smileys2/offtopic.gif



Biertjuh?

TonH
20-03-05, 01:44
Geplaatst door ~Panthera~
:wohaa: :wohaa: :D

Me, I’m just a lawnmower - you can tell me by the way I walk. :D

TonH
20-03-05, 01:45
Geplaatst door Lalla_fatoes
http://www.my-smileys.de/smileys2/offtopic.gif



Biertjuh?

Wel on topic blijven, ja. 't Is zo al moeilijk zat... :fplet:

~Panthera~
20-03-05, 01:45
Geplaatst door Lalla_fatoes
http://www.my-smileys.de/smileys2/offtopic.gif



Biertjuh?


Nee, dank je, doe maar een Spa rood. :duim:

:D

~Panthera~
20-03-05, 01:46
Geplaatst door TonH
Me, I’m just a lawnmower - you can tell me by the way I walk. :D

Sort of: teveel paard gereden vroeger ?? :hihi:


( )

Timoesh
20-03-05, 01:47
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, dank je, doe maar een Spa rood. :duim:

:D

's cool!...is onderweg :D


Tonny...vandaag krijgt u niks te drinken

TonH
20-03-05, 01:49
Geplaatst door ~Panthera~
Sort of: teveel paard gereden vroeger ?? :hihi:


( )

:melig:



:moe:

~Panthera~
20-03-05, 01:50
Geplaatst door TonH
:melig:



:moe:


Dacht ik al. :moe:

TonH
20-03-05, 01:54
Geplaatst door ~Panthera~
Dacht ik al. :moe:

Ik niet meer... :moe:

~Panthera~
20-03-05, 01:57
Geplaatst door TonH
Ik niet meer... :moe:

Lobotomietje :moe:

Wreker
20-03-05, 06:02
Geplaatst door Don Vito
Ik begrijp niet waarom er geen kranten koppen verschijnen overde toenemnde moslim haat, dat daargeb VN conferenties over worden gehouden en dat Balkenende zich daraoveruitspreekt. Hetis altijd werehet anti semitisme wat tiert en als men rept overde Islaam haat dan heeft ie een laag incasseringsvermogen en moet ie geen slachtoffertje gaan spelen.

Ik geef je groot gelijk. Maar ik begrijp, juist daarom, niet waarom je zo luchtig reageert op jongens van 8 die de holocaust goedkeuren. Zeg je dit ook tegen die jongetjes? Dat de mensen niet zo moeten zeiken over hun jodenhaat, omdat de moslims ook gehaat worden? Beter organiseer je een voorlichtingscampagne over de overeenkomsten tussen de moslimhaat nu en de jodenhaat toen. En hoe verwerpelijk het is en waar het toe kan leiden. Dan bedoel ik niet eens de usual suspects zoals Wilders enzo. Ik bedoel de grote anonieme meerderheid die onverschillig is en de ogen sluit voor wat er gaande is. Leg ze dan ook uit dat ze hun woede niet tegen joden moeten richten maar tegen degenen die de hetze tegen de moslims in Nederland voeren. En vooral tegen de onverschillige meerderheid. En dat agressie daarbij niet helpt, omdat het alleen maar de vooroordelen bevestigt. En moreel verwerpelijk is.


Geplaatst door Carolus
Zodra er 6 miljoen moslims zijn afgevoerd en fabrieksmatig zijn vernietigd mag je terugkomen en verder zeuren....

De apotheose van een lange periode van hetze en angstzaaien. Die langzaam overging in het bekladden van deuren met hakenkruizen en het brandjes stichten bij synagogen. Net als de angst en de mediahetze van nu. En de brandjes in moskeeen en islamitische scholen. Ben jij soms te vergelijken met die meerderheid van nederlanders die zich pas zorgen ging maken over antisemitisme toen het hele joodse getto in Amsterdam op de trein werd gezet?

taouanza
20-03-05, 12:12
Geplaatst door magden_david
feit blijft: sinds het einde van de tweede wereldoorlog heeft europa langzaam aan afscheid genomen van zijn antisemitisme. Sinds kort is het in heel west europa weer "on the rise" en altijd uit dezelfde hoek. rara wie zouden dat zijn. En denk je nou echt dat het om palestina gaat? Ik weet zeker dat 3/4 niet eens weet hoe ze dat moeten spellen laat staan waar het op de kaart te vinden is.
En zelfs al zou het om palestina gaan, ik mag een nederlandse moslim toch ook niet verantwoordelijk voor wat bin laden doet? waarom mogen die kutjochies dan wel nederlandse joden verantwoordelijk houden voor wat een of andere fucked up kolonist doet?
en denk je echt dat ze dat wat kan schelen? of is het gewoon lekker pesten is van een groep die toch al niet verdacht wordt van snel terug meppen. Volgensd mij is het zo dat deze jongeren van huis uit en de geliefde sateliet schotel de nodige propaganda mee krijgen en, ten tweede, op deze wijze hun nieuwe identiteit vorm geven. Immers
'wij" tegen "zij" is daar het middel bij uitstek voor. En wie de "zij" zijn dat horen ze wel van al manar en andere bronnen.
Daarbij, tuig, van welke afkomst dan ook, moet je nooit van teveel intelligente drijfveren verdenken. Bij mij op de middelbare school (blank als de ziekte) waren er ook lui die een hekel hadden aan zwarten en turken. die waren niet eens ergens te bekkennen, maar ja het geeft wel een lekker "wij" gevoel.

