PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe verbloem je terreur?



taouanza
22-03-05, 18:02
Groen licht voor Kolonisten.

Ben benieuwd hoe de Palestijnse propagandamachine dit toppunt van beschaving waar moslims zo jaloers op zijn kunnen veranderen in iets misdadig. Je weet wel ze zijn heel erg antisemitisch en maken van landroof dat de bouw van 3500 woningen op Palestijns gebied mogelijk maakt iets misdadig. En wie geeft de opdracht minister van Defensie.
Ja hoor niemand steunt geflipte kolonisten. Vandaar dat ze naar hartelust kunnen bouwen tussen miljoenen palestijnen. De regering baalt van geflipte kolonisten en wil vrede. vandaar de landroof.
HEt is heel goed bedoeld. Kun je nagaan hoe antisemitisch moslims zijn dat ze dit wonder van beschaving niet kunnen waarderen.
De indianen hebben een vredespijp Israeliers hebben landjepik als teken van vrede. Daarbij onderzoeken ze ook het bestaan van Mozes.
Is dat niet zoiets als dat je naar de notaris gaat en zegt: huplepup is gestorven ik wil mijn deel van de erfenis en hier is mijn DNAtest dat bewijst dat ik NIET zijn zoon ben.

echnaton
22-03-05, 18:14
Terreur is heel wat anders.

taouanza
22-03-05, 18:16
Geplaatst door echnaton
Terreur is heel wat anders.

Dit is terreur.

echnaton
22-03-05, 18:19
Geplaatst door taouanza
Dit is terreur.

We worden het vast niet eens.

taouanza
22-03-05, 18:21
Geplaatst door echnaton
We worden het vast niet eens.
Jawel doe nou gewoon ff of het Palestijnen zijn die huizen vn joden bulldozeren en kinderen door het hoofdschieten.n Wedden dat je dat terreur vindt?

echnaton
22-03-05, 18:32
Geplaatst door taouanza
Jawel doe nou gewoon ff of het Palestijnen zijn die huizen vn joden bulldozeren en kinderen door het hoofdschieten.n Wedden dat je dat terreur vindt?

Laat maar zitten hoor. Het is goed mogelijk dat er vrede komt. Heb je de berichten niet gevolgd? En zelfs nu kun je niets anders dan propaganda ophoesten.

taouanza
22-03-05, 18:46
Geplaatst door echnaton
Laat maar zitten hoor. Het is goed mogelijk dat er vrede komt. Heb je de berichten niet gevolgd? En zelfs nu kun je niets anders dan propaganda ophoesten.

Waarom moet ik het laten zitten?
Omdat het wel terreur zou zijn als het om joden ging.

Dit is een bericht van vandaag, Einstein.

echnaton
22-03-05, 18:48
Geplaatst door taouanza
Waarom moet ik het laten zitten?
Omdat het wel terreur zou zijn als het om joden ging.

Dit is een bericht van vandaag, Einstein.

Ik begrijp dat je er vandaag niets bij laat zitten. Maar ik wel. De Groeten.

taouanza
22-03-05, 18:54
Geplaatst door echnaton
Ik begrijp dat je er vandaag niets bij laat zitten. Maar ik wel. De Groeten.

Ik zei toch dat het terreur is.
Woorden hebben definities. Definities hebben kenmerken.
Kenmerken vormen definities.
Definitie van tereur heeft geen afkomst als kenmerk. Het gaat om de daad niet de afkomst van de dader.
Mocht je er anders over denken dat moet je ook het lef hebben omdat toe te geven.