PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie: toenemende problemen met Marokkaanse jongeren



GTV
24-03-05, 16:19
EINDHOVEN - Als er niets gebeurt, ontstaan in de Eindhovense wijk Vaartbroek grote problemen met Marokkaanse jongeren. Nu gaat het nog om een groep van ruim dertig jongeren die ernstig overlast veroorzaken. Omdat er steeds meer jonge kinderen bijkomen, is die groep over enkele jaren verdrievoudigd. De politie heeft de gemeente gevraagd om de betrokken families intensief en individueel te begeleiden. Een woordvoerder van de politie heeft dit donderdag gemeld.

De jonge Marokkanen veroorzaken in de betreffende wijk al langer overlast. Verschillende projecten, onder meer het inzetten van Marokkaanse buurtvaders, hebben daar geen verandering in gebracht. Vorige week nog moest de politie een verdachte van een verkeersovertreding laten lopen omdat een grote groep jongeren de agenten bedreigden.

Bron:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/19286461/Politie:_toenemende_problemen_met_Marokkaanse_jong eren.html

Umarvlie
24-03-05, 16:24
Geplaatst door GTV
Vorige week nog moest de politie een verdachte van een verkeersovertreding laten lopen omdat een grote groep jongeren de agenten bedreigden.

En hier snap ik nou geen klont van ... misdaad en bedreigingen lonen dus kennelijk?

The_Reporter
24-03-05, 16:26
Geplaatst door Umarvlie
En hier snap ik nou geen klont van ... misdaad en bedreigingen lonen dus kennelijk?
Zo lang het bij gescheld blijft zeker.

Joepie
24-03-05, 16:35
Waarschijnlijk te veel gewicht gegeven aan dit voorval.

Wij zijn ook zovaak uit elkaar gehaald toen we met 20 man buiten stonden (gangvorming noemde men dat) en paniek dat er was.....

Mensen durvden de hond op de plaats des ionheils niet meer uit te laten?

we stonden verdomme alleen maar wat te flauwekullen onderling.

Umarvlie
24-03-05, 16:39
Geplaatst door Joepie
Waarschijnlijk te veel gewicht gegeven aan dit voorval.

Wij zijn ook zovaak uit elkaar gehaald toen we met 20 man buiten stonden (gangvorming noemde men dat) en paniek dat er was.....

Mensen durvden de hond op de plaats des ionheils niet meer uit te laten?

we stonden verdomme alleen maar wat te flauwekullen onderling.

Het gaat hier alleen wel om de politite die dus afhaakt.... wie grijpt dan nog wel in? Zo werk je dus problemen in de hand, eenerzijds de jongeren die denken dat ze ermee weg komen, anderzijds burgers die recht in eigen hand gaan nemen.... daar zit toch niemand op te wachten?

rja2
24-03-05, 16:50
Geplaatst door Umarvlie
Het gaat hier alleen wel om de politite die dus afhaakt.... wie grijpt dan nog wel in? Zo werk je dus problemen in de hand, eenerzijds de jongeren die denken dat ze ermee weg komen, anderzijds burgers die recht in eigen hand gaan nemen.... daar zit toch niemand op te wachten?
Dan krijg je no go area's waar de politie niet durft te komen, behalve als ze met genoeg mankracht zijn. Je kunt er moeilijk, permanent ME's in busjes neer zetten. Dat wordt zo'n buurt nog meer een ghetto en waar de normale wetten niet meer gelden..

Dit hoeven we niet accepteren, voor mij het is het onacceptabel, dat de politie niet overal meer komt.

taouanza
24-03-05, 16:51
Een gehucht als Venlo heeft een harde kern van 120 lonsdalejongeren. We hebben het moeten vernemen van de lokale kranten. Met gelijk een persbericht van de politie die het onnodig vond om de jeugd zwart te maken. Maar als het om Marokkaanse jongeren gaat kan je niet gauw beginnen met het van de daken te schreeuwen.

rja2
24-03-05, 17:07
Geplaatst door taouanza
Een gehucht als Venlo heeft een harde kern van 120 lonsdalejongeren. We hebben het moeten vernemen van de lokale kranten. Met gelijk een persbericht van de politie die het onnodig vond om de jeugd zwart te maken. Maar als het om Marokkaanse jongeren gaat kan je niet gauw beginnen met het van de daken te schreeuwen.
Ik heb niet gehoord dat die Lonsdale jongeren
de politie het werk onmogelijk maakt.

