PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohammed B. volhardt in zwijgen



Orakel
20-03-05, 21:01
. (http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1111189549391.html)

barfly
20-03-05, 21:05
Mo B is de komende 20 jaar iemands assbitch...

:D

Don Vito
20-03-05, 21:28
Geplaatst door barfly
Mo B is de komende 20 jaar iemands assbitch...

:D

HAhaha al die stoere gangsters in de Jail zullen schijten in hun broek voor deze man, ze weten dat deze man niet bang is om te sterven.malcolm X zei het ooit al: De gevaarlijkste wapen die eris is de man die nietbang is om te sterven.

159 NobelPrizes
20-03-05, 21:44
Mwoah, valt wel mee met die stoerigheid he?
Het lukt in de moslimlanden aardig om het volk met angst onder de duim te houden ;)

vlegeltje
20-03-05, 21:52
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Mwoah, valt wel mee met die stoerigheid he?
Het lukt in de moslimlanden aardig om het volk met angst onder de duim te houden ;)

Alleen in moslimlanden?

159 NobelPrizes
20-03-05, 21:54
Geplaatst door vlegeltje
Alleen in moslimlanden?

Of waar dan ook een dictatuur heerst.

159 NobelPrizes
20-03-05, 21:57
Goeie vraag trouwens, Vlegeltje. Ik denk meteen aan Zuid-Amerika, waar dictatoriale regimes als in Argentinie en Chili hebben huisgehouden, en het pleit niet hebben gewonnen. De spirit voor vrijheid van het volk was sterker, hoe bruut het regime ook was.

vlegeltje
20-03-05, 21:59
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Of waar dan ook een dictatuur heerst.

In NL heerst de stoerigheid (handelaars in angst) ook.

Maar is geen dictatuur....?

vlegeltje
20-03-05, 22:01
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Goeie vraag trouwens, Vlegeltje. Ik denk meteen aan Zuid-Amerika, waar dictatoriale regimes als in Argentinie en Chili hebben huisgehouden, en het pleit niet hebben gewonnen. De spirit voor vrijheid van het volk was sterker, hoe bruut het regime ook was.

Dat was niet de "spirit", maar Ronald Reagan (of all people...) die daar democratie heeft opgelegd. ;)

159 NobelPrizes
20-03-05, 22:01
Geplaatst door vlegeltje
In NL heerst de stoerigheid (handelaars in angst) ook.

Maar is geen dictatuur....?

Zout op met je angst.
Ik word moe van iedereen die elke discussie in de kiem wil smoren met het woordje angstzaaierij.

159 NobelPrizes
20-03-05, 22:02
Geplaatst door vlegeltje
Dat was niet de "spirit", maar Ronald Reagan (of all people...) die daar democratie heeft opgelegd. ;)

Kul.
Hebben de Zuid-Amerikanen zelf gedaan - die mensen daar hebben nog 's pezas. European spirit, zeg maar.

vlegeltje
20-03-05, 22:09
Geplaatst door 159 NobelPrizes
Zout op met je angst.
Ik word moe van iedereen die elke discussie in de kiem wil smoren met het woordje angstzaaierij.

Wie gebruikt in deze discussie als eerste het woordje angst?


:fpuh:

159 NobelPrizes
20-03-05, 22:12
Geplaatst door vlegeltje
Wie gebruikt in deze discussie als eerste het woordje angst?


Don Vito, die zich verbeeldt dat de co-gedetineerden van Mohammed Beha bang voor hem zouden wezen.

Timoesh
20-03-05, 22:36
Geplaatst door Orakel
. (http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1111189549391.html)


Hij heeft het recht om te zwijgen.


interessante artikel...zonder hem gelezen te hebben :moe:

Max Stirner
20-03-05, 23:33
Geplaatst door Don Vito
HAhaha al die stoere gangsters in de Jail zullen schijten in hun broek voor deze man, ze weten dat deze man niet bang is om te sterven.malcolm X zei het ooit al: De gevaarlijkste wapen die eris is de man die nietbang is om te sterven.


