PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush brengt bezoek aan Nederland



barfly
24-03-05, 20:28
RIJSWIJK - De Amerikaanse president George W. Bush brengt begin mei een bezoek aan Nederland in het kader van zijn reis door verscheidene landen om het eind van de Tweede Wereldoorlog te herdenken. In Nederland zal hij bij de begraafplaats Margraten een herdenking bijwonen.

Op diezelfde dag zal hij ook een ontmoeting hebben met premier Balkenende. Het Witte Huis en de Rijksvoorlichtingsdienst meldden dat donderdag. Klik hier !

Nederland is niet het enige land dat de Amerikaanse leider aandoet. Bush begint zijn bezoek aan Europa in Letland, waar hij een gesprek zal hebben met de leiders van dat land en van Litouwen en Estland.

Bush zal daarna naar Nederland gaan. Naast een bezoek aan de Amerikaanse begraafplaast Margraten vlakbij Maastricht, staat ook een aantal gesprekken op de agenda.

Na zijn bezoek aan Nederland zal de president afreizen naar Moskou om daar op 9 mei op het Rode Plein deel te nemen aan de herdenking van de Tweede Wereldoorlog. Premier Balkenende zal hier ook bij aanwezig zijn. Bush zal die dag tevens een gesprek voeren met de Russische president Poetin.

De Amerikaanse leider sluit zijn reis af met een bezoek aan Tbilisi, de hoofdstad van Georgië. Daar betuigt hij zijn steun aan het democratisch proces, dat in het land onder leiding van president Michail Saakasjvili is ingezet.

Bron: www.nu.nl

Eindelijk kan iedere Nederlander het genoegen proeven om deze grote president in levende lijve te zien. Net als toen Reagan hier was, hoop ik, toen stond er in Den Haag dus echt niemand langs de route :)

~Panthera~
24-03-05, 20:55
Misschien dat rotte tomaten uitdelen helpt ? :D

barfly
24-03-05, 20:59
Geplaatst door ~Panthera~
Misschien dat rotte tomaten uitdelen helpt ? :D

Langs de route door Den Haag om de 2 meter een korf met eieren en tomaten lijkt me een redelijke publiekstrekker :hihi:

Juliette
24-03-05, 21:00
Geplaatst door barfly

Eindelijk kan iedere Nederlander het genoegen proeven om deze grote president in levende lijve te zien. Net als toen Reagan hier was, hoop ik, toen stond er in Den Haag dus echt niemand langs de route :)

Toen ie onlangs in België was was er wel veel volk om hem te begroeten. Tegenbetogers vooral. :D

echnaton
24-03-05, 21:03
Over 100 jaar zal ons nageslacht er trots op zijn dat deze grote kampioen van de democratie en bevrijder van het Midden-Oosten ooit in Nederland was.

~Panthera~
24-03-05, 21:05
Geplaatst door barfly
Langs de route door Den Haag om de 2 meter een korf met eieren en tomaten lijkt me een redelijke publiekstrekker :hihi:


That's stretching friendship to the limit......... :stout:

Juliette
24-03-05, 21:06
Geplaatst door echnaton
Over 100 jaar zal ons nageslacht er trots op zijn dat deze grote kampioen van de democratie en bevrijder van het Midden-Oosten ooit in Nederland was.

EN tegenstander van het waardig levenseinde.

barfly
24-03-05, 21:10
Geplaatst door echnaton
Over 100 jaar zal ons nageslacht er trots op zijn dat deze grote kampioen van de democratie en bevrijder van het Midden-Oosten ooit in Nederland was.

Over 100 jaar weet in Nederland niemand meer wie Bush überhaupt is of was.

AARDIG
24-03-05, 21:15
100 jaar later komt men erachter dat Bush de ware terrorist was/is. En gaat men weer praten over hoe stom het was/is om in Irak oorlog te voeren! En krijgen de leerlingen op de middelbare school naast alle andere oorlogen te horen "die fout moeten we niet meer maken".

Ya Right :fpuh:

delirious
24-03-05, 21:24
Geplaatst door barfly
Over 100 jaar weet in Nederland niemand meer wie Bush überhaupt is of was.

