PDA

Bekijk Volledige Versie : Balkenende heeft genoeg van cynisme



Bofko
18-03-05, 11:04
DEN HAAG - Hypes, opgeblazen tegenstellingen, pessimisme, cynisme. Premier Balkenende, al drie jaar aan de macht in Den Haag, heeft er genoeg van. Er is behoefte aan een nieuw positivisme , zegt hij vandaag in de Volkskrant. 'Ik heb het gehad met dat negativisme.'
Zijn tweede kabinet zal voorgaan in dat nieuwe positivisme, belooft Balkenende. 'Want dat is nodig om draagvlak voor de agenda van verandering te krijgen.'
De premier is desalniettemin tevreden over de voortgang van zijn hervormingsagenda. Die is, vindt hij, in zwaar weer tot stand gekomen. Niet zijn schuld. 'Toen ik aantrad in 2002 keek ik aan tegen een samenleving met forse problemen. We hadden een behoorlijke achterstand opgelopen ten opzichte van andere landen. Allerlei moeilijke vraagstukken uit het verleden waren vooruit geschoven: de WAO, het zorgstelsel, de bureaucratie. Er was de moord op Fortuyn, de politieke omwenteling. Onze naam in het buitenland raakte omstreden.'


Balkenende ziet verbeteringen. '
Terugkijkend kan ik concluderen dat we een eind op weg zijn. De hervorming van de WAO, het ziektestelsel, de discussie over de toekomst van de sociale zekerheid. Er is geen kabinet geweest dat zich zo wil laten afrekenen op doelen. Heel concreet: minder vacatures in het onderwijs, minder instroom in de WAO. Maar we zijn er nog niet. Er vallen nog de nodige dingen te doen.'
Dat het kabinet-Balkenende II de verzorgingsstaat niet hervormt, maar aan het afbreken is, vindt de premier een onterecht verwijt. 'Ik neem ver afstand van dat soort kwalificaties. Wij maken Nederland gereed voor de toekomst. En dat moet ook, want dat hebben we te lang voor ons uitgeschoven.'
Balkenende ziet een parallel tussen het Nederland van direct na de oorlog en dat van nu. 'Ik begrijp best dat veranderingen niet makkelijk zijn. Maar vergelijk wat nu gebeurt met de jaren vijftig. We kwamen uit een oorlog. We begonnen met de opbouw van een land en van de verzorgingsstaat. We moeten nu vanuit eenzelfde positieve manier gaan aankijken tegen verandering. Wij veranderen. Wat wij doen is het opnieuw definiëren van solidariteit

www.volkskrant.nl

:regie: Hou nou eens op met dat cynisme ! :mad:

wytze
18-03-05, 11:10
vraagje aan de premier:
en wat is dan de nieuwe definitie van solidariteit?

taouanza
18-03-05, 11:13
Heel concreet: minder vacatures in het onderwijs,

:wtf:

SalmayaSale
18-03-05, 11:18
Geplaatst door Bofko
DEN HAAG - Hypes, opgeblazen tegenstellingen, pessimisme, cynisme. Premier Balkenende, al drie jaar aan de macht in Den Haag, heeft er genoeg van. Er is behoefte aan een nieuw positivisme , zegt hij vandaag in de Volkskrant. 'Ik heb het gehad met dat negativisme.'
Zijn tweede kabinet zal voorgaan in dat nieuwe positivisme, belooft Balkenende. 'Want dat is nodig om draagvlak voor de agenda van verandering te krijgen.'
De premier is desalniettemin tevreden over de voortgang van zijn hervormingsagenda. Die is, vindt hij, in zwaar weer tot stand gekomen. Niet zijn schuld. 'Toen ik aantrad in 2002 keek ik aan tegen een samenleving met forse problemen. We hadden een behoorlijke achterstand opgelopen ten opzichte van andere landen. Allerlei moeilijke vraagstukken uit het verleden waren vooruit geschoven: de WAO, het zorgstelsel, de bureaucratie. Er was de moord op Fortuyn, de politieke omwenteling. Onze naam in het buitenland raakte omstreden.'