Ik zou ook niet zo bang zijn om te sterven als ik wist dat ik zou worden opgesloten tussen zo`n stelletje motorboyz die al tien jaar geen vrouw meer gezien hebben.........

reason
21-03-05, 09:06
Geplaatst door Don Vito
HAhaha al die stoere gangsters in de Jail zullen schijten in hun broek voor deze man, ze weten dat deze man niet bang is om te sterven.malcolm X zei het ooit al: De gevaarlijkste wapen die eris is de man die nietbang is om te terven.

Hij zal het zielepootje van de bak zijn.
Die zogenaamde "held", die met een pistool, een kapmes, en een mes een ongewapende dikkerd afslachtte. Die daarna wild rondschoot op voor hem onbekende mensen.
En die zich vervolgens gewillig liet arresteren nadat hij een kogeltje in zijn been kreeg. "mama, het doet pijn, wehweh" schijnt hij geroepen te hebben.
Dat hij de rest van zijn verdorven leven over zijn zonden mag nadenken in een zo klein mogelijke cel.

David
21-03-05, 11:03
Geplaatst door Don Vito
HAhaha al die stoere gangsters in de Jail zullen schijten in hun broek voor deze man, ze weten dat deze man niet bang is om te sterven.malcolm X zei het ooit al: De gevaarlijkste wapen die eris is de man die nietbang is om te sterven.


Dream on, honey bear!

taouanza
21-03-05, 11:38
Geplaatst door reason
Hij zal het zielepootje van de bak zijn.
Die zogenaamde "held", die met een pistool, een kapmes, en een mes een ongewapende dikkerd afslachtte. Die daarna wild rondschoot op voor hem onbekende mensen.
En die zich vervolgens gewillig liet arresteren nadat hij een kogeltje in zijn been kreeg. "mama, het doet pijn, wehweh" schijnt hij geroepen te hebben.
Dat hij de rest van zijn verdorven leven over zijn zonden mag nadenken in een zo klein mogelijke cel.

Dat zal wel meevallen de gevangenis zit toch vol met Marokkanen?:moe:

~Panthera~
21-03-05, 11:44
Geplaatst door taouanza
Dat zal wel meevallen de gevangenis zit toch vol met Marokkanen?:moe:

:stomp: :hihi:

reason
21-03-05, 12:27
Geplaatst door taouanza
Dat zal wel meevallen de gevangenis zit toch vol met Marokkanen?:moe:

hèhèhè.
Maar dat maakt toch niet uit? De meeste Marokkanen hebben toch ook de pest aan laffe moordenaars? :rambo:

reason
21-03-05, 12:39
Geplaatst door Don Vito
malcolm X zei het ooit al: De gevaarlijkste wapen die eris is de man die nietbang is om te sterven.

Ach, dat Malcolmpje dat zei, wil niet zeggen dat het waar is.
De geschiedenis zit VOL met mensen die niet bang waren te sterven, en die vervolgens stierven, terwijl ze hun vijand maar weinig schade toebrachten.

En die stierven voor een hopeloze zaak, of een verloren zaak , of een schandalige, slechte zaak.
Zeker vaak voor een schandalige slechte zaak.
Want juist verblinde fanatiekelingen zijn bereid over lijken te gaan, voor hun zogenaamde "goede zaak".
Terwijl ze intussen iedere menselijkheid laten varen. En dus voor een slechte zaak vechten.

Hoe dan ook, onze laffe moordenaar MB zei dat hij ging sterven voor zijn zaak. Maar bij de eerste tegenstand liet hij zich gevangen nemen.

duende
21-03-05, 12:51
Geplaatst door Don Vito
HAhaha al die stoere gangsters in de Jail zullen schijten in hun broek voor deze man, ze weten dat deze man niet bang is om te sterven.malcolm X zei het ooit al: De gevaarlijkste wapen die eris is de man die nietbang is om te sterven.
Misschien niet bang om te sterven....maar hoe zit het met zijn angst om van achteren genomen te worden?????

reason
21-03-05, 13:36
Geplaatst door duende
Misschien niet bang om te sterven....maar hoe zit het met zijn angst om van achteren genomen te worden?????

:stout: Waarschijnlijk heeft hij het juist daarom gedaan!
Diep van binnen wil hij niets liever voor de rest van zijn leven.

Dutchguy
21-03-05, 13:41
Geplaatst door reason
:stout: Waarschijnlijk heeft hij het juist daarom gedaan!
Diep van binnen wil hij niets liever voor de rest van zijn leven.

Diep van binnen? :D

David
21-03-05, 13:42
Geplaatst door Dutchguy
Diep van binnen? :D

Gedraag je, smotz!

duende
21-03-05, 13:43
Geplaatst door reason
:stout: Waarschijnlijk heeft hij het juist daarom gedaan!
Diep van binnen wil hij niets liever voor de rest van zijn leven.
Dan had ie toch ook een baard kunnen voorplakken (dit om herkenning te voorkomen) en gebukt achter het centraal station kunnen gaan staan.

taouanza
21-03-05, 13:46
Geplaatst door reason
hèhèhè.
Maar dat maakt toch niet uit? De meeste Marokkanen hebben toch ook de pest aan laffe moordenaars? :rambo:

Ze hebben meer de pest aan laffe varkens.

reason
21-03-05, 13:53
Geplaatst door taouanza
Ze hebben meer de pest aan laffe varkens.

Komt goed uit; dat gaat in dit geval samen! :haha:

Dutchguy
21-03-05, 14:01
Geplaatst door David
Gedraag je, smotz!

Zo moeilijk Daaf. :engel:

David
21-03-05, 14:03
Geplaatst door Dutchguy
Zo moeilijk Daaf. :engel:


Voorjaar in de kop? ;)

Dutchguy
21-03-05, 14:05
Geplaatst door David
Voorjaar in de kop? ;)

Jaja, bloemetjes laten hun kopjes al zien en dat inspireert enorm. :wink:

David
21-03-05, 14:08
Geplaatst door Dutchguy
Jaja, bloemetjes laten hun kopjes al zien en dat inspireert enorm. :wink:


I know. Overal die felle, speelse krokusjes die zo frivool de lucht in steken. Heel vrolijk word je daarvan. :boer:

Bofko
21-03-05, 14:20
Geplaatst door David
I know. Overal die felle, speelse krokusjes die zo frivool de lucht in steken. Heel vrolijk word je daarvan. :boer:

Heerlijk. De eerste asperges liggen ook alweer in de winkel.
Alleen, 10 Euro per kilo ... :loog:

taouanza
21-03-05, 14:24
Geplaatst door reason
Ach, dat Malcolmpje dat zei, wil niet zeggen dat het waar is.
De geschiedenis zit VOL met mensen die niet bang waren te sterven, en die vervolgens stierven, terwijl ze hun vijand maar weinig schade toebrachten.

En die stierven voor een hopeloze zaak, of een verloren zaak , of een schandalige, slechte zaak.
Zeker vaak voor een schandalige slechte zaak.
Want juist verblinde fanatiekelingen zijn bereid over lijken te gaan, voor hun zogenaamde "goede zaak".
Terwijl ze intussen iedere menselijkheid laten varen. En dus voor een slechte zaak vechten.

Hoe dan ook, onze laffe moordenaar MB zei dat hij ging sterven voor zijn zaak. Maar bij de eerste tegenstand liet hij zich gevangen nemen.
Die dingen die jij MB allemaal toewenst dat spreekt van menselijkheid.

Dutchguy
21-03-05, 14:26
Geplaatst door Bofko
Heerlijk. De eerste asperges liggen ook alweer in de winkel.
Alleen, 10 Euro per kilo ... :loog:

Maar dan heb je ook wat. Ferme hollandse jongens eerste oogst. :p

Bofko
21-03-05, 14:31
Geplaatst door Dutchguy
Maar dan heb je ook wat. Ferme hollandse jongens eerste oogst. :p

Poehee. Die hebben zeker een bereidingstijd van een half uur nodig schat ik zo.

David
21-03-05, 14:31
Geplaatst door Dutchguy
Maar dan heb je ook wat. Ferme hollandse jongens eerste oogst. :p


Stevig, fier, met een uitstekend mondgevoel!

reason
21-03-05, 14:45
Geplaatst door taouanza
Die dingen die jij MB allemaal toewenst dat spreekt van menselijkheid.

Wat wil jij nu eigenlijk zeggen?
Dat ik een laffe moordenaar niet mag toewensen dat hij levenslang krijgt?

Ik hoop voor jou dat je dat niet bedoelt, want dat zegt dan heel wat meer over jou dan over mij.

Dutchguy
21-03-05, 14:54
Geplaatst door David
Stevig, fier, met een uitstekend mondgevoel!

LOL.
Klopt! :lekpuh:

GiovanniHN
21-03-05, 15:18
Geplaatst door vlegeltje
Dat was niet de "spirit", maar Ronald Reagan (of all people...) die daar democratie heeft opgelegd. ;)

Vertel dat maar aan de mensen in Honduras, die onderdrukt werden door Generaal Alvarez en uit de weg geruimd werden door zijn doodseskader.

De Amerikaanse ambassadeur onder Carter had gewaarschuwd voor Alvarez, verteld wat een gek hij was. Wat doet Reagen? Hij geeft Honduras nog meer de economische hulp en een nieuwe ambassadeur (John Negroponte) die netjes zijn mond dicht houdt terwijl mensen verdwijnen, gemarteld en vermoord worden.

Uiteindelijk werd Alvarez verwijderd uit zijn functie door zijn eigen mensen waarna hij vertrok naar de VS. Hij was echter zo dom om later nog een keer terug te komen naar Honduras en werd toen vermoord.

En hoe is de situatie in Honduras nu? Het is een van de armste landen in Latijns Amerika. De regering is incompetent en corrupt. En dankzij het uitermate idiote idee van de VS om criminelen terug te sturen naar het land van herkomst hebben we nu tienduizenden leden van straatbendes. Om dat probleem op te lossen schiet de politie daarom ook iedereen kapot die jong is en kortgeschoren hoofd heeft.

Is dat vrijheid en democratie? Wow, we zijn af van dictators die alle steun hebben gehad van de VS. En nu? Nu is het een teringzooi en het zal nog lang duren voordat het beter zal gaan.

taouanza
21-03-05, 15:38
Geplaatst door reason
Wat wil jij nu eigenlijk zeggen?
Dat ik een laffe moordenaar niet mag toewensen dat hij levenslang krijgt?

Ik hoop voor jou dat je dat niet bedoelt, want dat zegt dan heel wat meer over jou dan over mij.

Jij wenst hem meer dan dat.
En hoopt en schijt maar een end weg.

reason
21-03-05, 15:51
Geplaatst door taouanza
Jij wenst hem meer dan dat.
En hoopt en schijt maar een end weg.

Triest hoor, deze reactie van jou.
Zoals ik al zei, dit zegt voroal veel over jou.
En niet veel goeds.

youssef_007
21-03-05, 17:20
stel je voor dat theo nu voor Allah (s.w.t.) moet verschijnen......... alhafid salama.....of dat de engelen van de ondervraging naar hem toe komen.
1. wie is jouw heer?
2. wat is jouw geloof?
3. Wat zeg jij over deze man die naar jullie is gezonden?

hoe gaat theo dan atwoorden.....
Of dat hij zich moet verantwoorden voor al zijn uitlatingen.......dit lijkt me echt een nare situatie.....

It's judgementday...geen advocaat, geen bodyguard alleen je daden en jij. Denkt iemand hier weleens aan...hoe het zal zijn als je eenmaal dood bent.

reason
21-03-05, 17:43
Geplaatst door youssef_007
stel je voor dat theo nu voor Allah (s.w.t.) moet verschijnen......... alhafid salama.....of dat de engelen van de ondervraging naar hem toe komen.
1. wie is jouw heer?
2. wat is jouw geloof?
3. Wat zeg jij over deze man die naar jullie is gezonden?

hoe gaat theo dan atwoorden.....
Of dat hij zich moet verantwoorden voor al zijn uitlatingen.......dit lijkt me echt een nare situatie.....

It's judgementday...geen advocaat, geen bodyguard alleen je daden en jij. Denkt iemand hier weleens aan...hoe het zal zijn als je eenmaal dood bent.

Het ging over Mohamed B. Hoe gaat HIJ zich verantwoorden?

De mens heeft verstand en gevoel gekregen.
Dat kan alleen betekenen dat God van ons verlangt dat we dat gebruiken.
Dat betekent dat iemand die zich blind laat leiden door woorden van anderen of door woorden van een boek,
iemand die niet zijn eigen verstand en gevoel laat spreken,
verkeerd bezig is geweest.

Van één ding ben ik zeker.
Als er een rechtvaardige God bestaat,
zal Hij een mens als Mohamed B, die zich door blinde haat laat leiden,
streng straffen.

Hoe Hij over Theo oordeelt?
Uiteaard weet ik, of wie dan ook, dat niet.
Maar dat hij er beter af zal komen dan een lafhartige moordenaar, dat staat voor mij vast.

Maar

highbike666
21-03-05, 20:37
Alleen mensen die labiel zijn hebben een geloof nodig.
En MB die gaat in de cel kennis maken met BUBA en dan moet hij het zeepje ff pakken.
BUBA weet hoe je van een sterretje een rondje kan maken.

ps Als God of Alle zou hebben bestaan dan zou er niet zo veel oorlogen zijn.
Kind van 4 dat sterft aan kanker heef dat kind ooit wat verkeerds gedaan? NEE ik DACHT HET NIET
Dus God en Alle die betaan niet gewoon sprookjes.

Juliette
21-03-05, 20:44
Geplaatst door David
Voorjaar in de kop? ;)

In de kop. :confused:

duende
22-03-05, 07:31
Geplaatst door youssef_007
stel je voor dat theo nu voor Allah (s.w.t.) moet verschijnen......... alhafid salama.....of dat de engelen van de ondervraging naar hem toe komen.
1. wie is jouw heer?
2. wat is jouw geloof?
3. Wat zeg jij over deze man die naar jullie is gezonden?

hoe gaat theo dan atwoorden.....
Of dat hij zich moet verantwoorden voor al zijn uitlatingen.......dit lijkt me echt een nare situatie.....

It's judgementday...geen advocaat, geen bodyguard alleen je daden en jij. Denkt iemand hier weleens aan...hoe het zal zijn als je eenmaal dood bent.
En toen kwamen de kabouters met hun puntmutsen en die namen Theo mee naar de toverfee.
"Theo je moet beleefd zijn tegen Allah en zijn engelen hoor anders krijg je billenkoek": zei de toverfee tegen die ondeugende Theo.
Theo knikte naar de toverfee en zei dat hij zijn best zou doen.
De kabouters deden een ronde dansje van plezier....
Ondertussen waren de elfjes in het bos ruzie aan het maken met de heks. De elfjes hadden namelijk met hun elfjes scooter de heks van haarv handtasje geript. De heks probeerde nog achteruit te rijden om een van de elfjes het leven uit te rijden, maar haar koppeling bleef hangen.
wordt vervolgd.....

Joepie
22-03-05, 09:15
Geplaatst door taouanza
Dat zal wel meevallen de gevangenis zit toch vol met Marokkanen?:moe:

Ik hoop van niet.

tr_imparator
22-03-05, 17:44
Geplaatst door highbike666

ps Als God of Alle zou hebben bestaan dan zou er niet zo veel oorlogen zijn.
Kind van 4 dat sterft aan kanker heef dat kind ooit wat verkeerds gedaan? NEE ik DACHT HET NIET
Dus God en Alle die betaan niet gewoon sprookjes.


je hoeft niet iets verkeerds te doen om dood te gaan, misschien heb je welles van noodlot gehoord?

''Elke ziel zal de dood smaken; u zult zeker worden betaald met het volle loon op de Dag van de Wederopstanding. Wie dan gevrijwaard wordt van het Vuur en toegelaten wordt tot het paradijs, zals triomf oogsten. Het huidige leven is slechts de vreugde van een hersenschim (Koran 3:185)

:D

tr_imparator
22-03-05, 17:58
Geplaatst door reason
Wat wil jij nu eigenlijk zeggen?
Dat ik een laffe moordenaar niet mag toewensen dat hij levenslang krijgt?


wat je mag toewensen of niet is aan jezelf, daar kan ik niet over oordelen. Helaas hebben we in Nederland de wet(rechter) die bepaald wat er in zo een geval gebeurd. Eigenlijk vind ik theo meer een lafaard dan MB, maar goed het is maar wat je laf noemt, toch?


Verder wil ik ff de illusie van sommige mensen wegnemen die denken dat mb van zijn kont gepakt zal worden. Mensenrechten gelden ook voor hem. Seksueel geweld is niet iets wat ik graag toewens aan mensen, betreurenswaardig zijn er mensen die wel zulke ideeen hebben. Dat is laf.

youssef_007
22-03-05, 19:29
Geplaatst door reason
Het ging over Mohamed B. Hoe gaat HIJ zich verantwoorden?

De mens heeft verstand en gevoel gekregen.
Dat kan alleen betekenen dat God van ons verlangt dat we dat gebruiken.
Dat betekent dat iemand die zich blind laat leiden door woorden van anderen of door woorden van een boek,
iemand die niet zijn eigen verstand en gevoel laat spreken,
verkeerd bezig is geweest.

dat klopt, de mens heeft verstand gekregen

Van één ding ben ik zeker.
Als er een rechtvaardige God bestaat,
zal Hij een mens als Mohamed B, die zich door blinde haat laat leiden,
streng straffen. .[/QUOTE]

straks ga je me nog vertellen dat theo zich door liefde liet leiden


Hoe Hij over Theo oordeelt?
Uiteaard weet ik, of wie dan ook, dat niet.
Maar dat hij er beter af zal komen dan een lafhartige moordenaar, dat staat voor mij vast.

Maar [/QUOTE]

lafhartige? hmmm...geloof je het zelf?
hoe kan jij trouwens iets van een god verwachten wanneer je zijn tekenen negeert, en hem ontkent.
Iemand die leeft alsof hij uit het niets hier op aarde is verschenen en daarna weer zal verdwijnen naar niks. Zomaar alsof er niks gebeurd is, we hebben geleefd op aarde en nu zijn we dood en klaar. En daarna wil hij naar het paradijs...rare logica hoor.

delirious
23-03-05, 20:09
Geplaatst door highbike666
Alleen mensen die labiel zijn hebben een geloof nodig.
En MB die gaat in de cel kennis maken met BUBA en dan moet hij het zeepje ff pakken.
BUBA weet hoe je van een sterretje een rondje kan maken.

ps Als God of Alle zou hebben bestaan dan zou er niet zo veel oorlogen zijn.
Kind van 4 dat sterft aan kanker heef dat kind ooit wat verkeerds gedaan? NEE ik DACHT HET NIET
Dus God en Alle die betaan niet gewoon sprookjes.

En Satan, bestaat die wel ?
Ik verwijs naar je nick 666.

highbike666
23-03-05, 20:52
Ook die bestaat niet :bril:

tr_imparator
23-03-05, 23:48
Geplaatst door highbike666
Ook die bestaat niet :bril:

bewijs?

highbike666
24-03-05, 06:13
bewijs maar dat alla of god bestaat :gniffel:

duende
24-03-05, 08:23
Geplaatst door highbike666
bewijs maar dat alla of god bestaat :gniffel: :lole:

papol
24-03-05, 09:22
Geplaatst door youssef_007
stel je voor dat Theo nu voor Allah (s.w.t.) moet verschijnen......... alhafid salama.....of dat de engelen van de ondervraging naar hem toe komen.
1. wie is jouw heer?
2. wat is jouw geloof?
3. Wat zeg jij over deze man die naar jullie is gezonden?

hoe gaat Theo dan atwoorden.....


Theo:
1: u bedoeld mijn jongeheer? Heren zijn van de middeleeuwen, niet van mij. Of u bedoeld herenliefde, jammer weer mis.
2: vooral in mezelf en een aantal medemensen, zoals familie, en een prachtige wereld
3: wat een onzin, gezonden ..... We worden toch allemaal gemaakt en geboren?

Allah:
1: mmmm, ik ben man noch vrouw, vlees noch vis, ik ben niet stoffelijk aanschouwelijk. Eigenlijk een goed antwoord ....
2: kijk dat zijn de echte, geloof in mijn schepselen, wederom 10 punten ....
3: en weer een goed antwoord, er word zoveel over mij gezegd en geschreven, ik zend hoogstens engelen en dat is al heel wat ....
Wel Theo, de eerste die ze alle drie verstandig beantwoord heeft, kom binnen en maak het je gezellig.

Moh.B.:
1: U Oh Heer, Allah Akbar ....
2: de Koran, uw wil en wetten, door U geschreven en .....Allah Akbar..
3: Mohammed (swt) Heer, Allah Akbar...

Allah:
jaja al goed, altijd weer... Ik heb nog zo gezegd: niet aanbidden ....
1: onzin, dat geslijm elke keer weer, ik ben niks meer of minder, gelijkheid is het toverwoord !!
2: ik kan geen pen vasthouden, en dan nog, verboden om ....... Niks wetten, leef in vrede op aarde !!!
3: IK ZEND ENGELEN !!!
Nou, ga jij de vloer maar vegen en de zeepjes oprapen, je snapt er werkelijk geen jota van ... Gegroet.
He Theo, doet er voor mij ook nog maar een ......


Gr.P

highbike666
24-03-05, 10:10
IK BEN GOD :duivel:

highbike666
24-03-05, 10:11
OF toch maar NIET :alien:

reason
24-03-05, 10:37
Geplaatst door tr_imparator
wat je mag toewensen of niet is aan jezelf, daar kan ik niet over oordelen. Helaas hebben we in Nederland de wet(rechter) die bepaald wat er in zo een geval gebeurd.

"Helaas", zeg je?
Dus het zou beter zijn, dat als iemand het ergens niet mee eens is, dat hij dan eigenrichting kan toepassen?
Dat iedereen maar zelf en naar eigen inzicht optreedt als iets niet bevalt?
Gelukkig gaat het er in ons land niet zo aan toe.


[i]Eigenlijk vind ik theo meer een lafaard dan MB, maar goed het is maar wat je laf noemt, toch? [/B]

Waarom was Theo een lafaard?
Hij was een lomperik, maar met een klein hartje.
Hij kwam recht voor zijn raap voor zijn mening uit. Hoewel wij werd gewaarschuwd dat het gevaarlijk kon zijn, bleef hij zijn mening iten.
Dat is dus niet laf.

Dan MB.
Gewapend met een pistool, een mes en een kapmes, ging hij een ongewapende, niet-voorbereide en niet-gewelddadige man te lijf.

Sommigen lijken MB als een held te zien, omdat hij dat "durfde".
Alleen omdat hij bereid was zo ver te gaan in zijn handelen.
Maar dat getuigt NIET van moed.
Het getuigt van een blinde en hatende kijk op de wereld.
Het afslachten van een weerloos slachtoffer is ten diepste een laffe daad.


[i]Verder wil ik ff de illusie van sommige mensen wegnemen die denken dat mb van zijn kont gepakt zal worden. Mensenrechten gelden ook voor hem. Seksueel geweld is niet iets wat ik graag toewens aan mensen, betreurenswaardig zijn er mensen die wel zulke ideeen hebben. Dat is laf. [/B]

Ach, die reacties zijn ironischbedoeld, en moet je niet te serieus nemen.
Wel is de serieuze achtergrond van die reacties dat mensen deze moordenaar toewensen dat hij de rest van zijn leven in de cel blijft.
Terecht, het is een gezonde menselijke reacties om moordenaars in de bak te willen hebben.

reason
24-03-05, 10:49
Geplaatst door youssef_007

quote/ Van één ding ben ik zeker.
Als er een rechtvaardige God bestaat,
zal Hij een mens als Mohamed B, die zich door blinde haat laat leiden,
streng straffen. /quote

straks ga je me nog vertellen dat theo zich door liefde liet leiden.[/B]

Dat heeft er miks mee te maken.
Het gaat om de moord op Theo, die is geplaaged door Mohamed B.


[i]
quote/ Hoe Hij over Theo oordeelt?
Uiteaard weet ik, of wie dan ook, dat niet.
Maar dat hij er beter af zal komen dan een lafhartige moordenaar, dat staat voor mij vast. /quote

lafhartige? hmmm...geloof je het zelf?
hoe kan jij trouwens iets van een god verwachten wanneer je zijn tekenen negeert, en hem ontkent.
Iemand die leeft alsof hij uit het niets hier op aarde is verschenen en daarna weer zal verdwijnen naar niks. Zomaar alsof er niks gebeurd is, we hebben geleefd op aarde en nu zijn we dood en klaar. En daarna wil hij naar het paradijs...rare logica hoor. [/B]

Wat is dat voor een geklets over mij?
Hoezo zou ik God ontkennen? Hoezo “dood en klaar”?
Allemaal woorden die ik niet heb gezegd, en ook niet zal zeggen.