Kijk dit noem ik nou propaganda!

Zolang de schotels de realiteit uitzenden en geen geflipte kolonisten spelen is het geen propaganda. Maar de keiharde werkelijkheid.
En de moslims worden wel degelijk verantwoordelijk gehouden voor alles wat mis gaat.
Wie kwam er spreken tijdens de Islam& Integratiedebat voor moslimjongeren ?
Arjan Erkel!
Wat hebben moslimjongeren die geboren en opgegroeid zijn in Rotterdam te maken met Arjan Erkel?
Maar dat is natuurlijk geen propaganda dat is natuurlijk gewoon 'kritiek'

En het is natuurlijk heel vervelend als je elke dag nietwesterlingen bombardeert over hoe beschaafd en verlicht het westen is en hoe onderdrukking en geweld schokkends is voor westerse ogen dat dan een zender als Al Manar het tegendeel laat zien.
Dat westerse ogen toch wel bestand zijn tegen geweld onderdrukking en kleine kinderen door het hoofd schieten. OF wil je beweren dat Al Manar een eigen flimstudio heeft waar aan de lopende band huizen bulldozeren?
Trouwens voor de intifada, toen er op pagina drie een miniscuul bericht werd vermeld over 200 huizen die plat zijn gewalst, wist ik ook genoeg zonder de beelden van AlManar.
Ik heb helemaal geen schotel en ik vind het ook walgelijk wat daar gebeurd en zeker door mensen die maar constant roepen hoe achterlijk moslims zijn.
Mensen die roepen dat moslims niet van hun kinderen houden.
Die hun haat gebruiken om geweld te rechtvaardigen.
Die denken dat het beschaafd is als je mensen vermoordt nadat je ze even heel beschaafd en in correcte termen hebt ontmenselijkt. Ze houden toch niet van hun kinderen.
Makkelijk he
Weet je wat ook heel beschaafd en netjes is?
Al Manar de schuld geven.
En maar beweren dat moslims degenen zijn die niet tegen kritiek kunnen.
Met andere woorden als je roept dat iemand achterlijk is, is het ook handig als diegene zich ernaar gedraagt.
Wat moslims houden niet van hun kinderen dus kunnen ze net zo goed naar jou luisteren.
Het is wel handig dat als je schijt heb aan moslims dat ze ook schijt hebben aanzich zelf. Dat zou de zaken zo makkelijker maken.
Bijvoorbeeld als Palestijnen nou vrijwillig hun huizen verlaten en in de dode zee springen dan hoef het IDF dat niet te doen.
Het is de schuld van de Palestijnen. Ze houden toch niet van hun kinderen en zitten mensen dwars die dat wel doen.
Maar dit is geen propaganda dit is gezonde kritiek.
Propaganda is als je laat zien dat westerse ogen heel wat kunnen verdragen als het maar hun belangen behartigd.
Je weet wel
Je hebt collatoral damage en onschuldige burgers.
En je hebt mobiele telefoons. Op de ene plek heb je nou eenmaal meer bereik dan de andere. Kan je niks aan doen. Soms doe je maar drie stappen verder en je kan bellen en gebeld worden.



Maar over die jongens ik wil wel weten wat er aan vooraf is gegaan.
Omdat moslims HELEMAAL niet verantwoordelijk worden gehouden voor alles wat moslims fout doen zou het ook niet mogelijk zijn dat deze jongens zelf worden gepest en mischien uit verdediging de pester willen overtreffen. Ik had ook leerkrachten die hun minachting tegen moslims niet verborgen. En toen mocht het niet eens. En nu graag zelfs want dan ben je kritisch. Maar dan zouden we komen bij de islamhetze. Er is meer moslimhaat dan antisemitisme op scholen. Maar dat geeft niet want dat eerste bezorgd geen onveilig gevoel volgens de krant waar ik het in las.
Kun je me uitleggen waarom antismetisme dan wel eng en gevaarlijk is maar moslimhaat niet?
Dat de verslaggever zich geroepen voelden om de gemoederen wat te bedaren door er op het eind bij te vermelden dat het geen onveilig gevoel geeft? Denk je dat hij het aan de moslims heeft gevraagd?
Of dacht hij mischien ook dat het overbodig is omdat moslims geen gevoelens hebben anders hielden ze wel van hun kinderen?

Het is wel makkelijk zo
Als Joden, Christenen en nietmoslims iets hebben tegen moslims dan zegt dat iets over moslims.
Als moslims iets hebben tegen nietmoslims dan zegt dat ook iets over moslims.
En maar volhouden dat de moslims niet tegen kritiek kunnen.