Van die Marokkoaanse jongeren in Eindhoven wel, dat is onacceptabel in een rechtsstaat die Nederland is.

Umarvlie
24-03-05, 17:16
Geplaatst door rja2
Van die Marokkoaanse jongeren in Eindhoven wel, dat is onacceptabel in een rechtsstaat die Nederland is.

Dat het nu Marokkanen zijn is niet het belangrijkste, er was bijvoorbeeld een straat in Scheveningen (ben de naam vergeten) waar een paar zware cirminelen woonde en waar de politite niet indurfde!. Als ze het toch deden werd er gelijk op ze geschoten.

Het gaat erom dat als iets dergelijks gebeurt je op de Politie moet kunnen rekenen dat het wordt rechtgezet... en dat gebeurd dus niet ... en dat is de echte tragiek... als de politie niets (zkere te druk met het maken van lijstjes met al dan niet toegestane scheldwoorden :rolleyes: ) doet wie dan wel? ..

AARDIG
24-03-05, 17:20
GTV, ik heb een leuke tip! Hou een database bij van krantenartikelen over Marokkaanse criminelen! Totdat je het uitkotst en je blind hebt gestaard en erachter komt dat de Marokkanen/Moslims ondertussen alle belangrijke plekken hebben ingenomen! En let the saga dan opnieuw beginnen! Je grootouders zeurden over de derde rangs banen die waren "ingepikt" en je kleinkinderen zullen zeuren over de topbanen die "ingepikt" zullen worden. Dus kzou zeggen ga zo door en vooral niet achter de coulissen kijken! :maf:

AARDIG
24-03-05, 17:22
Het gaat erom dat als iets dergelijks gebeurt je op de Politie moet kunnen rekenen dat het wordt rechtgezet... en dat gebeurd dus niet ... en dat is de echte tragiek... als de politie niets (zkere te druk met het maken van lijstjes met al dan niet toegestane scheldwoorden ) doet wie dan wel? ..


Weet niet hoe vaak ik het met je eens zal zijn, maar nu in ieder geval wel! Men praat veel maar voert niks uit!

rja2
24-03-05, 17:24
Geplaatst door Umarvlie
Dat het nu Marokkanen zijn is niet het belangrijkste, er was bijvoorbeeld een straat in Scheveningen (ben de naam vergeten) waar een paar zware cirminelen woonde en waar de politite niet indurfde!. Als ze het toch deden werd er gelijk op ze geschoten.

Het gaat erom dat als iets dergelijks gebeurt je op de Politie moet kunnen rekenen dat het wordt rechtgezet... en dat gebeurd dus niet ... en dat is de echte tragiek... als de politie niets (zkere te druk met het maken van lijstjes met al dan niet toegestane scheldwoorden :rolleyes: ) doet wie dan wel? ..
Wat is het volgende, straks wordt op zulke plaatsen geen post meer bezorgd, komt er geen loodgieter als er problemen zijn of komt het energie maatschappij niet meer als er problemen zijn met de stroom zijn, etc.

delirious
24-03-05, 17:29
Ik woon zelf in Eindhoven.
Het is een beetje opgeblazen.
Het zijn vooral etterjes van 8/14 jaar met een enorme grote bek.
Een keer link aan kijken en ze nemen snel de biezen.
Het is vooral het samenscholen, wat de gemiddelde Nederlander als een bedreiging ziet.
Helaas is dit het resultaat van een slechte opvoeding.

:moe:

taouanza
24-03-05, 17:38
Geplaatst door delirious
Ik woon zelf in Eindhoven.
Het is een beetje opgeblazen.
Het zijn vooral etterjes van 8/14 jaar met een enorme grote bek.
Een keer link aan kijken en ze nemen snel de biezen.
Het is vooral het samenscholen, wat de gemiddelde Nederlander als een bedreiging ziet.
Helaas is dit het resultaat van een slechte opvoeding.

