PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen slaan klein meisje in elkaar



assassijn
19-03-05, 18:33
Bron (http://www.limburger.nl/Index/0,4306,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.limburg er.nl%2FPagina%2F0%2C7090%2C31-1-1---1496-10345-%2C00.html)

Van onze verslaggever
Venray -
In Venray is voor de derde keer deze maand een minderjarig kind mishandeld. De politie pakte gisteren een zestienjarige Meerlonaar op wegens mishandeling en belediging van een tienjarig meisje.

De politie onderzoekt of de Meerlonaar te maken heeft met twee eerdere gevallen van mishandeling, begin deze maand. Het betrof toen een elfjarige jongen en een achtjarig meisjes van Marokkaanse afkomst, beiden uit Venray. Of het derde slachtoffer van allochtone afkomst is, wil de politie niet zeggen.

Het tienjarige meisje liep afgelopen woensdag met haar vriendinnetje (13) over de Leunseweg. Drie jongeren pakten hen vast en beledigden de twee kinderen. De fiets van de dertienjarige werd over een muur gegooid.

Het Marokkaans meisje werd begin deze maand geslagen en geschopt door drie jongeren en uitgescholden voor 'kutbuitenlander'. Ook haar fiets werd beschadigd .

K*t-Marokkanen ook altijd:moe:

Timoesh
19-03-05, 23:49
Jongens slaan niet zomaar kleine meisjes...er zit hier wat achter! :argwaan:


k*t mensen ook!

assassijn
20-03-05, 14:04
Ze zal er het zelf wel naar gemaakt hebben, de jongens treft geen blaam.
Ook al lopen ze met swastika's en WP tekens op de kleding, en brengen ze wel eens onschuldig de Hitler-groet, het zijn echt geen racisten.
Het was gewoon een daad die is voortgekomen uit verveling.

[onderbuikmodus]

K*t-Limbo's ook.
Kanaal graven en onder de rivieren gratis weggeven aan Belgie en Duitsland voor de moppen waarmee wij ze jarenlang hebben gekwetst.

[/onderbuik-modus]

Timoesh
20-03-05, 16:44
Geplaatst door assassijn
Ze zal er het zelf wel naar gemaakt hebben, de jongens treft geen blaam.
Ook al lopen ze met swastika's en WP tekens op de kleding, en brengen ze wel eens onschuldig de Hitler-groet, het zijn echt geen racisten.
Het was gewoon een daad die is voortgekomen uit verveling.

[onderbuikmodus]

K*t-Limbo's ook.
Kanaal graven en onder de rivieren gratis weggeven aan Belgie en Duitsland voor de moppen waarmee wij ze jarenlang hebben gekwetst.

[/onderbuik-modus]


Juist'm! Gewoon een daad uit verveling :haha:

onderbuikmodus? don't you like it :p

assassijn
20-03-05, 21:30
Geplaatst door Lalla_fatoes
Juist'm! Gewoon een daad uit verveling :haha:


Ze komen immers uit een superieure cultuur, en daar komen dit soort achterlijkheden zelden tot niet voor.
We hoeven het verder ook niet te zoeken in het water, de lucht, de cultuur, de religie of filosofen uit een ver verleden.
Dat doen we alleen met culturen die we maar al te graag vergelijken met het Nederland van 50 jaar geleden.
Semi-intelectuele "isten" hoeven we hier in dit geval dus niet op los te laten.



Geplaatst door Lalla_fatoes


onderbuikmodus? don't you like it :p


Nee, is mij te simpel en te primitief.Straks kies ik Frans Bauer nog als grootste Nederlander aller tijden :watte?:

AARDIG
20-03-05, 21:48
Dit is toch niet interessant! Net als die beschaafde puber, een pistool van zijn vader kreeg om die drie k*tmarokanen een lesje te leren, en toevlucht zocht in Israël! Agoeya, voor dit soort gedrag zijn nog geen deskundigen!! Je ziet toch, gassies zoals Frank van G. krijgen alleen subsidie als ze over k*tMarokanen hypotheses uitrollen! Lekker aapjes kijken!

