PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilt u een student sponsoren?



vgeld
20-03-05, 21:54
Ik doe een beroep op jullie om een student in Sint Petersburg te helpen. De student in kwestie is een briljante student. (was toegelaten tot de ingenieursopleidingen op het befaamde Mohammadia met haar 7 jaar durende opleiding) en studeert nu Telecommunicatie aan de TU in st Petersburg in Rusland.
De student in kwestie heeft de pech dat zijn vader een landarbeider is. I.p.v. naar Canada, Spanje, Engeland of Frankrijk te gaan koos hij voor Rusland, puur en alleen omdat hij de kosten van het inschrijfgeld niet kan ophoesten.
Ik geef jullie zijn gegevens en jullie kunnen helpen met bedragen die jullie kunnen missen. Met 25 euro doe je die man een enorm plezier.

Stuur een PM en ik geef je zijn gegevens.
Vgeld is altijd in voor cynisme en een grapje maar investeren in mensen die het verschil kunnen uitmaken is mijn levensmotto.

echnaton
20-03-05, 22:24
Geplaatst door vgeld
Ik doe een beroep op jullie om een student in Sint Petersburg te helpen. De student in kwestie is een briljante student. (was toegelaten tot de ingenieursopleidingen op het befaamde Mohammadia met haar 7 jaar durende opleiding) en studeert nu Telecommunicatie aan de TU in st Petersburg in Rusland.
De student in kwestie heeft de pech dat zijn vader een landarbeider is. I.p.v. naar Canada, Spanje, Engeland of Frankrijk te gaan koos hij voor Rusland, puur en alleen omdat hij de kosten van het inschrijfgeld niet kan ophoesten.
Ik geef jullie zijn gegevens en jullie kunnen helpen met bedragen die jullie kunnen missen. Met 25 euro doe je die man een enorm plezier.

Stuur een PM en ik geef je zijn gegevens.
Vgeld is altijd in voor cynisme en een grapje maar investeren in mensen die het verschil kunnen uitmaken is mijn levensmotto.

Ik sponsor al twee studenten. En hoe!

vlegeltje
20-03-05, 22:48
Geplaatst door echnaton
Ik sponsor al twee studenten. En hoe!

Jouw eigen kinderen zeker.... :moe:

vgeld
20-03-05, 22:52
Geplaatst door vlegeltje
Jouw eigen kinderen zeker.... :moe:
Je bent of:
een Berber_Tokkie of een Kaas_tokkie.
Je kunt alvast opkuten. Jou hulp wordt niet op prijs gesteld.

vlegeltje
20-03-05, 22:56
Geplaatst door vgeld
Je bent of:
een Berber_Tokkie of een Kaas_tokkie.
Je kunt alvast opkuten. Jou hulp wordt niet op prijs gesteld.

Jouw hulp is het.

En wie ik help, maak ikzelf wel uit!

Ik ben trouwens een schnappie en geen Tokkie :gek:

159 NobelPrizes
20-03-05, 22:59
Geplaatst door vgeld
Met 25 euro doe je die man een enorm plezier.

[/B]

Fair enough.

25 euro eenmalig? Of elke maand?

159 NobelPrizes
20-03-05, 23:21
Overigens, mijn beste V-geld, heeft mij via PM benaderen (of vice versa) weinig zin. Zodra Rincoonie me in de smiezen krijgt, plant ie de punt van zijn laars in my adorable ass en word ik weggekickt.

Sorry voor je squeeze in Stalingrad, amice.

Timoesh
20-03-05, 23:33
Eenmalig of maandelijks een bedrag?

als student zijnde weet ik wat diegene doormaakt...en helemaal als je geen beschikking hebt over geld...


Goede iniatief..

Joepie
21-03-05, 11:09
Mijn vriendin werkt op sociale dienst en ik ken nog wat irakeese mensen en afgaanse mensen die dolgraag willen werken maar niet aan de slag komen, afgezet worden door de huurbaas en ondertussen wel met 5 kinderen zitten. Die hebben geld nodig en harder dan een of andere student.