PDA

Bekijk Volledige Versie : probleem?????

studente24
23-03-05, 14:08
Hebben jullie ook zo'n probleem om een leuke partner te vinden.
Marokkaanse jongens lijken op het eerste gezicht leuk, maar uiteindelijk blijkt dat ze een totaal andere mentaliteit hebben (niet ruimdenkend zijn). Ik ben zelf arabisch en heb een vrije opvoeding genoten.
Ik heb ook het gevoel dat er een verschil zit tussen arabische en berberse jongens (al weet ik dat niet zeker er zijn meer berbers in nederland)
Waar zitten de leuke jongens???????

Hebben jullie hier ook last van, wat is toch het probleem van onze jongens.

JamaL_JamaL
25-03-05, 04:22
Geplaatst door studente24
Hebben jullie ook zo'n probleem om een leuke partner te vinden.
Marokkaanse jongens lijken op het eerste gezicht leuk, maar uiteindelijk blijkt dat ze een totaal andere mentaliteit hebben (niet ruimdenkend zijn). Ik ben zelf arabisch en heb een vrije opvoeding genoten.
Ik heb ook het gevoel dat er een verschil zit tussen arabische en berberse jongens (al weet ik dat niet zeker er zijn meer berbers in nederland)
Waar zitten de leuke jongens???????

Hebben jullie hier ook last van, wat is toch het probleem van onze jongens.

wat is dan het verschil

sarah1981
04-04-05, 11:30
hey vindt je jezelf mooi ofzo hahaha ( zie foto hier boven) hahhaahhaaaa :haha:

smarty
10-04-05, 02:53
wat voor "andere" mentaliteit hebben we?

amel6
13-04-05, 16:56
Ik weet wat je bedoelt,er is wel een verschil denk ik wel tussen berbers en arabische jongens.
Arabische jongens zijn meer ruimdenkend,maar ik denk ook wel dat het ligt hoe je bent opgevoed.

Dina 18
16-04-05, 13:43
Volgens mij is er niet echt een verschil tussen berberse of arabische jongens hoor!
Er zijn ruimdenkende berbers en ruimdenkende arabieren! Het heeft gewoon vooral te maken met het karakter van de persoon!
By the way er bestaan goede en slechte berbers, en goede en slechte arabieren!

En niet alleen jongens hoor, meisjes ook ! ! ! !

amel6
18-04-05, 16:04
Als ik kijk in mijn omgeving zie ik dat toch wel anders de arabische zijn heel anders in hun manier van omgang met vrouwen,ik zeg niet dat het beter is maar berberse jongens zijn meer traditioneler,die laten de vrouwen minder vrij in het nemen van hun beslissingen.