Balkenende ziet verbeteringen. '
Terugkijkend kan ik concluderen dat we een eind op weg zijn. De hervorming van de WAO, het ziektestelsel, de discussie over de toekomst van de sociale zekerheid. Er is geen kabinet geweest dat zich zo wil laten afrekenen op doelen. Heel concreet: minder vacatures in het onderwijs, minder instroom in de WAO. Maar we zijn er nog niet. Er vallen nog de nodige dingen te doen.'
Dat het kabinet-Balkenende II de verzorgingsstaat niet hervormt, maar aan het afbreken is, vindt de premier een onterecht verwijt. 'Ik neem ver afstand van dat soort kwalificaties. Wij maken Nederland gereed voor de toekomst. En dat moet ook, want dat hebben we te lang voor ons uitgeschoven.'
Balkenende ziet een parallel tussen het Nederland van direct na de oorlog en dat van nu. 'Ik begrijp best dat veranderingen niet makkelijk zijn. Maar vergelijk wat nu gebeurt met de jaren vijftig. We kwamen uit een oorlog. We begonnen met de opbouw van een land en van de verzorgingsstaat. We moeten nu vanuit eenzelfde positieve manier gaan aankijken tegen verandering. Wij veranderen. Wat wij doen is het opnieuw definiëren van solidariteit

www.volkskrant.nl

:regie: Hou nou eens op met dat cynisme ! :mad:




Schreeuw niet zo, ik heb geen last van cynisme, maar nu wel van mijn oren :nijn:

wytze
18-03-05, 11:18
quote:
"Heel concreet: minder vacatures in het onderwijs, "

sjo.


en minder vacatures in de asielzoekerscentra.

overal minder vacatures.........


:wijs:

taouanza
18-03-05, 11:21
Geplaatst door wytze
quote:
"Heel concreet: minder vacatures in het onderwijs, "

sjo.


en minder vacatures in de asielzoekerscentra.

overal minder vacatures.........


:wijs:

Dat is niet waar
meer vactatures bij de AIVD.

Bofko
18-03-05, 11:24
Geplaatst door SalmayaSale
Schreeuw niet zo, ik heb geen last van cynisme
Je bent één van de weinigen. :)

wytze
18-03-05, 11:25
quote:
"Dat is niet waar
meer vactatures bij de AIVD."

da's waar. was ik ff vergete. tis nog vroeg za'k maar zegge. of:twas een beetje laat vannacht.

ah. dus dats de nieuwe solidariteit!! ksnappum.

wytze
18-03-05, 11:26
quote:
"Je bent één van de weinigen"

ik had ook geen last van cynimse.....













tot ik dat artikel zag.



:maf2:

Bofko
18-03-05, 11:28
Geplaatst door wytze
quote:
"Je bent één van de weinigen"

ik had ook geen last van cynimse.....

tot ik dat artikel zag.


Je ken ut niet eens schrijve, dus niet mee eens.

wytze
18-03-05, 11:31
om nou over een domme typo te falle fin ik wel wat fer gaan
correctie: cinymse
zo choet?

~Panthera~
18-03-05, 11:32
Hij heeft genoeg van cynisme ? Komt goed uit, ik heb al tijden genoeg van BakEllende. :D

wytze
18-03-05, 11:36
quote:
"Hij heeft genoeg van cynisme ? Komt goed uit, ik heb al tijden genoeg van BakEllende."

dat fin ik nau weer so'n foorbeelt van negatifitijd.

wij oferwege hem uit te nodige voor de demonstrasie

~Panthera~
18-03-05, 11:37
Geplaatst door wytze
quote:
"Hij heeft genoeg van cynisme ? Komt goed uit, ik heb al tijden genoeg van BakEllende."

dat fin ik nau weer so'n foorbeelt van negatifitijd.