159 NobelPrizes
20-03-05, 21:50
Geplaatst door assassijn
Ze komen immers uit een superieure cultuur,

Superieur niet: wel een leefomgeving waar leren lezen en schrijven alvast een goede aanzet is. En dat heb je inmiddels al bijgebracht gekregen ;)

159 NobelPrizes
20-03-05, 21:52
Geplaatst door AARDIG
Lekker aapjes kijken!

Da's inmiddels enigzins achterhaald. Ik betaal me tegenwoordig weer blauw aan Artis-kaartjes. :aanwal:

assassijn
20-03-05, 22:20
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Superieur niet: wel een leefomgeving waar leren lezen en schrijven alvast een goede aanzet is. En dat heb je inmiddels al bijgebracht gekregen ;)

Je hebt helemaal gelijk, ik zou nederig mijn dankbaarheid moeten tonen, en niet zo zeuren.
Op welke plantage moet ik mijn dankbaarheid tonen?

159 NobelPrizes
20-03-05, 22:24
Geplaatst door assassijn
Je hebt helemaal gelijk, ik zou nederig mijn dankbaarheid moeten tonen, en niet zo zeuren.
Op welke plantage moet ik mijn dankbaarheid tonen?

Er bestaat een wereld van verschil, amice, tussen Europa waarderen en eraan meewerken, of het gevoel hebben dat je genadebrood moet vreten (dat laatste is misplaatste trots).

Maar om dat te snappen, moet je jood zijn.

Timoesh
20-03-05, 22:25
Geplaatst door assassijn
Ze komen immers uit een superieure cultuur, en daar komen dit soort achterlijkheden zelden tot niet voor.
We hoeven het verder ook niet te zoeken in het water, de lucht, de cultuur, de religie of filosofen uit een ver verleden.
Dat doen we alleen met culturen die we maar al te graag vergelijken met het Nederland van 50 jaar geleden.
Semi-intelectuele "isten" hoeven we hier in dit geval dus niet op los te laten.




Nee, is mij te simpel en te primitief.Straks kies ik Frans Bauer nog als grootste Nederlander aller tijden :watte?:

Superieure cultuur..bestaat niet...in ieder cultuur heb je achterlijke rand debielen...en jah, die waren er ook 50 jaar geleden ;)


"Heb je ff tijd voor mij?" zeg maar eerlijk..dat nummertje doet hem gewoon :p

assassijn
20-03-05, 22:40
Geplaatst door AARDIG
Dit is toch niet interessant! Net als die beschaafde puber, een pistool van zijn vader kreeg om die drie k*tmarokanen een lesje te leren, en toevlucht zocht in Israël! Agoeya, voor dit soort gedrag zijn nog geen deskundigen!! Je ziet toch, gassies zoals Frank van G. krijgen alleen subsidie als ze over k*tMarokanen hypotheses uitrollen! Lekker aapjes kijken!

Ik noem het eerder westerse arrogantie.
Men vergelijkt maar al te graag appels en peren, en gooit de moslims op een hoop met de gelovigen in het Nederland van ruim 50 jaar terug.
Als er iets is waar ik niet me vergeleken wil worden, dan is het wel met het Nederland van ruim 50 jaar terug.
Het Nederland waar toendertijd in vergelijking met de rest van Europa, de meeste joden naar kampen zijn gebracht.
Er zijn echter wel een paar vergelijkingen te trekken met die zwarte bladzijde in de geschiedenis.
Toendertijd danste men naar de pijpen van een maloot uit Oostenrijk die iets had tegen mensen met een bepaalde religie.Nu komt die maloot uit de US of A.
En Anton Mussert heeft z'n haar geblondeerd.

159 NobelPrizes
20-03-05, 22:52
Geplaatst door assassijn
Ik noem het eerder westerse arrogantie.
Men vergelijkt maar al te graag appels en peren, en gooit de moslims op een hoop met de gelovigen in het Nederland van ruim 50 jaar terug.
Als er iets is waar ik niet me vergeleken wil worden, dan is het wel met het Nederland van ruim 50 jaar terug.
Het Nederland waar toendertijd in vergelijking met de rest van Europa, de meeste joden naar kampen zijn gebracht.
Er zijn echter wel een paar vergelijkingen te trekken met die zwarte bladzijde in de geschiedenis.
Toendertijd danste men naar de pijpen van een maloot uit Oostenrijk die iets had tegen mensen met een bepaalde religie.Nu komt die maloot uit de US of A.
En Anton Mussert heeft z'n haar geblondeerd.