Natuurlijk wel.
Het bewijs dat je niet echt slim hoeft te zijn om president van de VS te worden, zolang je een geolied team voor je hebt.
:(

echnaton
24-03-05, 21:26
Bush is synoniem voor moed en vastberadenheid.

Juliette
24-03-05, 21:27
Geplaatst door echnaton
Bush is synoniem voor moed en vastberadenheid.

Yep. Alleen kan je ook stom moedig en vastberaden zijn.

echnaton
24-03-05, 21:29
Geplaatst door Juliette
Yep. Alleen kan je ook stom moedig en vastberaden zijn.

Kwestie van je eigen kracht goed inschatten.

AARDIG
24-03-05, 21:29
Bush is synoniem voor moed en vastberadenheid.

Osama Bin Laden is synoniem voor kracht en standvastigheid :duizelig:

echnaton
24-03-05, 21:31
Geplaatst door AARDIG
Osama Bin Laden is synoniem voor kracht en standvastigheid :duizelig:
Ja, en hij koos precies de goede tegenstander...

~Panthera~
24-03-05, 21:32
Geplaatst door echnaton

Bush is synoniem voor moed en vastberadenheid.




http://www.mainzelahr.de/smile/genervt/smiley.gif kalm maar. Busje komt zo. :tik:

barfly
24-03-05, 21:34
Geplaatst door echnaton
Kwestie van je eigen kracht goed inschatten.

Ten kosten van de eigen bevolking die meer en meer in de ellende raakt.

echnaton
24-03-05, 21:35
Geplaatst door barfly
Ten kosten van de eigen bevolking die meer en meer in de ellende raakt.

Nou dwaal je af van het eigenlijke onderwerp.

delirious
24-03-05, 21:36
Geplaatst door echnaton
Bush is synoniem voor moed en vastberadenheid.

Ik raad jou aan om Farenheid 911 eens te bekijken.
Kijken of je Bush nog steeds Moedig vindt.
:kwaad:

echnaton
24-03-05, 21:37
Geplaatst door delirious
Ik raad jou aan om Farenheid 911 eens te bekijken.
Kijken of je Bush nog steeds Moedig vindt.
:kwaad:

Ik ben nooit onder de indruk van propaganda.

barfly
24-03-05, 21:37
Geplaatst door echnaton
Nou dwaal je af van het eigenlijke onderwerp.

Inderdaad, laten we dus totaal geen aandacht besteden aan het bezoek van Bush!

~Panthera~
24-03-05, 21:40
Geplaatst door barfly
Inderdaad, laten we dus totaal geen aandacht besteden aan het bezoek van Bush!

Precies ! k vreet die tomaten ook zelf op. :ego:
Zonde van het geld.

delirious
24-03-05, 21:42
Geplaatst door echnaton
Ik ben nooit onder de indruk van propaganda.

Het is toch de zelfde propaganda die jou doet geloven dat Bush Moedig is.

echnaton
24-03-05, 21:42
Geplaatst door ~Panthera~
Precies ! k vreet die tomaten ook zelf op. :ego:
Zonde van het geld.

Ik gun je toch niet wat ik het eerst dacht.

echnaton
24-03-05, 21:46
Geplaatst door delirious
Het is toch de zelfde propaganda die jou doet geloven dat Bush Moedig is.

Nee, het is mijn eigen oordeel.
Zet gewoon zijn daden en beslissingen op een rijtje en oordeel zelf. Lees ook zijn redevoeringen en kijk maar eens of hij doet wat hij zegt.

~Panthera~
24-03-05, 21:48
Geplaatst door echnaton
Ik gun je toch niet wat ik het eerst dacht.


Ik gun iedereen altijd hetzelfde, wat ze mij gunnen. :lachu:

AARDIG
24-03-05, 21:49
Nee, het is mijn eigen oordeel.
Zet gewoon zijn daden en beslissingen op een rijtje en oordeel zelf. Lees ook zijn redevoeringen en kijk maar eens of hij doet wat hij zegt

......uuhhm hij heeft Bin Laden nog steeds niet hoor............

echnaton
24-03-05, 21:52
Geplaatst door AARDIG
......uuhhm hij heeft Bin Laden nog steeds niet hoor............
Bush: "We shall hunt him down..."
Bin Laden is nu geschiedenis.

echnaton
24-03-05, 21:53
Geplaatst door ~Panthera~
Ik gun iedereen altijd hetzelfde, wat ze mij gunnen. :lachu:
Nou zeg, wat een burgerlijke, calculerende moraal...

Eke
24-03-05, 21:53
Geplaatst door echnaton
Ik ben nooit onder de indruk van propaganda.

Volgens een peiling denken de meeste Amerikanen dat hun land 24 procent van zijn budget uitgeeft aan ontwikkelingshulp. In werkelijkheid is dat minder dan een kwart procent, aldus The New York Times.

Hoe verklaar je dit, Echnaton ?

Juliette
24-03-05, 21:58
Geplaatst door echnaton
Nee, het is mijn eigen oordeel.
Zet gewoon zijn daden en beslissingen op een rijtje en oordeel zelf. Lees ook zijn redevoeringen en kijk maar eens of hij doet wat hij zegt.

Hij doet wat hij zegt. Dat klopt. Nauwelijks een verdienste. Maar ik denk dat het op vele vlakken een vreselijk negatieve balans gaat worden.

echnaton
24-03-05, 21:59
Geplaatst door Eke
Volgens een peiling denken de meeste Amerikanen dat hun land 24 procent van zijn budget uitgeeft aan ontwikkelingshulp. In werkelijkheid is dat minder dan een kwart procent, aldus The New York Times.

Hoe verklaar je dit, Echnaton ?

Komma twee plaatsen verkeerd.
Je wilt met deze vraag eigenlijk zeggen dat het Amerikaanse publiek niet goed geïnformeerd is en slachtoffer van propaganda is?
Ik weet niet of je gelijk hebt maar ik heb de neiging om te antwoorden dat ze dan maar beter hun eigen kranten moeten lezen want dat zijn de beste ter wereld.

AARDIG
24-03-05, 22:00
Bush: "We shall hunt him down..."
Bin Laden is nu geschiedenis.

Ze hebben hem nog niet Echie................. :nerd:

echnaton
24-03-05, 22:01
Geplaatst door Juliette
Hij doet wat hij zegt. Dat klopt. Nauwelijks een verdienste. Maar ik denk dat het op vele vlakken een vreselijk negatieve balans gaat worden.

Ik kan niet in de toekomst kijken, jij ook niet. Ik hoop dat je ongelijk hebt. De resultaten die de laatste tijd zichtbaar zijn in het Midden-Oosten lijken bemoedigend.

echnaton
24-03-05, 22:02
Geplaatst door AARDIG
Ze hebben hem nog niet Echie................. :nerd:

Who cares?
He is down and out!

Juliette
24-03-05, 22:04
Geplaatst door echnaton
Ik weet niet of je gelijk hebt maar ik heb de neiging om te antwoorden dat ze dan maar beter hun eigen kranten moeten lezen want dat zijn de beste ter wereld.

Klopt. Al worden die beste kranten ter wereld vooral gelezen in de streken waar men niet voor Bush stemt. De zo verfoeide oost en west kusten.

barneveld
24-03-05, 22:05
Geplaatst door barfly
Langs de route door Den Haag om de 2 meter een korf met eieren en tomaten lijkt me een redelijke publiekstrekker :hihi:

eieren te koop

Juliette
24-03-05, 22:07
Geplaatst door barneveld
eieren te koop

Hollandse koopmansgeest komt ff boven :hihi:

echnaton
24-03-05, 22:08
Geplaatst door Juliette
Klopt. Al worden die beste kranten ter wereld vooral gelezen in de streken waar men niet voor Bush stemt. De zo verfoeide oost en west kusten.

Dat heb je altijd. Wie leest op de Veluwe de NRC?

barneveld
24-03-05, 22:09
Geplaatst door Juliette
Hollandse koopmansgeest komt ff boven :hihi:

je moet overal een eitje uit slaan

barneveld
24-03-05, 22:11
Geplaatst door echnaton
Dat heb je altijd. Wie leest op de Veluwe de NRC?

niemand, maar wij hebben de reformatisch dagblad en de barnevelds krant

AARDIG
24-03-05, 22:11
Who cares?
He is down and out!