wij oferwege hem uit te nodige voor de demonstrasie


:haha: sou di koome tenk je ? ov is da te posi ?

wytze
18-03-05, 11:42
quote:
"sou di koome tenk je ? ov is da te posi ?"

tis iig een freie dach for um, dus t ekskuus dat ie mot werruku hep ie al nie meer. en gesien s'n positiefisme agten we de cans chroot dat ie komp

hei ken eicheleik chewoon nie wechbleife

~Panthera~
18-03-05, 11:44
Geplaatst door wytze
quote:
"sou di koome tenk je ? ov is da te posi ?"

tis iig een freie dach for um, dus t ekskuus dat ie mot werruku hep ie al nie meer. en gesien s'n positiefisme agten we de cans chroot dat ie komp

hei ken eicheleik chewoon nie wechbleife

nauw, feel sukses, wei wagten af. :loens:

wytze
18-03-05, 11:47
quote:
"nauw, feel sukses, wei wagten af"


da's een domme typo. het moet sein: wei wagten av

~Panthera~
18-03-05, 11:53
Geplaatst door wytze
quote:
"nauw, feel sukses, wei wagten af"


da's een domme typo. het moet sein: wei wagten av

solly,k liet mei evve gaan.

wytze
18-03-05, 11:55
quote:
"solly,k liet mei evve gaan."


moed je mee oppazze. foor je ut weet weemeld je teksd van de taalfaute

~Panthera~
18-03-05, 11:57
Geplaatst door wytze
quote:
"solly,k liet mei evve gaan."


moed je mee oppazze. foor je ut weet weemeld je teksd van de taalfaute

kzienut ja.
je skaamt je tog doot alz je ni oppazt.

duende
18-03-05, 13:00
Geplaatst door Bofko

Balkenende ziet een parallel tussen het Nederland van direct na de oorlog en dat van nu. 'Ik begrijp best dat veranderingen niet makkelijk zijn. Maar vergelijk wat nu gebeurt met de jaren vijftig. We kwamen uit een oorlog. We begonnen met de opbouw van een land en van de verzorgingsstaat. We moeten nu vanuit eenzelfde positieve manier gaan aankijken tegen verandering. Wij veranderen. Wat wij doen is het opnieuw definiëren van solidariteit

De enige parralel die ik zie is dat prehistorische kapsel van die EIKEL.
En nu breken we die verzorgings staat weer af. Zodoende kweek je weer solidariteit bij de minst vermogende in de samenleving.
Lekker de werklozen nog verder laten verpauperen.
Kunnen we ze een korst brood toewerpen en zeggen dat we aan christelijke naasten liefde doen.
WAT EEN ONTZETTENDE HYPOCRIETE LUL IS DAT, DIE BAKELLENDE.
shit word nu toch echt pissed-off. :motorzaag

~Panthera~
18-03-05, 13:13
Geplaatst door duende
De enige parralel die ik zie is dat prehistorische kapsel van die EIKEL.
En nu breken we die verzorgings staat weer af. Zodoende kweek je weer solidariteit bij de minst vermogende in de samenleving.
Lekker de werklozen nog verder laten verpauperen.
Kunnen we ze een korst brood toewerpen en zeggen dat we aan christelijke naasten liefde doen.
WAT EEN ONTZETTENDE HYPOCRIETE LUL IS DAT, DIE BAKELLENDE.
shit word nu toch echt pissed-off. :motorzaag


Wereldvreemd is die gast.
Of authistisch.
Of gek natuurlijk, dat kan natuurlijk ook.

WELKE oorlog ????? huh? was me niet van bewust, dat we hier een oorlog hadden latery.

VERZORGINGSSTAAT ??? huh ? Opbouwen ?? Afbreken bedoelt ie dus, maar dat zal Donner wel verkeerd gesouffleerd hebben.

SOLIDARITEIT ???? huh??? Met wie en wat? Rijke zakkevullende ambtenaren etc ????

