PDA

Bekijk Volledige Versie : Psst: Marokkanen verhuizen naar Belgie



vgeld
22-03-05, 20:19
Ik heb afgelopen week een onderhoud gehad met een Bruxellois ( = iemand uit brussel ) en die wist mij te vertellen dat Marokkanen uit Nederland massaal commercieel panden zijn gaan kopen in Brussel.
Goed initiatief zou ik maar zeggen: Waarom investeren in het land van de Wildertjes en de LPF-jes.

Joesoef
22-03-05, 20:25
Dat is de schuld van Mars. Iedereen denkt nu dat al die Belgen zo aardig zijn.

barfly
22-03-05, 20:33
België nog 300.000 Marokkanen erbij? Dat maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken denk ik :haha:

Marsipulami
22-03-05, 20:34
Geplaatst door Joesoef
Dat is de schuld van Mars. Iedereen denkt nu dat al die Belgen zo aardig zijn.

:D :jumping:

Julien
22-03-05, 20:39
Ik denk dat VGeld eerder Wallonië bedoelt dan Vlaanderen. Een stad als Bruxelles of Liège is best tolerant. Antwerpen of Brugge is een heel ander verhaal.

barneveld
22-03-05, 20:41
Geplaatst door Julien
Ik denk dat VGeld eerder Wallonië bedoelt dan Vlaanderen. Een stad als Bruxelles of Liège is best tolerant. Antwerpen of Brugge is een heel ander verhaal.

liege heeft te veel tunnels

vgeld
22-03-05, 20:49
Geplaatst door Julien
Ik denk dat VGeld eerder Wallonië bedoelt dan Vlaanderen. Een stad als Bruxelles of Liège is best tolerant. Antwerpen of Brugge is een heel ander verhaal.
Ik kom vaak in Brugge en Gent en ik ben verrukt van die twee steden. Ik ben ook van de mensen in die twee steden gaan houden. Beide steden liggen in Vlaanderen.

vgeld
22-03-05, 20:54
Geplaatst door barfly
België nog 300.000 Marokkanen erbij? Dat maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken denk ik :haha:

Ik adviseer de Tokkie_Marokkanen om hier te blijven. zelfstandigen, studenten, mensen met een beroep en wetenschappers moeten naar Belgie verhuizen.

barfly
22-03-05, 20:58
Geplaatst door vgeld
Ik adviseer de Tokkie_Marokkanen om hier te blijven. zelfstandigen, studenten, mensen met een beroep en wetenschappers moeten naar Belgie verhuizen.

Zeg eens beste Vgeld, als het aankomt op Tokkie_Marokkanen dan weet jij nogal veel volgens mij. Hoeveel Tokkie_Marokkanen zijn er denk je in Nederland? Dit is een serieuze vraag hé? Ik stel je mening op prijs!

barfly
22-03-05, 21:00
Geplaatst door Julien
Ik denk dat VGeld eerder Wallonië bedoelt dan Vlaanderen. Een stad als Bruxelles of Liège is best tolerant. Antwerpen of Brugge is een heel ander verhaal.

Het heet gewoon Brussels en Luik net als Straatsburg.

vgeld
22-03-05, 21:11
Geplaatst door barfly
Zeg eens beste Vgeld, als het aankomt op Tokkie_Marokkanen dan weet jij nogal veel volgens mij. Hoeveel Tokkie_Marokkanen zijn er denk je in Nederland? Dit is een serieuze vraag hé? Ik stel je mening op prijs!

Tokkie_Marokkanen = afh. van het aantal tokkie _Hollanders/wijk.

barfly
22-03-05, 21:21
Geplaatst door vgeld
Tokkie_Marokkanen = afh. van het aantal tokkie _Hollanders/wijk.

Dat begreep ik al. Hoe meer Tokkie_Marokkanen des te minder restant bewoners en andersom hoe meer Tokkie_Hollanders des te minder andersoortigen. Lijkt me duidelijk.

Maar dat was mijn vraag niet.

Hoeveel Tokkie_Marokkanen zijn er dan eigenlijk in Nederland.

Gewoon voor de beeldvorming, ik schat dat er 40% Tokkie_Hollanders zijn, van de 16.000.000...

rja2
22-03-05, 21:28
Geplaatst door barfly
Dat begreep ik al. Hoe meer Tokkie_Marokkanen des te minder restant bewoners en andersom hoe meer Tokkie_Hollanders des te minder andersoortigen. Lijkt me duidelijk.

Maar dat was mijn vraag niet.

Hoeveel Tokkie_Marokkanen zijn er dan eigenlijk in Nederland.

Gewoon voor de beeldvorming, ik schat dat er 40% Tokkie_Hollanders zijn, van de 16.000.000...
40 procent, dat lijkt me zeer hoog,

Zoveel uitvreters hebben we niet in Nederland, het werklooscijfer is 7 procent volgens mij.

vgeld
22-03-05, 22:10
Geplaatst door rja2
40 procent, dat lijkt me zeer hoog,

Zoveel uitvreters hebben we niet in Nederland, het werklooscijfer is 7 procent volgens mij.
Je bent een achterlijke debiel. Je verwart werkzoekenden met Tokkies.

tr_imparator
22-03-05, 22:15
Geplaatst door vgeld


had jij geen 2 strafpunten? reductie!?

barfly
22-03-05, 22:17
Geplaatst door tr_imparator
had jij geen 2 strafpunten? reductie!?

Vgeld heeft vast andere eigenschappen dan andere prikkers :p

tr_imparator
22-03-05, 22:24
Geplaatst door barfly
Vgeld heeft vast andere eigenschappen dan andere prikkers :p

wat is de ''reductie-equivalent''? vertel...,

vgeld
22-03-05, 22:49
Geplaatst door barfly
Vgeld heeft vast andere eigenschappen dan andere prikkers :p
Vgeld snoert de mond (=bek) van personen zoals jij.

tr_imparator
22-03-05, 23:21
Geplaatst door vgeld
Vgeld snoert de mond (=bek) van personen zoals jij.


:amazed:

wie ik ben ????
23-03-05, 01:42
Klinkt goed dat er steeds meer marokkanen richting belgie gaan.

Nu alleen kijken of de Marokkaan de werkelijke schuldige is, en is het niet zo dan doen de Nederlanders het zelfde toch ook met de turken!!!!

rja2
23-03-05, 06:17
Geplaatst door vgeld
Je bent een achterlijke debiel. Je verwart werkzoekenden met Tokkies.
Gut, moet je gelijk schelden, je kunt niet op normale manier discussiëren.

Wil ik wel eens weten, wat er hier onder Tokkies wordt verstaan.

MarinadeMix
23-03-05, 11:50
Ik ga ook maar eens in Belgie wonen, alleen voor de leuke accentjes :hardlach:

amai

Umarvlie
23-03-05, 11:53
Geplaatst door vgeld
Ik adviseer de Tokkie_Marokkanen om hier te blijven. zelfstandigen, studenten, mensen met een beroep en wetenschappers moeten naar Belgie verhuizen.

Stijgt het IQ in zowel Nederland als Belgie ... :lekpuh:

GTV
23-03-05, 13:18
Geplaatst door rja2
Gut, moet je gelijk schelden, je kunt niet op normale manier discussiëren.


Euh...

Vgeld is tokkie_marokaan?

don pizza
30-03-05, 13:07
Geplaatst door Julien
Ik denk dat VGeld eerder Wallonië bedoelt dan Vlaanderen. Een stad als Bruxelles of Liège is best tolerant. Antwerpen of Brugge is een heel ander verhaal.


brussel hoort bij vlaanderen en niet bij wallonie voor alle duidelijkheid :wink: en in antwerpen hebben ze minder problemen als in holland...
in brugge zijn er helemaal geen problemen.
de enige probleemsteden zijn antwerpen en mechelen voor de rest zijn ze toch toleranter in belgie als in nederland.

Julien
30-03-05, 16:24
Geplaatst door don pizza
brussel hoort bij vlaanderen en niet bij wallonie voor alle duidelijkheid :wink: en in antwerpen hebben ze minder problemen als in holland...
in brugge zijn er helemaal geen problemen.
de enige probleemsteden zijn antwerpen en mechelen voor de rest zijn ze toch toleranter in belgie als in nederland.

nee hoor. Brussel is voor de overgrote meerderheid Franstalig, en het behoort voor minimaal de helft tot Wallonie! :) Het zal niet lang duren voordat Brussel 100% Franstalig wordt..

En als ik zo naar de grote aanhang van het Vlaams Blok kijk in Vlaanderen, weet ik echt niet of Marokkanen in Vlaanderen beter af zijn dan in Nederland. In Wallonie is er echter nauwelijks aanhang bij extreem-rechtse partijen.