PDA

Bekijk Volledige Versie : Rij-instructeur haalt uit met honkbalknuppel



delirious
23-03-05, 19:23
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Tijdens een rijles in Capelle aan den IJssel, heeft een beginnend automobilist al kennis gemaakt met agressie in het verkeer. De 27-jarige rij-instructeur deelde een klap uit met een honkbalknuppel toen een 51-jarige man hem aansprak op het rijgedrag van de leerling.

De 51-jarige Capellenaar ergerde zich zo aan de leswagen dat hij op het Valeriusrondeel in discussie ging met de instructeur uit Rotterdam. De Capellenaar trok daarbij een mes waarop de instructeur een honkbalknuppel uit de leswagen pakte en uithaalde, aldus de politie.


De man uit Capelle aan den IJssel hield aan de klap een lichte hersenschudding en een hoofdwond over. De politie nam beide mannen voor verhoor mee naar het bureau.

nu.nl

Bofko
23-03-05, 19:38
:nijn: Slagen voor je rijbewijs.

delirious
23-03-05, 19:41
:giechel: :giechel:

Julien
24-03-05, 00:32
:hihi: ik heb mijn rijistructeur wel eens zo geïrriteerd dat 'ie MIJ een klap wou geven...maar dit is wel héél extreem :D

tr_imparator
24-03-05, 00:55
gelukkig maak je het maar 1 keer mee in je leven dat rijlesgedoe ~~

2 jaar geleden heb ik acuut geremd voor een meneer die graag wou oversteken, hij zag mij niet? de automobilisten achter me die waren heel boos geworden. Kwam zelfs uit z'n auto. Aanpak: schakelen en weer gas. negeren die shit :D