:moe:

Dat je kinderen als bedreiging ziet?:moe:

delirious
24-03-05, 17:58
Geplaatst door taouanza
Dat je kinderen als bedreiging ziet?:moe:

tsja taouanza, ik kan het ook niet helpen :moe:

Bar
24-03-05, 18:03
Geplaatst door taouanza
Dat je kinderen als bedreiging ziet?:moe:

Gewoon blind blijven........

En straks weer mekkeren als Wilders 40 zetels krijgt.

Joesoef
24-03-05, 18:11
Geplaatst door Bar
Gewoon blind blijven........

En straks weer mekkeren als Wilders 40 zetels krijgt.


Krijgen is de verledentijd van hebben. Wilders scoorde alleen in een opinie onderzoek, is nu niets van over gebleven.

delirious
24-03-05, 18:28
Geplaatst door Joesoef
Krijgen is de verledentijd van hebben. Wilders scoorde alleen in een opinie onderzoek, is nu niets van over gebleven.

Hebben is het heden, krijgen is de toekomst beste Joesoef. :wink:

JobHopper
24-03-05, 20:17
Geplaatst door Joesoef
Krijgen is de verledentijd van hebben. Wilders scoorde alleen in een opinie onderzoek, is nu niets van over gebleven.


Triiiing....Triiing. "Met Jansen"

"Ja hallo met bureau Intermart. Wij zijn bezig met een opinieonderzoek ivm de aankomen verkiezingen"

"....eeeh ok.."

"Mogen wij u vragen op wie u uw stem gaat uitbrengen ?"

" ....eeeh jahoor " (ondertussenden denkend: "SHIT, als ik de waarheid zeg, dat ik Wilders ga stemmen, denken ze zeker dat ik een rascist ben....")

"Ik ga stemmen op de CDA..."

"Hartelijk dank voor uw antwoord. Tot ziens..."

Joesoef
24-03-05, 20:49
Geplaatst door delirious
Hebben is het heden, krijgen is de toekomst beste Joesoef. :wink:

De verkiezingen zijn in de toekomst, de peilingen in het heden. Vandaar ;).

AARDIG
24-03-05, 20:49
Triiiing....Triiing. "Met Achmed"

"Ja hallo met bureau Intermart. Wij zijn bezig met een opinieonderzoek ivm de aankomen verkiezingen"

"....eeeh ok.."

"Mogen wij u vragen op wie u uw stem gaat uitbrengen ?"

" ....eeeh jahoor " (ondertussenden denkend: "SHIT, als ik de waarheid zeg, dat ik MDP ga stemmen, denken ze zeker dat ik een moslimterrorist ben....")

"Ik ga stemmen op Wilders..."

"Hartelijk dank voor uw antwoord. Tot ziens..."

papol
25-03-05, 08:11
Geplaatst door delirious
Ik woon zelf in Eindhoven.
Het is een beetje opgeblazen.
Het zijn vooral etterjes van 8/14 jaar met een enorme grote bek.
Een keer link aan kijken en ze nemen snel de biezen.
Het is vooral het samenscholen, wat de gemiddelde Nederlander als een bedreiging ziet.
Helaas is dit het resultaat van een slechte opvoeding.


En slecht geinformeerd ook. De politie hield een crosser staande om hem op zijn gedrag aan te spreken en te bekeuren. Vervolgens werd de politie door een twintigtal jongeren ontzet en ontstond een vechtpartij met een ernstige bedreiging voor de agenten.
Jammer dat deze agenten hun verstand behielden en NIET het wapen hanteerden ....


Geplaatst door taouanza
Dat je kinderen als bedreiging ziet?

Nog steeds wereldvreemd???? Ot en Sien is geweest (=verleden tijd).