Who cares? Afghanen die voor bin laden moesten sneuvelen? Maar ja wat kan jou dat schelen hè!
En wanneer is bin laden up and on geweest dan?

echnaton
24-03-05, 22:13
Geplaatst door barneveld
niemand, maar wij hebben de reformatisch dagblad en de barnevelds krant

Als je die elke dag helemaal zou lezen dan had je geen tijd om voor je kippen te zorgen.

nard
24-03-05, 22:16
Geplaatst door barfly
Over 100 jaar weet in Nederland niemand meer wie Bush überhaupt is of was.

Als ik de gemiddelde Nederlander van rond de 16 jaar hoor, :duizelig: , die weten nu al niet meer wie bijv. Hans Wiegel is .............

Maw; de gemiddelde Nederlander heeft een individueel en nationaal zelfbewustzijn van een rund.

Juliette
24-03-05, 22:17
Geplaatst door echnaton
Ik kan niet in de toekomst kijken, jij ook niet. Ik hoop dat je ongelijk hebt. De resultaten die de laatste tijd zichtbaar zijn in het Midden-Oosten lijken bemoedigend.

Ik had het niet alleen over het Midden-Oosten.

barfly
24-03-05, 22:18
Geplaatst door nard
Als ik de gemiddelde Nederlander van rond de 16 jaar hoor, :duizelig: , die weten nu al niet meer wie bijv. Hans Wiegel is .............

Maw; de gemiddelde Nederlander heeft een individueel en nationaal zelfbewustzijn van een rund.

Tja, dat klopt.

echnaton
24-03-05, 22:18
Geplaatst door AARDIG
Who cares? Afghanen die voor bin laden moesten sneuvelen? Maar ja wat kan jou dat schelen hè!
En wanneer is bin laden up and on geweest dan?

Elk mens die sneuvelde voor of door Bin Laden, is er één te veel. Ik hoop maar dat Bush daar een eind aan maakt.

AARDIG
24-03-05, 22:19
Wie is Hans Wiegel//?? :D

nard
24-03-05, 22:19
Geplaatst door barfly
Tja, dat klopt.

En dat stemt mij droef, waerde vrund!

AARDIG
24-03-05, 22:21
Ik hoop maar dat Bush daar een eind aan maakt.

Hier geef je dus toe dat hij bijna 4 jaar lang loopt te liegen en niet doet wat hij zegt!!

echnaton
24-03-05, 22:24
Geplaatst door AARDIG
Hier geef je dus toe dat hij bijna 4 jaar lang loopt te liegen en niet doet wat hij zegt!!

Laat maar...

echnaton
24-03-05, 22:25
Geplaatst door nard
Als ik de gemiddelde Nederlander van rond de 16 jaar hoor, :duizelig: , die weten nu al niet meer wie bijv. Hans Wiegel is .............

Maw; de gemiddelde Nederlander heeft een individueel en nationaal zelfbewustzijn van een rund.

Mea culpa, Nard.

nard
24-03-05, 22:27
Geplaatst door echnaton
Mea culpa, Nard.

Ja, is waar. Ik probeer mijn uiterste best te doen naar mijn eigen jongens.

Juliette
24-03-05, 22:37
Geplaatst door echnaton
Bush: "We shall hunt him down..."
Bin Laden is nu geschiedenis.

Yep. Om niet te zeggen een martelaar, een mythische leider etc...

Als het doel van de VS was het omgekeerde te bereiken van wat ze eigenlijk zeggen zijn ze daar heel goed in gelukt.

AARDIG
24-03-05, 22:38
Laat maar...

Cura, ut valeas! :zwaai:

Eke
24-03-05, 22:54
Geplaatst door echnaton
ik heb de neiging om te antwoorden dat ze dan maar beter hun eigen kranten moeten lezen want dat zijn de beste ter wereld.

Hoeveel procent van de bevolking leest die topkrant ?Heeft geld om die topkrant te lezen? Heeft tijd om die topkrant te lezen. Die lui werken zich te blubber voor hun bestaan.Als ze werk hebben.

En zelf vraag ik me af of jouw informatie niet inmiddels achterhaald is want ik heb signalen opgevangen van mensen die in de VS minder informatie ontvangen dan wij, Nederlanders.Ook van Nederlanders die daar een tijdje waren/werkten.

taouanza
25-03-05, 10:06
Geplaatst door ~Panthera~
Precies ! k vreet die tomaten ook zelf op. :ego:
Zonde van het geld.

Precies ze zijn duur genoeg!