PDA

Bekijk Volledige Versie : Hakenkruis op voordeur uitgebrande woning



delirious
17-03-05, 20:21
AMSTERDAM - Op de voordeur van de woning in Amsterdam waar woensdagnacht een man omkwam bij een explosie die werd gevolgd door een brand, staat een hakenkruis. De politie in Amsterdam wil niets zeggen over het 'teken' op de voordeur. De politie gaat uit van brandstichting.


De explosie in de woning aan het P. Cuypershof vond plaats omstreeks 02.15 uur. Het sein brand meester kon ongeveer een kwartier later gegeven worden. De buren werden uit voorzorg geëvacueerd. Zij konden direct nadat de brand geblust was terug naar hun woningen. Brandweerlieden vonden het slachtoffer in een slaapkamer op de eerste verdieping. Zij startten direct tevergeefs met reanimatie.

Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend. De politie vermoedt dat het om de bewoner van het pand gaat. De oorzaak van de ontploffing is onbekend. De technische recherche heeft een onderzoek ingesteld en een uitgebreid buurtonderzoek is gestart.

Nu.nl

wytze
18-03-05, 17:33
is hier al iets meer over bekend?

Joepie
18-03-05, 17:52
Een dag na de aanslag in de Amsterdamse Gazastrook, waarbij de 65-jarige zojuist gepensioneerde D. de Haas het loodje legde, komen er langzaam maar zeker wat meer details boven drijven. Het meest pikante is dat enkele minuten na de explosie van de woning een auto met twee inzittenden plotseling vlam vatte. Dit gebeurde op een steenworp afstand van de afgefakkelde woning. Beide inzittenden raakten hierbij gewond. Beetje dom: benzine op je kleding en het tevreden roken van een sigaretje na een geslaagde aanslag gaat namelijk niet samen. De politie weigert natuurlijk weer ieder commentaar op deze sigaar uit eigen doos.

bron: geenstijl.nl

12many
18-03-05, 18:49
Ik durf wel te wedden wat de nationaliteit van deze moordenaars is !

tr_imparator
18-03-05, 19:52
Geplaatst door 12many
Ik durf wel te wedden wat de nationaliteit van deze moordenaars is !

vertel..

888
24-03-05, 20:40
Geplaatst door 12many
Ik durf wel te wedden wat de nationaliteit van deze moordenaars is !

Dit kan je niet weten. Want je kan ook helemaal naast zitten met je gedachte.

delirious
24-03-05, 20:42
Geplaatst door Ras Delftenaar
Dit kan je niet weten. Want je kan ook helemaal naast zitten met je gedachte.

Precies!!

JobHopper
24-03-05, 21:07
Geplaatst door 12many
Ik durf wel te wedden wat de nationaliteit van deze moordenaars is !

Inside information:

Een kennis van mij heeft de boel geblust (is Brandweerman). Het is ze ten strengste verboden om te vertellen wat er precies op de deur stond. Dit om eventuele escalaties te voorkomen.

Tevens vermoedt men (...het is wel heel toevallig...) dat de daders zaten in de auto die even verderop stond te branden. Waarschijnlijk hebben de daders met wat vluchtige stoffen op hun kleding even een sigaretje opgestoken *Proest*

12many
24-03-05, 21:18
Geplaatst door delirious
Precies!!

Daarom heet het ook een weddenschap, wat zet je in en op wie

Max Stirner
25-03-05, 12:01
Geplaatst door JobHopper
Inside information:

Een kennis van mij heeft de boel geblust (is Brandweerman). Het is ze ten strengste verboden om te vertellen wat er precies op de deur stond. Dit om eventuele escalaties te voorkomen.[QUOTE]

Als dat zo is......was het dus in feite gewoon een racistische aanslag op de plaatselijke Hollandse dorpsgek, die een beetje grof in de mond was maar verder geen vlieg kwaad deed?


Tevens vermoedt men (...het is wel heel toevallig...) dat de daders zaten in de auto die even verderop stond te branden. Waarschijnlijk hebben de daders met wat vluchtige stoffen op hun kleding even een sigaretje opgestoken *Proest*


Die kl**tza**en steken zichzelf nota bene in de fik en de politie kan ze nog niet vinden?? :confused:

wytze
25-03-05, 12:08
quote:
"Die kl**tza**en steken zichzelf nota bene in de fik en de politie kan ze nog niet vinden??"



heeft de politie ze niet??? ze waren toch gewond??

Max Stirner
25-03-05, 12:16
Geplaatst door wytze
heeft de politie ze niet??? ze waren toch gewond??


Waarom horen we dan niets over de toedracht van deze zaak?

wytze
25-03-05, 12:20
wat ik ervan begrijp is dat ze alles stil houden uit angst voor escalatie.

Max Stirner
25-03-05, 12:26
Geplaatst door wytze
wat ik ervan begrijp is dat ze alles stil houden uit angst voor escalatie.


Als dat zo is.......was het dus een racistische aanslag op de plaatselijke dorpsgek.

wytze
25-03-05, 12:28
het lijkt idd een walgelijke racistische aanslag op een man die blijkbaar niemand kwaad deed.

Max Stirner
25-03-05, 12:51
Geplaatst door wytze
het lijkt idd een walgelijke racistische aanslag op een man die blijkbaar niemand kwaad deed.


Dat kan je wel zeggen ja. Zijn beste vriend was nota bene een reiger......