PDA

Bekijk Volledige Versie : Man sterft in gehaktmolen



delirious
21-03-05, 18:39
OSLO - Een man in Noorwegen is maandag overleden nadat hij tijdens zijn werk in een worstfabriek in een vleesmolen was terechtgekomen.

De 40-jarige man was volgens de politie de machine aan het bedienen, toen hij in de molen terechtkwam. Volgens de politie is niet duidelijk of het ongeluk is veroorzaakt door een menselijke fout of dat er iets mis was met het apparaat. De Noorse arbeidsinspectie zoekt dat uit.


Nu.nl

delirious
21-03-05, 18:40
ajajaaaaj.
:(

mark61
21-03-05, 18:46
Das helemaaal niet halal.

delirious
21-03-05, 18:50
Geplaatst door mark61
Das helemaaal niet halal.

:huil:

Tomas
21-03-05, 18:56
Voor de goede orde zou er een zwart rouwbandje om de worst moeten worden geplaatst die uit deze machine komen de komende maanden tot je vrij zeker kunt stellen dat er geen sporen van de man terug gevonden kunnen worden in de worst. Denk ik.

nl-x
21-03-05, 18:58
Of je noemt het gewoon half om half tot die tijd

Joesoef
21-03-05, 19:00
Hij was uitgegleden toen hij in de trechter stond te zeiken.

delirious
21-03-05, 19:00
Geplaatst door Tomas
Voor de goede orde zou er een zwart rouwbandje om de worst moeten worden geplaatst die uit deze machine komen de komende maanden tot je vrij zeker kunt stellen dat er geen sporen van de man terug gevonden kunnen worden in de worst. Denk ik.

Die man is een Happy Meal nu.

Tomas
21-03-05, 19:00
Geplaatst door nl-x
Of je noemt het gewoon half om half tot die tijd

Dat kan ook. Dan zou je met een smaller rouwbandje toekunnen.

Joesoef
21-03-05, 19:03
Geplaatst door delirious
Die man is een Happy Meal nu.

Zien zijn kinderen papa nog is een keer.

Tomas
21-03-05, 19:06
Geplaatst door Joesoef
Zien zijn kinderen papa nog is een keer.

"Wie is toch die man die elke zondag in de gehakt zit?"

nl-x
21-03-05, 19:08
En dan gebeurt het ook niet eens op een woensdag.

delirious
21-03-05, 19:09
Geplaatst door Tomas
"Wie is toch die man die elke zondag in de gehakt zit?"

:haha: :haha: :haha:

Joesoef
21-03-05, 19:15
Geplaatst door Tomas
"Wie is toch die man die elke zondag in de gehakt zit?"

:ergleuk:

sadeeQ
21-03-05, 21:02
Noorse man sterft in gehaktmolen

OSLO - Een man in Noorwegen is maandag overleden nadat hij tijdens zijn werk in een worstfabriek in een vleesmolen was terechtgekomen.

De 40-jarige man was volgens de politie de machine aan het bedienen, toen hij in de molen terechtkwam. Volgens de politie is niet duidelijk of het ongeluk is veroorzaakt door een menselijke fout of dat er iets mis was met het apparaat. De Noorse arbeidsinspectie zoekt dat uit


:schrik: hebben ze hem nog wel terug gevonden ?

Timoesh
21-03-05, 21:11
Eetsmakelijk!

Joesoef
21-03-05, 21:30
:moe:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=133755

AARDIG
22-03-05, 00:06
Sommige dingen zijn gewoon niet grappig........... ik vind jullie echt heel erg naar...... reageer svp niet op mijn reactie... maar gebruik die reactietijd om je dat moment voor de ogen te halen....en met wat fantasie jezelf of een geliefde te zien vergaan.... Ik vraag me af wat de moderaters hier doen?

duende
22-03-05, 09:07
Geplaatst door AARDIG
Sommige dingen zijn gewoon niet grappig........... ik vind jullie echt heel erg naar...... reageer svp niet op mijn reactie... maar gebruik die reactietijd om je dat moment voor de ogen te halen....en met wat fantasie jezelf of een geliefde te zien vergaan.... Ik vraag me af wat de moderaters hier doen?
Heb het voor mijn ogen gehaald....En ben tot de konklussie gekomen dat ik voorlopig geen worst meer eet.

Joesoef
22-03-05, 09:09
Geplaatst door AARDIG
Sommige dingen zijn gewoon niet grappig........... ik vind jullie echt heel erg naar...... reageer svp niet op mijn reactie... maar gebruik die reactietijd om je dat moment voor de ogen te halen....en met wat fantasie jezelf of een geliefde te zien vergaan.... Ik vraag me af wat de moderaters hier doen?


Zal mij worst wezen :ego:

duende
22-03-05, 09:28
Geplaatst door Joesoef
Zal mij worst wezen :ego: :lachu: