PDA

Bekijk Volledige Versie : Jehova's



delirious
17-03-05, 19:42
Have mercy. :wtf:
Het heeft me bijna 10 minuten gekost om een Jehova dude weg te krijgen bij mijn voordeur.
Volgende keer grijp ik naar zware middelen, door te zeggen ik ben van de Jihaad.

Kijken hoe lang die blijft ratelen over gods weg.

freya
17-03-05, 20:42
Ik zeg altijd gewoon : "ik heb mijn eigen geloof" en dan druipen ze meteen af.


Je gaat toch zeker niet met die gasten in discussie, tenzij je je vreselijk verveelt natuurlijk :hihi:

barneveld
17-03-05, 20:52
Geplaatst door delirious
Have mercy. :wtf:
Het heeft me bijna 10 minuten gekost om een Jehova dude weg te krijgen bij mijn voordeur.
Volgende keer grijp ik naar zware middelen, door te zeggen ik ben van de Jihaad.

Kijken hoe lang die blijft ratelen over gods weg.


neem de tijd voor die mensen ze zijn met goed daad bezig

The_Reporter
17-03-05, 20:56
Ik heb een keer met twee mormoonse dames lopen kletsen aan de deur. Beleefd zijn ze wel...

Tomas
17-03-05, 20:57
Ik ben er laatst (ongeveer een kwarjaar geleden) op dezelfde manier mee in discussie gegaan als ik hier wel eens op het prikbord doe. Hier blijven die prikkers gewoon stug terugprikken, maar in reallife zijn ze dan rap weg. Had al dat prikken eindelijk eens nut.

freya
17-03-05, 21:02
Geplaatst door Tomas
Ik ben er laatst (ongeveer een kwarjaar geleden) op dezelfde manier mee in discussie gegaan als ik hier wel eens op het prikbord doe. Hier blijven die prikkers gewoon stug terugprikken, maar in reallife zijn ze dan rap weg. Had al dat prikken eindelijk eens nut.

En ze zijn niet teruggekomen?


Ik herinner mij dat mijn vader ooit wekenlang met jehova's heeft gediscussieerd. Steeds kletste hij ze klem en dan dropen ze af, maar een week later stonden ze dan weer aan te bellen. Dan hadden ze advies gehaald bij de broeders en zusters en gingen ze weer vrolik door :hihi:

Tomas
17-03-05, 21:07
Geplaatst door freya
En ze zijn niet teruggekomen?


Ik herinner mij dat mijn vader ooit wekenlang met jehova's heeft gediscussieerd. Steeds kletste hij ze klem en dan dropen ze af, maar een week later stonden ze dan weer aan te bellen. Dan hadden ze advies gehaald bij de broeders en zusters en gingen ze weer vrolik door :hihi:

Nooit meer terug gezien. Leek me ook sterk na de wijze waarop hij afdroop. Hij leek echt gekwetst en geschokt. Jammer dat ik dat hier nooit kan zien.

vlegeltje
17-03-05, 22:20
Ik doe de deur open.

Ze kijken me aan.

Ik kijk terug. :duivels:

Ze druipen meteen af.

Tomas
17-03-05, 22:24
Geplaatst door vlegeltje
Ik doe de deur open.

Ze kijken me aan.

Ik kijk terug. :duivels:

Ze druipen meteen af.

Ja, je bent eng.

Die laatste keer waarover ik net schreef zat mijn dochtertje boven op haar kamer met gekromde tenen de discussie aan te horen. Nadat ik de jehova had uitgezwaaid kwam ze naar beneden: Papa, doe dat nooit meer! Dat zijn ook mensen, hoor. Ik schaam me dood voor je.

vlegeltje
17-03-05, 22:32
Geplaatst door Tomas
Ja, je bent eng.

Die laatste keer waarover ik net schreef zat mijn dochtertje boven op haar kamer met gekromde tenen de discussie aan te horen. Nadat ik de jehova had uitgezwaaid kwam ze naar beneden: Papa, doe dat nooit meer! Dat zijn ook mensen, hoor. Ik schaam me dood voor je.

:)

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, heb ik eens een hele discussie gehad aan de deur met een jehova. Ik verdedigde mijn atheistische standpunt. Bleek dat mijn moeder bovenaan de trap stond te luisteren. En zij wist nog niet dat ik atheist was, over dat soort dingen werd bij ons thuis nooit gepraat. Ze was helemaal overstuur... :argwaan: :vreemd:

Tomas
17-03-05, 22:34
Geplaatst door vlegeltje
:)

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, heb ik eens een hele discussie gehad aan de deur met een jehova. Ik verdedigde mijn atheistische standpunt. Bleek dat mijn moeder bovenaan de trap stond te luisteren. En zij wist nog niet dat ik atheist was, over dat soort dingen werd bij ons thuis nooit gepraat. Ze was helemaal overstuur... :argwaan: :vreemd:

Ja, dat was niet zo taktisch... Ben benieuwd wat mijn kinderen tegen een jehova zullen zeggen. De volgende keer ren ik snel naar boven.

tr_imparator
17-03-05, 22:37
Geplaatst door vlegeltje
Ik doe de deur open.

Ze kijken me aan.

Ik kijk terug. :duivels:

Ze druipen meteen af.

Ik doe de deur niet open voor vreemde mensen, mag niet van mama.

Rourchid
17-03-05, 23:02
gewist

Rourchid
17-03-05, 23:04
gewist

vlegeltje
17-03-05, 23:35
Geplaatst door Joacim
En je hebt haar (bij leven en welzijn) weten te kalmeren?

Ik heb gezegd dat 'for the sake off argument' ik in de discussie een atheistisch standpunt had ingenomen.

Daar kon ze mee leven :)

Rourchid
17-03-05, 23:43
gewist

duende
18-03-05, 10:01
Geplaatst door barneveld
neem de tijd voor die mensen ze zijn met goed daad bezig
En wat mag die goede daad dan wel inhouden????

taouanza
18-03-05, 10:19
Mij vragen ze altijd is je moeder thuis....

delirious
18-03-05, 17:08
Geplaatst door taouanza
Mij vragen ze altijd is je moeder thuis....

Zo'n Babyface?

Rabi'ah.
18-03-05, 19:34
Geplaatst door taouanza
Mij vragen ze altijd is je moeder thuis....

:hihi:

Rourchid
18-03-05, 22:10
gewist