Gr.P

delirious
25-03-05, 08:38
Geplaatst door papol
En slecht geinformeerd ook. De politie hield een crosser staande om hem op zijn gedrag aan te spreken en te bekeuren. Vervolgens werd de politie door een twintigtal jongeren ontzet en ontstond een vechtpartij met een ernstige bedreiging voor de agenten.
Jammer dat deze agenten hun verstand behielden en NIET het wapen hanteerden ....



Nog steeds wereldvreemd???? Ot en Sien is geweest (=verleden tijd).



Gr.P

Gigantische Bullshit, dit is wat de media ervan heeft gemaakt.
Er is wel een handgemeen geweest, maar dit kwam om dat oom agent het crossertje ruw bij zin strot greep, en deze voor rioolrat uitmaakte.
Nu keur ik het gedrag van deze jochies niet goed, maar de agent in kwestie was ook niet de vriendelijkste.
Dit is notabene een getuige verklaring van oud Nederlands vrouwtje.
Deze hele kwestie was daarna al lang vergeten, totdat het weer was opgerakeld door de sensatie pers.
Er zijn daar nogmaals ettertjes met een enorme bek, die te handelen zijn.
Dus kom mij niet verellen, dat ik niet goed geinformeerd ben, jou waarheid is anders dan de mijne.
:fplet:

taouanza
25-03-05, 09:51
Geplaatst door delirious
tsja taouanza, ik kan het ook niet helpen :moe:

Dus de politie kan niet tegen kinderen van acht?

taouanza
25-03-05, 09:53
Geplaatst door Bar
Gewoon blind blijven........

En straks weer mekkeren als Wilders 40 zetels krijgt.

Wilders gaat 40 zetels krijgen omdat politie zich geintimideert voelt door kinderen van acht?
Ze willen gewoon meer geld en hoe kan je dat beter voor elkaar krijgen dan je bedreigt voelen door kinderen?

dodi_vega
25-03-05, 18:21
Geplaatst door papol
En slecht geinformeerd ook. De politie hield een crosser staande om hem op zijn gedrag aan te spreken en te bekeuren. Vervolgens werd de politie door een twintigtal jongeren ontzet en ontstond een vechtpartij met een ernstige bedreiging voor de agenten.
Jammer dat deze agenten hun verstand behielden en NIET het wapen hanteerden ....



Gr.P


En ook U bent slecht geinformeerd...

EINDHOVEN - De politie in Eindhoven heeft vrijdag de eerste verdachte aangehouden van een groep jongeren die donderdagavond twee agenten mishandelden. Het gaat om een 18-jarige Eindhovenaar.

Agenten wilden donderdag op de Saturnusweg een man op een crossmotor aanhouden. Zo'n twintig jongeren wilden de aanhouding voorkomen. Ze sloegen en schopten de agenten. De motorcrosser kon ontkomen.

De politie onderzoekt de zaak en verwacht meer aanhoudingen.

*******

Verdachte ( die onschuldig is) was na 2 dgn vrijgelaten...

papol
25-03-05, 19:28
Geplaatst door delirious
Gigantische Bullshit, dit is wat de media ervan heeft gemaakt.
Er is wel een handgemeen geweest, maar dit kwam om dat oom agent het crossertje ruw bij zin strot greep, en deze voor rioolrat uitmaakte.
Nu keur ik het gedrag van deze jochies niet goed, maar de agent in kwestie was ook niet de vriendelijkste.
Dit is notabene een getuige verklaring van oud Nederlands vrouwtje.
Deze hele kwestie was daarna al lang vergeten, totdat het weer was opgerakeld door de sensatie pers.
Er zijn daar nogmaals ettertjes met een enorme bek, die te handelen zijn.
Dus kom mij niet verellen, dat ik niet goed geinformeerd ben, jou waarheid is anders dan de mijne.


Geloof wat je wil geloven, 't is jou waarheid. Ik heb het slechts over info, ik ben er niet bij geweest, en inderdaad eenzijdig geinformeerd (niet uitsluitend media !!) , de jongeren heb ik niet gesproken ....

Het valt natuurlijk zwaar dat er nog steeds etters rondlopen in een wijk die na jaren ellende eindelijk het probleem lijkt opgelost te hebben. Een paar achterblijvers zulen we maar zeggen, echter daarom niet minder aaandacht nodig.