Wat een lacher, die man. :hihi:

duende
18-03-05, 13:25
Geplaatst door ~Panthera~
Wereldvreemd is die gast.
Of authistisch.
Of gek natuurlijk, dat kan natuurlijk ook.

WELKE oorlog ????? huh? was me niet van bewust, dat we hier een oorlog hadden latery.

VERZORGINGSSTAAT ??? huh ? Opbouwen ?? Afbreken bedoelt ie dus, maar dat zal Donner wel verkeerd gesouffleerd hebben.

SOLIDARITEIT ???? huh??? Met wie en wat? Rijke zakkevullende ambtenaren etc ????

Wat een lacher, die man. :hihi:
Het is een lacher maar toch niet om te lachen. Trouwens laat ie het niet merken dat je hem uitlacht dan slaat ie je meteen met ZIJN normen en waarden om de oren. Of nog erger...hij stuurt zijn pekinees Donner op je af.
Asl ik hem zo zie met die nep glimlach die wel op zijn gezicht gebakken lijkt en zijn antwoorden die alleen maar uit gedraai bestaan voel ik mijn bloeddruk stijgen naar ongekende en ongezonde hoogten.
Wilders is een racistische rechtes lul, maar daar komt ie tenminste zelf nog voor uit. Maar dat kan je van HYPOCRIETJE BAKELLENDE niet zeggen. Achterbakse gluiperige rotzak dat ie is. (he,he dat lucht op) :fplet:

~Panthera~
18-03-05, 13:28
Geplaatst door duende
Het is een lacher maar toch niet om te lachen. Trouwens laat ie het niet merken dat je hem uitlacht dan slaat ie je meteen met ZIJN normen en waarden om de oren. Of nog erger...hij stuurt zijn pekinees Donner op je af.
Asl ik hem zo zie met die nep glimlach die wel op zijn gezicht gebakken lijkt en zijn antwoorden die alleen maar uit gedraai bestaan voel ik mijn bloeddruk stijgen naar ongekende en ongezonde hoogten.
Wilders is een racistische rechtes lul, maar daar komt ie tenminste zelf nog voor uit. Maar dat kan je van HYPOCRIETJE BAKELLENDE niet zeggen. Achterbakse gluiperige rotzak dat ie is. (he,he dat lucht op) :fplet:


Ik heb schijt aan zijn wormen en maden. :aftel:
Hopelijk gaat ie bij de nieuwe verkiezingen goed op zijn bek.

Denk om je hart, Duende. :D

wytze
18-03-05, 13:45
stelletje nechatifo's :jammer:



er staat een prachtige foto van onze Eerste Minister in de Volkskrant.






net kabouter Pollewop in het bos. :gniffel:

~Panthera~
18-03-05, 14:01
Geplaatst door wytze
stelletje nechatifo's :jammer:



er staat een prachtige foto van onze Eerste Minister in de Volkskrant.






net kabouter Pollewop in het bos. :gniffel:


Plaats hem even. :hihi:
Kunnen we even "genieten".

duende
18-03-05, 14:13
Geplaatst door ~Panthera~
Plaats hem even. :hihi:
Kunnen we even "genieten".

Wat staat erbij als onderschrift
(advertentie)
Kinky koorknaapje..leuk kapsel, strakke bril...houd van normen en waarden en billekoek...bied zich aan.

~Panthera~
18-03-05, 14:15
Geplaatst door duende
Wat staat erbij als onderschrift
(advertentie)
Kinky koorknaapje..leuk kapsel, strakke bril...houd van normen en waarden en billekoek...bied zich aan.

:haha: Anyone ??? :schreeuw:

wytze
18-03-05, 14:21
kweeniet ov hed me lukd die voto te plaatzen

~Panthera~
18-03-05, 14:24
Geplaatst door wytze
kweeniet ov hed me lukd die voto te plaatzen

A jawel, gewoon de URL knippen en plakken tussen IMG. :D

Bofko
18-03-05, 14:28
Geplaatst door wytze
kweeniet ov hed me lukd die voto te plaatzen

:vreemd: Ben je nu alweer eend met whiskey aan het maken ?

wytze
18-03-05, 14:28
:stomp: grapjaz

wytze
18-03-05, 14:31
@bofko

nee, khat chisteren eent med whksey

wytze
18-03-05, 14:33
is ie

~Panthera~
18-03-05, 14:33
Geplaatst door wytze
is ie

:jammer: :jammer: :melig: :melig2: http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/d040.gif

wytze
18-03-05, 14:34
nee, lukt dus nie as voto

Bofko
18-03-05, 14:35
DEN HAAG - Premier Balkenende heeft het gehad met het negativisme in Nederland. Dat leidt tot niets. De samenleving moet zich bewust worden van haar mogelijkheden. 'Eigenlijk is Nederland een land waar je geweldig trots op kunt zijn.'

Je zou het ironie kunnen noemen dat Jan Peter Balkenende zich deze week even uit het strakke stramien van een officieel bezoek aan Israël wurmde om een privé-bezoek aan de Klaagmuur te brengen. Want de Nederlandse premier, nu bijna drie jaar aan zet, heeft het helemaal gehad met het geklaag en gejammer van een deel van 'zijn' bevolking. Pessimisme, weg ermee. Het is tijd voor een nieuw positivisme!
In de vliegtuigstoel terug naar Nederland, biertje onder handbereik, kijkt hij terug op de opmerkelijke speech, die hij die ochtend hield bij een herdenkingsplechtigheid van de holocaust. In scherpe bewoordingen veroordeelde hij de houding van Nederlanders ten opzichte van joodse medeburgers tijdens de bezetting. Hij sprak over onverschilligheid, kilte, verraad. Was dat nodig?

'Ik vond van wel. De joodse bevolking, maar ook de mensen in eigen land, hebben behoefte aan het eerlijke verhaal: wat is er werkelijk gebeurd, wie hebben zich ingezet voor joden? We hadden in Nederland het beeld van de soldaat van Oranje: het heldhaftig verzet, het feit dat mensen Anne Frank hebben geholpen.
'Maar we weten inmiddels dat het meestal anders was, echt anders. Daarom vond ik het van belang dit te zeggen. Er waren 140 duizend joden. Zij waren geintegreerd, zij functioneerden gewoon. Van hen zijn er niet meer dan 40 duizend teruggekomen. Dat is de realiteit. En dat maakt het voor Nederland een inktzwarte bladzijde in de geschiedenis.
'Er zijn natuurlijk zat Nederlanders die hun leven hebben gegeven, die in het verzet zaten. Zij hebben er recht op dat we ze noemen. Maar daarnaast heb je ook mensen die hebben meegelopen, die hun ogen sloten. Er zijn zo veel joden afgevoerd in Nederland. Het gaat mij erom een eerlijk verhaal te vertellen.'

Voelt u zich als premier verantwoordelijk voor wat zestig jaar geleden is gebeurd?
'Je moet oppassen voor grote woorden. Ik ben zelf in 1956 geboren. Ik heb de oorlog van horen zeggen. Maar ik kan me wel verantwoordelijk voelen voor het beeld dat wordt geschapen van die periode.'
Vijf jaar geleden nam uw voorganger Kok een vernietigend rapport in ontvangst over de kille ontvangst van Nederlandse joden die uit de concentratiekampen terugkwamen. Hij vond het moeilijk om met terugwerkende kracht verwijten te maken. Hij zei: 'Je weet niet hoe je het zelf gedaan zou hebben.' Gaat dat wel eens door uw hoofd, hoe u het zelf gedaan zou hebben?
'Het is gevaarlijk om snel een moreel oordeel te vellen. Want het was een moeilijke periode. Aan de andere kant moeten we wel met elkaar het debat aangaan over de vraag: hoe heeft het zover kunnen komen?'

Is wat u hebt gezegd genoeg? Is dit wat de Nederlandse regering kan zeggen?
'Ik heb gesproken vanuit de rol van premier. Als je zegt wat ik heb gezegd: onverschilligheid, verraad; dan zeg je in scherpe bewoordingen heel veel.'

Door naar de toekomst van uw kabinet. U zit op de helft , hoewel PvdA-leider Bos zegt dat het tijd is voor verkiezingen, dat het lang genoeg heeft geduurd.
'Hahaha. Te lang geduurd. Het is toch een lachertje.'

In de redevoeringen die u het afgelopen jaar heeft gegeven, spreekt u keer op keer vol ergernis van somberheid en cultuurpessimisme onder bepaalde groepen.
'We weten allemaal dat goed nieuws vaak wegspoelt en slecht nieuws snel de media haalt. Neem het Innovatieplatform. Ik hoor alleen maar: het deugt niet, het wordt niks. Maar er gebeuren daar ook heel goeie dingen. Hetzelfde bij de maatschappelijke onrust bij de vreselijke moord op Van Gogh. Direct zie je het beeld dat alles fout gaat. Terwijl er ook prachtige initiatieven zijn. Dat wordt vaak vergeten. We moeten af van dat negativisme. Kies alsjeblieft voor positieve energie.'

De gebeurtenissen in Nederland zijn toch eerder om pessimistisch van te worden. Rabiaat rechts rukt op, onverdraagzaamheid neemt toe. De angst voor de islam groeit. Radicalisering in die kringen neemt toe.
'Ik zie heus wel dat er heel kritische ontwikkelingen zijn. Om die reden zeggen wij: de verschillende groepen in het land, christenen, humanisten, islamieten en anderen, moeten één zijn in hun afwijzen van terreur en geweld.
'Ik keer mij tegen de geest om dingen alleen maar negatief te duiden. Ik vind het ook niet passen bij Nederland. Dit was het land dat de wereldzeeën ging bevaren. We wilden verder komen en we hebben geweldige wetenschappers voortgebracht. Eigenlijk is Nederland een land waar je geweldig trots op kunt zijn.'

U vraagt niet alleen optimisme. U belijdt een nieuw positivisme.
'Ja, een nieuw positivisme. Wij houden elkaar in Nederland soms zo bezig met de negatieve ontwikkelingen. Kleine verschilletjes, hypes, het opblazen van tegenstellingen. Ik geloof dat mensen langzamerhand door beginnen te krijgen dat we daarin doorschieten. Wat brengt het ons eigenlijk? Wat brengt het ons als we de tegenstellingen nodeloos vergroten.
'Als je zoals wij net in Israël zijn geweest, dan moet je je toch schamen voor het feit dat we ons in Nederland vaak druk maken over niks? Ik geloof dat nieuw positivisme nodig is om die agenda van verandering er door te krijgen. Weet u, ik heb het een beetje gehad met al dat doorgeslagen negativisme. Daar heb ik het gewoon mee gehad.'

Zit het in onze volksaard, denkt u?
'Ja, we kunnen wel eens boos zijn en ontevreden zijn. Maar er zijn ook andere momenten, wat ik het oranjegevoel noem. Dat zie je bij de sport. De ontlading: we hebben de wereldbeker! Dat gevoel van trots, maar ook dat je blij kan zijn met kleine dingen. Hoe kinderen functioneren in een wijk. Ook dat is het oranjegevoel.'

Uit uw speeches blijkt ook dat u vindt dat te weinig wordt nagedacht over het nageslacht.
'Veel Nederlanders zijn gewend te denken: er wordt voor mij gezorgd. Maar ik denk dat Nederlanders feitelijk een dubbel gevoel hebben. Als je tegen mensen zegt dat het anders moet, zeggen ze ''je hebt helemaal gelijk''. Alleen wanneer het op korte termijn gaat spelen is het vaak: doe maar zonder mij.
'Ik geloof dat doordringt dat er iets moet veranderen. Ik weet nog goed toen ik begon over waarden en normen. Hoe ben ik niet belachelijk gemaakt. Ridiculiseren die premier! Ja toch. Maar als je nu kijkt hoe mensen het thema oppakken. Ik merk dat het lacherige helemaal weg is. Je kunt met heel veel mensen praten over de betekenis ervan. Ook mensen die vroeger zeiden, ach: het hoeft van mij niet.'

Dat begrip lijkt nog niet te gelden voor uw beleid tegen terrorisme. Er is kritiek. Het gaat veel te ver. De rechtsstaat wordt aangetast.
'Wij werken aan meer veiligheid. We werken aan herstel van de balans tussen privacy aan de ene kant en de rechten van de samenleving aan de andere kant.
'Als wij vinden dat Nederland veiliger moet worden, moeten we accepteren dat dna-materiaal wordt gebruikt in strafrechtzaken. Dat er zonodig twee op een cel moeten, dat je kiest voor preventief fouilleren. En dat je mensen van wie de dreiging van terrorisme uitgaat, tijdig aanpakt. Ik weet precies wat er gebeurt als er straks ergens iets ergs gebeurt. Dan wordt de vraag gesteld: wat heb jij eraan gedaan? En dan krijg je de parlementaire enquêtes. Dus zeg ik: we moeten er tijdig bij zijn.'

~Panthera~
18-03-05, 14:38
:lol: 35 jaar bij zijn moeder gewoont zeker ? :jammer:

duende
18-03-05, 14:39
Geplaatst door wytze
is ie
Beetje vaag plaatje.
Kan het ook een uit zijn krachten gegroeide stinkzwam zijn

Bofko
18-03-05, 14:46
Voor Panthera en Duende : Foto met 2 hamertjes.

:fplet: :fplet:

http://www.niederlandeweb.de/de/content/community/Niederlande/regering/img/01.jpg

~Panthera~
18-03-05, 14:47
Geplaatst door Bofko
Voor Panthera en Duende : Foto met 2 hamertjes.

:fplet: :fplet:

http://www.niederlandeweb.de/de/content/community/Niederlande/regering/img/01.jpg



http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a108.gif :lachu:

wytze
18-03-05, 14:48
@duende,


Hij loopt rechts op de foto!!!
Links is een boomstam

wytze
18-03-05, 14:49
http://www.xs4all.nl/~martynnl/0/balkvk1.jpg

wytze
18-03-05, 14:51
Daar loopd een chrood ztaatzman, dad sie je so

~Panthera~
18-03-05, 14:52
Ow....rechts ????? :schok:

:p

duende
18-03-05, 14:54
Geplaatst door Bofko
Voor Panthera en Duende : Foto met 2 hamertjes.

:fplet: :fplet:

http://www.niederlandeweb.de/de/content/community/Niederlande/regering/img/01.jpg
Kinky koorknaapje dus.
Maar wel met ORANJE GEVOEL...daarmee doelt ie op die jeukende uitslag tussen zijn grote tenen.
Deze foto kunnen ze gebruiken..Homeopatie....laten zien aan mensen met veel overgewicht..Na de maaltijd bezichtigen...wel zorgen dat er een teiltje naast u staat. :kotsen:

duende
18-03-05, 14:56
Vraag me trouwens af of het cynisme ook genoeg van Bakellende heeft?????

wytze
18-03-05, 15:03
quote ONZE 1e Minister, De Grote Staatsman J.P. Balkende:
"Weet u, ik heb het een beetje gehad met al dat doorgeslagen negativisme. Daar heb ik het gewoon mee gehad"

duende
18-03-05, 15:23
Geplaatst door wytze
quote ONZE 1e Minister, De Grote Staatsman J.P. Balkende:
"Weet u, ik heb het een beetje gehad met al dat doorgeslagen negativisme. Daar heb ik het gewoon mee gehad"
Ja zo kun je gefundeerde kritiek ook noemen.