PDA

Bekijk Volledige Versie : Michael Jackson weer te laat bij rechtbank



IbnRushd
22-03-05, 11:23
Michael Jackson weer te laat bij rechtbank
Uitgegeven op 22 maart 2005 om 10:31 uur, bijgewerkt om 10:46

Michael Jackson is maandag opnieuw te laat bij de rechtbank in het Californische Santa Maria verschenen vanwege ziekenhuisbezoek. Hij kwam bij de rechtbank aan in het gezelschap van een eerstehulparts, die achter gesloten deuren uitleg gaf aan de rechter. Jackson zou op weg naar de rechtbank plotseling onverdraaglijke rugpijn hebben gekregen.


Op 10 maart dreigde de rechter Jackson toen die niet op tijd kwam voor de zitting alsnog voor de duur van zijn proces naar de gevangenis te sturen. De zanger, die op borgtocht vrij is, bleek toen met rugklachten in het ziekenhuis te zitten en verscheen ruim een uur te laat, in pyjamabroek en op pantoffels.

Dit keer kwam hij slechts een paar minuten te laat en had hij zijn gewone kleren aan. Wel maakte hij een wankele indruk. Toen hij de rechtbank binnenging groette hij zijn fans nauwelijks en toen een journalist hem aan het eind van zitting, zes uur later, vroeg wat er aan de hand was kwam er in eerste instantie geen geluid uit zijn mond, toen hij die opendeed om antwoord te geven. Even later zei hij dat hij veel pijn had en dat de dokter hem medicijnen had voorgeschreven. Aan het begin van de zitting trilde en huilde hij.

Jackson wordt ervan verdacht in 2003 op zijn ranch Neverland een toen 13-jarige jongen seksueel te hebben misbruikt. Volgens een psycholoog die maandag als getuige optrad blijkt uit onderzoek dat slechts 2 tot 6 procent van de aangiften wegen seksueel misbruik van kinderen vals is.

www.nieuws.nl

Tomas
22-03-05, 11:24
Geplaatst door IbnRushd
Volgens een psycholoog die maandag als getuige optrad blijkt uit onderzoek dat slechts 2 tot 6 procent van de aangiften wegen seksueel misbruik van kinderen vals is.

Als dit meeweegt in de rechtspraak is het een zichzelfversterkende bewering.

~Panthera~
22-03-05, 11:31
Zelfmoord kandidaad, die gast.

Tomas
22-03-05, 11:33
Geplaatst door ~Panthera~
Zelfmoord kandidaad, die gast.

Niet iedereen met rugklachten pleegt zelfmoord hoor.

Bar
22-03-05, 11:39
Geplaatst door Tomas
Niet iedereen met rugklachten pleegt zelfmoord hoor.

Hattie vroegah maar niet van die rare shuffles moeten maken.....

~Panthera~
22-03-05, 11:55
Geplaatst door Bar
Hattie vroegah maar niet van die rare shuffles moeten maken.....

Van King of Pop tot verdachte is wel even een omzwaai.
Denk dat ie daar niet echt lekker mee om kan gaan, is ie totaal niet gewend.
Bovendien komt ie uit een behoorlijk verknipte familie.
Het zou mij niets verbazen.

Tomas
22-03-05, 11:58
Geplaatst door ~Panthera~
Van King of Pop tot verdachte is wel even een omzwaai.
Denk dat ie daar niet echt lekker mee om kan gaan, is ie totaal niet gewend.

Het zou mij niet verbazen dat statistiken zouden uitwijzen dat popmusici percentueel vaker met justitie in aanrakning kwamen als de rest. En buiten dat het is altijd "vervelend" om van kindermisbruik beschuldigd te worden, lijkt mij. Ook al heb je niks op je geweten. Het blijft voor velen toch altijd: waar rook is, is vuur.

Rabi'ah.
22-03-05, 15:24
Verdachte in een rechtszaak en da nog de diva uit gaan hangen. :rolleyes:

delirious
22-03-05, 19:40
Ben benieuwd wat er gebeurt als Wacko Jacko wordt beschuldigd, en de bak in moet.
Zouden er weer rassenrellen komen?

Bofko
22-03-05, 19:44
Geplaatst door delirious
Ben benieuwd wat er gebeurt als Wacko Jacko wordt beschuldigd, en de bak in moet.
Zouden er weer rassenrellen komen?

Ik denk niet dat Michael nog als ´zwarte´ gezien wordt door de zwarte bevolking.

delirious
22-03-05, 20:56
Geplaatst door Bofko
Ik denk niet dat Michael nog als ´zwarte´ gezien wordt door de zwarte bevolking.

Damn die was ik vergeten. :hihi:

barneveld
22-03-05, 20:59
hij is meer een zebra dan neger