Met het simpele verschil dat indertijd (onvergeeflijk) wetenschappers, kunstenaars, schrijvers, bankiers, economen, architecten en meer van dergelijke fraaie bijdragen aan Europa, naar de gaskamers zijn afgevoerd omdat ze jood waren.

De huidige problemen in Europa hebben een andere inslag.

assassijn
20-03-05, 22:55
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Er bestaat een wereld van verschil, amice, tussen Europa waarderen en eraan meewerken, of het gevoel hebben dat je genadebrood moet vreten (dat laatste is misplaatste trots).

Maar om dat te snappen, moet je jood zijn.

Of men hoeft daar juist geen jood voor te zijn om dat te snappen.
Als niet-jood kan men ook weten tot welke gruwelheden Europa in staat is.

159 NobelPrizes
20-03-05, 22:59
Geplaatst door assassijn
Of men hoeft daar juist geen jood voor te zijn om dat te snappen.
Als niet-jood kan men ook weten tot welke gruwelheden Europa in staat is.

Wij zijn superieur in wreedheid :wohaa:

Wees maar blij dat je ouders geen onderwijs kregen. Als ze het hadden geweten, hadden ze nooit de sprong gewaagd.

assassijn
20-03-05, 22:59
Geplaatst door Lalla_fatoes
Superieure cultuur..bestaat niet...in ieder cultuur heb je achterlijke rand debielen...en jah, die waren er ook 50 jaar geleden ;)


"Heb je ff tijd voor mij?" zeg maar eerlijk..dat nummertje doet hem gewoon :p

Men noemt het niet superieur, maar geeft het beestje een andere naam...namelijk "verlichte cultuur".En wat voor A heeft gewerkt, moet automatisch ook voor B werken....aldus onze "isten".

assassijn
20-03-05, 23:23
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Met het simpele verschil dat indertijd (onvergeeflijk) wetenschappers, kunstenaars, schrijvers, bankiers, economen, architecten en meer van dergelijke fraaie bijdragen aan Europa, naar de gaskamers zijn afgevoerd omdat ze jood waren.

De huidige problemen in Europa hebben een andere inslag.


Ondanks de bijdragen die de joden hebben geleverd, zijn ze vervolg om hun afkomst en religie.De zigeuners, homoseksuelen en gehandicapten zijn ook "aangepakt" omdat ze "anders" waren.Het was zoeken naar een zondebok om het eigen falen te maskeren.
Zoals Julius Caesar ooit heeft gezegd; "panem et circenses".

assassijn
20-03-05, 23:30
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Wij zijn superieur in wreedheid :wohaa:

Wees maar blij dat je ouders geen onderwijs kregen. Als ze het hadden geweten, hadden ze nooit de sprong gewaagd.

Ondanks ze geen onderwijs hebben genoten zijn ze op hun eigen manier toch wijs en zeer inventief geweest.
Door de hoge werkloosheid hadden ze twee keuzes, of emigreren, of de schuld schuiven in de schoenen van de vele joden en andere niet-Marokkanen die Marokko rijk is.

Julien
21-03-05, 09:39
Geplaatst door assassijn
Ondanks de bijdragen die de joden hebben geleverd, zijn ze vervolg om hun afkomst en religie.De zigeuners, homoseksuelen en gehandicapten zijn ook "aangepakt" omdat ze "anders" waren.Het was zoeken naar een zondebok om het eigen falen te maskeren.
Zoals Julius Caesar ooit heeft gezegd; "panem et circenses".

en je denkt dat nu hetzelfde net moslims gaat gebeuren?? :argwaan:

maar goed, het is sowieso belachelijk en om te kotsen dat je een7jarig kind in elkaar slaat, en helemaal als je dat ook nog doet uit racistische motieven. Zieke mensen!!

papol
21-03-05, 09:56
Geplaatst door assassijn
Ondanks ze geen onderwijs hebben genoten zijn ze op hun eigen manier toch wijs en zeer inventief geweest.
Door de hoge werkloosheid hadden ze twee keuzes, of emigreren, of de schuld schuiven in de schoenen van de vele joden en andere niet-Marokkanen die Marokko rijk is.