Heb nog wel een auto van een oud vrouwtje, ook lekker betrouwbaar ...

Gr.P

papol
25-03-05, 19:30
Geplaatst door taouanza
Dus de politie kan niet tegen kinderen van acht?

Zelfs zes jarige al niet meer ........

U bent echt in het verleden blijven steken ... Wake Up !!

Gr.P

rja2
25-03-05, 19:38
Geplaatst door taouanza
Dus de politie kan niet tegen kinderen van acht?
De politie werd gehinderd in haar werk, door een stel van die Marokkanen, ik geloof niet, dat al die Marokkanen uit 8 jarige kinderen bestond, als die er waren, werden ze negatief beïnvloed door die oudere kinderen.

Als er echt achtjarige kinderen bij waren bij die groep, moeten ze de ouders hier op aanspreken.

Ik had het niet moeten flikken, toen ik jong was, het huis zou te klein zijn geweest en ik zou een zware straf gekregen hebben.

papol
25-03-05, 19:38
Geplaatst door dodi_vega
En ook U bent slecht geinformeerd...


pardon? Ik zeg met andere woorden hetzelfde ....

Enig knip en plakwerk:

Vaartbroek verbaasd over uitlatingen van politie
Vrijdag 25 maart 2005 - EINDHOVEN – Veel inwoners van de wijk Vaartbroek reageren met verbazing op de uitspraken die de Eindhovense politiechefs P. van der Linden en W. Meijers gisteren in deze krant deden.
Beide chefs verklaarden dat er snel moet worden ingegrepen omdat de problemen met Marokkaanse jongeren in de wijk in de wijk Vaartbroek anders over twee jaar onbeheersbaar zijn. De politiechefs deden hun uitspraken naar aanleiding van het incident van vorige week op de Saturnusweg, waarbij de politie belaagd werd door een groep jonge Marokkanen toen zij probeerde een motorcrosser aan te houden.
Volgens buurtbrigadier G. van Dinter heerst er nu een zero-tolerance beleid in de wijken. Hij betreurt het dat de positieve tendensen in het gebied nu verstoord zijn door ’een klein groepje’.
„Als wij in uniform niet eens meer ons werk kunnen uitoefenen is dat verschrikkelijk. Wie moet er dan de wet nog handhaven? Wij moeten deze jongeren laten zien wie de baas is“, stelt de buurtbrigadier. Hij vindt dat de betrokkenen of hun families de daders moeten melden.
Buurtbewoners en winkeliers uit Vaartbroek vinden echter dat hun wijk onterecht gestigmatiseerd wordt, omdat de situatie veel beter is dan een paar jaar geleden.

Winkeliers
H. Lenders, voorzitter van de winkeliersvereniging van winkelcentrum Vaartbroek: „Het is heel vervelend dat dit zo gezegd wordt. We zijn hier al jaren bezig de zaak goed op de rails te krijgen, en ik kan niet anders zeggen dan dat dat heel aardig lukt. Sinds we hier cameratoezicht hebben gehad is de overlast inderdaad een heel stuk verminderd. Daar hebben we met z’n allen, politie, buurtvaders, loket W enzovoorts, hard voor geknokt.“ Wijkraadsvoorzitter W. Sterenberg is dezelfde mening toegedaan. „Ik ben hogelijk verbaasd. In mijn ogen, en ook uit wat ik uit gesprekken met de buurtbrigadier heb begrepen, is het hier gewoon rustig.“
Ook volgens buurtbrigadier G. van Dinter ligt het probleem niet alleen in Vaartbroek. „Het gaat om een groep jongeren, waarvan er inderdaad wel een stel uit Vaartbroek komen, maar het gaat om meer wijken“, licht hij toe. „Het is gewoon vervelend dat we van bijna nul overlastmeldingen in de wijk nu weer terug bij af lijken zijn, en dat terwijl er zo hard voor geknokt is de afgelopen jaren.“
Ook medewerkers van Loket W reageerden gisteren verbaasd en teleurgesteld op de noodkreet van de politie. Ze stellen dat de wijk niet meer jeugdproblemen kent dan andere stadsdelen en dat er juist veel positieve dingen gebeuren.
De instelling vindt wel dat er meer opvoedingsbegeleiding voor (allochtone) ouders moet komen. De Marokkaanse buurtvaders die al enkele jaren in de wijk actief zijn, vinden dat de politie de problemen onterecht op de Marokkaanse jongeren fixeert.