Verstandige ouders !!! Kun je wat van leren.


Gr.P

Joepie
21-03-05, 10:02
Geplaatst door assassijn

K*t-Limbo's ook.
Kanaal graven en onder de rivieren gratis weggeven aan Belgie en Duitsland voor de moppen waarmee wij ze jarenlang hebben gekwetst.

[/onderbuik-modus] [/B]

Gelezen op nu.nl van de superstorm? Nou gozert, jij mag lekker zwemmen terwijl ik dan geniet van Eindhoven aan de zee goed?

assassijn
21-03-05, 10:17
Geplaatst door Julien
en je denkt dat nu hetzelfde net moslims gaat gebeuren?? :argwaan:

maar goed, het is sowieso belachelijk en om te kotsen dat je een7jarig kind in elkaar slaat, en helemaal als je dat ook nog doet uit racistische motieven. Zieke mensen!!

Zeg nooit nooit.
Ik zie gewoon een hoop dingen gebeuren die je kunt vergelijken met gebeurtenissen toendertijd.Ideeen kan je niet vermoorden, dat is zelfs de holocaust niet gelukt.
De ideeen van Adolf Hitler zijn nooit weggeweest uit Nederland, en zullen altijd blijven.


Om Hitler te citeren; ‘Elke propaganda moet populair zijn en haar intellectueel peil afstemmen op het begripsvermogen van de minst begaafden onder diegenen tot wie ze zich richt. Daarom moet het peil ervan, zuiver intellectueel gezien, des te lager gehouden worden naarmate de te bereiken massa groter is.’

Hitler, 197

Bofko
21-03-05, 10:22
Geplaatst door assassijn
De ideeen van Adolf Hitler zijn nooit weggeweest uit Nederland, en zullen altijd blijven.
Om Hitler te citeren; ‘Elke propaganda moet populair zijn en haar intellectueel peil afstemmen op het begripsvermogen van de minst begaafden onder diegenen tot wie ze zich richt. Daarom moet het peil ervan, zuiver intellectueel gezien, des te lager gehouden worden naarmate de te bereiken massa groter is.’

Hitler, 197

Dit hitler-citaat werkt over de hele wereld. Beste wapen daartegen is goed onderwijs.

Julien
21-03-05, 10:37
Geplaatst door assassijn
Zeg nooit nooit.
Ik zie gewoon een hoop dingen gebeuren die je kunt vergelijken met gebeurtenissen toendertijd.Ideeen kan je niet vermoorden, dat is zelfs de holocaust niet gelukt.
De ideeen van Adolf Hitler zijn nooit weggeweest uit Nederland, en zullen altijd blijven.


ja maar om dan maar de joden '38 en de moslims '05 met elkaar te vergelijken; de joden '38 hebben nooit een dodenlijst met BN'ers opgesteld en een religieuze moord gepleegd.

Door het veelvuldig MISbruik van WO2 door verschillende mensen, maakt de vergelijking '05 met '38 nauwelijks nog indruk ben ik bang. Er zijn ook mensen die de politieke islam vergelijken met het nazisme van H.itler. Dat vind ik net zo belachelijk.

assassijn
21-03-05, 11:02
Geplaatst door Julien
ja maar om dan maar de joden '38 en de moslims '05 met elkaar te vergelijken; de joden '38 hebben nooit een dodenlijst met BN'ers opgesteld en een religieuze moord gepleegd.

Door het veelvuldig MISbruik van WO2 door verschillende mensen, maakt de vergelijking '05 met '38 nauwelijks nog indruk ben ik bang. Er zijn ook mensen die de politieke islam vergelijken met het nazisme van H.itler. Dat vind ik net zo belachelijk.

Maar het is niet sinds de dodenlijst met BN'ers of een religieuze moord.En het is ook niet sinds de vervelende Marokkaantjes op straat, en de criminaliteit onder allochtonen.
In de jaren zeventig, toen hier nog alleen gastarbeiders waren die met z'n allen in een pensionetje woonden, zijn er in Nederland op diverse plekken aanvallen geweest op deze gastarbeiders.
Het zijn dezelfde ideeen, alleen is er een andere "vijand".

Om een voorbeeld te geven over de mishandeling van het kleine meisje.Men zal de facistische ideologie en de verheerlijking van Adolf H nooit als oorzaak zien bij de daders.Men zal de oorzaak zoeken in de moord op van Gogh, of het gedrag van Marokkanen.
Mensen worden niet graag geconfronteerd met zichzelf.Nederland heeft ook een duistere zijde, het wordt tijd om die te erkennen, en niet steeds weg te stoppen.

Julien
21-03-05, 11:16
Geplaatst door assassijn
Maar het is niet sinds de dodenlijst met BN'ers of een religieuze moord.En het is ook niet sinds de vervelende Marokkaantjes op straat, en de criminaliteit onder allochtonen.
In de jaren zeventig, toen hier nog alleen gastarbeiders waren die met z'n allen in een pensionetje woonden, zijn er in Nederland op diverse plekken aanvallen geweest op deze gastarbeiders.
Het zijn dezelfde ideeen, alleen is er een andere "vijand".

Om een voorbeeld te geven over de mishandeling van het kleine meisje.Men zal de facistische ideologie en de verheerlijking van Adolf H nooit als oorzaak zien bij de daders.Men zal de oorzaak zoeken in de moord op van Gogh, of het gedrag van Marokkanen.
Mensen worden niet graag geconfronteerd met zichzelf.Nederland heeft ook een duistere zijde, het wordt tijd om die te erkennen, en niet steeds weg te stoppen.

ieder land heeft z'n duistere zijdes. dat spreekt voor zich. maar met vergelijkingen naar Nazi-Duitsland en de holocaust (6miljoen doden) moet je gewoon oppassen.
Zo moet je ook niet generaliseren. Een racistische moord kun je niet afschuiven op Nederland, net zoals je de moord op Van Gogh ook niet moet afschuiven op de Islam.

~Panthera~
21-03-05, 11:21
Geplaatst door Julien
net zoals je de moord op Van Gogh ook niet moet afschuiven op de Islam.


Gelukkig doet niemand dat ook. :moe:

Julien
21-03-05, 11:29
Geplaatst door ~Panthera~
Gelukkig doet niemand dat ook. :moe:

mwa ik ben positief en zie in dit land heel wat andere meningen voorbij komen dan die van Wilders/Nawijn/deWinter

~Panthera~
21-03-05, 11:31
Geplaatst door Julien
mwa ik ben positief en zie in dit land heel wat andere meningen voorbij komen dan die van Wilders/Nawijn/deWinter

Gelukkig, nu de media nog. :hihi:

assassijn
21-03-05, 11:40
Geplaatst door Julien
ieder land heeft z'n duistere zijdes. dat spreekt voor zich. maar met vergelijkingen naar Nazi-Duitsland en de holocaust (6miljoen doden) moet je gewoon oppassen.
Zo moet je ook niet generaliseren. Een racistische moord kun je niet afschuiven op Nederland, net zoals je de moord op Van Gogh ook niet moet afschuiven op de Islam.

De Holocaust gebeurde ook niet 1,2, 3, er ging een hele periode aan vooraf.
Veel gebeurtenissen uit die periode van voor de Holocaust komen wel degelijk overeen met gebeurtenissen van nu...wel in een ander jasje uiteraard.

Zwarte Kat
21-03-05, 13:37
Geplaatst door assassijn
De Holocaust gebeurde ook niet 1,2, 3, er ging een hele periode aan vooraf.
Veel gebeurtenissen uit die periode van voor de Holocaust komen wel degelijk overeen met gebeurtenissen van nu...wel in een ander jasje uiteraard.

Wishful thinking