Vrijdag 25 maart 2005 - EINDHOVEN – De noodkreet van de politie over Marokkaanse probleemjongeren vindt geen gehoor bij het Eindhovense stadsbestuur. Wethouder J. Kuppens (Welzijn, GroenLinks) gelooft niet dat het aantal overlastjongeren massaal zal groeien. Zij neemt aan dat de Marokkaanse jongeren die nu veel overlast veroorzaken hun broertjes en neefjes nauwelijks negatief zullen beinvloeden.
De politie had daarvoor gewaarschuwd naar aanleiding van een onderzoek. Kuppens heeft inmiddels delen van dat onderzoek gezien, maar vond daarin geen aanleiding voor maatregelen. Dat wordt anders als zij na lezing van de rest van het rapport nog wel gealarmeerd raakt, liet de wethouder gisteren weten.
Begeleiding
Volgens de politiechefs P. van der Linden en W. Meijers blijkt uit het rapport dat er snel begeleiding moet komen voor de gezinnen waaruit de Marokkaanse overlastjongeren komen. Dit om te vermijden dat jongere familieleden straks ook ontsporen.
De huidige groep houdt zich bezig met allerlei vormen van, voornamelijk, kleine criminaliteit.
Uit het onderzoeksrapport blijkt dat tachtig tot negentig pocent van de leden in Vaartbroek woont. Kuppens zegt het beeld dat de politie daarmee van Vaartbroek schetst niet te herkennen.
De wethouder vindt het ’uiterst ongelukkig’ dat de wijk bij naam wordt genoemd. „Het is daar echt anders dan een paar jaar geleden.“


’Politie moet jeugd aanpakken’
Vrijdag 25 maart 2005 - EINDHOVEN – Wethouder Kuppens stelt dat de afgelopen twee jaar zoveel in de wijk Vaartbroek is geïnvesteerd, dat de overlast juist nagenoeg is verdwenen. Een deel van de probleemjongeren is desondanks overgebleven, zo geeft ze toe. Die harde kern van zo’n veertig man heeft zijn werkgebied verlegd naar de gehele stad. Kuppens wijst er op dat het dan niet alleen om Marokkanen gaat.
„Op die groep hebben zowel politie als hulpverleners de afgelopen jaren geen enkele grip kunnen krijgen. Die jongeren zijn totaal ontspoord.“ Daarom moeten politie en justitie die jongeren aanpakken, vindt de wethouder. „Vanuit de hulpverlening is die groep opgegeven. Dat is inderdaad ontzettend triest. Maar ook met alle extra hulp vallen er mensen buiten de boot.“ Hoofdcommissaris L. Kuijs weigerde gisteren in te gaan op de afwijkende visie van de wethouder. De politie houdt vast aan haar rapport, laat een woordvoerder weten.

Gr.P

Juliette
25-03-05, 20:32
Geplaatst door papol
U bent echt in het verleden blijven steken ... Wake Up !!



Die dooddoener begint te lijken op een plaat die blijft hangen. Wat bedoel je daar nu mee?
Iedereen die het niet met je eens is is in het verleden blijven steken? Mooie manier van debatteren.

papol
25-03-05, 20:49
Geplaatst door Juliette
Die dooddoener begint te lijken op een plaat die blijft hangen. Wat bedoel je daar nu mee?
Iedereen die het niet met je eens is is in het verleden blijven steken? Mooie manier van debatteren.

Sinds wanneer is taou iedereen?

Gr.P

888
25-03-05, 23:38
Geplaatst door GTV
EINDHOVEN - Als er niets gebeurt, ontstaan in de Eindhovense wijk Vaartbroek grote problemen met Marokkaanse jongeren. Nu gaat het nog om een groep van ruim dertig jongeren die ernstig overlast veroorzaken. Omdat er steeds meer jonge kinderen bijkomen, is die groep over enkele jaren verdrievoudigd. De politie heeft de gemeente gevraagd om de betrokken families intensief en individueel te begeleiden. Een woordvoerder van de politie heeft dit donderdag gemeld.

De jonge Marokkanen veroorzaken in de betreffende wijk al langer overlast. Verschillende projecten, onder meer het inzetten van Marokkaanse buurtvaders, hebben daar geen verandering in gebracht. Vorige week nog moest de politie een verdachte van een verkeersovertreding laten lopen omdat een grote groep jongeren de agenten bedreigden.

Bron:


http://www.telegraaf.nl/binnenland/19286461/Politie:_toenemende_problemen_met_Marokkaanse_jong eren.html

In een aantal Linkse middelgrote steden pakken ze anders aan. Namelijk inzetten van Consulenten en andersom inlaten burgeren. Ook andersom kennismaken met het Marokkaanse en Turkse cultuur.

tr_imparator
26-03-05, 01:48
een groepje jongeren( 5-6, leeftijd 12-16) gingen voetballen op straat, later kwamen 2 vrouwlijke agenten die een van de jongens ging aanspreken(overlast gemeld?), vervolgens kreeg 1 van de agentes een klap van de jongen, en ze renden weg, zo platchh..op haar gezicht,..ze ging huilen..10-20 minuten later wemelde er van die agentjes..paar jongetjes werden opgepakt..

politie van tegenwoordig?Is dit wat men criminaliteit noemt? ff tussen haakjes er staat nu een nieuwe politiebureau op 1km afstand, belachelijk allemaal!

paar weekjes terug was er een ruzie voor de deur, me vader zat tv te kijken, werd boos, en pakte de grilstang van de oven en ging naar buiten..en zei zo in het turks ''oprotten, ik kan niet tv kijken''. pa is nogal snel agressief :boos: . ze renden SAMEN weg...een ding was duidelijk voor die jongens ook al begrepen ze niets....'' we moeten niet meer vechten, niet hier..''

huh, ik schrok me rot..wat doet hij nou d8 ik en keek naar buiten

''..ach ja, het zijn maar een paar kutkoters, hun vader zou het ook zo aanpakken.,..waarom zou ik de politie roepen die toch geen flikker kan kunnen doen..'' zei me vader..

De volgende keer krijgt de politie een pak slaag :boos:

taouanza
26-03-05, 10:12
Geplaatst door dodi_vega
En ook U bent slecht geinformeerd...

EINDHOVEN - De politie in Eindhoven heeft vrijdag de eerste verdachte aangehouden van een groep jongeren die donderdagavond twee agenten mishandelden. Het gaat om een 18-jarige Eindhovenaar.

Agenten wilden donderdag op de Saturnusweg een man op een crossmotor aanhouden. Zo'n twintig jongeren wilden de aanhouding voorkomen. Ze sloegen en schopten de agenten. De motorcrosser kon ontkomen.

De politie onderzoekt de zaak en verwacht meer aanhoudingen.

*******

Verdachte ( die onschuldig is) was na 2 dgn vrijgelaten...

Nou daar staat niet in dat een agent de crosser niet bij zijn strot had gegrepen.

taouanza
26-03-05, 10:15
Geplaatst door rja2

Ik had het niet moeten flikken, toen ik jong was, het huis zou te klein zijn geweest en ik zou een zware straf gekregen hebben.

Oh Marokkaanse kinderen krijgen altijd snoep van hun ouders als ze in aanraking zijn gekomen met de politie.
goh leren we toch weer iets over elkanders cultuur.:tik:

Rabi'ah.
26-03-05, 11:08
Geplaatst door taouanza
Oh Marokkaanse kinderen krijgen altijd snoep van hun ouders als ze in aanraking zijn gekomen met de politie.
goh leren we toch weer iets over elkanders cultuur.:tik:

:haha: